ahhh dan ben ik zeker fan van je!quote:
quote:Op zondag 30 december 2018 20:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Speciaal voor jullie, dames!
Mag je wel vaker doen.quote:Op zondag 30 december 2018 20:05 schreef naatje_1 het volgende:
Oh, gezelschap houden zeker, omdat je je postaantal gehaald heb
nee nog nietquote:Op zondag 30 december 2018 20:05 schreef naatje_1 het volgende:
Oh, gezelschap houden zeker, omdat je je postaantal gehaald heb
heeeeey flippieequote:
Hoezo?quote:Op zondag 30 december 2018 20:09 schreef naatje_1 het volgende:
Als ik veel post heb ik juist een rustig dagje...
dat betekent dat ik die dag over het algemeen alleen maar in bed heb gelegen afgezien van naar de wc gaan en eten maken en dat soort dingenquote:
Jezus wat saaiquote:Op zondag 30 december 2018 20:09 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
dat betekent dat ik die dag over het algemeen alleen maar in bed heb gelegen afgezien van naar de wc gaan en eten maken en dat soort dingen
Je gaat 2 dagen achtereen op stap?quote:Op zondag 30 december 2018 20:11 schreef Mickytjuh het volgende:
Ok probleem. Ik wil vanavond op stap. Maar die kroeg waar we steeds heen gaan is dicht op zondag.
Dan ga je dus niet op stapquote:Op zondag 30 december 2018 20:11 schreef Mickytjuh het volgende:
Ok probleem. Ik wil vanavond op stap. Maar die kroeg waar we steeds heen gaan is dicht op zondag.
Blegh, marc mariequote:Op zondag 30 december 2018 20:12 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Lekker in pyjama op de bank naar Marc Marie kijken![]()
Ik ben fan van Marc Mariequote:Op zondag 30 december 2018 20:13 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Blegh, marc marieEcht jammer dat hij nu ouwejaarsconference doet... Die van Herman Finkers toen was briljant
Honderd meter verderop op de boulevard is dikke fissa. Daar gaan we eerst heen. Om twaalf uur is er vuurwerk. Dan gaan we naar the Old Dutch. Daar is oma dan al met haar hubbyquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |