Komt wel goed.quote:Op dinsdag 1 januari 2019 21:35 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
dan ken je die PvdA burgemeester niet
Die gaat theedrinken met de bouwers en volgend jaar mogen ze hun gang weer gaan.quote:Op dinsdag 1 januari 2019 21:35 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hey M. A. te Naaier.quote:Op dinsdag 1 januari 2019 21:19 schreef HPLC het volgende:
[..]
En dat gestook van CK mag wel blijven zeker
Nee nee ik zet jou voor het blok bij wat excentrieke losers, jij mij bij mensen met internetwapens.quote:
Waarom maak jij eenzijdig zoveel ruzie met Amaquote:Op dinsdag 1 januari 2019 21:50 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Hee hippie
Nog een mooi pand gekraakt vandaag?
Krikke is VVDquote:Op dinsdag 1 januari 2019 21:35 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik maak geen ruzie ik vraag gewoon hoe haar werkdag was joh.quote:Op dinsdag 1 januari 2019 21:51 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Waarom maak jij eenzijdig zoveel ruzie met Ama
Waarnemend.quote:Op dinsdag 1 januari 2019 21:53 schreef JimmyDean het volgende:
Volgens mij heeft Den Haag sowieso nooit een PvdA burgemeester gehad.
Hagenaren weten niet eens wat een burgemeester is.quote:Op dinsdag 1 januari 2019 21:53 schreef JimmyDean het volgende:
Volgens mij heeft Den Haag sowieso nooit een PvdA burgemeester gehad.
Plofkip!!quote:Op dinsdag 1 januari 2019 21:55 schreef Catkiller het volgende:
Heb te hard gedrukt op mijn kipvink en nu is die uit elkaar gevallen
quote:Op dinsdag 1 januari 2019 21:50 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Hee hippie
Nog een mooi pand gekraakt vandaag?
Niet waar man is biologisch gekweekte scharrelkip van de vleesjuwelierquote:
Ja man woon tegenwoordig in Enschede.quote:Op dinsdag 1 januari 2019 21:58 schreef McGrath het volgende:
[..]
echt he, jij hebt gewoon de staatsloterij gewonnen
Van meneer Del zekerquote:Op dinsdag 1 januari 2019 21:59 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Niet waar man is biologisch gekweekte scharrelkip van de vleesjuwelier
Ik dacht, ik kan het me niet voorstellen.quote:Op dinsdag 1 januari 2019 21:55 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Lekker google gebruikt vriend, het is de Onz quiz niet.
Die ken ik niet. Ben wel bekend met een andere del, jij noemt haar mammiequote:
zeker 10 euro gewonnen danquote:Op dinsdag 1 januari 2019 22:00 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja man woon tegenwoordig in Enschede.
GVquote:Op dinsdag 1 januari 2019 21:30 schreef Goudenvis het volgende:
Wollah
Plompzakker
Wielrennerdt
Vogeltjesdans
en nu?quote:Op dinsdag 1 januari 2019 22:11 schreef HPLC het volgende:
Ik denk dat MvG een kans maakt op de zege nu
KLB staat voor Nederland, alles gaat kapot.quote:
KLB is een vreugdevuur op het strandquote:Op dinsdag 1 januari 2019 22:27 schreef Catkiller het volgende:
[..]
KLB staat voor Nederland, alles gaat kapot.
het idee is leuk, de uitvoering wat minderquote:
Nee, jij?quote:Op dinsdag 1 januari 2019 22:31 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
leuke jaarwisseling gehad mensen?
Zeker, schoot wel met mijn vuurpijlen tegen en door de ramen van de buren, dus die moet ik helaas vergoeden. En jij?quote:Op dinsdag 1 januari 2019 22:31 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
leuke jaarwisseling gehad mensen?
mooizo. ik heb lekkere oliebollen gehadquote:Op dinsdag 1 januari 2019 22:33 schreef HPLC het volgende:
[..]
Zeker, schoot wel met mijn vuurpijlen tegen en door de ramen van de buren, dus die moet ik helaas vergoeden. En jij?
Nee.quote:Op dinsdag 1 januari 2019 22:36 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Denken jullie dat ik klb verkiezingen win?
Zal wel weer die vadsige veertiger zijn met die UI van die kuifjestripsquote:
Je bent hier niet genoegquote:
heeft de sc niet meer de overhand in dit soort verkiezingen?quote:Op dinsdag 1 januari 2019 22:37 schreef HPLC het volgende:
[..]
Zal wel weer die vadsige veertiger zijn met die UI van die kuifjestrips
Als zo moeten zijn er voor nodig is om te winnen dan win ik liever niet.quote:Op dinsdag 1 januari 2019 22:37 schreef HPLC het volgende:
[..]
Zal wel weer die vadsige veertiger zijn met die UI van die kuifjestrips
Zeg je account op anders zoals alle andere losers.quote:Op dinsdag 1 januari 2019 22:38 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wou in 2019 nog meer minderen zodat 2020 fok-free
wie hebben dat gedaan en 100% dat ze met kloontje twee dagen later terugkwamenquote:Op dinsdag 1 januari 2019 22:38 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zeg je account op anders zoals alle andere losers.
Wow allemaal goedquote:Op dinsdag 1 januari 2019 22:41 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
noel azpicueta drug en braddie
wel dit wkquote:Op dinsdag 1 januari 2019 22:53 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Is barney al gestopt eigenlijk?
Nee hij rookt nog steeds.quote:Op dinsdag 1 januari 2019 22:53 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Is barney al gestopt eigenlijk?
Hee wij hebben dezelfde burenquote:Op dinsdag 1 januari 2019 22:33 schreef HPLC het volgende:
[..]
Zeker, schoot wel met mijn vuurpijlen tegen en door de ramen van de buren, dus die moet ik helaas vergoeden. En jij?
Droom maar lekker verderquote:Op dinsdag 1 januari 2019 23:24 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
bitches neuken nooit meer werken
Ik wil welquote:Op dinsdag 1 januari 2019 23:30 schreef SideEffect het volgende:
Welke fokster wil baron-von-Bubba ontmaagden, dat heeft hij namelijk heel hard nodig
Als je mij een foto van jezelf stuurt post ik die daar wel als je jaloezie dan minder is.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |