quote:Op donderdag 3 januari 2019 06:21 schreef Jimbo het volgende:
godverdomme haags. nou laten we hem eens voor Cd over, ZOALS JIJ VOORSTELDE
doe je dit.
nee, dit is mijn laatste post hier.quote:Op donderdag 3 januari 2019 06:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Maar we kunnen nog wel een nieuw deel halen
godverdommequote:Op donderdag 3 januari 2019 06:36 schreef Jimbo het volgende:
[..]
nee, dit is mijn laatste post hier.
doei
sollyquote:Op donderdag 3 januari 2019 08:04 schreef dud0r het volgende:
Ja Haags! Je had moeten opletten!
Nu heb je Jimbo weggejaagd
Omg jimbo.quote:Op donderdag 3 januari 2019 06:36 schreef Jimbo het volgende:
[..]
nee, dit is mijn laatste post hier.
doei
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans
Kijk nu is flips ook helemaal van slaag.quote:
trek mijn broek wel naar beneden.quote:Op donderdag 3 januari 2019 09:46 schreef dud0r het volgende:
[..]
Kijk nu is flips ook helemaal van slaag.
Hoe ga je dat nu ooit goed maken Haags?
Zodat ze even hartelijk kan lachen?quote:Op donderdag 3 januari 2019 09:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
trek mijn broek wel naar beneden.
Jammer ditquote:Op donderdag 3 januari 2019 09:47 schreef dud0r het volgende:
[..]
Zodat ze even hartelijk kan lachen?
Zoquote:Op donderdag 3 januari 2019 09:47 schreef dud0r het volgende:
[..]
Zodat ze even hartelijk kan lachen?
ik had het gisteravond erg leuk met de chick, vroeg vanochtend of we er een vervolg aan zouden geven en ze zei ja. Toen ik thuiskwam lag er een appje op me te wachten waarin ze die ja ontkent...quote:
godverdorie. Waar kunnen we een klacht indienen...quote:Op donderdag 3 januari 2019 12:15 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik had het gisteravond erg leuk met de chick, vroeg vanochtend of we er een vervolg aan zouden geven en ze zei ja. Toen ik thuiskwam lag er een appje op me te wachten waarin ze die ja ontkent...
jezus wat kutquote:Op donderdag 3 januari 2019 12:15 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik had het gisteravond erg leuk met de chick, vroeg vanochtend of we er een vervolg aan zouden geven en ze zei ja. Toen ik thuiskwam lag er een appje op me te wachten waarin ze die ja ontkent...
Klacht.nlquote:Op donderdag 3 januari 2019 12:18 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
godverdorie. Waar kunnen we een klacht indienen...
Had ze last van een orgasme gap?quote:Op donderdag 3 januari 2019 12:15 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nouja, ik heb haar niet tot orgasme weten te brengen, maar dat kwam voornamelijk doordat ze zelf gewoon erg vermoeid was en wilde gaan slapen voordat dat punt bereikt kon worden volgens mij (tenzij ze in stilte een orgasme had). Ik heb het nog even nagevraagd en met mijn bedkwaliteiten was niets misquote:
ja ze had dus geen laat van een orgasme, gap!quote:
Dat is dus je reden voor afwijzingquote:Op donderdag 3 januari 2019 13:12 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nouja, ik heb haar niet tot orgasme weten te brengen, maar dat kwam voornamelijk doordat ze zelf gewoon erg vermoeid was en wilde gaan slapen voordat dat punt bereikt kon worden volgens mij (tenzij ze in stilte een orgasme had). Ik heb het nog even nagevraagd en met mijn bedkwaliteiten was niets mis
Ik had er expres geen komma neer gezet.quote:Op donderdag 3 januari 2019 13:15 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
ja ze had dus geen laat van een orgasme, gap!
mooi geneukt tochquote:Op donderdag 3 januari 2019 12:15 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Hier variërend. Regen, zon en bewolkt. Alles wel weer gezien vandaag.quote:Op donderdag 3 januari 2019 15:49 schreef Mickytjuh het volgende:
Het is allemaal de schuld van haags
Maar wij zitten op het vliegveld. Het is een regenachtige dag hier in Spanje.
vertrek je tenminste op een goede dagquote:Op donderdag 3 januari 2019 15:49 schreef Mickytjuh het volgende:
Het is allemaal de schuld van haags
Maar wij zitten op het vliegveld. Het is een regenachtige dag hier in Spanje.
ja het afscheid is zo beduidend minder dramatisxhquote:Op donderdag 3 januari 2019 15:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
vertrek je tenminste op een goede dag
bizar slechtquote:
quote:Op zaterdag 5 januari 2019 10:48 schreef Mickytjuh het volgende:
Nee. Jij hebt deze chat vakkundig vermoord.
en mij te feliciterenquote:Op zondag 6 januari 2019 12:56 schreef naatje_1 het volgende:
Driekoningen, laatste kans om nieuwjaar te wensen mensen
#nsfw of gewoon?quote:Op zondag 6 januari 2019 13:06 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Heb je nog speciale wensen van FOK!kers?
tjahquote:Op zondag 6 januari 2019 13:12 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik vroeg gewoon of je wensen had, dan kunnen die ook #nsfw zijn natuurlijk
ja das ook connecting people natuurlijkquote:Op zondag 6 januari 2019 13:16 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik snap dit niet, wil je een nokia?
nou, heb je nog een wens, graag of heul niet hoorquote:Op zondag 6 januari 2019 13:16 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
ja das ook connecting people natuurlijk
Mijn zondag was natuurlijk al goed toen ik je hier zag posten op je verjaardagquote:Op zondag 6 januari 2019 13:21 schreef Mickytjuh het volgende:
Nee eigenlijk niet.
Dat je geniet van je zondag! Dat vind ik wel belangrijk
ahhhwwwwquote:Op zondag 6 januari 2019 13:22 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Mijn zondag was natuurlijk al goed toen ik je hier zag posten op je verjaardag
ik ga zometeen in Nijmegen glow in the dark midgetgolfen en daarna bunkeren bij ABC...quote:Op zondag 6 januari 2019 13:28 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ga je nog een goed hete ronde tegemoet of moet je droogstaan op je verjaardag?
thanksssquote:Op zondag 6 januari 2019 13:24 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Gefeliciteerd Mickytjuh, hoop dat je een fijne verjaardag hebt
Nou, anders kom ik gewoon even langs natuurlijkquote:Op zondag 6 januari 2019 13:31 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
ik ga zometeen in Nijmegen glow in the dark midgetgolfen en daarna bunkeren bij ABC...
. Ik hoop dat dit afgesloten wordt met een zweterige seks partij... Maar ben er bang voor.
eensquote:Op zondag 6 januari 2019 13:32 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nou, anders kom ik gewoon even langs natuurlijk
Ze is toch een blijvertje?quote:Op zondag 6 januari 2019 13:35 schreef naatje_1 het volgende:
Ik ruik nog steeds naar die chick (ik was er gisteravond dan toch weer, op haar uitnodiging ook weer bij haar thuis), nog minder zin om te douchen
Het is te hopen. Heel veel mensen in mijn omgeving hadden gezegd om er niet achter aan te gaan oid, mijn ratio ergens ook, maar fuck ratioquote:Op zondag 6 januari 2019 13:43 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ze is toch een blijvertje?
Ha ha gewoon je gevoel volgen dan inderdaad, ik hoop met je mee!quote:Op zondag 6 januari 2019 13:47 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Het is te hopen. Heel veel mensen in mijn omgeving hadden gezegd om er niet achter aan te gaan oid, mijn ratio ergens ook, maar fuck ratio
quote:Op zondag 6 januari 2019 13:56 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik heb het eindelijk gegoogled, ik snap het eindelijk
quote:Op zondag 6 januari 2019 13:56 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik heb het eindelijk gegoogled, ik snap het eindelijk
nopequote:Op zondag 6 januari 2019 15:45 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Wanneer moeten we verhuizen....vandaag al?
Als ik straks thuis ben en gedoucht hebquote:
We hadden al besloten de sex slowchat te kapenquote:
ik ga niet meequote:Op zondag 6 januari 2019 15:50 schreef dud0r het volgende:
[..]
We hadden al besloten de sex slowchat te kapen
Ja......en hoezo ga je niet mee naar die andere chat? Held.....quote:Op zondag 6 januari 2019 15:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
we hebben wel wat kansen laten liggen
geen zinquote:Op zondag 6 januari 2019 15:54 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ja......en hoezo ga je niet mee naar die andere chat? Held.....
hmmquote:Op zondag 6 januari 2019 15:57 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Maar het maakt mij niet uit waar we naar toe gaan...
jawel hoorquote:Op zondag 6 januari 2019 15:58 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Wat hmm? Geen goede reactie?
quote:Op zondag 6 januari 2019 16:03 schreef naatje_1 het volgende:
Als ik de lapo heb in ONZ SC zal ik de TT wel iets van 'verwelkom hier FEE' maken ofzo
quote:Op zondag 6 januari 2019 16:03 schreef naatje_1 het volgende:
Als ik de lapo heb in ONZ SC zal ik de TT wel iets van 'verwelkom hier FEE' maken ofzo
quote:Op zondag 6 januari 2019 16:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
maak jij dan hier eindelijk een nieuw deel aan
niet nodigquote:Op zondag 6 januari 2019 16:10 schreef naatje_1 het volgende:
We kunnen ook FEE sluiten afgezien maar de FEE SC voor jullie 2 open laten
quote:Op zondag 6 januari 2019 16:10 schreef naatje_1 het volgende:
We kunnen ook FEE sluiten afgezien maar de FEE SC voor jullie 2 open laten
netjesquote:Op zondag 6 januari 2019 16:18 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Heb vandaag de kerst opgeruimd hier......
die hangen hier nog wel. De rest is allang wegquote:Op zondag 6 januari 2019 16:22 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ja.....alleen mis ik de lichtjes nu al......
Gezellig!quote:Op zondag 6 januari 2019 16:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
die hangen hier nog wel. De rest is allang weg
Luilak....quote:Op zondag 6 januari 2019 16:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Staan al paar dagen niet meer aan maar ben te lui om weg te halen.
Zo schattigquote:Op zondag 6 januari 2019 16:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mijn dochter kijkt Shrek. Ze vind het helemaal geweldig.
Leuk!!quote:Op zondag 6 januari 2019 16:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
De eerste?quote:Op zondag 6 januari 2019 16:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dit is niet oke!quote:Op zondag 6 januari 2019 16:53 schreef naatje_1 het volgende:
Ik gniffel nu te hard om mn eigen opmerking
Snap ikquote:Op zondag 6 januari 2019 16:53 schreef naatje_1 het volgende:
Ik gniffel nu te hard om mn eigen opmerking
rtrtquote:Op zondag 6 januari 2019 16:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Die ezel is echt kapot grappig
Kijkt ze hem in het Nederlands?quote:Op zondag 6 januari 2019 16:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hilarisch inderdaad!quote:Op zondag 6 januari 2019 16:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Yes in Nederlands. Ik heb hem wel in Engels gezien, dat vond ik net wat leuker.quote:Op zondag 6 januari 2019 16:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Kijkt ze hem in het Nederlands?
Vind Will Smith het leuk doen, maar nooit in het Nederlands gezien
Kloptquote:Op zondag 6 januari 2019 17:10 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Hmmmm 9 van de 10 films die nederlands bewerkt zijn, zijn ingesproken door Carlo Boszhard.....![]()
Oh gelukkig......quote:Op zondag 6 januari 2019 17:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee. Is ook geschikt voor alle leeftijden.
hoeft nietquote:Op zondag 6 januari 2019 17:23 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Anders ging ik me zorgen maken hoor.....
quote:Op zondag 6 januari 2019 18:10 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Aaah......even knuffelen dan......
ik wacht nog altijdquote:Op zondag 6 januari 2019 15:48 schreef dud0r het volgende:
[..]
Als ik straks thuis ben en gedoucht heb
Sorry.quote:
jaaa zekersquote:
quote:Op maandag 7 januari 2019 11:42 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Valt nog mee maar dat moet ik eigenlijk nooit hardop zeggen.....
Vragen om problemen.quote:Op maandag 7 januari 2019 11:42 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Valt nog mee maar dat moet ik eigenlijk nooit hardop zeggen.....
tot volgend jaarquote:Op maandag 7 januari 2019 12:51 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ja zie je wel.....niet meer vandaag maar komende dagen hebben ze me alweer extra nodig.....
Welneequote:Op maandag 7 januari 2019 16:19 schreef HPLC het volgende:
maar over een maand is het carnaval, dus FEE moet open blijven
Goed plan!quote:Op maandag 7 januari 2019 16:19 schreef HPLC het volgende:
maar over een maand is het carnaval, dus FEE moet open blijven
en dan weer vlakbij Pasen en dan weer hemelvaart en Pinksteren en dan is het weer bijna zomer en dus weer feest en daarna liggen de pepernoten weer in de winkelquote:
Eigenlijk moet FEE dus heel het jaar open?quote:Op maandag 7 januari 2019 16:26 schreef HPLC het volgende:
[..]
en dan weer vlakbij Pasen en dan weer hemelvaart en Pinksteren en dan is het weer bijna zomer en dus weer feest en daarna liggen de pepernoten weer in de winkel
Preciesquote:Op maandag 7 januari 2019 16:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Eigenlijk moet FEE dus heel het jaar open?
Ja precies!quote:Op maandag 7 januari 2019 16:26 schreef HPLC het volgende:
[..]
en dan weer vlakbij Pasen en dan weer hemelvaart en Pinksteren en dan is het weer bijna zomer en dus weer feest en daarna liggen de pepernoten weer in de winkel
Het is nu druk daar maar zijn ook dagen dat het gewoon rustig is.quote:Op maandag 7 januari 2019 16:30 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Kan ik hier tenminste nog af en toe kletsen want bij ONZ kom ik er bijna niet tussen.......
Daar zitten doordeweeks overdag ook alleen maar vervelende kwallen. 's Avonds is het veel gezelligerquote:Op maandag 7 januari 2019 16:30 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Kan ik hier tenminste nog af en toe kletsen want bij ONZ kom ik er bijna niet tussen.......
Dan ga ik vanavond nog maar even gezellig bijlezenquote:Op maandag 7 januari 2019 16:33 schreef HPLC het volgende:
[..]
Daar zitten doordeweeks overdag ook alleen maar vervelende kwallen. 's Avonds is het veel gezelliger
nacht ook.quote:Op maandag 7 januari 2019 16:33 schreef HPLC het volgende:
[..]
Daar zitten doordeweeks overdag ook alleen maar vervelende kwallen. 's Avonds is het veel gezelliger
Omdat m'n telefoon niet naast m'n bed ligt....dus als ik dan wakker ben draai ik me nog een keertje omquote:Op maandag 7 januari 2019 16:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jou zie ik niet vaak op fok tussen 00.00 en 06.00
Dat is wel gezond ja.quote:Op maandag 7 januari 2019 16:38 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Omdat m'n telefoon niet naast m'n bed ligt....dus als ik dan wakker ben draai ik me nog een keertje om
Das lastigquote:Op maandag 7 januari 2019 16:40 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Jammergenoeg niemand om tegen aan te kruipen dan.....
Misschien wordt het nog wat tussen jou en Haagsquote:Op maandag 7 januari 2019 16:40 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Jammergenoeg niemand om tegen aan te kruipen dan.....
Die is al bezetquote:Op maandag 7 januari 2019 16:41 schreef HPLC het volgende:
[..]
Misschien wordt het nog wat tussen jou en Haags
Die kans is heel klein.quote:Op maandag 7 januari 2019 16:41 schreef HPLC het volgende:
[..]
Misschien wordt het nog wat tussen jou en Haags
ik ben geen aanhangerquote:Op maandag 7 januari 2019 16:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
zal ik jou eens even koppelen?
Kijk zie je, het gaat al de goede kant opquote:Op maandag 7 januari 2019 16:45 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Maar hij heeft wel een schattige dochter
Hoezo dat?quote:Op maandag 7 januari 2019 16:46 schreef HPLC het volgende:
[..]
Kijk zie je, het gaat al de goede kant op
Makkelijk wel.quote:Op maandag 7 januari 2019 16:56 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Ik vraag net aan zoonlief wat en hoelaat we gaan eten.....,zijn antwoord: geen idee......dusssss......![]()
Dan is het eten al klaar denk ikquote:Op maandag 7 januari 2019 17:01 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Maar écht hè....... ha ha![]()
, over een uur nog maar een keer proberen.....
Bij jou wel hoogstwaarschijnlijk......hier nog even afwachten.....quote:Op maandag 7 januari 2019 17:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dan is het eten al klaar denk ik
half 8 ga ik eten.quote:Op maandag 7 januari 2019 17:03 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Bij jou wel hoogstwaarschijnlijk......hier nog even afwachten.....
Ja is ook laat hoor.quote:Op maandag 7 januari 2019 17:14 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Dan ben je dat wel gewend.....vind 18.00 uur wel echt de max.
graag gedaanquote:Op maandag 7 januari 2019 18:38 schreef Mickytjuh het volgende:
Maar thanks Haags dat je me een lekkertje noemt
Ghehequote:Op maandag 7 januari 2019 18:56 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Nou dan ga ik weer hoor.....![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |