Die was toen toch bij de moeder van z'n eerste kind weg, omdat ie hartstikke homo was?quote:Op maandag 21 januari 2019 18:44 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Geert Hoes is voor de 2e keer vader geworden, nu van een dochter Lena Guusje ..
https://www.telegraaf.nl/(...)geworden-van-dochter
Ik weet niet beter dan dat hij ‘later’ van de mannen was. Dus ik ben ook even verbaasd.quote:Op woensdag 23 januari 2019 11:16 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Die was toen toch bij de moeder van z'n eerste kind weg, omdat ie hartstikke homo was?
Of haal ik nu Morris'en door elkaar
Ik dacht bi....quote:Op woensdag 23 januari 2019 12:00 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik weet niet beter dan dat hij ‘later’ van de mannen was. Dus ik ben ook even verbaasd.
Sneu voor dat kindje eigenlijk, als je leest dat hij zo blij was toen ze weer bij elkaar waren.quote:Op woensdag 23 januari 2019 12:56 schreef Meke het volgende:
Ja blijkbaar is hij tussendoor wel ook weer teruggeweest bij z'n ex-vrouw.
Pfff, half november een miskraam en dan eind december zwanger? Wat een mazzel/bullshitquote:Op donderdag 24 januari 2019 06:45 schreef Mariposas het volgende:
Emile Ratelband verwacht achtste kind: https://www.ad.nl/show/em(...)een-tiener~a42ab0b5/
Ja, gelijk je cyclus weer op orde, en zonder dat te weten alweer met de wensvader liggen wippen.quote:Op donderdag 24 januari 2019 07:08 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Pfff, half november een miskraam en dan eind december zwanger? Wat een mazzel/bullshit
en dat als verpleegkundige hèquote:Op donderdag 24 januari 2019 07:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, gelijk je cyclus weer op orde, en zonder dat te weten alweer met de wensvader liggen wippen.
Hoofdverpleegkundige!... deze mevrouw weet echt wel hoe dat zwanger worden werkt.quote:
Teenagerquote:Ik ben natuurlijk al 20 jaar jonger, maar nu voel ik me helemaal een teenager.
quote:Carrie Underwood is opnieuw moeder geworden van een zoon. De countryzangeres en haar man Mike Fisher verwelkomden maandag zoon Jacob Bryan.
"Jacob Bryan Fisher is maandag in de vroege uurtjes ter wereld gekomen. Zijn moeder, vader en grote broer kunnen niet blijer zijn dat God hen het zorgen voor dit kleine wondertje toevertrouwt", schrijft de 35-jarige Underwood op Instagram.
De countryzangeres, die in 2005 de talentenjacht American Idol won, en haar man hebben al de driejarige Isaiah Michael.
quote:Tweede dochter voor Dorian
Olympisch kampioen en Texels ereburger Dorian van Rijsselberghe heeft er een dochter bij. 17 januari beviel zijn vrouw Sasha van een gezonde dochter die ze de naam Rhea Aleksandra hebben gegeven.
Het is de tweede dochter voor Dorian en Sasha die in 2015 al ouders werden van Lise Ana. Op zijn eigen website vertelt een dolgelukkige Dorian ronduit over de gezinsuitbreiding. "Ik kijk af en toe naar Sas en de meisjes – Lise zit werkelijk bóvenop haar zusje – en dan ben ik iedere keer een miljoen keer blijer dan ik ooit over mijn gouden medaille was. Ik weet het, zulke vergelijkingen zijn onzinnig, maar moraliserende regeltjes tellen nu niet: deze vader schreeuwt het van de daken dat hij drie prachtig meisjes heeft!"
Met meisje bedoelt hij ook zijn vrouw Sasha? *jeuk*quote:
Eigenlijk gewoon een moderne versie van Riaquote:Op vrijdag 25 januari 2019 13:20 schreef SacreCoeur het volgende:
Lise is een leuke naam, maar Rhea is echt een dikke neushoorn naam
Die vrouw van Danny DeVito heet ook Rhea.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 13:20 schreef SacreCoeur het volgende:
Lise is een leuke naam, maar Rhea is echt een dikke neushoorn naam
Zij zijn gescheiden toch?quote:Op vrijdag 25 januari 2019 14:54 schreef vencodark het volgende:
[..]
Die vrouw van Danny DeVito heet ook Rhea.
Kennelijk heet haar kind uit een eerdere relatie Wolf.... dat geeft het wel een enorm Jut en Jul gehalte.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 07:58 schreef SacreCoeur het volgende:
Een boer zoekt vrouw, boer en vrouw (mooier zin) zijn bevallen van een zoontje met de naam Vos. Ik vind het echt zo'n leuke lieve naam, maar de reacties op fb van de moeders met een D'élaiyanioaerfeafavdsvkjndfvkjdnf kind zijn niet aardig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |