Staat ook in een ander topic. En daar heb ik al gemeld dat ook de andere oud-presentatoren erop staan.quote:Op maandag 25 februari 2019 12:05 schreef MaJo het volgende:
Het is me nu al een paar keer opgevallen maar vreemd genoeg hoor ik er niemand over: Pieter Jan Hagens die op het geld staat afgebeeld. Wat zou hiermee bedoelt worden? Hij heeft WIDM vroeger gepresenteerd maar dat hebben er wel meerdere. Ik denk dat hier ook op de een of andere manier een hint in verstopt zit.
Gokje: de mol is net als Pieter Jan Hagens journalist. Dus Merel?
Vrijdag?quote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:37 schreef Rene2082 het volgende:
Waar gaan jullie vrijdag WIDM kijken?
Hoogste tijd om de pc af te sluiten en naar huis te gaan hahaquote:
Gewoon thuis op de bank.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:37 schreef Rene2082 het volgende:
Edit: zaterdag (A)
Ik denk dat het er wel goed vol zal staan.quote:Op woensdag 27 februari 2019 13:09 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Gaat er eigenlijk iemand naar VondelCS??
Dat denk ik ook wel jaquote:Op woensdag 27 februari 2019 13:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik denk dat het er wel goed vol zal staan.
Lekker op het bankie, en wellicht zondag pas i.v.m. borrel. Ik zie het op de app wel verschijnen wat de uitslag is.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:37 schreef Rene2082 het volgende:
Edit: zaterdag (A)
Je zal geen uitslag zien waarschijnlijk omdat er niemand meer uitgaat en ze pas volgende week alledrie de rollen bekend makenquote:Op woensdag 27 februari 2019 13:56 schreef Droathoah het volgende:
[..]
Lekker op het bankie, en wellicht zondag pas i.v.m. borrel. Ik zie het op de app wel verschijnen wat de uitslag is.
Ik gok dat alleen de afvaller bekend gaat worden.quote:Op woensdag 27 februari 2019 14:55 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Je zal geen uitslag zien waarschijnlijk omdat er niemand meer uitgaat en ze pas volgende week alledrie de rollen bekend maken
Dat zou kunnen.....je weet het nooit bij widm....quote:Op woensdag 27 februari 2019 14:55 schreef Droathoah het volgende:
[..]
Ik gok dat alleen de afvaller bekend gaat worden.
Dit inderdaadquote:Op woensdag 27 februari 2019 15:12 schreef egoblokje het volgende:
Afgelopen 4 seizoenen ook de verliezer pas bij de ontknoping bekend gemaakt, ik ga er van uit dat dat dit keer niet anders is
Klopt, is voor de app natuurlijk ook spannender (kan iedereen nog een laatste keer switchen, lol).quote:Op woensdag 27 februari 2019 15:12 schreef egoblokje het volgende:
Afgelopen 4 seizoenen ook de verliezer pas bij de ontknoping bekend gemaakt, ik ga er van uit dat dat dit keer niet anders is
En wie is Linda van Dijck?quote:Op woensdag 27 februari 2019 21:16 schreef Meke het volgende:
Niet heel relevant voor de speurtochtMaar ik kom er net achter dat Linda van Dyck de moeder van Jamie is
![]()
[ afbeelding ]
Die had ik niet aan zien komen
Wees toch eens duidelijk. Op wie kom je uit naar aanleiding van de laseropdracht?quote:Op woensdag 27 februari 2019 20:55 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Zelf ben ik er nu wel uit. De laseropdracht is voor mij doorslaggevend. Soms moet je gewoon beslissen op logica en vorig jaar ging ik al de mist in door op reacties (op de schermen) te letten.
Whut?quote:
Merelquote:Op woensdag 27 februari 2019 22:25 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Wees toch eens duidelijk. Op wie kom je uit naar aanleiding van de laseropdracht?
Mijn voorspelling staat inmiddels in de prono.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |