wil je best uitleggen waarom het geen edelmetaal is.quote:Op zondag 13 januari 2019 18:42 schreef kaasplankje het volgende:
Dop gaat het ons nu allemaal uitleggen.
Waarom niet?quote:Op zondag 13 januari 2019 18:16 schreef dop het volgende:
[..]
snap nooit zo goed waarom mensen titanium overwegen.
Behalve dat er veel fabeltjes over de ronde doen.
titanium heeft weinig tot geen voordelen t.o.v. alu staal en carbon.quote:
koop jij maar eerst een titanium kinderwagen.😚quote:
Carbon. Met schijfremmen.quote:Op zondag 13 januari 2019 19:35 schreef dop het volgende:
[..]
koop jij maar eerst een titanium kinderwagen.😚
Maakt het meer epic, je kunt hem van het lijstje afstrepen, goed voor de kilometers zo vroeg in het jaar, iets met een stok achter de deur, tegen kou kun je je kleden (en als je niet genoeg kleren hebt weer een reden om iets nieuws te kopen)quote:Op vrijdag 11 januari 2019 16:25 schreef Najieto het volgende:
Ik heb nog dit weekend om mijn voorinschrijving voor de winterelfstedentocht te voltooien. Alleen ik twijfel of ik wel wil rijden. Iemand goede argumenten om het wel of niet te doen? De afstand is het probleem niet. De kans op heel slecht weer wel denk ik.
Het is mooi, maar daar mogen de meningen over verschillen. En duurzaam, dat zou voor mij de belangrijkste reden zijn. Eenmaal op titanium fiets een ritje gereden en die reed strak en comfortabel. Niet beter of slechterdan mijn carbon racer, wel anders.quote:Op zondag 13 januari 2019 19:13 schreef dop het volgende:
[..]
titanium heeft weinig tot geen voordelen t.o.v. alu staal en carbon.
Je maakt er geen stijver frame mee. Niet lichter en ook niet duurzamer.
Het is geen slechte materiaal voor een fiets maar blinkt eigenlijk nergens in uit. Behalve de prijs.
en welke fiets heb je dan op het oog. (Nieuwsgierig)quote:Op zondag 13 januari 2019 20:14 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Het is mooi, maar daar mogen de meningen over verschillen. En duurzaam, dat zou voor mij de belangrijkste reden zijn. Eenmaal op titanium fiets een ritje gereden en die reed strak en comfortabel. Niet beter of slechterdan mijn carbon racer, wel anders.
In dit geval is de prijs gunstig en ben ik voor carbon zelfs duurder uit met een vergelijkbare afmontage. Uiteraard is de titanium iets zwaarder, maar vergelijkbaar met bv de Canyon Endurace series.
hoeveel watt kilo is dat? 3 ? 😁quote:Op zondag 13 januari 2019 20:18 schreef Fretwork het volgende:
FTP testje gedaan, 306 watt. Niet ontevreden zo in januari.
J.Guillem Major (want nu dus fors in de aanbieding)quote:Op zondag 13 januari 2019 20:16 schreef dop het volgende:
[..]
en welke fiets heb je dan op het oog. (Nieuwsgierig)
Made in Holland.(Hoeksewaard)quote:Op zondag 13 januari 2019 20:48 schreef Steven184 het volgende:
[..]
J.Guillem Major (want nu dus fors in de aanbieding)
[ afbeelding ]
Hehe, 3.6 met de huidige isolatiequote:
Wow wel een strakke fiets.quote:Op zondag 13 januari 2019 20:48 schreef Steven184 het volgende:
[..]
J.Guillem Major (want nu dus fors in de aanbieding)
[ afbeelding ]
I know, erg sexy is het allemaal niet. Maar wel mooie bak.quote:Op zondag 13 januari 2019 21:07 schreef dop het volgende:
[..]
Made in Holland.(Hoeksewaard)
Leuke fiets, fiets wel eens met hun sales vertegenwoordiger.
nee die rijd wel op een J Guillem. Dat Dan weer wel.quote:Op zondag 13 januari 2019 21:43 schreef Steven184 het volgende:
[..]
I know, erg sexy is het allemaal niet.
En die rijdt zelf lekker op een carbon racer zeker? Zonder gekheid, ik ben er nog niet uit, maar vond het interessante optie, zeker op langere termijn.
In die gedachtengang ga ik niet mee. Ik ga uit van een levensduur van 20-25 jaar van een fiets. OK, er zullen wat onderdelen vervangen moeten worden. Maar in de basis blijft de fiets hetzelfde.quote:Op zondag 13 januari 2019 21:52 schreef dop het volgende:
[..]
nee die rijd wel op een J Guillem. Dat Dan weer wel.
Ik zou niet teveel op de lange termijn denken.
Techniek veranderd en eens in de zoveel tijd wil je soms toch weer een nieuwe speeltje.
Zullen ook weinig fietsen zijn van 10jaar terug die nu boven aan je verlanglijstje komen.
jij bent dan ook de uitzondering op de regel.quote:Op maandag 14 januari 2019 11:29 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
In die gedachtengang ga ik niet mee. Ik ga uit van een levensduur van 20-25 jaar van een fiets. OK, er zullen wat onderdelen vervangen moeten worden. Maar in de basis blijft de fiets hetzelfde.
Voor mijn nieuwe M-Gineering heb ik veel tijdloze onderdelen gebruikt. En commandeurs die zelfs neit meer in productie zijn. Gewoon omdat ik ze beter vind.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |