quote:
Toch is die oppervlakkige schreeuwerij niet geheel onprettig als je het vergelijkt met een Jeroen Grueterquote:Op donderdag 3 januari 2019 22:27 schreef Sked het volgende:
[..]
De analyses van Hassan bin Alal zijn ongeëvenaard.
Anders staat hij weer voor lul met een uitspraak, dus dat snap ik welquote:Op donderdag 3 januari 2019 22:31 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat jij voor City bent.
Nog 4 punten tochquote:Op donderdag 3 januari 2019 22:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
Als City wint gaat Liverpool het wel weggeven ben ik bang.
Verkeerde uitleg.quote:Op donderdag 3 januari 2019 22:31 schreef Coco. het volgende:
[..]
Jammer dat ie zo'n walgelijke club supportquote:Op donderdag 3 januari 2019 22:31 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ja, in de Eredivisie zou dat een gigantische voorsprong zijn maar in de Premier Liek is dat zo weg.quote:
Dat City kampioen zou worden?quote:Op donderdag 3 januari 2019 22:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Anders staat hij weer voor lul met een uitspraak, dus dat snap ik wel
Stijn zei dat Liverpool nooit City lang zou kunnen uitdagen in de strijd om de landstitel.quote:Op donderdag 3 januari 2019 22:34 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Dat City kampioen zou worden?
Ik had eerlijk gezegd ook wel verwacht dat ze relatief makkelijk kampioen zouden worden
Speelde hij vorig seizoen de toppers nooit of was dat het seizoen ervoor?quote:Op donderdag 3 januari 2019 22:34 schreef HetDonkertAan het volgende:
Als t eropaankomt is Wijnaldum 1 van de zwakste schakels van dit Liverpool
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |