abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
  zaterdag 5 januari 2019 @ 18:07:42 #51
204179 grazz
No milk today
pi_184222165
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 januari 2019 17:57 schreef ijs_beer het volgende:
Zit naar het muziekcafé te luisteren op radio 2 en Ilse treed daar op, maar ze is echt in topvorm. Uithalen hier uithalen daar en nog een extra lange uithaal erbovenop en spatzuiver. :o _O_
Vergeten te luisteren. Nog niks over haar Nashville bezoekje? Of songfestival?
  Moderator zaterdag 5 januari 2019 @ 18:13:32 #52
351614 crew  ijs_beer
IJskoud de lekkerste.
pi_184222291
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2019 18:07 schreef grazz het volgende:

[..]

Vergeten te luisteren. Nog niks over haar Nashville bezoekje? Of songfestival?
Nope. :N
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
pi_184222590
quote:
14s.gif Op zaterdag 5 januari 2019 00:40 schreef grazz het volgende:

[..]

Fijn dat je het ook deelt Redefine. Herkenning, weten dat je niet de enige bent (en vaak weet je dat ook wel, maar op het moment zelf voelt dat niet altijd zo) kan ook wat rust terugbrengen.

De klachten waarvan mensen last kunnen krijgen, lijken me best slopend en vooral ongezond. Beste is dan toch om het te erkennen dat het speelt en er iets aan doen.

Jij zit trouwens nu wel op je plek toch?
Ja, bijna :) Nog vijf dagen werken in mijn oude functie. Niet dat die andere plek zozeer mijn droombaan is, maar ik zal er sowieso veel in plezier op vooruitgaan. En daarnaast is het ook belangrijk voor mijn eigenwaarde en groei in de toekomst. Dus alsnog een hele mooie stap vooruit voor mij.

Waarbij ik binnen deze discussie als geheel nog wil toevoegen, dat je helemaal niet je droombaan hoeft te hebben om gelukkig te zijn in je werk. Plezier en geluk haal ik uit het werken met leuke collega's, uitdagend en veelzijdig werk doen. Zelf en samen met anderen uitdagingen aanpakken en dingen kunnen verbeteren. Anderen kunnen helpen.

Die dingen kun je net zo vaak vinden in een baan of een hobby (want hoeft niet altijd over werk te gaan) dan in iets waar je van te voren van droomde.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_184222644
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2019 15:22 schreef Cyan9 het volgende:
Even een update van mijn kant (nu iedereen toch updates geeft): M'n opa is inmiddels overleden, op 1 januari al. Het is uiteindelijk allemaal heel snel gegaan. Het blijft triest, maar het is wel beter zo, z'n lichaam was gewoon op. Hij kon gewoon echt niet meer door.
Jullie allemaal bedankt voor de steunberichtjes hier, betekent veel voor me. Ik ben er vrij rustig onder, we zagen het natuurlijk ook wel aankomen. Morgen is de crematie, dat wordt nog wel even een dingetje. Ik vind rouwcentra altijd heel erg geforceerd verdrietig maar ook ietwat zalvend, kan er niet goed tegen. Gelukkig houden we het heel kleinschalig.

Ondertussen lees ik gewoon nog mee hier, geen zorgen! :)
Gecondoleerd Cyan. Hopelijk wordt de crematie toch wat minder zalvend als je verwacht. Sowieso sterkte nog.

[ Bericht 3% gewijzigd door Redefine op 05-01-2019 18:44:00 ]
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_184222690
quote:
14s.gif Op zaterdag 5 januari 2019 17:19 schreef Guanabana het volgende:
Wie is de Mol is echt het enige programma (oke, naast Zondag met Lubach meestal) dat ik echt nog live op televisie kijk :)
Behoren beiden ook gewoon tot het beste wat er op TV te zien is _O_
  Moderator zaterdag 5 januari 2019 @ 18:38:28 #56
163650 crew  Greys
Nee.
pi_184222849
Gecondoleerd Cyan :*
Koutist in opleiding.
pi_184223093
En een echt foute artiest? A la dusty the turkey?

Bijvoorbeeld? O-)
PM
Ik heb quote-alerts uitstaan.
  Moderator zaterdag 5 januari 2019 @ 18:52:18 #58
163650 crew  Greys
Nee.
pi_184223112
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2019 17:25 schreef aarontje112 het volgende:
Nog niet genoeg om een topic over te starten, maar het gerucht gaat dat Niall Horan (ex-One Direction) voor Ierland gaat :o
Ik open wel ff topic :P

[ Bericht 3% gewijzigd door Greys op 05-01-2019 18:58:21 ]
Koutist in opleiding.
pi_184223175
Ed Sheeran wilde wel een nummer schrijven voor het Songfestival

Ed Sheeran en Niall Horan zijn vrienden

:o

Ierland 2020
pi_184223414
Dankjewel allemaal.

Ik voel me gewoon zelfs slecht dat ik niet inhoudelijk op de andere slice of life verhalen heb gereageerd, maar het schoot er allemaal even bij in. Anyway, sterkte voor iedereen! En succes, en beterschap, en liefde, en hartjes, en puppies, en ijsberen, en en en ..
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  Moderator zaterdag 5 januari 2019 @ 19:07:49 #61
163650 crew  Greys
Nee.
pi_184223421
quote:
10s.gif Op zaterdag 5 januari 2019 18:55 schreef Em31 het volgende:
Ed Sheeran wilde wel een nummer schrijven voor het Songfestival

Ed Sheeran en Niall Horan zijn vrienden

:o

Ierland 2020
Zet dat hier ook even ajb _O-

ESF / GERUCHT: Niall Horan naar Songfestival?

Geruchten *O*
Koutist in opleiding.
pi_184223686
Gecondoleerd Cyan & veel sterkste met alles Aoibhin, hopelijk kom je er weer bovenop!
pi_184224068
Gecondoleerd en sterkte morgen bij de uitvaart, Cyan.
Life can be a bitch, so like it..
  Moderator zaterdag 5 januari 2019 @ 20:15:51 #64
163650 crew  Greys
Nee.
pi_184224869
We gaan beginnen! De eerste review volgt zo al. Dus volgt allen het topic *O*

ESF / [KREVIEWS] Kreator reviewt songfestival-inzendingen 2019
Koutist in opleiding.
pi_184225375
Gecondoleerd Cyan en sterkte morgen.
pi_184227639
Mijn eerste vrijwel nergens op gebaseerde WIDM-verdenking:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_184227963
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 januari 2019 18:52 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik open wel ff topic :P
Thanks! *O*
  Moderator zaterdag 5 januari 2019 @ 21:50:37 #68
351614 crew  ijs_beer
IJskoud de lekkerste.
pi_184228135
quote:
10s.gif Op zaterdag 5 januari 2019 20:15 schreef Greys het volgende:

EINDELIJK *O*
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
  zaterdag 5 januari 2019 @ 22:21:29 #69
204179 grazz
No milk today
pi_184228942
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2019 18:27 schreef Redefine het volgende:

[..]

Ja, bijna :) Nog vijf dagen werken in mijn oude functie. Niet dat die andere plek zozeer mijn droombaan is, maar ik zal er sowieso veel in plezier op vooruitgaan. En daarnaast is het ook belangrijk voor mijn eigenwaarde en groei in de toekomst. Dus alsnog een hele mooie stap vooruit voor mij.

Waarbij ik binnen deze discussie als geheel nog wil toevoegen, dat je helemaal niet je droombaan hoeft te hebben om gelukkig te zijn in je werk. Plezier en geluk haal ik uit het werken met leuke collega's, uitdagend en veelzijdig werk doen. Zelf en samen met anderen uitdagingen aanpakken en dingen kunnen verbeteren. Anderen kunnen helpen.

Die dingen kun je net zo vaak vinden in een baan of een hobby (want hoeft niet altijd over werk te gaan) dan in iets waar je van te voren van droomde.
Dat klinkt als een goede keuze en iets moois om naar uit te kijken. Plezier is ook gewoon het belangrijkste, voor mij wel iig.
  zaterdag 5 januari 2019 @ 22:23:44 #70
204179 grazz
No milk today
pi_184229003
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2019 18:51 schreef Peter het volgende:
En een echt foute artiest? A la dusty the turkey?

Bijvoorbeeld? O-)
Verschrikkelijk irritant }:|
pi_184229045
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2019 22:21 schreef grazz het volgende:

[..]

Dat klinkt als een goede keuze en iets moois om naar uit te kijken. Plezier is ook gewoon het belangrijkste, voor mij wel iig.
Plezier is heel belangrijk. En dat kan in heel veel dingen liggen. Zelf haal ik dat vooral uit reizen en alle voorpret die er bij komt kijken. Vroeger was ik al heel erg geïnteresseerd in topografie, vlaggen etc. Wel altijd veel op vakantie geweest, maar toch te vaak naar hetzelfde. Dat ben ik nu aan het inhalen O+

En soms is het plezier beleven aan iets waar je eigenlijk niks aan hebt, maar toch leuk is :+ Zo ben ik nu bezig om voor mijzelf een Top 2000 samen te stellen en die daarna in een playlist te zetten. Om af te luisteren van 2000 naar 1 :@
pi_184229130
quote:
10s.gif Op zaterdag 5 januari 2019 20:15 schreef Greys het volgende:

tenor.gif?itemid=4920181
  zaterdag 5 januari 2019 @ 22:51:06 #73
204179 grazz
No milk today
pi_184229747
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2019 22:25 schreef Redefine het volgende:

[..]

Plezier is heel belangrijk. En dat kan in heel veel dingen liggen. Zelf haal ik dat vooral uit reizen en alle voorpret die er bij komt kijken. Vroeger was ik al heel erg geïnteresseerd in topografie, vlaggen etc. Wel altijd veel op vakantie geweest, maar toch te vaak naar hetzelfde. Dat ben ik nu aan het inhalen O+

En soms is het plezier beleven aan iets waar je eigenlijk niks aan hebt, maar toch leuk is :+ Zo ben ik nu bezig om voor mijzelf een Top 2000 samen te stellen en die daarna in een playlist te zetten. Om af te luisteren van 2000 naar 1 :@
Ja van die voorpret kan ik ook genieten. Research doen, alle info opslaan in een documentje, routes uitstippelen, vervolgens alles overschrijven in een notitieboekje zodat het tastbaar wordt #ouderwets. Dat is ongv hoe ik te werk ga.

En je zegt dat je veel op vakantie geweest, maar bedoel je dan als gezin? Waar gingen jullie meestal naar toe? Wij zaten meestal in een stacaravan :D Ik zou er nu niet meer aan moeten denken, maar met het hele gezin vond ik dat wel wat hebben. Knus, gezellig. Er was ook wel genoeg te beleven op de parken waar we stonden. Meestal in Drenthe. Ook een aantal keer een huisje gehuurd op Ponypark Slagharen. Elke dag als kind genieten van alle attracties. Prachtig was dat wel.

Wat een werk lijkt me dat om een Top 2000 te samenstellen :o Vind het wel mooi als je daar het geduld voor hebt. Ik denk dat ik al moeite zou hebben om een top 500 te samenstellen.
pi_184229865
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2019 22:25 schreef Redefine het volgende:

[..]

Wow, een eigen Top 2000. Wat een megaklus :o

Ik heb een tijdje terug eens een ESF Top 100 gemaakt en dat was al een hele klus (en ik was ook helemaal niet tevreden met het eindresultaat).
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_184229938
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2019 22:51 schreef grazz het volgende:

[..]

Ja van die voorpret kan ik ook genieten. Research doen, alle info opslaan in een documentje, routes uitstippelen, vervolgens alles overschrijven in een notitieboekje zodat het tastbaar wordt #ouderwets. Dat is ongv hoe ik te werk ga.

En je zegt dat je veel op vakantie geweest, maar bedoel je dan als gezin? Waar gingen jullie meestal naar toe? Wij zaten meestal in een stacaravan :D Ik zou er nu niet meer aan moeten denken, maar met het hele gezin vond ik dat wel wat hebben. Knus, gezellig. Er was ook wel genoeg te beleven op de parken waar we stonden. Meestal in Drenthe. Ook een aantal keer een huisje gehuurd op Ponypark Slagharen. Elke dag als kind genieten van alle attracties. Prachtig was dat wel.

Wat een werk lijkt me dat om een Top 2000 te samenstellen :o Vind het wel mooi als je daar het geduld voor hebt. Ik denk dat ik al moeite zou hebben om een top 500 te samenstellen.
Vroeger op vakantie met mijn ouders en broer ja. Toen wij nog klein waren naar Spanje. Later naar Frankrijk en nog iets later naar Zwitserland. Voorjaar gingen we dan vaak naar Luxemburg of Duitsland. Met vrienden ging ik naar Londen, Parijs etc. En ook nog naar Zwitserse vrienden.

De routes stippel ik wel uit in de zin dat ik kijk welke plekken er met het OV te bereiken is. En waar ik naartoe en terug kan vliegen. En dan van plekken al wat plaatjes bekijken om mooie plekken te spotten etc.

Wat betreft die lijst. Tot een jaar of tien geleden maakte ik jaarlijks een eigen top 100 (en één keer een top 250). Dus ben het al een beetje gewend. Daardoor heb ik al een database met muziek die ik goed vind. Maar die ben ik nu eerst aan het updaten en aan het uitbreiden. Het selecteren komt nog veel later. Zal nog wel een tijd duren voordat ik m af heb. Is ook niet zo dat ik elke dag wel doe of uren achter elkaar. Maar wel vaak even wat toevoegen etc.
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')