Even offtopic, maar ik vind haar kapsel echt geweldig leukquote:Op dinsdag 26 maart 2019 08:53 schreef Leandra het volgende:
Alanis verwacht haar derde
https://www.instagram.com(...)igshid=1wxdon99ojmh0
Zo te zien zou ze wel eens na haar 45ste verjaardag (01-06) kunnen bevallen.
Ah nee, echt zonde. Maar zal wel bij het huismoederschap horen.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 09:09 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Even offtopic, maar ik vind haar kapsel echt geweldig leuk
Ik vind dat dat lange haar haar gezicht zo lang maakte. Kort haar vind ik haar veel beter staanquote:Op dinsdag 26 maart 2019 15:38 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ah nee, echt zonde. Maar zal wel bij het huismoederschap horen.
November 2017quote:Op zondag 31 maart 2019 15:21 schreef Stormqueen het volgende:
Ze is in november bevallen? Is die niet gewoon nog aan het terugplooien?
quote:Acteur Jamie Dornan en zijn vrouw Amelia Warner zijn onlangs ouders geworden van hun derde dochter, zo blijkt uit een bericht op Instagram van Warner.
Zij plaatste een foto van drie paar kinderschoenen. "Zo ongelooflijk trots op mijn meisjes. Het is een eer om hun moeder te zijn. Ik voel mij gezegend", aldus de 36-jarige actrice en zangeres.
In oktober werd al bekend dat het stel een derde kind op komst had. Dornan en Warner houden hun persoonlijke levens normaliter buiten de schijnwerpers, maar de acteur vertelde erg trots te zijn op het talent van hem en zijn vrouw.
"Ik heb het gevoel dat wij gewoon geweldige kinderen maken", aldus Dornan, die in 2013 trouwde met Warner. "Ik zou het - met de toestemming van mijn vrouw - blijven doen totdat we beiden niet meer kunnen."
quote:Gordon Ramsay, 52, announces the arrival of FIFTH child as wife Tana, 44, gives birth to baby boy Oscar James... (and he's already got his own Instagram account)
Gordon shared: 'After 3 BAFATAS and one Emmy... finally we have won an Oscar'
The baby was born at 12:58 on Thursday, with Gordon joking that he had arrived in time for lunch
Oscar already has his own Instagram account, followed by Brooklyn Beckham
The celebrity chef and his wife are already parents to Megan, 21, Matilda, 17, and fraternal twins Jack and Holly, 19
The couple revealed they were expecting again when they shared a video of Tana's prominent bump at the start of the year
The couple suffered a devastating miscarriage in June 2016, and were grief stricken when they lost their baby at five months
quote:Op dinsdag 23 april 2019 08:40 schreef Superfatcat het volgende:
Tim Douwsma en zijn vriendin verwachten hun eerste kindje samen.
Werd ook wel de hoogste tijd, want ze zijn tenslotte al sinds afgelopen zomer samen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |