Warme thee drink je maar op de bank...een beetje vent heeft in de winter een laagje ijs in de bidon.quote:Op vrijdag 18 januari 2019 22:03 schreef Steven184 het volgende:
Iemand nog goed advies voor thermobidon voor in de winter?
Ik haal altijd de thermobidons van Zéfal bij de Decathlon.quote:Op vrijdag 18 januari 2019 22:03 schreef Steven184 het volgende:
Iemand nog goed advies voor thermobidon voor in de winter?
Een laagje ijs? Een stijf bevroren bidon en niet kunnen drinken is ook weer zo wat he.quote:Op vrijdag 18 januari 2019 23:14 schreef Patroon het volgende:
[..]
Warme thee drink je maar op de bank...een beetje vent heeft in de winter een laagje ijs in de bidon.
Nog nooit gehad als ik eerlijk ben.quote:Op zaterdag 19 januari 2019 09:53 schreef Najieto het volgende:
[..]
Een laagje ijs? Een stijf bevroren bidon en niet kunnen drinken is ook weer zo wat he.
Ik fiets alweer wat jaartjes en daarbij ook aardig wat duurtrainingen in de winter en heb werkelijk nog nooit een bidon meegemaakt waar totaal niet meer uit te drinken is.quote:Op zaterdag 19 januari 2019 09:53 schreef Najieto het volgende:
[..]
Een laagje ijs? Een stijf bevroren bidon en niet kunnen drinken is ook weer zo wat he.
Ik heb hooguit gehad dat er wat slush in zat. Zelfs als ik een bidon water vergat van mijn fiets te halen en de volgende dag 's ochtends mijn fiets weer pakte....quote:Op zaterdag 19 januari 2019 10:00 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ik fiets alweer wat jaartjes en daarbij ook aardig wat duurtrainingen in de winter en heb werkelijk nog nooit een bidon meegemaakt waar totaal niet meer uit te drinken is.
Klopt, van dat losse ijs. Komt ook door de beweging van het water dat het nooit helemaal dichtvriest.quote:Op zaterdag 19 januari 2019 10:02 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik heb hooguit gehad dat er wat slush in zat. Zelfs als ik een bidon water vergat van mijn fiets te halen en de volgende dag 's ochtends mijn fiets weer pakte....
hier ook slush, wel zoveel dat ik niet meer kon drinken. Maar die ene keer per jaar dat me dat overkomt koop ik geen speciale bidon voor. Doen we wel een extra stopje voor een warme choco en een pannenkoek.quote:Op zaterdag 19 januari 2019 09:53 schreef Najieto het volgende:
[..]
Hehe, daar heb je eigenlijk wel gelijk in. Misschien een extra stop zoals Dop voorstelt, al stop ik eigenlijk nooit voor kop koffie ofzo.quote:Op vrijdag 18 januari 2019 23:14 schreef Patroon het volgende:
[..]
Warme thee drink je maar op de bank...een beetje vent heeft in de winter een laagje ijs in de bidon.
Ja gewoon beetje siroop en een mespuntje zout tegen het bevriezen.quote:Op zaterdag 19 januari 2019 10:18 schreef dop het volgende:
[..]
hier ook slush, wel zoveel dat ik niet meer kon drinken. Maar die ene keer per jaar dat me dat overkomt koop ik geen speciale bidon voor. Doen we wel een extra stopje voor een warme choco en een pannenkoek.
Wel benieuwd wat je in je bidon hebt dat het zo makkelijk bevriest?
Alleen water is sowieso niet zo slim.
Ik stap zo op. Gisteren avond ook gefietst. Prima te doen, alleen in de bochten ff rekening houden en niet teveel remmen. Zet je banden ook wat zachter.quote:Op zaterdag 19 januari 2019 11:26 schreef Zwansen het volgende:
Nog mensen die fietsen dit weekend? Op zich prachtig weer, maar ben bang dat het op sommige plekken nog verraderlijk glad kan zijn.
En in de schaduw opletten. Ik heb wel eens gehad dat ik een beetje glibberde bij elke geparkeerde auto om daarna meteen weer grip te hebben. Dat kwam door de schaduw van de auto's op de weg.quote:Op zaterdag 19 januari 2019 11:29 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ik stap zo op. Gisteren avond ook gefietst. Prima te doen, alleen in de bochten ff rekening houden en niet teveel remmen. Zet je banden ook wat zachter.
Altijd met een klein beetje sportdrank of aanmaak limo. Alleen water verteer ik niet en ondanks BPA vrije bidons komt er altijd een vreemde smaak aan bij alleen water.quote:Op zaterdag 19 januari 2019 10:18 schreef dop het volgende:
[..]
hier ook slush, wel zoveel dat ik niet meer kon drinken. Maar die ene keer per jaar dat me dat overkomt koop ik geen speciale bidon voor. Doen we wel een extra stopje voor een warme choco en een pannenkoek.
Wel benieuwd wat je in je bidon hebt dat het zo makkelijk bevriest?
Alleen water is sowieso niet zo slim.
Net weer terug, fantastisch winterweerquote:Op zaterdag 19 januari 2019 11:26 schreef Zwansen het volgende:
Nog mensen die fietsen dit weekend? Op zich prachtig weer, maar ben bang dat het op sommige plekken nog verraderlijk glad kan zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |