Lekker bezig!quote:Op woensdag 2 januari 2019 17:37 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik heb lekker even het plafond gewit ja!
het beviel wel een beetje?quote:Op woensdag 2 januari 2019 17:31 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dat viel wel mee, maar we veeeel informatie.
Van oudjaarsdag tot vandaag Berlijn gedaan.quote:
ik moest aan je denkenquote:
quote:
Ojaaaaaaquote:Op woensdag 2 januari 2019 17:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Van oudjaarsdag tot vandaag Berlijn gedaan.
dooe Mquote:Op woensdag 2 januari 2019 17:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Waarom post CRV hier niet meer?
👊quote:Op woensdag 2 januari 2019 17:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dooe Me moest ik er ook aan denken
opgesloten door mevr Crv misschien?quote:Op woensdag 2 januari 2019 17:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Althans, soms ik bedoel niet zo vaak meer.
oh god, daar heb ik trouwens goede verhalen over gehoord.quote:Op woensdag 2 januari 2019 17:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
opgesloten door mevr Crv misschien?![]()
Controleer je oor eens of ie zwart of blauw is?quote:Op woensdag 2 januari 2019 17:52 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
ik moest aan je denkenIk zat overigens zo goed als alleen in de middag en toen werd ik gebeld. Ik was even vergeten hoe de organisatie heette
maar ik had ook meteen een 'gekkie' aan de telefoon
Hij stelde een vreemde vraag die ik door zijn spraakgebrek niet begreep en ik wilde bijna door de telefoon schreeuwen 'Dit is een test hè?!"
![]()
Maar dat was het dus niet.
quote:Op woensdag 2 januari 2019 17:57 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Controleer je oor eens of ie zwart of blauw is?
Over mevr Crv?quote:Op woensdag 2 januari 2019 17:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
oh god, daar heb ik trouwens goede verhalen over gehoord.
mevr Crv?quote:Op woensdag 2 januari 2019 17:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
oh god, daar heb ik trouwens goede verhalen over gehoord.
Stempelkussen, Hoorn, en even de nieuweling zeggen dat er telefoon is voor hem/haar...quote:
lol oude grap maar goudquote:Op woensdag 2 januari 2019 17:59 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Stempelkussen, Hoorn, en even de nieuweling zeggen dat er telefoon is voor hem/haar...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |