ik had het gisteravond erg leuk met de chick, vroeg vanochtend of we er een vervolg aan zouden geven en ze zei ja. Toen ik thuiskwam lag er een appje op me te wachten waarin ze die ja ontkent...quote:
godverdorie. Waar kunnen we een klacht indienen...quote:Op donderdag 3 januari 2019 12:15 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik had het gisteravond erg leuk met de chick, vroeg vanochtend of we er een vervolg aan zouden geven en ze zei ja. Toen ik thuiskwam lag er een appje op me te wachten waarin ze die ja ontkent...
jezus wat kutquote:Op donderdag 3 januari 2019 12:15 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik had het gisteravond erg leuk met de chick, vroeg vanochtend of we er een vervolg aan zouden geven en ze zei ja. Toen ik thuiskwam lag er een appje op me te wachten waarin ze die ja ontkent...
Klacht.nlquote:Op donderdag 3 januari 2019 12:18 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
godverdorie. Waar kunnen we een klacht indienen...
Had ze last van een orgasme gap?quote:Op donderdag 3 januari 2019 12:15 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nouja, ik heb haar niet tot orgasme weten te brengen, maar dat kwam voornamelijk doordat ze zelf gewoon erg vermoeid was en wilde gaan slapen voordat dat punt bereikt kon worden volgens mij (tenzij ze in stilte een orgasme had). Ik heb het nog even nagevraagd en met mijn bedkwaliteiten was niets misquote:
ja ze had dus geen laat van een orgasme, gap!quote:
Dat is dus je reden voor afwijzingquote:Op donderdag 3 januari 2019 13:12 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nouja, ik heb haar niet tot orgasme weten te brengen, maar dat kwam voornamelijk doordat ze zelf gewoon erg vermoeid was en wilde gaan slapen voordat dat punt bereikt kon worden volgens mij (tenzij ze in stilte een orgasme had). Ik heb het nog even nagevraagd en met mijn bedkwaliteiten was niets mis
Ik had er expres geen komma neer gezet.quote:Op donderdag 3 januari 2019 13:15 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
ja ze had dus geen laat van een orgasme, gap!
mooi geneukt tochquote:Op donderdag 3 januari 2019 12:15 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Hier variërend. Regen, zon en bewolkt. Alles wel weer gezien vandaag.quote:Op donderdag 3 januari 2019 15:49 schreef Mickytjuh het volgende:
Het is allemaal de schuld van haags
Maar wij zitten op het vliegveld. Het is een regenachtige dag hier in Spanje.
vertrek je tenminste op een goede dagquote:Op donderdag 3 januari 2019 15:49 schreef Mickytjuh het volgende:
Het is allemaal de schuld van haags
Maar wij zitten op het vliegveld. Het is een regenachtige dag hier in Spanje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |