1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 | Friday December 28 Afternoon Session (1230) Fourth Round x3 Nathan Aspinall v Devon Petersen Benito van de Pas v Brendan Dolan Ryan Joyce v James Wade Evening Session (1900) Fourth Round x3 Ryan Searle v Michael Smith Jamie Lewis v Dave Chisnall Rob Cross v Luke Humphries Saturday December 29 Afternoon Session (1230) Quarter-Finals x2 Aspinall/Petersen v Van de Pas/Dolan J Lewis/Chisnall v G Anderson/Dobey Evening Session (1900) Quarter-Finals x2 Cross/Humphries v Searle/M Smith Van Gerwen/A Lewis v Joyce/Wade Sunday December 30 (1900) Semi-Finals Tuesday January 1 (2000) Final |
SPOILER: BINGOOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. -
Laten we gewoon eerlijk zijn, maar de wonderen zijn de wereld nog niet uitquote:Op zondag 30 december 2018 13:29 schreef DKUp het volgende:
Anderson vs De Groene Sloopkogel uit Vlijmen is eigenlijk al de finale inderdaad
Volgende keer nodig ik je uit? Belegd met aardbeien en slagroom dan?quote:Op zondag 30 december 2018 13:31 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Laten we gewoon eerlijk zijn, maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit
Huh waar gaat dit over?quote:Op zondag 30 december 2018 13:32 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Volgende keer nodig ik je uit? Belegd met aardbeien en slagroom dan?
Er is schaatsen!quote:Op zondag 30 december 2018 13:35 schreef Tagliano het volgende:
*Pakt uit automatisme de afstandsbediening
Smiss gaf al wel aan dat hij er aardig doorheen zit en weet ik het wat. Hopelijk kan hij dat nog wel een beetje rechttrekken, dan krijg je gewoon een genotsfinalequote:
Ziggy: Sjelsiequote:Op zondag 30 december 2018 13:35 schreef Tagliano het volgende:
*Pakt uit automatisme de afstandsbediening
Later vanmiddagquote:Op zondag 30 december 2018 13:37 schreef sr.Chief het volgende:
Is er ook Suzanne Schulting bij kans?
Dat is d’r zo ene die een boterham met een hele plak paté belegdquote:Op zondag 30 december 2018 13:32 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Volgende keer nodig ik je uit? Belegd met aardbeien en slagroom dan?
Doe ik ook. Voor die echte gains.quote:Op zondag 30 december 2018 13:39 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dat is d’r zo ene die een boterham met een hele plak paté belegd
En Kensington en Lauwe Thee met zn neusstemquote:Op zondag 30 december 2018 13:37 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Schakel je even bij de top2000 in
blof
Stukje patéquote:Op zondag 30 december 2018 13:39 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dat is d’r zo ene die een boterham met een hele plak paté belegd
Och, dan begrijp ik het. Ik zie de uitnodiging graag tegemoet!quote:Op zondag 30 december 2018 13:44 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
kon niet quoten uit vorige toppa
Vuile slet!!!!quote:Op zondag 30 december 2018 13:45 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Och, dan begrijp ik het. Ik zie de uitnodiging graag tegemoet!
Haha, we zullen zien.quote:Op zondag 30 december 2018 13:52 schreef LordVoldermort het volgende:
Ando gaat er hard af vanavond. U leest het hier.
Uurtje of 10, kan wat eerder zijn als Smiss er zin in heeftquote:Op zondag 30 december 2018 14:06 schreef Mansjester het volgende:
Hoelaat is Van Gerwen-Gary vanavond?
Daar blijf je voor thuis hoor!quote:
Zo in de bullseyequote:Op zondag 30 december 2018 14:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je post is gerechtvaardigd.
[ afbeelding ]
Dankuquote:Op zondag 30 december 2018 14:13 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Uurtje of 10, kan wat eerder zijn als Smiss er zin in heeft
Waar mikte je op?quote:Op zondag 30 december 2018 14:22 schreef Tagliano het volgende:
Zojuist een onvervalste Shanghai 12 het bord in gemikt
De eerste op de 20, toen die in de 12 belandde probeerde ik dit maarquote:
Gary kan een aardig pijltje gooien, en komt meestal erg vriendelijk over. Vergis je alleen niet in hem, er zit veel frustratie in , en het is een slechtere verliezer dan de meeste denkenquote:
Och.. snap ik ook best wel.. heb ik ook wel een beetje! Smith gun ik het ook wel.quote:Op zondag 30 december 2018 14:35 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Gary kan een aardig pijltje gooien, en komt meestal erg vriendelijk over. Vergis je alleen niet in hem, er zit veel frustratie in , en het is een slechtere verliezer dan de meeste denken.
Ik gun Smith de titel ! Al blijf ik toch altijd in eerste instantie voor de Nederlanders ^^
We gaan het zien. Stiekem zou het mooiste zijn als Aspinal het WK gewoon pakt natuurlijk. Gerwen heeft niet echt die gun factor, maar hij zegt wel lekker wat ie denkt voor de camera, en dat is toch eigenlijk wel wat we allemaal het liefst horen ipv die ingestudeerde praatjes.quote:Op zondag 30 december 2018 14:38 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Och.. snap ik ook best wel.. heb ik ook wel een beetje! Smith gun ik het ook wel.
Culinair doen met gefrituurd paardenvleesquote:Op zondag 30 december 2018 14:29 schreef de_boswachter het volgende:
[ afbeelding ]
Zag net deze op fok voorbij komen; een heerlijke carpaccio. Echt iets voor DRT leek me.
Dat is waar.. je ziet ook gewoon aan zijn kop dat het niet goed gaat en is er wel eerlijk over..quote:Op zondag 30 december 2018 14:41 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
We gaan het zien. Stiekem zou het mooiste zijn als Aspinal het WK gewoon pakt natuurlijk. Gerwen heeft niet echt die gun factor, maar hij zegt wel lekker wat ie denkt voor de camera, en dat is toch eigenlijk wel wat we allemaal het liefst horen ipv die ingestudeerde praatjes.
Niet mijn grapjes waarderenquote:Op zondag 30 december 2018 14:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je post is gerechtvaardigd.
[ afbeelding ]
Een kinderhand is snel gevuld (Jelle is al uitgeschakeld)quote:Op zondag 30 december 2018 14:43 schreef Tagliano het volgende:
Als Smiss de finale haalt en die 13 sets duurt ben ik een gelukkig mens
Haha ja, hij moet alleen een beetje oppassen dat ie niet gaat overdrijven. Nu gaf hij ook een interview met eigenlijk alleen maar negatieve dingen over Joyce na afloop. Dat ie een man moet zijn, en niet te veel respect voor hem moet hebben. En dat hij het saai vond om tegen Joyce te spelen etc. Hm, blijft gewoon niet heel handig om te zeggen denk ik. Nergens zegt ie dat Joyce een prachtig toernooi gegooid heeft bijvoorbeeld. Mike zegt eigenlijk nooit echt iets positiefs over zn tegenstander, en dat maakt hem waarschijnlijk ook zo goed. Alleen gaat zn gun factor daardoor zo omlaag.quote:Op zondag 30 december 2018 14:42 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Dat is waar.. je ziet ook gewoon aan zijn kop dat het niet goed gaat en is er wel eerlijk over..
De reden waarom ik het hem ook niet gun. Een beetje strijd is goed om het spannend te houden, maar laten we wel een beetje kameraadjes zijn en goed zijn tegen elkaar!quote:Op zondag 30 december 2018 14:48 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Haha ja, hij moet alleen een beetje oppassen dat ie niet gaat overdrijven. Nu gaf hij ook een interview met eigenlijk alleen maar negatieve dingen over Joyce na afloop. Dat ie een man moet zijn, en niet te veel respect voor hem moet hebben. En dat hij het saai vond om tegen Joyce te spelen etc. Hm, blijft gewoon niet heel handig om te zeggen denk ik. Nergens zegt ie dat Joyce een prachtig toernooi gegooid heeft bijvoorbeeld. Mike zegt eigenlijk nooit echt iets positiefs over zn tegenstander, en dat maakt hem waarschijnlijk ook zo goed. Alleen gaat zn gun factor daardoor zo omlaag.
Gewoon Anderson-Aspinall als finale en dan Aspinall die wintquote:Op zondag 30 december 2018 14:41 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
We gaan het zien. Stiekem zou het mooiste zijn als Aspinal het WK gewoon pakt natuurlijk. Gerwen heeft niet echt die gun factor, maar hij zegt wel lekker wat ie denkt voor de camera, en dat is toch eigenlijk wel wat we allemaal het liefst horen ipv die ingestudeerde praatjes.
True true!quote:Op zondag 30 december 2018 14:50 schreef Anneloos het volgende:
[..]
De reden waarom ik het hem ook niet gun. Een beetje strijd is goed om het spannend te houden, maar laten we wel een beetje kameraadjes zijn en goed zijn tegen elkaar!
Was tijdverspilling iddquote:Op zondag 30 december 2018 14:16 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Daar blijf je voor thuis hoor!
Waarom. Bij een spelletje voor tokkies horen toch ook tokkiemanieren.quote:Op zondag 30 december 2018 14:50 schreef Anneloos het volgende:
[..]
De reden waarom ik het hem ook niet gun. Een beetje strijd is goed om het spannend te houden, maar laten we wel een beetje kameraadjes zijn en goed zijn tegen elkaar!
Ik ga een potje risk genot spelen denk ik.quote:Op zondag 30 december 2018 14:58 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Was tijdverspilling idd
South vs city zo
Och och.. ja, maar je verwacht toch dat ze zich een beetje aanpassenquote:Op zondag 30 december 2018 15:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Waarom. Bij een spelletje voor tokkies horen toch ook tokkiemanieren.
City is ook gespeeld jaquote:Op zondag 30 december 2018 15:07 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Ik ga een potje risk genot spelen denk ik.
Wat een onzin!quote:Op zondag 30 december 2018 14:50 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Zo kan je het ook zien, maar ze komen op tv en dat vergt aanpassing. Voor de rest.. fijne vent! May the best win!quote:Op zondag 30 december 2018 15:32 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Wat een onzin!
Liever iemand die zegt wat-ie denkt dan al dat slappe PR geneuzel.
Gerwen praat idd met Arjan alsof hij in de kroeg met vrienden praat, en dat is ook juist leuk. Alleen moet hij wel een beetje oppassen dat hij wel sportief naar zn tegenstanders toe blijft.quote:Op zondag 30 december 2018 15:32 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Wat een onzin!
Liever iemand die zegt wat-ie denkt dan al dat slappe PR geneuzel.
quote:Op zondag 30 december 2018 15:29 schreef PSVCL het volgende:
[..]
City is ook gespeeld ja
Wachten op t darts
quote:Op zondag 30 december 2018 15:29 schreef PSVCL het volgende:
[..]
City is ook gespeeld ja
Wachten op t darts
Eens.quote:Op zondag 30 december 2018 15:29 schreef PSVCL het volgende:
[..]
City is ook gespeeld ja
Wachten op t darts
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stagiairgenot
Leuke variant, hè? Ik doe dit zelf ook wel eens. Bij het missen van een nummer dan maar een shanghai van maken. Zo houdt je een gemiste dart toch spannend.quote:Op zondag 30 december 2018 14:24 schreef Tagliano het volgende:
[..]
De eerste op de 20, toen die in de 12 belandde probeerde ik dit maar
Wie speelt er eerst vanavond? Want door de bios mis ik de eerste partij hoogstwaarachijnlijkquote:Op zondag 30 december 2018 15:34 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Zo kan je het ook zien, maar ze komen op tv en dat vergt aanpassing. Voor de rest.. fijne vent! May the best win!
Voordat je reageertquote:Op zondag 30 december 2018 16:42 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Wie speelt er eerst vanavond? Want door de bios mis ik de eerste partij hoogstwaarachijnlijk
Smissquote:Op zondag 30 december 2018 16:42 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Wie speelt er eerst vanavond? Want door de bios mis ik de eerste partij hoogstwaarachijnlijk
In huize Anderson is altijd iemand blijquote:Op zondag 30 december 2018 16:47 schreef Mani89 het volgende:
MVG gaat winnen maar ik juich voor Gerrie.
We noteren dit even.quote:Op zondag 30 december 2018 16:47 schreef Mani89 het volgende:
Ik sta volledig achter deze post.quote:Op zondag 30 december 2018 16:47 schreef Mani89 het volgende:
Het echte werk begon op 13 december al.quote:Op zondag 30 december 2018 17:13 schreef Perrin het volgende:
Vanavond begint het echte werk, mannen. Bier en nootjes paraat?
Nee ik moet uit eten met een vrouw. Geen idee hoe laat het begint of eindigt.quote:Op zondag 30 december 2018 17:13 schreef Perrin het volgende:
Darts kijken als werk zien begint pas weer 5 januariquote:Op zondag 30 december 2018 17:13 schreef Perrin het volgende:
Dan kan vrij snel gaan hoor...quote:Op zondag 30 december 2018 17:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee ik moet uit eten met een vrouw. Geen idee hoe laat het begint of eindigt.
Ik ookquote:Op zondag 30 december 2018 17:18 schreef franklop het volgende:
Over werk gesproken; ze moeten wel snel zijn vanavond, want moet morgen gewoon werken
Vrees dat ik dan juist nog meer slaaptekort heb na O&Nquote:Op zondag 30 december 2018 17:20 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik ookSlaaptekort haal ik overmorgen wel weer in
Gerry is een mongool aan het wordenquote:Op zondag 30 december 2018 16:47 schreef Mani89 het volgende:
Hallo dagjesmensquote:Op zondag 30 december 2018 17:13 schreef Perrin het volgende:
Waarop baseer je dat?quote:Op zondag 30 december 2018 17:36 schreef T3hTommay het volgende:
Gerrie gaat winnen maar ik juich voor MVG.
Da's 1 op 3 gewonnen, dus het is niet geheel onmogelijk. Gerrie heeft het geluk van de kampioen dit toernooi gemixt met de koelbloedigheid wanneer het moet.quote:Op zondag 30 december 2018 17:38 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Waarop baseer je dat?
Gary 18 x gewonnen
MvG 36 x
MvG hoger gemiddelde. Gary paar x goed weggekomen. Zie het niet gebeuren.quote:Op zondag 30 december 2018 17:41 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Da's 1 op 3 gewonnen, dus het is niet geheel onmogelijk. Gerrie heeft het geluk van de kampioen dit toernooi gemixt met de koelbloedigheid wanneer het moet.
Tevens ben ik gewoon van huis uit pessimistisch en is pijltjewerpen analyseren niet een van m'n sterke punten.
Als ze allebei hun schroeiarmen maar hebben meegenomen vind ik alles goed.quote:Op zondag 30 december 2018 17:41 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
MvG hoger gemiddelde. Gary paar x goed weggekomen. Zie het niet gebeuren.
Ik hoop gewoon 6-0 MvG als ik eerlijk ben. In partijen die erom gaan op majors staat het iets van 5 of 6-0 voor MvG trouwens.quote:Op zondag 30 december 2018 17:46 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Als ze allebei hun schroeiarmen maar hebben meegenomen vind ik alles goed.
Stukje Broabantquote:Op zondag 30 december 2018 17:46 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik hoop gewoon 6-0 MvG als ik eerlijk ben. In partijen die erom gaan op majors staat het iets van 5 of 6-0 voor MvG trouwens.
Keer potje doen ouwe reus? Webcamdarts genot (Google maar)quote:Op zondag 30 december 2018 17:50 schreef Wereldgozer het volgende:
Net zelf nog even gespeerd.
Dat leek helemaal nergens op.
Ik heb thuis geen bord hangen.quote:Op zondag 30 december 2018 17:51 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Keer potje doen ouwe reus? Webcamdarts genot (Google maar)
Als kind gooide ik nog weleens een 180. Nu ben ik blij als ik met twee van de drie de pijlen de single 20 raak.quote:Op zondag 30 december 2018 17:50 schreef Wereldgozer het volgende:
Gisteren was mn 3de worp alweer 180 koekoek wat een genot.quote:Op zondag 30 december 2018 17:52 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Als kind gooide ik nog weleens een 180. Nu ben ik blij als ik met twee van de drie de pijlen de single 20 raak.
Gooide een paar keer 100. 180 is al lang geledenquote:Op zondag 30 december 2018 17:52 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Als kind gooide ik nog weleens een 180. Nu ben ik blij als ik met twee van de drie de pijlen de single 20 raak.
Ik doe het ook eigenlijk nooit. Als ik elke week een uurtje zal gooien zit het zo weer in.quote:Op zondag 30 december 2018 17:52 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Gisteren was mn 3de worp alweer 180 koekoek wat een genot.
Ik train ook nooit meer. Talent wel, maar doe er veel te weinig voor eigenlijk.quote:Op zondag 30 december 2018 17:54 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik doe het ook eigenlijk nooit. Als ik elke week een uurtje zal gooien zit het zo weer in.
Al ben ik zeker geen talent. Geen mooie worp.
Toen ik tussen het zuipen door nog weleens een pijltje gooide speelden we altijd tactics.quote:Op zondag 30 december 2018 17:54 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik train ook nooit meer. Talent wel, maar doe er veel te weinig voor eigenlijk.
Dat spelen wij in koppelvorm in de competitie. Standaard proberen op te gaan met 180quote:Op zondag 30 december 2018 17:55 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Toen ik tussen het zuipen door nog weleens een pijltje gooide speelden we altijd tactics.
Oh jij dart echt elke woensdagavond kampioenschap?quote:Op zondag 30 december 2018 17:56 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dat spelen wij in koppelvorm in de competitie. Standaard proberen op te gaan met 180
Wat bedoel je pik?quote:Op zondag 30 december 2018 17:57 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Oh jij dart echt elke woensdagavond kampioenschap?
Ja voor plezier nog. Heb in alle divisies gegooid zon beetje en nu met vriendenteam. Doen wel weer mee voor kampioenschap maar ach boeit niet zoquote:Op zondag 30 december 2018 17:58 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Of je in competitieverband elke week dart.
VIESDIKquote:Op zondag 30 december 2018 18:00 schreef Wereldgozer het volgende:
Wisten jullie al dat ik ooit tegen Raya en Zjak nieuwlaat heb gegooid?
Beetje dom zuipen dusquote:Op zondag 30 december 2018 17:59 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ja voor plezier nog. Heb in alle divisies gegooid zon beetje en nu met vriendenteam. Doen wel weer mee voor kampioenschap maar ach boeit niet zo
En, hoe ging het?quote:Op zondag 30 december 2018 18:00 schreef Wereldgozer het volgende:
Wisten jullie al dat ik ooit tegen Raya en Zjak nieuwlaat heb gegooid?
Ik heb van Stompe gewonnen tijdens een demo 2-1. Checkte eerste leg smerig met 2 dubbels (per ongeluk) God wat was ik toen zenuwachtigquote:Op zondag 30 december 2018 18:03 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Tegen Raya 1 leg, kansloos.
Tegen Zjak 1-3
Ik tegen raya ook. Eerste pijl boven de 20 genot.quote:Op zondag 30 december 2018 18:04 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik heb van Stompe gewonnen tijdens een demo 2-1. Checkte eerste leg smerig met 2 dubbels (per ongeluk) God wat was ik toen zenuwachtig
Weejwattisquote:Op zondag 30 december 2018 18:04 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik heb van Stompe gewonnen tijdens een demo 2-1.
Ik eerste leg 100-100-100-100 en toen ging Co gas gevenquote:Op zondag 30 december 2018 18:05 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik tegen raya ook. Eerste pijl boven de 20 genot.
Lekker teveel betalen voor je internet,tv,bellen allen. Lekker NLE pakken joh, 35 euro per maand alles en glasvezel! HATSEEEEquote:Op zondag 30 december 2018 18:08 schreef franklop het volgende:
Voor de ZIggy klanten; Mr Bean op kanaal 53!
Strak gooien kun je zeker leren. Talent moet je hebben. Dat is niet te trainen allen.quote:Op zondag 30 december 2018 18:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Toch moet ik binnenkort maar eens mijn bord gaan ophangen. Heb inmiddels ook pijlen om mee te gooien (ik had al pijlen maar dat was zo'n limited RTL setje, niet om mee te gooien)
En dan maar eens een beetje oefenen, misschien kan ik dat ook wel leren
Je speelt tegen het bord he, niet tegen je tegenstander. Heb ik van horen zeggenquote:Op zondag 30 december 2018 18:07 schreef Poepz0r het volgende:
Robbie Green. Die begon met 26-26-45-45 en daar schrok ik zo van dat ik zelf ook geen moer meer gooide
Uiteraard. Alleen is dat het grootste gelul wat er bestaat natuurlijk. Gooi maar eens in 4-5 beurten uit als er 100 man achter je staat te kijken bij zulke toernooien.quote:Op zondag 30 december 2018 18:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je speelt tegen het bord he, niet tegen je tegenstander. Heb ik van horen zeggen
Gooi überhaupt ooit maar iets uit als je alleen op je zolderkamertje staat.quote:Op zondag 30 december 2018 18:10 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Uiteraard. Alleen is dat het grootste gelul wat er bestaat natuurlijk. Gooi maar eens in 4-5 beurten uit als er 100 man achter je staat te kijken bij zulke toernooien.
Trainen gaat altijd lekker bij mij. Zet me in een wedstrijd in de kelderklasse en ik choke alles wegquote:Op zondag 30 december 2018 18:10 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Uiteraard. Alleen is dat het grootste gelul wat er bestaat natuurlijk. Gooi maar eens in 4-5 beurten uit als er 100 man achter je staat te kijken bij zulke toernooien.
Mentaal zwakquote:Op zondag 30 december 2018 18:12 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Trainen gaat altijd lekker bij mij. Zet me in een wedstrijd in de kelderklasse en ik choke alles weg
Ja kan me er denk ik iets bij voorstellen. Ik heb eigenlijk nooit serieus gedart. Eén keer een uurtje tegen een gast die competitie gooit in Maastricht. Met geleende pijlen dusquote:Op zondag 30 december 2018 18:10 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Om je een idee te gevenquote:Op zondag 30 december 2018 18:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja kan me er denk ik iets bij voorstellen. Ik heb eigenlijk nooit serieus gedart. Eén keer een uurtje tegen een gast die competitie gooit in Maastricht. Met geleende pijlen dusEn dan deden we dat hij dubbel in moest, verloor ik nog alles
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat ziet er niet eens uit alsof het leuk isquote:
Kan je ons uitleggen wat je dan allemaal denkt bij zo'n choke? En waardoor het dan mis gaat?quote:Op zondag 30 december 2018 18:12 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Trainen gaat altijd lekker bij mij. Zet me in een wedstrijd in de kelderklasse en ik choke alles weg
De premier league hehehequote:Op zondag 30 december 2018 18:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kan je ons uitleggen wat je dan allemaal denkt bij zo'n choke? En waardoor het dan mis gaat?
Niet zoveel.quote:Op zondag 30 december 2018 18:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kan je ons uitleggen wat je dan allemaal denkt bij zo'n choke? En waardoor het dan mis gaat?
Dat was ook wel de charme van hobbydarten vond ik. Gewoon lekker in de kroeg met een biertje erbij. Altijd een mooie prestatiecurve die iets toenam naarmate je een paar biertjes had gehad en vervolgens keihard instortte omdat je door bleef zuipen.quote:Op zondag 30 december 2018 18:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat ziet er niet eens uit alsof het leuk is![]()
![]()
Dan ben ik denk ik toch meer voor een beetje gein in een kroeg met een pot bier erbij#teamTopsportmentaliteit
quote:Op zondag 30 december 2018 18:27 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat was ook wel de charme van hobbydarten vond ik. Gewoon lekker in de kroeg met een biertje erbij. Altijd een mooie prestatiecurve die iets toenam naarmate je een paar biertjes had gehad en vervolgens keihard instortte omdat je door bleef zuipen.
Da's voor iedereen herkenbaar hahaquote:Op zondag 30 december 2018 18:27 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat was ook wel de charme van hobbydarten vond ik. Gewoon lekker in de kroeg met een biertje erbij. Altijd een mooie prestatiecurve die iets toenam naarmate je een paar biertjes had gehad en vervolgens keihard instortte omdat je door bleef zuipen.
Zoals Benito zeg maar?quote:Op zondag 30 december 2018 18:26 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Niet zoveel.
Vooral je worp niet mooi afmaken. Dat je de pijl erin probeert te duwen als het ware.
Op het ingooibord viel al-les erin. Daarna liep het zelf niet goed en gingen ze opeens alles uitgooien tegen mij.quote:Op zondag 30 december 2018 18:12 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Waar sta jij?quote:
ChisnallGod.quote:Op zondag 30 december 2018 18:26 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Niet zoveel.
Vooral je worp niet mooi afmaken. Dat je de pijl erin probeert te duwen als het ware.
Nou waarom moet je nou weer zo doen dan?quote:Op zondag 30 december 2018 18:33 schreef Wereldgozer het volgende:
Jullie weten nog niet of er lucht of zand in een dartbord zit joh
Ja ik weet nog wel dat ik meedeed aan zo'n bedrijfstoernooitje in de kroeg tegen een collega die vrij hoog competitie gooide en aan de cola zat terwijl ik vrolijk biertjes aan het wegtikken was. Eerste leg gooide ik gelijk een elfdarter.quote:Op zondag 30 december 2018 18:30 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Da's voor iedereen herkenbaar haha
Oké allen.quote:Op zondag 30 december 2018 18:33 schreef Wereldgozer het volgende:
Jullie weten nog niet of er lucht of zand in een dartbord zit joh
Ah dus dat is het geheim om het bord te raken.quote:Op zondag 30 december 2018 18:37 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ja ik weet nog wel dat ik meedeed aan zo'n bedrijfstoernooitje in de kroeg tegen een collega die vrij hoog competitie gooide en aan de cola zat terwijl ik vrolijk biertjes aan het wegtikken was. Eerste leg gooide ik gelijk een elfdarter.
Daarna ging ik er alsnog keihard af natuurlijk, maar de kop van die gast was echt priceless.
Uit eten bij de McDonaldsquote:Op zondag 30 december 2018 18:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Ah, vrouw in kwestie is wakker. Het wordt McDonalds. Ik ben zeer waarschijnlijk wel op tijd terug voor MvG
Allen
Ken 'k best eens doen voor de geinquote:Op zondag 30 december 2018 18:50 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Uit eten bij de McDonalds
Heb je haar al ten huwelijk gevraagd?
Maria O'Brien genotquote:Op zondag 30 december 2018 18:50 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Uit eten bij de McDonalds
Heb je haar al ten huwelijk gevraagd?
Kan je haar nog inruilen?quote:Op zondag 30 december 2018 18:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Ah, vrouw in kwestie is wakker. Het wordt McDonalds. Ik ben zeer waarschijnlijk wel op tijd terug voor MvG
Allen
je hebt een date?quote:Op zondag 30 december 2018 18:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Allen
Lekker met darts sperenquote:
Ik had er ooit eentje die uit zichzelf gewoon darts keek via vage streams, en ze was nog knap ook.quote:
Waar ging het mis?quote:Op zondag 30 december 2018 19:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik had er ooit eentje die uit zichzelf gewoon darts keek via vage streams, en ze was nog knap ook.
Troosteloze setting en een nog troostelozer publiek.quote:
Ze bleek ogen te hebbenquote:
HÉ MICHAEL PANNENKOEK!quote:Op zondag 30 december 2018 19:02 schreef BB-King het volgende:
Ik heb een visioen gehad. Michael Smith tegen Gary Anderson in de finale.
Sorry mensen, die derde ster voor MvG zal nog even op zich laten wachten.
Waarom is ze pas zo laat wakker?quote:Op zondag 30 december 2018 18:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Allen
quote:Op zondag 30 december 2018 19:05 schreef Anneloos het volgende:
Romantisch darts kijken.. HIER BEN IK
Lakeside is geen sport.quote:Op zondag 30 december 2018 19:07 schreef T3hTommay het volgende:
Voorbeschouwen met Wolfie, voor de fans.
Had jij een datequote:Op zondag 30 december 2018 19:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik had er ooit eentje die uit zichzelf gewoon darts keek via vage streams, en ze was nog knap ook.
* De Glen Durrant kampioenschappen.quote:
Is die presentator 1.40 m. ofzo?quote:Op zondag 30 december 2018 19:07 schreef T3hTommay het volgende:
Voorbeschouwen met Wolfie, voor de fans.
Slechte belichting.quote:Op zondag 30 december 2018 19:10 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Is die presentator 1.40 m. ofzo?
Waarom denk je dat hij Little Richard heetquote:Op zondag 30 december 2018 19:10 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Little Richard is 1 meter 60.quote:Op zondag 30 december 2018 19:10 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Lekker een grotemannenfinish in bed.quote:
Jij denkt dat ze hem voor de lol Little Richard noemen ofwaquote:Op zondag 30 december 2018 19:10 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ja, JR. Dit is waar het mis gaat.quote:Op zondag 30 december 2018 19:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nieuwe afleveringen van Bean zijn uit?
Jaquote:Op zondag 30 december 2018 19:11 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Jij denkt dat ze hem voor de lol Little Richard noemen ofwa
Inderdaad, ik heb hier namelijk geen pushmelding over gehad.quote:Op zondag 30 december 2018 19:12 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Ja, JR. Dit is waar het mis gaat.
BROEKJE UIT GENOTquote:Op zondag 30 december 2018 19:13 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Zoiets ja, volgens mij 22:00 op z'n vroegst.
Ik was net op een verjaardag.quote:Op zondag 30 december 2018 19:16 schreef De_Kraam het volgende:
Kutdag zo zonder foebal en middagdartsch.
Leuk!!!quote:Op zondag 30 december 2018 19:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik was net op een verjaardag.
Allemaal huilende kinderen.
Ik hoop op Aspinall en op MvG omdat hij het correcte vlaggetje achter zijn naam heeft.quote:Op zondag 30 december 2018 19:16 schreef El-Stinho het volgende:
Ik hoop voor mijn brekket en voor de sympathieën op Anderson v Smith in de finale.
Heb je zo'n dikke zeug op de bankquote:Op zondag 30 december 2018 18:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Allen
Je kan er ook tussenuit stappenquote:Op zondag 30 december 2018 19:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je zal er doorheen moeten voor als 2020 weer begint.
Ja maar dan mis je 2020 en 2021, die schijnen goed te gaan worden.quote:Op zondag 30 december 2018 19:18 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Je kan er ook tussenuit stappen
Hoezoquote:Op zondag 30 december 2018 19:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar dan mis je 2020 en 2021, die schijnen goed te gaan worden.
2032 wordt mijn jaarquote:Op zondag 30 december 2018 19:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
2022 WK in Qatar genot.quote:Op zondag 30 december 2018 19:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
JR en ik zien dit als een complimentquote:Op zondag 30 december 2018 19:18 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Heb je zo'n dikke zeug op de bank
springkussen met kids doe ik ook altijd. Gegarandeerd succes!quote:Op zondag 30 december 2018 19:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Er was een springkussen.
En plakjes kaas en blokjes worst.
Geen idee, het is toch zo subjectief als je het maakt.quote:
En tegen die tijd begint het WK Darts ook al in september.quote:Op zondag 30 december 2018 19:19 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
2022 WK in Qatar genot.
Nee, maar wel wat fijne milfs.quote:
Ik heb zelf ook nog wel gesprongen, ben kapot.quote:Op zondag 30 december 2018 19:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
springkussen met kids doe ik ook altijd. Gegarandeerd succes!
ow ik heb er 1 die echt alleen voor het gewicht van kinderen is.quote:Op zondag 30 december 2018 19:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb zelf ook nog wel gesprongen, ben kapot.
What's the best part about having sex with twenty six year olds?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WHOEHAHA![]()
Ik had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.
Ja daarom kan ik er ook op.quote:Op zondag 30 december 2018 19:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ow ik heb er 1 die echt alleen voor het gewicht van kinderen is.
Ja triestquote:Op zondag 30 december 2018 19:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Geen idee, het is toch zo subjectief als je het maakt.
Sowieso mensen die denken dat in een nieuw jaar een hele reset van hun leven komt koekoek.
Hou volquote:Op zondag 30 december 2018 17:50 schreef Wereldgozer het volgende:
quote:Op zondag 30 december 2018 19:22 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
What's the best part about having sex with twenty six year olds?En dit ook nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WHOEHAHA
-
Neequote:Op zondag 30 december 2018 19:38 schreef franklop het volgende:
Gaan er hier morgen nog meer mensen knetterlam worden?
Dat ga ik nooit meer worden.quote:Op zondag 30 december 2018 19:38 schreef franklop het volgende:
Gaan er hier morgen nog meer mensen knetterlam worden?
Kotsen na knetterlam zijn geweestquote:Op zondag 30 december 2018 19:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat ga ik nooit meer worden.
Moet je nog kotsen ook.
Hertog Jan, goed plan.quote:Op zondag 30 december 2018 19:40 schreef Szura het volgende:
Ff een Hertog Jannetje erbij.
Gisteren had ik er eentje die ik net een 6/10 zou geven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-
Oh jij bent iemand die stoer doet over het drinken van alcohol.quote:Op zondag 30 december 2018 19:40 schreef franklop het volgende:
[..]
Kotsen na knetterlam zijn geweest
Dan kan je er echt niks van
O nee hoor. Ken heel goed mijn grens, zorg ervoor dat ik nooit hoef te kotsenquote:Op zondag 30 december 2018 19:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh jij bent iemand die stoer doet over het drinken van alcohol.
Daar kan ik heel weinig mee.
Hee niet met franklop he.quote:Op zondag 30 december 2018 19:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja en mijn grens is dus aangeschoten blijven.quote:Op zondag 30 december 2018 19:49 schreef franklop het volgende:
[..]
O nee hoor. Ken heel goed mijn grens, zorg ervoor dat ik nooit hoef te kotsen
Sletterig doen op een internetforumpje ook nietquote:Op zondag 30 december 2018 19:53 schreef Anneloos het volgende:
Dronken/knetterlam zijn is niet stoer. Einde discussie
twitter:Pezce twitterde op zondag 30-12-2018 om 19:45:57Eens kijken of we de bingokaart met gevleugelde uitspraken van @JJNieuwlaat en @FrankVischsch weer vol kunnen krijgen vanavond @rtl7darts #rtl7darts #wkdarts2018 https://t.co/w2zmTsk1sx reageer retweet
Is ook altijd mijn grens ja. Snap dat het een keer fout kan gaan, maar begrijp het nooit als mensen graag helemaal lam willen worden.quote:Op zondag 30 december 2018 19:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja en mijn grens is dus aangeschoten blijven.
En dat vind ik prima.
Wie zegt dat ik dat stoer vind?quote:Op zondag 30 december 2018 19:54 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Sletterig doen op een internetforumpje ook niet.
Die kaart krijg je iedere avond nog volquote:Op zondag 30 december 2018 19:56 schreef franklop het volgende:
twitter:Pezce twitterde op zondag 30-12-2018 om 19:45:57Eens kijken of we de bingokaart met gevleugelde uitspraken van @JJNieuwlaat en @FrankVischsch weer vol kunnen krijgen vanavond @rtl7darts #rtl7darts #wkdarts2018 https://t.co/w2zmTsk1sx reageer retweet
Ik weet nu waar je woont.quote:Op zondag 30 december 2018 19:56 schreef Zipportal het volgende:
Je stem is vastgelegd, bedankt voor het stemmen
Poll: Ik ben voor
Je hebt gestemd op: Gerrie
Je IP is: 14.18.40.45
quote:Op zondag 30 december 2018 19:56 schreef Zipportal het volgende:
Je stem is vastgelegd, bedankt voor het stemmen
Poll: Ik ben voor
Je hebt gestemd op: Gerrie
Je IP is: 14.18.40.45
JR, ik hecht waarde aan jouw voorspelling. Dus zeg het maar.quote:Op zondag 30 december 2018 19:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gevleugelde uitsprakenquote:Op zondag 30 december 2018 19:57 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Die kaart krijg je iedere avond nog vol
Ik ook niet, voelt helemaal niet zo heel bijzonder. Met aangeschoten bereik je het fijne effect al.quote:Op zondag 30 december 2018 19:57 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Is ook altijd mijn grens ja. Snap dat het een keer fout kan gaan, maar begrijp het nooit als mensen graag helemaal lam willen worden.
Die was zeker in de roos. Je hebt gewonnen.quote:Op zondag 30 december 2018 19:59 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ooooonehundredandeightyyyyyyyyyyyy
Ik hoor bijna niks over de bracket. Of ligt dat aan mijquote:Op zondag 30 december 2018 19:57 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Die kaart krijg je iedere avond nog vol
Morgenochtend 7 uur klaasquote:Op zondag 30 december 2018 20:00 schreef klaasweetalles het volgende:
waneneer wordt er weer gespeeld
MvG wint met 6-4 en Smith met 6-3.quote:Op zondag 30 december 2018 19:58 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
JR, ik hecht waarde aan jouw voorspelling. Dus zeg het maar.
In het begin wel, nu nauwelijks inderdaadquote:Op zondag 30 december 2018 20:00 schreef franklop het volgende:
[..]
Ik hoor bijna niks over de bracket. Of ligt dat aan mij
Klopt, omdat niemand dat meer goed heeft wsquote:Op zondag 30 december 2018 20:00 schreef franklop het volgende:
[..]
Ik hoor bijna niks over de bracket. Of ligt dat aan mij
Klaas maakt gewoon veel schrijffouten. Dat heeft niets met zijn alcohol misbruik te maken.quote:
lijkt me sterk dat darters zo vroeg wakker worden....quote:
quote:Op zondag 30 december 2018 20:00 schreef Grifte het volgende:
Lekker het jaar 2018 depressief afsluiten met de docu van Barney.
RTL7
Klaas is vanavond van harte welkomquote:Op zondag 30 december 2018 20:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wil je Klaas niet wegjagen?
Voor sommige mensen is hij entertainment.
Hangend het jaar uit.quote:Op zondag 30 december 2018 20:00 schreef Grifte het volgende:
Lekker het jaar 2018 depressief afsluiten met de docu van Barney.
RTL7
Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelenquote:Op zondag 30 december 2018 20:01 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
lijkt me sterk dat darters zo vroeg wakker worden....
Klopt, ze zijn dan nog steeds wakkerquote:Op zondag 30 december 2018 20:01 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
lijkt me sterk dat darters zo vroeg wakker worden....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |