Lieve naam. Past uitstekend bij de andere namen.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 22:43 schreef Sunshine1982 het volgende:
https://www.rtlboulevard.(...)orden-van-dochtertje
Jim Bakkum heeft een dochtertje erbij, Molly.
quote:Een nieuwe stap in ons leven en weet nu al dat het de mooiste uit mijn leven zal zijn!! 💙👶🏼💖 Baby Froger on it’s way 😍
quote:I hope your eyes are as beautiful as the colour of the sea 💖🙏🏻🎀 #LightOfMyLife @danydk1
Waar is haar navel?quote:
Wat is dit weer voor olifantendracht joh, voor mijn gevoel is ze al 13 maanden zwanger.quote:
Nou dat klopt wel, ik vind een bericht van 18 september 2018 terug waarin deze zwangerschap werd aangekondigd. Maar ze zag er al in december hoogzwanger uit (Daily Mail schrijft op 25 december “She's just weeks away from giving birth.”quote:Op dinsdag 19 maart 2019 13:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wat is dit weer voor olifantendracht joh, voor mijn gevoel is ze al 13 maanden zwanger.
Die borsten vooral? Wil niet weten hoe die er uit zien als zij stuwing krijgt.quote:
En dochter en zus van Nelson Piquet en NP jrquote:Op maandag 18 maart 2019 22:13 schreef ChatGirl het volgende:
Formule 1-coureur Danny Kvyat en zijn vriendin Kelly Piquet krijgen een kindje, zo maakte Kelly bekend op Instagram.
[..]
[ afbeelding ]
Leuke naamquote:Op woensdag 20 maart 2019 21:24 schreef potjecreme het volgende:
Jessica Simpson verwelkomt dochter Birdie
[ afbeelding ]
Godzijdank! Ik gun haar een minder explosieve buik.quote:Op woensdag 20 maart 2019 21:24 schreef potjecreme het volgende:
Jessica Simpson verwelkomt dochter Birdie
[ afbeelding ]
Zou Harry expres haar hand vasthouden zodat Megan ook eens een foto zonder hand op haar buik heeft?🙈quote:Op woensdag 20 maart 2019 21:39 schreef potjecreme het volgende:
Meghan
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Volgens nu.nl woog de baby 4,9 kilogram.quote:Op woensdag 20 maart 2019 21:51 schreef vencodark het volgende:
[..]
Godzijdank! Ik gun haar een minder explosieve buik.
En inderdaad: als díe borsten stuwing krijgen kan je wel een regenpak aan.
Ohja: belachelijke naam.![]()
Nou heeft hij zijn hand op zijn buik.quote:Op donderdag 21 maart 2019 00:38 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Zou Harry expres haar hand vasthouden zodat Megan ook eens een foto zonder hand op haar buik heeft?🙈
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 13:16 schreef potjecreme het volgende:
Krysten Ritter
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nouja, qua gewicht was die baby wel zowat even zwaar als een tweeling.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |