SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik ken er een en zij is echt heel mooiquote:
ik ken helemaal niemand bij de brandweerquote:Op woensdag 2 januari 2019 15:41 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik ken er een en zij is echt heel mooi
danke jij ookquote:Op woensdag 2 januari 2019 15:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ken helemaal niemand bij de brandweer
Beste wensen nog Giertje
lekker hoor, hoelang ben je dan vrij geweest?quote:Op woensdag 2 januari 2019 15:47 schreef Giertje het volgende:
ik hoef maandag pas weer te beginnen met werken
2 wekenquote:Op woensdag 2 januari 2019 15:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
lekker hoor, hoelang ben je dan vrij geweest?
mja was wel fijn effe maar zal blij zijn als alles weer normaal is ben helemaal in de war met de dagenquote:
Pleur op, het is voorbij, in december mag je weer.quote:
Brandweergangers.quote:Op woensdag 2 januari 2019 15:42 schreef Koen66 het volgende:
is het niet 'brandweermensen' tegenwoordig
Jawel, Miauwquote:Op woensdag 2 januari 2019 15:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ken helemaal niemand bij de brandweer
Beste wensen nog Giertje
Hoeveel dan?quote:Op woensdag 2 januari 2019 17:12 schreef Karzai het volgende:
ook niet veel gegeten vandaag, voor mijn doen dan
Brunch gehad en enkele wafels.quote:Op woensdag 2 januari 2019 17:12 schreef Karzai het volgende:
ook niet veel gegeten vandaag, voor mijn doen dan
Gelijk heb jequote:Op woensdag 2 januari 2019 17:14 schreef Karzai het volgende:
dus ik heb best honger, ga zo beginnen met koken
Maar je vond het niet tegenvallen?quote:Op woensdag 2 januari 2019 17:31 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dat viel wel mee, maar we veeeel informatie.
Echt heel erg leuk! Toffe mensen, lekker Amsterdamsquote:
Fijne vakantie!quote:Op woensdag 2 januari 2019 17:21 schreef DerRabbit het volgende:
Hier net mac gegeten. Nu goede zes uur de trein in.
quote:Op woensdag 2 januari 2019 17:32 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Echt heel erg leuk! Toffe mensen, lekker Amsterdams, iedereen is erg trots op waar hij/zij mee bezig is en dat vind ik tof.
Nee hoor. Dat wist ik van tevoren al.quote:Op woensdag 2 januari 2019 17:32 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Maar je vond het niet tegenvallen?
Hmm ik geniet er nog even vanquote:Op woensdag 2 januari 2019 17:32 schreef Karzai het volgende:
Eerste inwerkdagen zijn altijd kut, dan voel je je een beetje hulpeloos
Sportzaal.....ben er even stil van...quote:Op woensdag 2 januari 2019 17:34 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nee hoor. Dat wist ik van tevoren al.
[..]
Hmm ik geniet er nog even van![]()
Ze hebben een sportzaal beneden mét apparaten!
ah kan je de sportschool opzeggenquote:Op woensdag 2 januari 2019 17:34 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
[..]
Hoe rijmt dit met elkaar?quote:Op woensdag 2 januari 2019 17:32 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Maar je vond het niet tegenvallen?
Kun je met je PT daar ook trainen? Voor je werk of erna?quote:Op woensdag 2 januari 2019 17:34 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
[..]
Lekker wit?quote:Op woensdag 2 januari 2019 17:34 schreef Arch-Indar het volgende:
Zo, ik zit helemaal onder de klodders.
Lekker gewerkt Miauw!
Gefeliciteerd Voxs nog.
Gefeliciteerd Muck!
Klodders?quote:Op woensdag 2 januari 2019 17:34 schreef Arch-Indar het volgende:
Zo, ik zit helemaal onder de klodders.
Lekker gewerkt Miauw!
Gefeliciteerd Voxs nog.
Gefeliciteerd Muck!
Rijmt het niet, dan dicht het wel.quote:
quote:Op woensdag 2 januari 2019 17:35 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Sportzaal.....ben er even stil van...
Ha nee dat niet, maar ik kan makkelijker aan mijn sportuurtjes komen zoquote:
Nee dat niet, die is wel gestationeerd op een filiaal van Basic-Fit.quote:Op woensdag 2 januari 2019 17:35 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Kun je met je PT daar ook trainen? Voor je werk of erna?
Kloteklus dat jaquote:Op woensdag 2 januari 2019 17:37 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Verf.... Plafond... Ik ben er slecht in...
Lekker bezig!quote:Op woensdag 2 januari 2019 17:37 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik heb lekker even het plafond gewit ja!
het beviel wel een beetje?quote:Op woensdag 2 januari 2019 17:31 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dat viel wel mee, maar we veeeel informatie.
Van oudjaarsdag tot vandaag Berlijn gedaan.quote:
ik moest aan je denkenquote:
quote:
Ojaaaaaaquote:Op woensdag 2 januari 2019 17:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Van oudjaarsdag tot vandaag Berlijn gedaan.
dooe Mquote:Op woensdag 2 januari 2019 17:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Waarom post CRV hier niet meer?
👊quote:Op woensdag 2 januari 2019 17:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dooe Me moest ik er ook aan denken
opgesloten door mevr Crv misschien?quote:Op woensdag 2 januari 2019 17:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Althans, soms ik bedoel niet zo vaak meer.
oh god, daar heb ik trouwens goede verhalen over gehoord.quote:Op woensdag 2 januari 2019 17:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
opgesloten door mevr Crv misschien?![]()
Controleer je oor eens of ie zwart of blauw is?quote:Op woensdag 2 januari 2019 17:52 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
ik moest aan je denkenIk zat overigens zo goed als alleen in de middag en toen werd ik gebeld. Ik was even vergeten hoe de organisatie heette
maar ik had ook meteen een 'gekkie' aan de telefoon
Hij stelde een vreemde vraag die ik door zijn spraakgebrek niet begreep en ik wilde bijna door de telefoon schreeuwen 'Dit is een test hè?!"
![]()
Maar dat was het dus niet.
quote:Op woensdag 2 januari 2019 17:57 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Controleer je oor eens of ie zwart of blauw is?
Over mevr Crv?quote:Op woensdag 2 januari 2019 17:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
oh god, daar heb ik trouwens goede verhalen over gehoord.
mevr Crv?quote:Op woensdag 2 januari 2019 17:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
oh god, daar heb ik trouwens goede verhalen over gehoord.
Stempelkussen, Hoorn, en even de nieuweling zeggen dat er telefoon is voor hem/haar...quote:
lol oude grap maar goudquote:Op woensdag 2 januari 2019 17:59 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Stempelkussen, Hoorn, en even de nieuweling zeggen dat er telefoon is voor hem/haar...
telefoonnummer van Artis geven en vragen of je Dhr de Leeuw kan terugbellenquote:
quote:Op woensdag 2 januari 2019 18:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
telefoonnummer van Artis geven en vragen of je Dhr de Leeuw kan terugbellen
quote:Op woensdag 2 januari 2019 17:59 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Stempelkussen, Hoorn, en even de nieuweling zeggen dat er telefoon is voor hem/haar...
quote:
Hoezo aan mij?quote:Op woensdag 2 januari 2019 17:52 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
ik moest aan je denkenIk zat overigens zo goed als alleen in de middag en toen werd ik gebeld. Ik was even vergeten hoe de organisatie heette
maar ik had ook meteen een 'gekkie' aan de telefoon
Hij stelde een vreemde vraag die ik door zijn spraakgebrek niet begreep en ik wilde bijna door de telefoon schreeuwen 'Dit is een test hè?!"
![]()
Maar dat was het dus niet.
Stagiairs in Rotterdam ook als je een nummer van Blijdorp geeftquote:Op woensdag 2 januari 2019 18:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
telefoniste bij ons trapte daar serieus in
werk je daar zolangquote:Op woensdag 2 januari 2019 18:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Omdat het grappig wasquote:Op woensdag 2 januari 2019 18:08 schreef Molo het volgende:
[..]
Hoezo aan mij?![]()
Ik heb vanmorgen met mijn ene van de twee patiënten vandaag () keihard zitten lachen om een verhaal
Werkte bij donorgebeuren
Die is niet zo slim zeker?quote:Op woensdag 2 januari 2019 18:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ze was niet zo slim, arme mens is al jaren de wormen voerenquote:Op woensdag 2 januari 2019 18:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die is niet zo slim zeker?
En dat doet ze niet voor niets.quote:Op woensdag 2 januari 2019 18:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ze was niet zo slim, arme mens is al jaren de wormen voeren
Haal de plintenladder even voor me.quote:Op woensdag 2 januari 2019 18:21 schreef Arch-Indar het volgende:
Ik ben in dat stempelkussen getrapt hoor.
Was in 1999.
Wel bij een stel bouwvakkers, die leven natuurlijk nog stukje in het verleden.
quote:Op woensdag 2 januari 2019 18:23 schreef Koen66 het volgende:
https://www.nu.nl/259028/(...)ning.html?redirect=1
oepsie
Spijkers op laag water.quote:Op woensdag 2 januari 2019 18:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Haal de plintenladder even voor me.
Die liep zeker in scheveningen rond..quote:Op woensdag 2 januari 2019 18:23 schreef Koen66 het volgende:
https://www.nu.nl/259028/(...)ning.html?redirect=1
oepsie
Super tof gehad, alleen koudddddd. En veel te laat gaan slapen op nieuwjaarsdag en daardoor vannacht ook weer.quote:
Heerlijk heerlijk!quote:Op woensdag 2 januari 2019 18:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Super tof gehad, alleen koudddddd. En veel te laat gaan slapen op nieuwjaarsdag en daardoor vannacht ook weer.
Wel heel mooie stad
tofjesquote:Op woensdag 2 januari 2019 18:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Super tof gehad, alleen koudddddd. En veel te laat gaan slapen op nieuwjaarsdag en daardoor vannacht ook weer.
Wel heel mooie stad
Alleen voor boelkloedige kijkers.quote:Op woensdag 2 januari 2019 18:50 schreef Karzai het volgende:
Ah bbc zend Luther weer uit vanavondbeestastig brute serie is dat
moest weer bijvullenquote:Op woensdag 2 januari 2019 18:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Alleen voor boelkloedige kijkers.
Zolang het leuk was maakt het uitbrakken minder uitquote:Op woensdag 2 januari 2019 18:27 schreef Molo het volgende:
[..]
Heerlijk heerlijk!
Hier zelfde wel eigenlijk, maar worth it
Njoy.quote:Op woensdag 2 januari 2019 19:02 schreef Karzai het volgende:
eten is klaar, ik ga verder bank hangen en kassie kijken, laters
Morgen terugkijkenquote:Op woensdag 2 januari 2019 18:50 schreef Karzai het volgende:
Ah bbc zend Luther weer uit vanavondbeestastig brute serie is dat
Als ie nog even zo doorgaat komt ie nog spontaan klaar.quote:
Als je lang genoeg oefent kun je het uren volhouden!quote:Op woensdag 2 januari 2019 20:36 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Als ie nog even zo doorgaat komt ie nog spontaan klaar.
Dacht dat hij zat te poepenquote:Op woensdag 2 januari 2019 20:38 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als je lang genoeg oefent kun je het uren volhouden!
Kun je ook heel zen van wordenquote:
Seks is alleen goed voor kinderen, voor de rest maar mehquote:
Ik zit inmiddels bij Iron Man 3.... nummer 8 in de rij.quote:Op woensdag 2 januari 2019 21:44 schreef Molo het volgende:
We kijken Anchorman 2, wist helemaal niet dat die uit was. Blijkt een film uit 2013
Was vanmiddag boodschappen aan het doen en wc aan het schoonmaken, ook leuker dan seksquote:Op woensdag 2 januari 2019 21:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Seks is alleen goed voor kinderen, voor de rest maar meh
Zo, jij gaat hard!!quote:Op woensdag 2 januari 2019 21:48 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik zit inmiddels bij Iron Man 3.... nummer 8 in de rij.
Vooral boodschappen doenquote:Op woensdag 2 januari 2019 21:48 schreef Molo het volgende:
[..]
Was vanmiddag boodschappen aan het doen en wc aan het schoonmaken, ook leuker dan seks![]()
![]()
![]()
Bonuskaartseksquote:Op woensdag 2 januari 2019 21:56 schreef Arch-Indar het volgende:
Ik vraag me af wat voor seks jullie hebben.....
Maar wil het niet weten ook.
Hoe werkt dat?quote:
Eigenlijk moet je dat je penis laten zien jaquote:Op woensdag 2 januari 2019 21:59 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Hoe werkt dat?
Is dat geheimtaal? Als de kassiere om mijn bonuskaart vraagt bedoelt ze eigenlijk wat anders?
Lekker, vooral tijdens Dolle Donderdagquote:
Zompige Zondagquote:Op woensdag 2 januari 2019 22:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Lekker, vooral tijdens Dolle Donderdag
Vooral de speciaalzaken nietquote:Op woensdag 2 januari 2019 22:02 schreef Molo het volgende:
[..]
Zompige Zondag![]()
Alleen zo jammer dat niet alle boodschappenwinkels dan open zijn
De lokale groentezaak eigenlijk.....quote:Op woensdag 2 januari 2019 22:22 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
De slager en de bakker bedoel je?
Voor de bloemkolen en de winterpenen?quote:Op woensdag 2 januari 2019 22:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
De lokale groentezaak eigenlijk.....
Groentejuweeltjes, prrrrrrquote:Op woensdag 2 januari 2019 22:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
De lokale groentezaak eigenlijk.....
Lieverd asperges met een dik kopjequote:Op woensdag 2 januari 2019 22:29 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Voor de bloemkolen en de winterpenen?
Ik weet niet eens waar het naar smaakt.quote:
Dat weet niemandquote:Op woensdag 2 januari 2019 22:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik weet niet eens waar het naar smaakt.
quote:Op woensdag 2 januari 2019 22:36 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Gatverdamme!
Blijf weg met die zooi!!
Jij met je restaurant ideeen!
AI wel, want vies blijkbaar.quote:
quote:
Iedere keer weer een geheel nieuwe umami smaakquote:
Goh A-I, ik moet piessen.. laten we dat daar doen bij dat restaurant wat er uitziet als een kas...quote:
Toen het nog licht was not so much...quote:Op woensdag 2 januari 2019 22:42 schreef IJsdraakje het volgende:
Toegegeven, het zag er wel leuk uit toen we er 's avonds langsliepen.
quote:Op woensdag 2 januari 2019 22:40 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Goh A-I, ik moet piessen.. laten we dat daar doen bij dat restaurant wat er uitziet als een kas...
Kunnen we gelijk wat eten...
* Arch-Indar kijkt wat rond terwijl Molo 15 minuten aan het piessen is... en ziet dat we in een of andere aftandse vegan tent zitten...
* Arch-Indar bekijkt de menukaart en ziet 2 hele gerechten... Hummus en noten...
Nu ben ik wel benieuwd naar dat tentjequote:Op woensdag 2 januari 2019 22:43 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Toen het nog licht was not so much...
Wellusquote:Op woensdag 2 januari 2019 22:43 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Toen het nog licht was not so much...
http://eten.mediamatic.nlquote:Op woensdag 2 januari 2019 22:46 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nu ben ik wel benieuwd naar dat tentje
Klinkt niet echt als eten waar ik vrolijk van wordquote:
quote:
De gehele lunchkaart was dus hummus en notenquote:Op woensdag 2 januari 2019 22:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Klinkt niet echt als eten waar ik vrolijk van word
Staat niet veel anders op de kaart neequote:Op woensdag 2 januari 2019 22:54 schreef Molo het volgende:
[..]
De gehele lunchkaart was dus hummus en noten![]()
Anders gaat de toko failliet denk ikquote:Op woensdag 2 januari 2019 22:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Staat niet veel anders op de kaart nee![]()
Verbaast me nog dat ze alcoholische drankjes hebben
Eerst pitcher vodka naar binnen en dan aan de lunch beginnenquote:
Die hebben we nooit gehaaldquote:
quote:Op woensdag 2 januari 2019 22:57 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik denk dat ze subsidie krijgen van Halsema.
Die zat er direct naastquote:Op woensdag 2 januari 2019 22:57 schreef Molo het volgende:
[..]
Die hebben we nooit gehaald
Next time gadget!!!
Zijn we twee keer langsgelopen maar iemand, jij, opperde een chinees...quote:
quote:Op woensdag 2 januari 2019 23:00 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Zijn we twee keer langsgelopen maar iemand, jij, opperde een chinees...
Lekker vriendelijk waren ze daar gelukkig.
Volgende keer kies ik zelf restaurant uit.
Ik wilde Hanneke opperen, maar dat zit zo verstopt dus ging voor de bootquote:Op woensdag 2 januari 2019 23:00 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Zijn we twee keer langsgelopen maar iemand, jij, opperde een chinees...
Lekker vriendelijk waren ze daar gelukkig.
Volgende keer kies ik zelf restaurant uit.
Ik was niet voorbereid dus geen idee waar ik wilde eten.quote:Op woensdag 2 januari 2019 23:02 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Miauws schuld, die was heel overtuigend![]()
Waar had jij willen eten dan
Godsammequote:Op woensdag 2 januari 2019 23:02 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik wilde Hanneke opperen, maar dat zit zo verstopt dus ging voor de boot
Next time gadgetquote:Op woensdag 2 januari 2019 23:03 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik was niet voorbereid dus geen idee waar ik wilde eten.
Blok beton dat.quote:Op woensdag 2 januari 2019 23:04 schreef Molo het volgende:
Ik die oliebol, díe was echt killing eigenlijk
Wat zat daar op eigenlijk?quote:Op woensdag 2 januari 2019 23:06 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik heb geen spijt van mijn snel gehaalde broodje.
Kan Muis je niet dragen? Jij weegt toch amper wat?quote:Op woensdag 2 januari 2019 23:08 schreef DerRabbit het volgende:
Ik wil mijn bed in, nu!![]()
Maar duurt nog goed half uur voor we thuis zijn
Nu heb ik dit beeld in mijn hoofdquote:Op woensdag 2 januari 2019 23:10 schreef Molo het volgende:
[..]
Kan Muis je niet dragen? Jij weegt toch amper wat?
Oh dit is zoooooo tofquote:Op woensdag 2 januari 2019 23:16 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nu heb ik dit beeld in mijn hoofd![]()
[ afbeelding ]
Kerst is voorbij, als je sneeuw wil ga je maar naar de Alpen of Snowworldquote:Op woensdag 2 januari 2019 23:20 schreef Molo het volgende:
[..]
Oh dit is zoooooo tof![]()
![]()
![]()
Ik hoop dat we de slee deze of komende maand kunnen gebruiken hier hoor. Zo ontzettend leuk![]()
Nou, de Alpen zou wel tof zijn jaquote:Op woensdag 2 januari 2019 23:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Kerst is voorbij, als je sneeuw wil ga je maar naar de Alpen of Snowworld
Sneeuw is alleen nog gedoogd tijdens januari. Carnaval moet geheel sneeuwvrij zijn, lekker zonnetje en 10 graden plus.quote:Op woensdag 2 januari 2019 23:31 schreef Molo het volgende:
[..]
Nou, de Alpen zou wel tof zijn ja![]()
Jammer dat Zwitserland zo frigging duur is, anders zat ik veel vaker bij mijn vriend
Broodje "gezond". Kaas, sla, tomaat, ei, dat idee. Stationsvoer, jewaids.quote:
Ik wil eigenlijk wel eens sneeuw op mijn verjaardag.quote:Op woensdag 2 januari 2019 23:32 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Sneeuw is alleen nog gedoogd tijdens januari. Carnaval moet geheel sneeuwvrij zijn, lekker zonnetje en 10 graden plus.
Wanneer ben je jarig?quote:Op woensdag 2 januari 2019 23:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk wel eens sneeuw op mijn verjaardag.
Februari.quote:
Carnavalquote:Op woensdag 2 januari 2019 23:32 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Sneeuw is alleen nog gedoogd tijdens januari. Carnaval moet geheel sneeuwvrij zijn, lekker zonnetje en 10 graden plus.
Best lekkerquote:Op woensdag 2 januari 2019 23:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Broodje "gezond". Kaas, sla, tomaat, ei, dat idee. Stationsvoer, jewaids.
Carnaval valt laat dit jaar, tot en met 5 maart.quote:Op woensdag 2 januari 2019 23:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Februari.
Al is dat waarschijnlijk alweer na carnaval. 18e.
alles is laat, Pasen valt zowat in de meivakantiequote:Op woensdag 2 januari 2019 23:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Carnaval valt laat dit jaar, tot en met 5 maart.
Ik ben echt vet goed op de hoogte van katholieke meuk.quote:Op woensdag 2 januari 2019 23:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Carnaval valt laat dit jaar, tot en met 5 maart.
Die ligt nog te snurken.....quote:
Atv dagje vandaag?quote:Op donderdag 3 januari 2019 06:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die is er werkelijk iedere ochtend
Op kantoor of in ksc?quote:Op donderdag 3 januari 2019 07:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
nog steeds niemand hier
Valt wel tegen deze morgen ja.quote:
Heb jij niets leuks meer te melden?quote:
niets momenteelquote:Op donderdag 3 januari 2019 08:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heb jij niets leuks meer te melden?
Duidelijk gevalletje tweede kop koffie nog niet gehadquote:
Halve liter koffie in mijn mik was wel genoeg dacht ikquote:Op donderdag 3 januari 2019 08:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Duidelijk gevalletje tweede kop koffie nog niet gehad
Blijkbaar nietquote:Op donderdag 3 januari 2019 08:31 schreef Molo het volgende:
[..]
Halve liter koffie in mijn mik was wel genoeg dacht ik
zwanger?quote:Op donderdag 3 januari 2019 08:33 schreef Molo het volgende:
Ok sorry, even kotsen nu en dan naar werk rijden
quote:Op donderdag 3 januari 2019 08:43 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Kan toch niet, er zijn weer genoeg pillen….
dat is vaakquote:Op donderdag 3 januari 2019 09:46 schreef Mo_Muffin het volgende:
Buiten loopt een dwaas met een bladblazer, eerst lagen de bladeren daarrr, en nu liggen ze hierrr..
Bezigheidstherapie van gemeentewerkenquote:Op donderdag 3 januari 2019 09:46 schreef Mo_Muffin het volgende:
Buiten loopt een dwaas met een bladblazer, eerst lagen de bladeren daarrr, en nu liggen ze hierrr..
Hebben vaak toch maar 2 hersencellenquote:Op donderdag 3 januari 2019 09:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Bezigheidstherapie van gemeentewerken
Juist.quote:Op donderdag 3 januari 2019 09:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Bezigheidstherapie van gemeentewerken
quote:Op donderdag 3 januari 2019 11:48 schreef AlwaysHappy het volgende:
![]()
Rustig hier.
Zit hier weer eens op een telefoontje van de dierenarts te wachtenKat is weer ernstig ziek en het laatste redmiddel wat ze aanraadde werkt ook niet bij hem. Had even een paar goede dagen, nu alweer een poos super ziek. Eind december contact gehad en toen weinig begrip gekregen. Benieuwd hoe het deze keer gaat
Ja. Helpt niet als je zo'n betweterige trut als dierenarts hebt. We komen er al twee jaar bijna elke week omdat we om de kat geven en voor hem knokken, en dan durfde ze alsnog verbaasd te doen toen we zeiden dat we echt niet zomaar willen opgeven, maar inslapen enkel bespreekbaar willen makenquote:
Ik had allang een andere DA gezocht eigenlijk. Zou me er allang niet meer prettig bij voelen.quote:Op donderdag 3 januari 2019 11:50 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ja. Helpt niet als je zo'n betweterige trut als dierenarts hebt. We komen er al twee jaar bijna elke week omdat we om de kat geven en voor hem knokken, en dan durfde ze alsnog verbaasd te doen toen we zeiden dat we echt niet zomaar willen opgeven, maar inslapen enkel bespreekbaar willen makenMja, als ze door gaat zo zoeken we wel nieuwe DA. Al moet het hele dossier dan weer opnieuw opgebouwd worden.
Hoe is jouw dag?
De eerste periode leek die praktijk prima. Wel wisselende DA's, maar ze leken erg begripvol, zagen allemaal hoe vaak we langs kwamen. Pas toen we inslapen aan het benoemen waren sloeg het om. Snap 't ook wel, want de kat is 2 en hun kunnen niet zien hoe hij zich thuis gedraagt, maar wat respect zou fijn zijn. En we wilden ook niet overstappen omdat dan alles weer opnieuw moet gebeuren. Alle testjes, etc. Terwijl de kat voornamelijk in pijn zit.quote:Op donderdag 3 januari 2019 11:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik had allang een andere DA gezocht eigenlijk. Zou me er allang niet meer prettig bij voelen.
En prima dagje, wel wat moe maar komt wel goed.
Ah zo ja. 2 is wel erg jong zegquote:Op donderdag 3 januari 2019 11:58 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
De eerste periode leek die praktijk prima. Wel wisselende DA's, maar ze leken erg begripvol, zagen allemaal hoe vaak we langs kwamen. Pas toen we inslapen aan het benoemen waren sloeg het om. Snap 't ook wel, want de kat is 2 en hun kunnen niet zien hoe hij zich thuis gedraagt, maar wat respect zou fijn zijn. En we wilden ook niet overstappen omdat dan alles weer opnieuw moet gebeuren. Alle testjes, etc. Terwijl de kat voornamelijk in pijn zit.
Moeheid herken ik wel ja
Ja, vanaf dat hij drie maanden was had hij al een chronische alvleesklier ontsteking.quote:Op donderdag 3 januari 2019 12:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ah zo ja. 2 is wel erg jong zeg
Aahwquote:Op donderdag 3 januari 2019 12:02 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ja, vanaf dat hij drie maanden was had hij al een chronische alvleesklier ontsteking.
Ik zou ook allang een andere DA hebben gezochtquote:Op donderdag 3 januari 2019 12:02 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ja, vanaf dat hij drie maanden was had hij al een chronische alvleesklier ontsteking.
Ja, houding van vandaag zal een beetje gaan bepalen of we met deze praktijk door gaan of niet.quote:Op donderdag 3 januari 2019 12:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik zou ook allang een andere DA hebben gezocht![]()
Sterkte!
Sterkte met het beestje.quote:Op donderdag 3 januari 2019 11:48 schreef AlwaysHappy het volgende:
![]()
Rustig hier.
Zit hier weer eens op een telefoontje van de dierenarts te wachtenKat is weer ernstig ziek en het laatste redmiddel wat ze aanraadde werkt ook niet bij hem. Had even een paar goede dagen, nu alweer een poos super ziek. Eind december contact gehad en toen weinig begrip gekregen. Benieuwd hoe het deze keer gaat
Hoe laat verwacht je het telefoontje?quote:Op donderdag 3 januari 2019 12:55 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ja, houding van vandaag zal een beetje gaan bepalen of we met deze praktijk door gaan of niet.
Dankjewel!
Hoe is het daar?
Werd niet echt specifiek een tijd doorgegeven, dus beetje afwachten helaas.quote:Op donderdag 3 januari 2019 13:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hoe laat verwacht je het telefoontje?
Hier gaat het wel prima, alleen beetje moe.
Dat ook en beetje raar slaapritme over nieuwjaar opgepiktquote:Op donderdag 3 januari 2019 13:06 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Werd niet echt specifiek een tijd doorgegeven, dus beetje afwachten helaas.
Moeheid schijnt te heersen
Prima, met jou? Al aan het werk of nog vrij?quote:
Jij was in Berlijn voor nieuwjaar, toch? Dan is het slaapritme wel te verklaren jaquote:Op donderdag 3 januari 2019 13:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat ook en beetje raar slaapritme over nieuwjaar opgepikt![]()
Hoe is het verder?
[..]
Ik begin maandag pas weerquote:Op donderdag 3 januari 2019 13:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat ook en beetje raar slaapritme over nieuwjaar opgepikt![]()
Hoe is het verder?
[..]
Prima, met jou? Al aan het werk of nog vrij?
Volgens mij heb ik het al eens gevraagd, maar wat voor boek ben je aan het schrijven?quote:Op donderdag 3 januari 2019 13:24 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Jij was in Berlijn voor nieuwjaar, toch? Dan is het slaapritme wel te verklaren ja
Verder prima. Druk met van alles en nog wat. Foto's aan het bewerken voor iemand, ben al tijden bezig met het schrijven van hopelijk een boek, maar inspiratie werkt niet mee. En wat klusjes thuis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |