Wat kan er belangrijker zijn?quote:Op zaterdag 23 februari 2019 18:23 schreef jcdragon het volgende:
Ik kan vanavond niet live meekijken. 😱
Voor de zekerheid nog een keer al mijn punten ingestuurd. All-in op Niels.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 18:56 schreef franklop het volgende:
BLijkbaar had ik vorige week mijn punten niet ingezet bij de app. Terwijl ik dat 3 dubbel gecheckt had. Had tot dan toe alles gedubbeld
Tópseizoen dit!quote:Op zaterdag 23 februari 2019 22:22 schreef ijs_beer het volgende:
Nou, m'n mol is er zo'n 4 keer uitgestuurd weer dit jaar. Helemaal top.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
quote:Op zondag 24 februari 2019 12:57 schreef ChatGirl het volgende:
Wie verdenkt wie in aflevering 8:Volgens de gemonteerde biechten*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sarah schrok ook niet echt van het rode scherm van Sinan terwijl je normaal wel schrikt als jouw Mol eruit ligt vlak voor de finale.
Haar verhaaltje was ook een beetje vaag dus ik denk dat zij ook op Merel zit (net als Niels en Sinan), maar dat de montage dat probeert te verbergen door Sarah verdacht te maken.
Alle presentatoren staan op het geldquote:Op maandag 25 februari 2019 12:05 schreef MaJo het volgende:
Het is me nu al een paar keer opgevallen maar vreemd genoeg hoor ik er niemand over: Pieter Jan Hagens die op het geld staat afgebeeld. Wat zou hiermee bedoelt worden? Hij heeft WIDM vroeger gepresenteerd maar dat hebben er wel meerdere. Ik denk dat hier ook op de een of andere manier een hint in verstopt zit.
Gokje: de mol is net als Pieter Jan Hagens journalist. Dus Merel?
Nah, er zijn ook seizoenen geweest waar er niks extra’s op stond of dat de kandidaten van dat seizoen er op stonden. En in 2013 (Zuid-Afrika) stonden de dieren van de Big Five op de briefjesquote:Op maandag 25 februari 2019 12:14 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Is dat niet alle seizoenen zo geweest dat hij op het geld afgebeeld staat?
Ja klopt......en wat Meke zegtquote:Op maandag 25 februari 2019 12:20 schreef egoblokje het volgende:
[..]
Nah, er zijn ook seizoenen geweest waar er niks extra’s op stond of dat de kandidaten van dat seizoen er op stonden. En in 2013 (Zuid-Afrika) stonden de dieren van de Big Five op de briefjes
Is dat zoquote:Op maandag 25 februari 2019 12:16 schreef Meke het volgende:
[..]
Alle presentatoren staan op het geldRik staat erop, Art staat erop, Karel en Angela staan erop.. Lijkt me niet een hint, eerder een mooi eerbetoon
Ik heb die andere ook niet echt gezien. Of t is me niet opgevallen iigquote:Op maandag 25 februari 2019 12:41 schreef MaJo het volgende:
[..]
Is dat zoIk zie steeds alleen hem afgebeeld staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |