Ja dat is bij een eerste kind heel anders natuurlijk.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 20:03 schreef Poppejans het volgende:
Mijn zoon heet Wolf, maar ik zou een tweede zoon/dochter nooit een dierennaam geven, te hoog circusgehalte
Mwah. Ik heb nog nooit een wolf in het circus gezienquote:Op zaterdag 26 januari 2019 20:03 schreef Poppejans het volgende:
Mijn zoon heet Wolf, maar ik zou een tweede zoon/dochter nooit een dierennaam geven, te hoog circusgehalte
quote:Op zaterdag 26 januari 2019 21:58 schreef Stormqueen het volgende:
Wolf is gewoon kort voor Wolfgang en da's toch echt al een hele oude naam
twitter:ChelseaClinton twitterde op dinsdag 22-01-2019 om 19:48:15Marc and I have loved watching Charlotte be such a wonderful big sister and we’re excited to watch Aidan become a big brother! We cannot wait to meet our newest addition later this summer. reageer retweet
Lekker, weer een kind in een niet-stabiele relatie.quote:„We hebben het er thuis regelmatig over, we zouden heel graag nog een kindje erbij willen. Monique is nu natuurlijk 41, dus heel veel tijd is er niet meer. We zijn er in ons hoofd veel mee bezig en in de tussentijd natuurlijk veel aan het oefenen”, vertelt de jonge vader op de radio bij 100% NL.
Naar eigen zeggen vergeet André weleens dat hij pas vijfentwintig jaar oud is. „Af en toe moet iemand mij ook knijpen dat ik pas vijfentwintig ben. Al had ik altijd al wel de wens om heel jong vader te worden, ik wil gewoon zo snel mogelijk alles doen en meemaken.”
De komst van een tweede kindje houdt het stel zo erg bezig, dat ze zelfs al een naam hebben voor een toekomstige dochter. „Als het een meisje wordt hebben we zelfs de naam al gekozen. Die naam mag ik natuurlijk nog niet vertellen, dan heb ik bonje thuis!”, vertelt André lachend.
My thoughts exactly. Geheid dat dat kind gescheiden ouders heeft tegen de tijd dat het 3 jaar wordt.quote:Op maandag 4 februari 2019 11:55 schreef letmehearyouscream het volgende:
Wellicht al in verwachting:
[..]
Lekker, weer een kind in een niet-stabiele relatie.
Story had ook al een dergelijk verhaal weken geleden. Weet niet of nog een kind die relatie er zoveel beter op gaat maken.quote:Op maandag 4 februari 2019 11:55 schreef letmehearyouscream het volgende:
Wellicht al in verwachting:
[..]
Lekker, weer een kind in een niet-stabiele relatie.
Een kind (erbij) krijgen maakt geen enkele relatie beter.quote:Op maandag 4 februari 2019 12:24 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Story had ook al een dergelijk verhaal weken geleden. Weet niet of nog een kind die relatie er zoveel beter op gaat maken.
Roddelbladen hebben het al anderhalf jaar over een tweede voor André en Monique.quote:Op maandag 4 februari 2019 12:24 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Story had ook al een dergelijk verhaal weken geleden. Weet niet of nog een kind die relatie er zoveel beter op gaat maken.
quote:Victoria's Secret-model Lily Aldridge (33) en haar echtgenoot Caleb Followill (37), zanger van de band Kings Of Leon, hebben een zoon gekregen. De op dinsdag geboren baby heet Winston Roy Followill.
Aldridge had op Instagram een zwart-witfoto geplaatst van babyvoetjes en onthulde in het bijschrift de naam van hun zoon. Later verwijderde het model de post, maar een account voor fans wist een screenshot te maken voordat de foto definitief onvindbaar was.
Aldridge en Followill trouwden in 2011 en kregen in juni 2012 hun dochter Dixie Pearl. In augustus vorig jaar maakte de Amerikaanse bekend opnieuw zwanger te zijn. Dit deed ze met een foto van zichzelf in bikini, zodat haar buikje goed te zien was.
Dit.quote:Op maandag 4 februari 2019 13:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Een kind (erbij) krijgen maakt geen enkele relatie beter.
Als hij goed is hoogstens sterker, maar als de relatie al niet goed is is de kans groter dat het de relatie sloopt dan dat het alsnog wel goed wordt.
Zo vader..quote:Op maandag 4 februari 2019 12:22 schreef DonnaRush het volgende:
Kan André aan z'n tweede leg beginnen dan.
Die laat er geen gras over groeienquote:Op woensdag 6 februari 2019 06:46 schreef Mariposas het volgende:
Kimberley Klaver is zwanger.
Van haar nieuwe vriend (want in juli 2018 bekend gemaakt te gaan scheiden) met wie ze een half jaar samen is...
https://www.nu.nl/achterk(...)t-eerste-kindje.html
oh my, het is een wonderquote:Op woensdag 6 februari 2019 10:07 schreef Burdie het volgende:
[..]
Dat is zeker heel bijzonder, weet ze überhaupt hoe zoiets werkt.
Volgens mij weet ze prima hoe het werkt en was ze al eerder gestopt.quote:Op woensdag 6 februari 2019 10:07 schreef Burdie het volgende:
[..]
Al een hele tijd samenwonen en een half jaar een relatie hebben rijmt in mijn optiek ook niet echt, maar wellicht woonde ze al een jaar samen voor ze een relatie kreeg.quote:Op woensdag 6 februari 2019 10:03 schreef letmehearyouscream het volgende:
Wow
Volgens RTL Boulevard hebben ze sinds een halfjaar een relatie, wonen ze "al een hele tijd" samen en hadden ze al lang een kinderwens, al was het niet echt gepland.
En de kinderen van haar "grote liefde" zijn dol op haar.
https://www.rtlboulevard.(...)igt-zwangerschap-aan
Gewoon al een tijdje buiten de deur gebatst.quote:Op woensdag 6 februari 2019 10:03 schreef letmehearyouscream het volgende:
Wow
Volgens RTL Boulevard hebben ze sinds een halfjaar een relatie, wonen ze "al een hele tijd" samen en hadden ze al lang een kinderwens, al was het niet echt gepland.
En de kinderen van haar "grote liefde" zijn dol op haar.
https://www.rtlboulevard.(...)igt-zwangerschap-aan
Dat bedoelde ik ook met mijn post. Een halfjaar samen zijn rijmt niet met alles wat ze daarnaast zegt. Ook die hechte band met de kinderen; wellicht kenden zij Kimberley daarvoor al maar zo snel al die stappen als er kleine kinderen in het spel zijn....bizar.quote:Op woensdag 6 februari 2019 12:25 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Al een hele tijd samenwonen en een half jaar een relatie hebben rijmt in mijn optiek ook niet echt, maar wellicht woonde ze al een jaar samen voor ze een relatie kreeg.
Ja die kinderen kende ze al want de moeder was een goede vriendin van haar... https://www.rtlnieuws.nl/(...)x-van-boezemvriendinquote:Op woensdag 6 februari 2019 13:26 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik ook met mijn post. Een halfjaar samen zijn rijmt niet met alles wat ze daarnaast zegt. Ook die hechte band met de kinderen; wellicht kenden zij Kimberley daarvoor al maar zo snel al die stappen als er kleine kinderen in het spel zijn....bizar.
Ik zou na een halfjaar misschien eens rustig mijn kinderen aan mijn nieuwe partner voorstellen...
Schitterend dit inderdaad.quote:Op woensdag 6 februari 2019 10:07 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik denk dat zij een andere perceptie hebben van "een groot huis" dan de gemiddelde mens.quote:Op woensdag 6 februari 2019 12:59 schreef miss_dynastie het volgende:
Het nieuwe huis hoeft niet heel groot te zijn- leuk ook voor zijn andere drie kinderen waar ook dan geen plek voor is :’)
Dus dit huis is nu te klein, zegt ze?quote:Op woensdag 6 februari 2019 14:29 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik denk dat zij een andere perceptie hebben van "een groot huis" dan de gemiddelde mens.
Dit is het oude huis van Michel:
https://www.funda.nl/huur(...)elschadestraat-31-a/
Oh... hij kocht het en nu wil hij het verhuren?quote:Op woensdag 6 februari 2019 14:32 schreef Burdie het volgende:
Op zich snap ik dat hij daar weg wil, hij kocht het huis immers voor zijn ex, de beste vriendin van Kimberley.
Michel parkeerde vorige week nog zijn gloednieuwe Ferrari voor dit huis, dus ik neem aan dat ze daar nog steeds wonen ja.quote:Op woensdag 6 februari 2019 14:31 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dus dit huis is nu te klein, zegt ze?
Op een autodate plek met een buitenlands (tijdelijk?) kenteken.... hmmz....quote:Op woensdag 6 februari 2019 14:37 schreef Burdie het volgende:
[..]
Michel parkeerde vorige week nog zijn gloednieuwe Ferrari voor dit huis, dus ik neem aan dat ze daar nog steeds wonen ja.
https://www.autogespot.nl/ferrari-488-pista/2019/02/01
Wat een soap dit.
Het staat ook te koop zie ik. Koopje.quote:Op woensdag 6 februari 2019 14:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh... hij kocht het en nu wil hij het verhuren?
Goh.... wel heel bijzonder dat je het in deze topmarkt niet wilt verkopen, tenzij je er mogelijk toch terug wilt komen.
Ging ‘ie niet gewoon bij zijn kinderen op bezoek of woont de ex daar niet meer?quote:Op woensdag 6 februari 2019 14:37 schreef Burdie het volgende:
[..]
Michel parkeerde vorige week nog zijn gloednieuwe Ferrari voor dit huis, dus ik neem aan dat ze daar nog steeds wonen ja.
https://www.autogespot.nl/ferrari-488-pista/2019/02/01
Wat een soap dit.
Sorry, geen interesse in koop. Veeel te klein voor mijn man, 2 kinderen en ikzelf.quote:Op woensdag 6 februari 2019 14:51 schreef Leandra het volgende:
Oh wacht, het staat ook te koop, zogenaamd nog maar een week, maar in oktober was de vraagprijs een half miljoen meer:
https://www.quotenet.nl/N(...)buurt-te-koop-218242
Dat zijn rasse schreden.....
Tjonge zeg dat wel.quote:Op woensdag 6 februari 2019 13:54 schreef Kim-Holland het volgende:
Met zulke boezemvrienden heb je geen vijanden nodig
Ik ken ze ook niet.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 15:14 schreef bloodymary1 het volgende:
Lekker smeuïg inderdaad, maar waar moet ik die mensen eigenlijk van kennen?
Nah, ik vind het wel een aardig stulpje, maar het ontbreken van een garage vind ik wel een puntje, ik ga mijn auto niet in een parkeergarage verderop zetten, en al helemaal niet op straat...quote:Op woensdag 6 februari 2019 15:21 schreef vencodark het volgende:
[..]
Sorry, geen interesse in koop. Veeel te klein voor mijn man, 2 kinderen en ikzelf.![]()
Ik bedoel: waar zet ik de box neer?!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij is 69quote:De Amerikaanse acteur Richard Gere is voor de tweede keer in zijn leven vader geworden. Echtgenote Alejandra Silva (36) beviel enkele dagen geleden van een zoon.
De naam en de precieze geboortedatum van de pasgeborene zijn nog niet bekendgemaakt.
Het is voor het stel het eerste kind maar beiden hebben ook een zoon uit eerdere relaties. Gere heeft een 18-jarige zoon genaamd Homer James Jigme met zijn ex-echtgenote Carey Lowell.
Silva, Spaanse van geboorte en de derde vrouw van Gere, is al moeder van de zes jaar oude Albert die ze samen met haar ex Govind Freidland kreeg.
quote:'Heidi Klum verwacht vijfde kind'
Van liefde, naar bruiloft en nu toch ook een kindje voor het gelukkige stel Heidi Klum en Tom Kaulitz. De twee kondigden laatst aan het huwelijksbootje in te stappen en de grote stap lijkt een reden te hebben: Heidi is in blijde verwachting.
Heidi Klum is zwanger van haar vijfde kindje, volgens geruchten althans. Het doet al een tijdje de rond en haar Germany's Next Top Model-collega Wolfgang Joop lijkt het te bevestigen. In een interview antwoordde Wolfgang namelijk het volgende op de vraag of het supermodel zwanger is: "Ik denk het wel. Tom heeft het me verteld!" Het zou niet het eerste kindje zijn voor Heidi, maar wel voor Tokio Hotel-gitarist Tom.
Bovendien ontkent het duo de zwangerschap ook niet. Tom zei in een Duitse talkshow op de vraag of het waar was dat hij "daar niets over wil zeggen." Heidi heeft al vier kinderen, waaronder Leni uit haar relatie met de Italiaanse zakenman Flavio Briatore. Later kreeg ze nog Henry, Johan en Lou tijdens haar huwelijk met zanger Seal.
De trouwdatum is nog niet publiekelijk bekend, maar het stel weet het al zeker. "We zijn twee Duitsers, het zal heel georganiseerd gaan en stipt op tijd," zei de 45-jarige Heidi erover. Het model en de 29-jarige Tokio Hotel-gitarist zijn sinds afgelopen december verloofd.
Kimberly Klaver zat in Spangas.Ze is de zus van Melody Klaver, mocht je dat wel iets zeggen...quote:Op zaterdag 9 februari 2019 15:14 schreef bloodymary1 het volgende:
Lekker smeuïg inderdaad, maar waar moet ik die mensen eigenlijk van kennen?
Ik denk dat zij best wel dom is, nee, volgens mij is ze echt dom. Maar ik verbaas me steeds meer over ‘BN’ers’, ook als ik al die slijm reacties zie onder foto’s op Instagram van haar. Heb het gevoel dat veel BN’ers in een eigen wereldje leven waarin kritiek of tegengas niet voorkomen. Ze slijmen allemaal bij elkaar, zitten in elkaars reet, en voelen zich volgens mij ook vaak verheven boven niet bekende Nederlanders.quote:Op woensdag 6 februari 2019 14:29 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik denk dat zij een andere perceptie hebben van "een groot huis" dan de gemiddelde mens.
Dit is het oude huis van Michel:
https://www.funda.nl/huur(...)elschadestraat-31-a/
Oef, z'n tot nu toe jongste is net een paar dagen geleden 1 geworden, zo te zien.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 22:44 schreef rena het volgende:
Robin Thicke is weer vader geworden, kwam langs op instagram. Ze heet Lola.
Dat laatste denk ik niet. Zou mij niets verbazen als die het bij 1 houden. Just to be sure...als ze weer uit elkaar gaan.quote:Op woensdag 27 februari 2019 08:50 schreef Moneyfornothing1 het volgende:
[..]
Ik denk dat zij best wel dom is, nee, volgens mij is ze echt dom. Maar ik verbaas me steeds meer over ‘BN’ers’, ook als ik al die slijm reacties zie onder foto’s op Instagram van haar. Heb het gevoel dat veel BN’ers in een eigen wereldje leven waarin kritiek of tegengas niet voorkomen. Ze slijmen allemaal bij elkaar, zitten in elkaars reet, en voelen zich volgens mij ook vaak verheven boven niet bekende Nederlanders.
Maar goed! Op naar de volgende zwangere, Monique van André waarschijnlijk.
Klopt, ik wens ze veel succes, hoewel ze vast wel iets van een nanny hebben.quote:Op woensdag 27 februari 2019 10:44 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Oef, z'n tot nu toe jongste is net een paar dagen geleden 1 geworden, zo te zien.
Bovendien heb ik ergens gelezen dat het zwanger worden niet vanzelf ging en dat er nog embryo's in de vriezer zitten..quote:Op woensdag 27 februari 2019 14:48 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat laatste denk ik niet. Zou mij niets verbazen als die het bij 1 houden. Just to be sure...als ze weer uit elkaar gaan.
ik denk dat ze dat vooral doen omdat ze de hele dag elke dag vanuit de rest van de wereld al genoeg bagger en meningen over zich krijgen uitgestort. Ik zou daar ook een contra-reactie op gaan vertonen denk ikquote:Op woensdag 27 februari 2019 08:50 schreef Moneyfornothing1 het volgende:
[..]
Ik denk dat zij best wel dom is, nee, volgens mij is ze echt dom. Maar ik verbaas me steeds meer over ‘BN’ers’, ook als ik al die slijm reacties zie onder foto’s op Instagram van haar. Heb het gevoel dat veel BN’ers in een eigen wereldje leven waarin kritiek of tegengas niet voorkomen. Ze slijmen allemaal bij elkaar, zitten in elkaars reet, en voelen zich volgens mij ook vaak verheven boven niet bekende Nederlanders.
Maar goed! Op naar de volgende zwangere, Monique van André waarschijnlijk.
Je moet iets om de erfenis veilig te stellen toch.quote:
Lieve naam. Past uitstekend bij de andere namen.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 22:43 schreef Sunshine1982 het volgende:
https://www.rtlboulevard.(...)orden-van-dochtertje
Jim Bakkum heeft een dochtertje erbij, Molly.
quote:Een nieuwe stap in ons leven en weet nu al dat het de mooiste uit mijn leven zal zijn!! 💙👶🏼💖 Baby Froger on it’s way 😍
quote:I hope your eyes are as beautiful as the colour of the sea 💖🙏🏻🎀 #LightOfMyLife @danydk1
Waar is haar navel?quote:
Wat is dit weer voor olifantendracht joh, voor mijn gevoel is ze al 13 maanden zwanger.quote:
Nou dat klopt wel, ik vind een bericht van 18 september 2018 terug waarin deze zwangerschap werd aangekondigd. Maar ze zag er al in december hoogzwanger uit (Daily Mail schrijft op 25 december “She's just weeks away from giving birth.”quote:Op dinsdag 19 maart 2019 13:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wat is dit weer voor olifantendracht joh, voor mijn gevoel is ze al 13 maanden zwanger.
Die borsten vooral? Wil niet weten hoe die er uit zien als zij stuwing krijgt.quote:
En dochter en zus van Nelson Piquet en NP jrquote:Op maandag 18 maart 2019 22:13 schreef ChatGirl het volgende:
Formule 1-coureur Danny Kvyat en zijn vriendin Kelly Piquet krijgen een kindje, zo maakte Kelly bekend op Instagram.
[..]
[ afbeelding ]
Leuke naamquote:Op woensdag 20 maart 2019 21:24 schreef potjecreme het volgende:
Jessica Simpson verwelkomt dochter Birdie
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |