Die hier nog posten? Wie dan?quote:Op zaterdag 5 januari 2019 04:45 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
gaat moeilijk, er zijn hier nog heel wat oldbies die niet gewonnen hebben
Wat bling bling moet er dan bijquote:Op zaterdag 5 januari 2019 04:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik wil haar vragen of ze die pic in de OP kan remaken tot MC Moo en Lil' TJILP iig
Ik heb hem ook behoorlijk lopen pushen in het begin, net zoals jij bij mij deed toenquote:Op zaterdag 5 januari 2019 04:46 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Zeker. Ben wel blij dat mark vorige maand had gewonnendie wilde het echt. Terechte winnaar
quote:Op zaterdag 5 januari 2019 04:46 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Wat bling bling moet er dan bij
Ja dat hij wel nodig denk ikquote:Op zaterdag 5 januari 2019 04:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik heb hem ook behoorlijk lopen pushen in het begin, net zoals jij bij mij deed toen
Zijn dat eckte oldbies? Als in er al bij voordat er seizoenen waren?quote:Op zaterdag 5 januari 2019 04:47 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Noodgang, FlippingCoin, Herr DerRabbit?
Zijn 150 punten-post op dag 3 of zo heeft ook wel meegeholpenquote:Op zaterdag 5 januari 2019 04:48 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja dat hij wel nodig denk ikHeeft het gelukkig niet opgegeven
Als iemand het kan dan is het miaeak welquote:Op zaterdag 5 januari 2019 04:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]En een klok a la Public Enemy bij één van de Bolkes om de nek.
Weet niet. Ze waren er voor mij dus voor mij zijn oldbiesquote:Op zaterdag 5 januari 2019 04:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zijn dat eckte oldbies? Als in er al bij voordat er seizoenen waren?
Zeker! Ik vind die pic van haar ook echt briljant, Bolke (quote:Op zaterdag 5 januari 2019 04:49 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Als iemand het kan dan is het miaeak weldie maakt er wel moois van
AiU is veel te veel een gezelligheidsdier om puur te kunnen bolkenquote:Op zaterdag 5 januari 2019 04:50 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Weet niet. Ze waren er voor mij dus voor mij zijn oldbiesAIU zou ook leuk zijn
Superspidergirl
quote:Op zaterdag 5 januari 2019 04:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zeker! Ik vind die pic van haar ook echt briljant, Bolke () als goedzakkige wijze koe en Bolke (
) als gekke vogel
noodgang, flippingcoin ,homijn en borrelnootjes zijn er al sinds de eerste delenquote:Op zaterdag 5 januari 2019 04:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zijn dat eckte oldbies? Als in er al bij voordat er seizoenen waren?
Ja, gunfactor zal zij ook wel hebben. En Driep zal in ieder geval niet meer posten na haar als zij ervoor zou gaanquote:Op zaterdag 5 januari 2019 04:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
AiU is veel te veel een gezelligheidsdier om puur te kunnen bolken
Ow ja Homijnquote:Op zaterdag 5 januari 2019 04:52 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
noodgang, flippingcoin en homijn zijn er al sinds de eerste delen
Als Homijn wint gaat naatje uit zijn plaatjequote:Op zaterdag 5 januari 2019 04:52 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
noodgang, flippingcoin en homijn zijn er al sinds de eerste delen
Die heeft nog niet gepost deze maand he?quote:Op zaterdag 5 januari 2019 04:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als Homijn wint gaat naatje uit zijn plaatje
Geen idee, ik houd Monitor niet zo goed in de gaten. Maar Homijn is maar een lolkloon, dus ik verwacht daar niet echt een serieuze gooi naar de titel van ooit.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 04:54 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Die heeft nog niet gepost deze maand he?
Moet wel lachen om de "rivaliteit" met naatjequote:Op zaterdag 5 januari 2019 04:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Geen idee, ik houd Monitor niet zo goed in de gaten. Maar Homijn is maar een lolkloon, dus ik verwacht daar niet echt een serieuze gooi naar de titel van ooit.
Heb me er, wat was het, twee maanden geleden, echt kapot om gelachen ja.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 04:58 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Moet wel lachen om de "rivaliteit" met naatje
Ja toen ging het er "heftig" aan toequote:Op zaterdag 5 januari 2019 04:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Heb me er, wat was het, twee maanden geleden, echt kapot om gelachen ja.![]()
"Lolkloon: account aangemaakt op een online community met de intentie om anderen op een vrolijke manier te 'trollen'."quote:Op zaterdag 5 januari 2019 05:04 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
dat moet woord van het jaar worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |