Een snol heeft je vader mee geslapen gekquote:
Is dat nou wat dat necrofiliequote:Op dinsdag 1 januari 2019 20:16 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Niet meer,
Nu een vrouw met klasse.
Weet jij niets van broekiequote:Op dinsdag 1 januari 2019 20:16 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Een snol heeft je vader mee geslapen gek
laat ik mij niet meer toe verleidenquote:Op dinsdag 1 januari 2019 20:25 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Zal wel weer in een deceptie eindigen
gewoon stoppen met die act van je, ik ben ook gewoon mezelfquote:Op dinsdag 1 januari 2019 20:34 schreef HPLC het volgende:
Hoe kan ik ooit aardig tegen McG doen als hij constant naar doet
Wat zou hij willen bereiken met zijn gedrag?quote:Op dinsdag 1 januari 2019 20:34 schreef HPLC het volgende:
Hoe kan ik ooit aardig tegen McG doen als hij constant naar doet
Ben liever aardig dan vervelendquote:Op dinsdag 1 januari 2019 20:34 schreef McGrath het volgende:
[..]
gewoon stoppen met die act van je, ik ben ook gewoon mezelf
Een eenzame doodquote:Op dinsdag 1 januari 2019 20:35 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Wat zou hij willen bereiken met zijn gedrag?
Dit jaar welquote:Op dinsdag 1 januari 2019 20:37 schreef McGrath het volgende:
[..]
je wil zeggen dat je act aardig is?
Bedankt, ik zal deze met beide handen aangrijpenquote:Op dinsdag 1 januari 2019 20:38 schreef McGrath het volgende:
[..]
ik zal proberen je een kans te geven
moet jij wetenquote:Op dinsdag 1 januari 2019 20:38 schreef McGrath het volgende:
[..]
ik zal proberen je een kans te geven
gayyyquote:Op dinsdag 1 januari 2019 20:39 schreef HPLC het volgende:
[..]
Bedankt, ik zal deze met beide handen aangrijpen
voor mijn piemel heb je echt geen 2 handen nodigquote:Op dinsdag 1 januari 2019 20:39 schreef HPLC het volgende:
[..]
Bedankt, ik zal deze met beide handen aangrijpen
ik kom nog een hand te kortquote:Op dinsdag 1 januari 2019 20:40 schreef McGrath het volgende:
[..]
voor mijn piemel heb je echt geen 2 handen nodig
echt nietquote:Op dinsdag 1 januari 2019 20:47 schreef McGrath het volgende:
[..]
mijn excuses, dat was mijn act die ff naar boven kwam
dat vond je moeder ookquote:Op dinsdag 1 januari 2019 20:48 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
echt niet
Jij lijkt mij wel een geile neef
maak me gekquote:Op dinsdag 1 januari 2019 20:50 schreef McGrath het volgende:
kijk een incest en ik heb je moeder geneukt grapje ineen
Dat plastic is niet eetbaar hèquote:Op dinsdag 1 januari 2019 21:06 schreef Rozevla het volgende:
Misselijk![]()
Bijna een zak Engelse drop op
omdat de mens achterlijk isquote:Op dinsdag 1 januari 2019 21:12 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Waarom vreten al die vissen het dan op?
quote:
quote:Op maandag 24 december 2018 23:55 schreef Vanillekwark het volgende:
Staat genoteerd, maar ben ik niet met je eens
omdat het gratis isquote:Op dinsdag 1 januari 2019 21:12 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Waarom vreten al die vissen het dan op?
Doe eens chill johquote:Op dinsdag 1 januari 2019 21:14 schreef Chia het volgende:
[..]
Als dit de plek voor gebash is neem ik aan dat dit moet kunnen
geen uiting over zijn al dan niet matige functioneren.quote:Op dinsdag 1 januari 2019 21:14 schreef Chia het volgende:
[..]
Als dit de plek voor gebash is neem ik aan dat dit moet kunnen
welk topic?quote:Op dinsdag 1 januari 2019 21:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Vk is wel handig voor dat verkiezingstopic. Is de enige die dat leest daar
quote:Op dinsdag 1 januari 2019 20:50 schreef McGrath het volgende:
kijk een incest en ik heb je moeder geneukt grapje ineen
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
GVquote:Op dinsdag 1 januari 2019 21:30 schreef Goudenvis het volgende:
Wollah
Plompzakker
Wielrennerdt
Vogeltjesdans
Wel in deze huidige vorm ja. Maar ze gaan het sowieso niet verbieden.quote:
dan ken je die PvdA burgemeester nietquote:Op dinsdag 1 januari 2019 21:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wel in deze huidige vorm ja. Maar ze gaan het sowieso niet verbieden.
Komt wel goed.quote:Op dinsdag 1 januari 2019 21:35 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
dan ken je die PvdA burgemeester niet
Die gaat theedrinken met de bouwers en volgend jaar mogen ze hun gang weer gaan.quote:Op dinsdag 1 januari 2019 21:35 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hey M. A. te Naaier.quote:Op dinsdag 1 januari 2019 21:19 schreef HPLC het volgende:
[..]
En dat gestook van CK mag wel blijven zeker
Nee nee ik zet jou voor het blok bij wat excentrieke losers, jij mij bij mensen met internetwapens.quote:
Waarom maak jij eenzijdig zoveel ruzie met Amaquote:Op dinsdag 1 januari 2019 21:50 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Hee hippie
Nog een mooi pand gekraakt vandaag?
Krikke is VVDquote:Op dinsdag 1 januari 2019 21:35 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik maak geen ruzie ik vraag gewoon hoe haar werkdag was joh.quote:Op dinsdag 1 januari 2019 21:51 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Waarom maak jij eenzijdig zoveel ruzie met Ama
Waarnemend.quote:Op dinsdag 1 januari 2019 21:53 schreef JimmyDean het volgende:
Volgens mij heeft Den Haag sowieso nooit een PvdA burgemeester gehad.
Hagenaren weten niet eens wat een burgemeester is.quote:Op dinsdag 1 januari 2019 21:53 schreef JimmyDean het volgende:
Volgens mij heeft Den Haag sowieso nooit een PvdA burgemeester gehad.
Plofkip!!quote:Op dinsdag 1 januari 2019 21:55 schreef Catkiller het volgende:
Heb te hard gedrukt op mijn kipvink en nu is die uit elkaar gevallen
quote:Op dinsdag 1 januari 2019 21:50 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Hee hippie
Nog een mooi pand gekraakt vandaag?
Niet waar man is biologisch gekweekte scharrelkip van de vleesjuwelierquote:
Ja man woon tegenwoordig in Enschede.quote:Op dinsdag 1 januari 2019 21:58 schreef McGrath het volgende:
[..]
echt he, jij hebt gewoon de staatsloterij gewonnen
Van meneer Del zekerquote:Op dinsdag 1 januari 2019 21:59 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Niet waar man is biologisch gekweekte scharrelkip van de vleesjuwelier
Ik dacht, ik kan het me niet voorstellen.quote:Op dinsdag 1 januari 2019 21:55 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Lekker google gebruikt vriend, het is de Onz quiz niet.
Die ken ik niet. Ben wel bekend met een andere del, jij noemt haar mammiequote:
zeker 10 euro gewonnen danquote:Op dinsdag 1 januari 2019 22:00 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja man woon tegenwoordig in Enschede.
GVquote:Op dinsdag 1 januari 2019 21:30 schreef Goudenvis het volgende:
Wollah
Plompzakker
Wielrennerdt
Vogeltjesdans
en nu?quote:Op dinsdag 1 januari 2019 22:11 schreef HPLC het volgende:
Ik denk dat MvG een kans maakt op de zege nu
KLB staat voor Nederland, alles gaat kapot.quote:
KLB is een vreugdevuur op het strandquote:Op dinsdag 1 januari 2019 22:27 schreef Catkiller het volgende:
[..]
KLB staat voor Nederland, alles gaat kapot.
het idee is leuk, de uitvoering wat minderquote:
Nee, jij?quote:Op dinsdag 1 januari 2019 22:31 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
leuke jaarwisseling gehad mensen?
Zeker, schoot wel met mijn vuurpijlen tegen en door de ramen van de buren, dus die moet ik helaas vergoeden. En jij?quote:Op dinsdag 1 januari 2019 22:31 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
leuke jaarwisseling gehad mensen?
mooizo. ik heb lekkere oliebollen gehadquote:Op dinsdag 1 januari 2019 22:33 schreef HPLC het volgende:
[..]
Zeker, schoot wel met mijn vuurpijlen tegen en door de ramen van de buren, dus die moet ik helaas vergoeden. En jij?
Nee.quote:Op dinsdag 1 januari 2019 22:36 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Denken jullie dat ik klb verkiezingen win?
Zal wel weer die vadsige veertiger zijn met die UI van die kuifjestripsquote:
Je bent hier niet genoegquote:
heeft de sc niet meer de overhand in dit soort verkiezingen?quote:Op dinsdag 1 januari 2019 22:37 schreef HPLC het volgende:
[..]
Zal wel weer die vadsige veertiger zijn met die UI van die kuifjestrips
Als zo moeten zijn er voor nodig is om te winnen dan win ik liever niet.quote:Op dinsdag 1 januari 2019 22:37 schreef HPLC het volgende:
[..]
Zal wel weer die vadsige veertiger zijn met die UI van die kuifjestrips
Zeg je account op anders zoals alle andere losers.quote:Op dinsdag 1 januari 2019 22:38 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wou in 2019 nog meer minderen zodat 2020 fok-free
wie hebben dat gedaan en 100% dat ze met kloontje twee dagen later terugkwamenquote:Op dinsdag 1 januari 2019 22:38 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zeg je account op anders zoals alle andere losers.
Wow allemaal goedquote:Op dinsdag 1 januari 2019 22:41 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
noel azpicueta drug en braddie
wel dit wkquote:Op dinsdag 1 januari 2019 22:53 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Is barney al gestopt eigenlijk?
Nee hij rookt nog steeds.quote:Op dinsdag 1 januari 2019 22:53 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Is barney al gestopt eigenlijk?
Hee wij hebben dezelfde burenquote:Op dinsdag 1 januari 2019 22:33 schreef HPLC het volgende:
[..]
Zeker, schoot wel met mijn vuurpijlen tegen en door de ramen van de buren, dus die moet ik helaas vergoeden. En jij?
Droom maar lekker verderquote:Op dinsdag 1 januari 2019 23:24 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
bitches neuken nooit meer werken
Ik wil welquote:Op dinsdag 1 januari 2019 23:30 schreef SideEffect het volgende:
Welke fokster wil baron-von-Bubba ontmaagden, dat heeft hij namelijk heel hard nodig
Als je mij een foto van jezelf stuurt post ik die daar wel als je jaloezie dan minder is.quote:
ze kan haar jaloezie altijd zo slecht verbergen hequote:Op dinsdag 1 januari 2019 23:41 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Als je mij een foto van jezelf stuurt post ik die daar wel als je jaloezie dan minder is.
Lijkt mij geen goed ideequote:Op dinsdag 1 januari 2019 23:42 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
blijf hele nacht op zodat vet lang duurt voor ik weer moet werken
Als je moe bent kan je ook prima op je schoffel hangen en shag rollen.quote:
Knap dat hij zo rijk is geworden door te schoffelenquote:Op dinsdag 1 januari 2019 23:51 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Als je moe bent kan je ook prima op je schoffel hangen en shag rollen.
Hey Keith, ja ik voel me oud en versleten, maar we rocken nog lekker doorquote:Op woensdag 2 januari 2019 10:10 schreef Rozevla het volgende:
[..]
HEE MICK JAGGER HOW ARE YOU OLD BAT ???
Ah dat verklaard hetquote:Op woensdag 2 januari 2019 11:15 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hij zet altijd een vrouw met 2 ballen in de OP in zijn Villatopics
Door middel van het eten van vieze vette snacks of gezonde salaadjes?quote:
Gewoon lekker bammetje met kaasquote:Op woensdag 2 januari 2019 11:49 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Door middel van het eten van vieze vette snacks of gezonde salaadjes?
Ah. Dat is een vrij rationeel lunchkeuze. Ik eet zelf enkele bammetjes met ham.quote:
Verbaast je dat? Volgens mij was al wel langer duidelijk dat mod worden voor een breed scala aan users is weggelegd.quote:Op woensdag 2 januari 2019 12:42 schreef SideEffect het volgende:
Hso is driepink opeens mod, fok heeft zijn dieptepunt bereikt
Hoe debieler je bent, hoe meer kans om mod te worden.quote:Op woensdag 2 januari 2019 12:42 schreef SideEffect het volgende:
Ze zochten iemand met de kwaliteiten van Nattekatquote:Op woensdag 2 januari 2019 12:42 schreef SideEffect het volgende:
Dan moet jij helemaal mod worden.quote:Op woensdag 2 januari 2019 12:44 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Hoe debieler je bent, hoe meer kans om mod te worden.
Ja ik ben echt degene die raar is van ons tweeën.quote:Op woensdag 2 januari 2019 13:05 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Dan moet jij helemaal mod worden.
Rare gehaktbal
Wel terecht hoor, capabele moderators hadden bepaalde lieden al lang een ban aangenaaid waarmee ze enkel nog in een speciaal forum genaamd baggerbaak zouden kunnen komen.quote:Op woensdag 2 januari 2019 13:06 schreef HPLC het volgende:
[..]
Mijn nieuwe act is schoppen tegen het gezag
Blij dat je het zelf inziet rare snijboon.quote:Op woensdag 2 januari 2019 13:08 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ja ik ben echt degene die raar is van ons tweeën.
quote:Op woensdag 2 januari 2019 13:08 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ja ik ben echt degene die raar is van ons tweeën.
Mooi gezegd, ouwe vliegende eekhoornquote:Op woensdag 2 januari 2019 13:10 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Blij dat je het zelf inziet rare snijboon.
Jazeker, prima vermaakt. Jij ook?quote:Op woensdag 2 januari 2019 13:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Leuk gehad?ik heb nog appelbeignets, zo lekkerr
Ik heb een zak kwarkbollen gekochtquote:Op woensdag 2 januari 2019 13:24 schreef HPLC het volgende:
[..]
Jazeker, prima vermaakt. Jij ook?
Heerlijk, kun je er niet één deze kant op gooien
maar je vriendin heeft toch al kwarkbollenquote:Op woensdag 2 januari 2019 13:29 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Ik heb een zak kwarkbollen gekocht
dat is de enige vrouw die me boeitquote:Op woensdag 2 januari 2019 11:15 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hij zet altijd een vrouw met 2 ballen in de OP in zijn Villatopics
Waarom de enige?quote:Op woensdag 2 januari 2019 13:46 schreef McGrath het volgende:
[..]
dat is de enige vrouw die me boeit
quote:Op woensdag 2 januari 2019 13:59 schreef HPLC het volgende:
[..]
Altijd leuk als je het ziekenhuis mag verlaten
maar vorig jaar had ik die ook al nietquote:Op woensdag 2 januari 2019 14:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Die Hans heeft zijn gevoel voor humor nog in 2018 laten liggen.
Kan je nagaan wat een kutjaar 2018 was.quote:Op woensdag 2 januari 2019 14:00 schreef HPLC het volgende:
[..]
maar vorig jaar had ik die ook al niet
Voor jullie misschien, ik had de tijd van mijn leven.quote:Op woensdag 2 januari 2019 14:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kan je nagaan wat een kutjaar 2018 was.
IT'S THE MOSTquote:Op woensdag 2 januari 2019 14:01 schreef HPLC het volgende:
[..]
Voor jullie misschien, ik had de tijd van mijn leven.
ga je fappen?quote:Op woensdag 2 januari 2019 14:27 schreef ChevyCaprice het volgende:
Nou de laatste uurtjes maar weer even knallen en dan zit de dag er alweer op.
Na morgen alweer over de helft.
Nee werken.quote:
wat een schitterend ideequote:Op woensdag 2 januari 2019 14:39 schreef Rozevla het volgende:
Zullen we een klb SC nieuwjaar borrel houden???
Ja is goed, nu.quote:Op woensdag 2 januari 2019 14:39 schreef Rozevla het volgende:
Zullen we een klb SC nieuwjaar borrel houden???
Oke leuk.quote:
En wie zorgt voor het vlees dan?quote:Op woensdag 2 januari 2019 14:50 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Oke leuk.
Kraak jij een leuk karakteristiek pand
Bel ik braddie of ie een leuk achtergrond muziekje kan trommelen.
Neem ik mijn gourmet plaat mee
Ik neem een worst meequote:Op woensdag 2 januari 2019 14:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
En wie zorgt voor het vlees dan?
ja dikke TR nu hèquote:Op woensdag 2 januari 2019 14:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Net nadat we klaar zijn met gourmetten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |