SPOILER: meets en zoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Het Grrrrote DTS kerrrrst gedichtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.100.000 katjes
Fuck the EBU!
Kapen =/= openen omdat de lapo persoon totaal niet op zit te lettenquote:
Driep is wel afwezig jaquote:Op zaterdag 5 januari 2019 15:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kapen =/= openen omdat de lapo persoon totaal niet op zit te letten
Zou je bijna gaan denken jaquote:Op zaterdag 5 januari 2019 15:25 schreef Driepink het volgende:
[..]
Daar staat de r dus voor in je naam
regenwoudquote:Op zaterdag 5 januari 2019 15:25 schreef Driepink het volgende:
[..]
Daar staat de r dus voor in je naam
Het is gewoon feitelijk onjuist wat je zegtquote:
Je daar druk om makenquote:Op zaterdag 5 januari 2019 15:39 schreef Homijn het volgende:
Trouwens wel raar hoor, Feyenoord-fan zijn en tegelijk bier promoten dat uit Amsterdam komt.
In het café van mijn overgrootvader in Zuid-Limburg schonken ze ook Amstel hoorde ik laatst. En ik maar naïef denken dat de grote brouwerijen toen nog niet overal hun klauwen hadden in geslagen.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 15:39 schreef Homijn het volgende:
Trouwens wel raar hoor, Feyenoord-fan zijn en tegelijk bier promoten dat uit Amsterdam komt.
Nee, slootwaterquote:Op zaterdag 5 januari 2019 15:43 schreef Nattekat het volgende:
Proost.
Als het maar geen Hertog Jan is.
VAN WIE BEN JIJ NOU WEER EEN KLOON?!?quote:
Soort van lol-kloonquote:Op zaterdag 5 januari 2019 15:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
VAN WIE BEN JIJ NOU WEER EEN KLOON?!?
Nee dan die club uit Amsterdam al vijf jaar geen prijs.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 15:30 schreef Homijn het volgende:
Dat is toch dat clubje dat eens per 20 jaar kampioen wordt?
Lolkloonsquote:
Heb jij eigenlijk wel geslapen vannacht?quote:
quote:Op zaterdag 5 januari 2019 15:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
moet ik nou om plek 10 strijden met die kat
Battle!quote:Op zaterdag 5 januari 2019 15:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
moet ik nou om plek 10 strijden met die kat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja toch wel iets van 6uurtjes kunnen slapenquote:Op zaterdag 5 januari 2019 15:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Heb jij eigenlijk wel geslapen vannacht?
quote:
quote:Op zaterdag 5 januari 2019 05:10 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
"Lolkloon: account aangemaakt op een online community met de intentie om anderen op een vrolijke manier te 'trollen'."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
eensquote:Op zaterdag 5 januari 2019 16:05 schreef DerRabbit het volgende:
Beiden eigenlijk al zijn die tetten toch net even iets beter.
Top man.quote:
Not yetquote:Op zaterdag 5 januari 2019 16:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Top man.
Nog plannen voor de rest van het weekend?
Beetje zuipen, beetje stelen?quote:
oja vergeten dat je een maand alcoholvrij leeftquote:
Ja, iemand had mij in de op neergezet als afquote:Op zaterdag 5 januari 2019 16:13 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
oja vergeten dat je een maand alcoholvrij leeft
Man man man, het telt pas vanaf het moment dat je opstaat op nieuwjaarsdag. Daarvoor word praktisch nog bij december 2018 gerekend.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 16:14 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ja, iemand had mij in de op neergezet als af![]()
Terwijl ik had aangegeven pas 2 januari te beginnen
laat je de wortelwodka ook staan deze maand?quote:Op zaterdag 5 januari 2019 16:16 schreef Homijn het volgende:
* Homijn schenkt nog een glaasje verse wortelsap in
Ik had al aangegeven dat ik 1 januari de hele dag nog aan het drinken was ivm sociale verplichtingen.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 16:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Man man man, het telt pas vanaf het moment dat je opstaat op nieuwjaarsdag. Daarvoor word praktisch nog bij december 2018 gerekend.
afquote:Op zaterdag 5 januari 2019 16:18 schreef hemarookworst het volgende:
Waarom streep door miauw in de op? Is ze af of doet ze niet meer mee?
Ik heb op 1 januari alleen nog twee glazen champagne gehad bij de brunch omdat we nog een halve fles over hadden van de avond van te voren en het zonde vonden om een halve fles weg te gietenquote:Op zaterdag 5 januari 2019 16:17 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik had al aangegeven dat ik 1 januari de hele dag nog aan het drinken was ivm sociale verplichtingen.
Dus ik heb het even gecorrigeerd in de op
Die is vorige maand helemaal op gegaanquote:Op zaterdag 5 januari 2019 16:16 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
laat je de wortelwodka ook staan deze maand?
dronken konijntjesquote:Op zaterdag 5 januari 2019 16:19 schreef Homijn het volgende:
[..]
Die is vorige maand helemaal op gegaan
stoppen maar danquote:Op zaterdag 5 januari 2019 16:26 schreef Homijn het volgende:
Nog 10 punten en het dagdoel is bereikt
quote:
Weer rellen?quote:Op zaterdag 5 januari 2019 16:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat een chaos weer in Parijs
wat is erquote:Op zaterdag 5 januari 2019 16:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat een chaos weer in Parijs
In MEN rellenquote:
Dat is wel heel complimenteus als je het over Fransen hebtquote:
Die zijn sowieso niet goed iddquote:Op zaterdag 5 januari 2019 16:42 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat is wel heel complimenteus als je het over Fransen hebt
Als we het over het laagste van het laagste hebben moet je eerst nog door 450km stront voor je de eerste Fransoos tegenkomt.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 16:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die zijn sowieso niet goed idd
België?quote:Op zaterdag 5 januari 2019 16:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als we het over het laagste van het laagste hebben moet je eerst nog door 450km stront voor je de eerste Fransoos tegenkomt.
Dat vond ze gisteren anders niet erg.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 16:53 schreef Homijn het volgende:
Ik moet van Zijnijn zeggen dat je niet zo'n grote mond moet hebben.
Ik kan niet naar Duitslandquote:Op zaterdag 5 januari 2019 17:02 schreef DerRabbit het volgende:
Kun je beter naar Duitsland. Beter bier, meer vleesch en drindels
Erg goed ideequote:Op zaterdag 5 januari 2019 17:02 schreef Driepink het volgende:
Kunnen we niet verder gaan in de ONZ SC?
Duits bierquote:Op zaterdag 5 januari 2019 17:02 schreef DerRabbit het volgende:
Kun je beter naar Duitsland. Beter bier, meer vleesch en drindels
Katten die kwaliteitsbier niet kunnen waarderenquote:
#eindelijkquote:Op zaterdag 5 januari 2019 17:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Volgende week is het om deze tijd nog licht
Ik vind het beter als het weer eerder licht word, heb ik eerder het idee dat het eindelijk 'dag' is gewordenquote:
24 uur donkerquote:Op zaterdag 5 januari 2019 17:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik vind het beter als het weer eerder licht word, heb ik eerder het idee dat het eindelijk 'dag' is geworden
Verhuis naar de noordpool tijdens de duistere periode!quote:
Noord Noorwegen kan ook.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 17:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Verhuis naar de noordpool tijdens de duistere periode!
Hoeveel zelfmoorden zullen daar zijn?quote:Op zaterdag 5 januari 2019 17:21 schreef hemarookworst het volgende:
Als ik in verre noorden zou wonen ben ik echt helemaal kapot met die 24 uur donker
quote:Op zaterdag 5 januari 2019 17:22 schreef Homijn het volgende:
Zo, inmiddels 10 punten boven die amateurfilosoof
ik las ooit dat er in een van de Scandinavische landen de zelfmoorden opvallend hoog zijn, volgens mij Finland.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 17:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hoeveel zelfmoorden zullen daar zijn?
Niet heel vreemd dus.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 17:24 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik las ooit dat er in een van de Scandinavische landen de zelfmoorden opvallend hoog zijn, volgens mij Finland.
Ik waardeer louter kwaliteitsbierquote:Op zaterdag 5 januari 2019 17:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Katten die kwaliteitsbier niet kunnen waarderen
Alsof jij al mag drinken van je papa en mama.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 17:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik waardeer louter kwaliteitsbier
Daarom haat op Duits bier
Die luiers zouden hem juist droog moeten houdenquote:Op zaterdag 5 januari 2019 17:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Nattekat is net uit de luiers
hij schijt overal doorheen.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 17:31 schreef Homijn het volgende:
[..]
Die luiers zouden hem juist droog moeten houden
quote:Op zaterdag 5 januari 2019 17:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik waardeer louter pauperbier
Daarom haat op Duits bier
Gelukkig heeft hij een heel stevig, slijtvast, groen broekje aanquote:Op zaterdag 5 januari 2019 17:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
hij schijt overal doorheen.
Hoe weet jij dit?quote:Op zaterdag 5 januari 2019 17:32 schreef Homijn het volgende:
[..]
Gelukkig heeft hij een heel stevig, slijtvast, groen broekje aan
quote:Op zaterdag 5 januari 2019 17:32 schreef Homijn het volgende:
[..]
Gelukkig heeft hij een heel stevig, slijtvast, groen broekje aan
quote:Op zaterdag 5 januari 2019 17:33 schreef Homijn het volgende:
[..]
ONZ / Kijk hier LIVE mee naar het WK Bergglijden
quote:Op zaterdag 5 januari 2019 17:22 schreef Homijn het volgende:
Zo, inmiddels 10 punten boven die amateurfilosoof
quote:
het is echt somberquote:Op zaterdag 5 januari 2019 17:58 schreef R-woud88 het volgende:
Het is hier vandaag nog niet droog geweest
Beter word het langer licht en breekt de zon meer door.quote:
Inderdaad, doe mij dan maar winterweerquote:Op zaterdag 5 januari 2019 18:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Komende week is het niet anders
jaaaaaaaaa -10quote:Op zaterdag 5 januari 2019 18:06 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Inderdaad, doe mij dan maar winterweer
jawelquote:Op zaterdag 5 januari 2019 18:38 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Hey haags
Hoofdpijn wat gezakt ?
Deze zitten soms 4mods inquote:Op zaterdag 5 januari 2019 18:48 schreef FlippingCoin het volgende:
Er moeten echt wat mods weg.
Zo veel topics met meer blauw dan zwart.
en de zusjes faquote:Op zaterdag 5 januari 2019 18:52 schreef hemarookworst het volgende:
Iedereen en z'n moeder is mod lijkt het wel
Ja preciesquote:
Je kan het beter modbagger noemenquote:Op zaterdag 5 januari 2019 18:58 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja precies
Nachtbagger gister ook![]()
3pink haags vk ama flipps en dan nog twee users erbij
was wel iets te veel van het goede ja.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 18:58 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja precies
Echt hoorquote:Op zaterdag 5 januari 2019 18:59 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Je kan het beter modbagger noemen
Daar zit ik nooitquote:Op zaterdag 5 januari 2019 18:58 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja precies
Eensquote:Op zaterdag 5 januari 2019 18:48 schreef FlippingCoin het volgende:
Er moeten echt wat mods weg.
Zo veel topics met meer blauw dan zwart.
hmmm goed idee. Dit neem ik mee naar achteren.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 19:02 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Echt hoor![]()
Verder niks mis met die mods of zo
Maar maak mij dan even rood
Ja dat is echt jammer moentjuhgodquote:
Weet je wat jammer is? Dat koffie koud wordt als je het door de wc spoeltquote:Op zaterdag 5 januari 2019 19:04 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja dat is echt jammer moentjuhgod
quote:Op zaterdag 5 januari 2019 19:54 schreef devzero het volgende:
[..]
Weet je wat jammer is? Dat koffie koud wordt als je het door de wc spoelt
SAY WHAT NOW?!quote:Op zaterdag 5 januari 2019 19:54 schreef devzero het volgende:
[..]
Weet je wat jammer is? Dat koffie koud wordt als je het door de wc spoelt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |