Ik zit inmiddels bij Iron Man 3.... nummer 8 in de rij.quote:Op woensdag 2 januari 2019 21:44 schreef Molo het volgende:
We kijken Anchorman 2, wist helemaal niet dat die uit was. Blijkt een film uit 2013
Was vanmiddag boodschappen aan het doen en wc aan het schoonmaken, ook leuker dan seksquote:Op woensdag 2 januari 2019 21:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Seks is alleen goed voor kinderen, voor de rest maar meh
Zo, jij gaat hard!!quote:Op woensdag 2 januari 2019 21:48 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik zit inmiddels bij Iron Man 3.... nummer 8 in de rij.
Vooral boodschappen doenquote:Op woensdag 2 januari 2019 21:48 schreef Molo het volgende:
[..]
Was vanmiddag boodschappen aan het doen en wc aan het schoonmaken, ook leuker dan seks![]()
![]()
![]()
Bonuskaartseksquote:Op woensdag 2 januari 2019 21:56 schreef Arch-Indar het volgende:
Ik vraag me af wat voor seks jullie hebben.....
Maar wil het niet weten ook.
Hoe werkt dat?quote:
Eigenlijk moet je dat je penis laten zien jaquote:Op woensdag 2 januari 2019 21:59 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Hoe werkt dat?
Is dat geheimtaal? Als de kassiere om mijn bonuskaart vraagt bedoelt ze eigenlijk wat anders?
Lekker, vooral tijdens Dolle Donderdagquote:
Zompige Zondagquote:Op woensdag 2 januari 2019 22:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Lekker, vooral tijdens Dolle Donderdag
Vooral de speciaalzaken nietquote:Op woensdag 2 januari 2019 22:02 schreef Molo het volgende:
[..]
Zompige Zondag![]()
Alleen zo jammer dat niet alle boodschappenwinkels dan open zijn
De lokale groentezaak eigenlijk.....quote:Op woensdag 2 januari 2019 22:22 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
De slager en de bakker bedoel je?
Voor de bloemkolen en de winterpenen?quote:Op woensdag 2 januari 2019 22:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
De lokale groentezaak eigenlijk.....
Groentejuweeltjes, prrrrrrquote:Op woensdag 2 januari 2019 22:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
De lokale groentezaak eigenlijk.....
Lieverd asperges met een dik kopjequote:Op woensdag 2 januari 2019 22:29 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Voor de bloemkolen en de winterpenen?
Ik weet niet eens waar het naar smaakt.quote:
Dat weet niemandquote:Op woensdag 2 januari 2019 22:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik weet niet eens waar het naar smaakt.
quote:Op woensdag 2 januari 2019 22:36 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Gatverdamme!
Blijf weg met die zooi!!
Jij met je restaurant ideeen!
AI wel, want vies blijkbaar.quote:
quote:
Iedere keer weer een geheel nieuwe umami smaakquote:
Goh A-I, ik moet piessen.. laten we dat daar doen bij dat restaurant wat er uitziet als een kas...quote:
Toen het nog licht was not so much...quote:Op woensdag 2 januari 2019 22:42 schreef IJsdraakje het volgende:
Toegegeven, het zag er wel leuk uit toen we er 's avonds langsliepen.
quote:Op woensdag 2 januari 2019 22:40 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Goh A-I, ik moet piessen.. laten we dat daar doen bij dat restaurant wat er uitziet als een kas...
Kunnen we gelijk wat eten...
* Arch-Indar kijkt wat rond terwijl Molo 15 minuten aan het piessen is... en ziet dat we in een of andere aftandse vegan tent zitten...
* Arch-Indar bekijkt de menukaart en ziet 2 hele gerechten... Hummus en noten...
Nu ben ik wel benieuwd naar dat tentjequote:Op woensdag 2 januari 2019 22:43 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Toen het nog licht was not so much...
Wellusquote:Op woensdag 2 januari 2019 22:43 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Toen het nog licht was not so much...
http://eten.mediamatic.nlquote:Op woensdag 2 januari 2019 22:46 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nu ben ik wel benieuwd naar dat tentje
Klinkt niet echt als eten waar ik vrolijk van wordquote:
quote:
De gehele lunchkaart was dus hummus en notenquote:Op woensdag 2 januari 2019 22:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Klinkt niet echt als eten waar ik vrolijk van word
Staat niet veel anders op de kaart neequote:Op woensdag 2 januari 2019 22:54 schreef Molo het volgende:
[..]
De gehele lunchkaart was dus hummus en noten![]()
Anders gaat de toko failliet denk ikquote:Op woensdag 2 januari 2019 22:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Staat niet veel anders op de kaart nee![]()
Verbaast me nog dat ze alcoholische drankjes hebben
Eerst pitcher vodka naar binnen en dan aan de lunch beginnenquote:
Die hebben we nooit gehaaldquote:
quote:Op woensdag 2 januari 2019 22:57 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik denk dat ze subsidie krijgen van Halsema.
Die zat er direct naastquote:Op woensdag 2 januari 2019 22:57 schreef Molo het volgende:
[..]
Die hebben we nooit gehaald
Next time gadget!!!
Zijn we twee keer langsgelopen maar iemand, jij, opperde een chinees...quote:
quote:Op woensdag 2 januari 2019 23:00 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Zijn we twee keer langsgelopen maar iemand, jij, opperde een chinees...
Lekker vriendelijk waren ze daar gelukkig.
Volgende keer kies ik zelf restaurant uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |