Ik durf niet te kijkenquote:Op dinsdag 1 januari 2019 00:32 schreef SideEffect het volgende:
Wil alleen mededelen dat ik helaas geen miljonair ben geworden
Insgelijks, vage kennisquote:
Ja jij zei dat ik je beste vriend niet meer ben.quote:
Nou ja zeg wat een cynisch begin van het jaar.quote:Op dinsdag 1 januari 2019 00:57 schreef Catkiller het volgende:
Heb echt zo'n hekel aan deze dag he zit je te wachten en te wachten en te wachten en dan is het zo ver en gaan er wat vuurwerkjes de lucht in en uiteindelijk is er helemaal niks anders behalve het jaartal en ben je gewoon in je reet geneukt door het bedrijfsleven dat goed boert bij onnodige uitgaven om verzonnen festiviteiten.
Lekker man.quote:Op dinsdag 1 januari 2019 01:15 schreef Dimachaerus het volgende:
Gelukkig nieuwjaar
[ afbeelding ]
Groetjes vanuit Shifty Shafts.
Voeg me toe?quote:Op dinsdag 1 januari 2019 01:17 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Lekker man.Jammer dat je gamertag er niet op staat.
Zo begint het en zo eindigt het.quote:Op dinsdag 1 januari 2019 01:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nou ja zeg wat een cynisch begin van het jaar.
Moet je wel samen met HPLC spelen, die is pro Fortnite speler.quote:
ik ookquote:Op dinsdag 1 januari 2019 01:18 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Moet je wel samen met HPLC spelen, die is pro Fortnite speler.
Nouquote:Op dinsdag 1 januari 2019 01:23 schreef Der_Mann het volgende:
nou wat een feest was dat, nu wachten tot die flikkers ophouden met vuurwerk en harde muziek zodat ik morgenochtend gewoon weer op tijd op kan staan om te gamen
Heb je wel je oma veilig thuisgebracht?quote:Op dinsdag 1 januari 2019 01:23 schreef Der_Mann het volgende:
nou wat een feest was dat, nu wachten tot die flikkers ophouden met vuurwerk en harde muziek zodat ik morgenochtend gewoon weer op tijd op kan staan om te gamen
Ja is wel sick al die xp die dat kostquote:
daar is de taxi voorquote:Op dinsdag 1 januari 2019 01:36 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Heb je wel je oma veilig thuisgebracht?
Hier gelukkig niet.quote:Op dinsdag 1 januari 2019 03:24 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ze hebben er zin in, nog steeds aan het knallen
Haha ik ga geen wekker zetten.quote:Op dinsdag 1 januari 2019 03:27 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
snel naar bed dan zodat je de wekker om half 8 kunt zetten
quote:Op dinsdag 1 januari 2019 03:31 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
oh leuk, ik heb er een van de blokker
Jazekers, hebben tig keer de brandweer en politie gezien, ze reden weer weg en de rommel kwam weer tevoorschijn 5 minuten later weer groot vuurquote:
Ja, zo gaat dat op die dag.quote:Op dinsdag 1 januari 2019 09:40 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Jazekers, hebben tig keer de brandweer en politie gezien, ze reden weer weg en de rommel kwam weer tevoorschijn 5 minuten later weer groot vuur
Ja ze komen gewoon als een soort treintje de buurt binnen, afgelopen maand hebben veel mensen weer geklust en nieuwe bank gekocht.quote:Op dinsdag 1 januari 2019 09:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, zo gaat dat op die dag.
achja, in Scheveningen ging het ook niet helemaal lekker.quote:Op dinsdag 1 januari 2019 09:49 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ja ze komen gewoon als een soort treintje de buurt binnen, afgelopen maand hebben veel mensen weer geklust en nieuwe bank gekocht.
Las het, daar namen ze vuurwerk wel heel letterlijkquote:Op dinsdag 1 januari 2019 09:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
achja, in Scheveningen ging het ook niet helemaal lekker.
hoe neem je het letterlijk?quote:Op dinsdag 1 januari 2019 10:16 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Las het, daar namen ze vuurwerk wel heel letterlijk
Stelletje falers daar. Paasvuren worden tenminste alleen aangestoken als de weersomstandigheden het toelaten.quote:Op dinsdag 1 januari 2019 10:16 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Las het, daar namen ze vuurwerk wel heel letterlijk
Volgens mij was het iets anders, maar ik was er niet bij.quote:Op dinsdag 1 januari 2019 11:08 schreef McGrath het volgende:
DE KEEPER VAN DE HAAG HEB EEN VUURPIJL IN ZE MAAG
bij dat volk weet je nooit waar ze op gaan zittenquote:Op dinsdag 1 januari 2019 11:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Volgens mij was het iets anders, maar ik was er niet bij.
tja, het blijft Scheveningen..quote:Op dinsdag 1 januari 2019 10:56 schreef Chia het volgende:
[..]
Stelletje falers daar. Paasvuren worden tenminste alleen aangestoken als de weersomstandigheden het toelaten.
wat?quote:Een vriend heeft een nicht, dat is een hele goede vriendin van mij en doet geen vlieg kwaad.
Moet jij wetenquote:Op dinsdag 1 januari 2019 13:33 schreef Rozevla het volgende:
[..]
WONDERFULL BLACK COCK IN THE GAYBAAAAR
Prima hoor. Jouwe?quote:Op dinsdag 1 januari 2019 13:40 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Zo is het ouwe vleermuis
Hoe was je oud en nieuw ?
Nee niet eensquote:Op dinsdag 1 januari 2019 14:00 schreef HPLC het volgende:
[..]
Veel vuurpijlen uit je achterste geknald?
Haha Jezusquote:Op dinsdag 1 januari 2019 14:01 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Nee niet eens
Wel bij de buren door de ruiten die moet ik nu vergoeden
Goed hoor, daar ook?quote:Op dinsdag 1 januari 2019 13:03 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Hee lekker bokkepootje van me.
Hoe is het kroepoekje???
Dat zei je moeder ook vannacht.quote:
Niet weten dat mijn moeder een pot heeftquote:Op dinsdag 1 januari 2019 16:09 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Dat zei je moeder ook vannacht.
daarna stak ik mijn vuurpijl in haar grondbloem
Holy shitballs!!!quote:Op dinsdag 1 januari 2019 16:22 schreef Catkiller het volgende:
Sinds Noel is vertrokken is het gemiddelde IQ nog nooit zo laag geweest in deze SC tot nu toe.
Dat zei je zusje ook vannachtquote:Op dinsdag 1 januari 2019 16:23 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Holy shitballs!!!
Dikke vette burn ouwe !
Kutventquote:Op dinsdag 1 januari 2019 16:23 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Holy shitballs!!!
Dikke vette burn ouwe !
Interessante hobby!quote:Op dinsdag 1 januari 2019 16:37 schreef HPLC het volgende:
[..]
Vanavond ga ik weer met speren gooien naar sabeltandtijgers
PvdD ingelicht.quote:Op dinsdag 1 januari 2019 16:37 schreef HPLC het volgende:
[..]
Vanavond ga ik weer met speren gooien naar sabeltandtijgers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |