Niet zoveel.quote:Op zondag 30 december 2018 18:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kan je ons uitleggen wat je dan allemaal denkt bij zo'n choke? En waardoor het dan mis gaat?
Dat was ook wel de charme van hobbydarten vond ik. Gewoon lekker in de kroeg met een biertje erbij. Altijd een mooie prestatiecurve die iets toenam naarmate je een paar biertjes had gehad en vervolgens keihard instortte omdat je door bleef zuipen.quote:Op zondag 30 december 2018 18:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat ziet er niet eens uit alsof het leuk is![]()
![]()
Dan ben ik denk ik toch meer voor een beetje gein in een kroeg met een pot bier erbij#teamTopsportmentaliteit
quote:Op zondag 30 december 2018 18:27 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat was ook wel de charme van hobbydarten vond ik. Gewoon lekker in de kroeg met een biertje erbij. Altijd een mooie prestatiecurve die iets toenam naarmate je een paar biertjes had gehad en vervolgens keihard instortte omdat je door bleef zuipen.
Da's voor iedereen herkenbaar hahaquote:Op zondag 30 december 2018 18:27 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat was ook wel de charme van hobbydarten vond ik. Gewoon lekker in de kroeg met een biertje erbij. Altijd een mooie prestatiecurve die iets toenam naarmate je een paar biertjes had gehad en vervolgens keihard instortte omdat je door bleef zuipen.
Zoals Benito zeg maar?quote:Op zondag 30 december 2018 18:26 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Niet zoveel.
Vooral je worp niet mooi afmaken. Dat je de pijl erin probeert te duwen als het ware.
Op het ingooibord viel al-les erin. Daarna liep het zelf niet goed en gingen ze opeens alles uitgooien tegen mij.quote:Op zondag 30 december 2018 18:12 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Trainen gaat altijd lekker bij mij. Zet me in een wedstrijd in de kelderklasse en ik choke alles weg
Waar sta jij?quote:
ChisnallGod.quote:Op zondag 30 december 2018 18:26 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Niet zoveel.
Vooral je worp niet mooi afmaken. Dat je de pijl erin probeert te duwen als het ware.
Nou waarom moet je nou weer zo doen dan?quote:Op zondag 30 december 2018 18:33 schreef Wereldgozer het volgende:
Jullie weten nog niet of er lucht of zand in een dartbord zit joh
Ja ik weet nog wel dat ik meedeed aan zo'n bedrijfstoernooitje in de kroeg tegen een collega die vrij hoog competitie gooide en aan de cola zat terwijl ik vrolijk biertjes aan het wegtikken was. Eerste leg gooide ik gelijk een elfdarter.quote:Op zondag 30 december 2018 18:30 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Da's voor iedereen herkenbaar haha
Oké allen.quote:Op zondag 30 december 2018 18:33 schreef Wereldgozer het volgende:
Jullie weten nog niet of er lucht of zand in een dartbord zit joh
Ah dus dat is het geheim om het bord te raken.quote:Op zondag 30 december 2018 18:37 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ja ik weet nog wel dat ik meedeed aan zo'n bedrijfstoernooitje in de kroeg tegen een collega die vrij hoog competitie gooide en aan de cola zat terwijl ik vrolijk biertjes aan het wegtikken was. Eerste leg gooide ik gelijk een elfdarter.
Daarna ging ik er alsnog keihard af natuurlijk, maar de kop van die gast was echt priceless.
Uit eten bij de McDonaldsquote:Op zondag 30 december 2018 18:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Ah, vrouw in kwestie is wakker. Het wordt McDonalds. Ik ben zeer waarschijnlijk wel op tijd terug voor MvG
Allen
Ken 'k best eens doen voor de geinquote:Op zondag 30 december 2018 18:50 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Uit eten bij de McDonalds
Heb je haar al ten huwelijk gevraagd?
Maria O'Brien genotquote:Op zondag 30 december 2018 18:50 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Uit eten bij de McDonalds
Heb je haar al ten huwelijk gevraagd?
Kan je haar nog inruilen?quote:Op zondag 30 december 2018 18:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Ah, vrouw in kwestie is wakker. Het wordt McDonalds. Ik ben zeer waarschijnlijk wel op tijd terug voor MvG
Allen
je hebt een date?quote:Op zondag 30 december 2018 18:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Allen
Lekker met darts sperenquote:
Ik had er ooit eentje die uit zichzelf gewoon darts keek via vage streams, en ze was nog knap ook.quote:
Waar ging het mis?quote:Op zondag 30 december 2018 19:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik had er ooit eentje die uit zichzelf gewoon darts keek via vage streams, en ze was nog knap ook.
Troosteloze setting en een nog troostelozer publiek.quote:
Ze bleek ogen te hebbenquote:
HÉ MICHAEL PANNENKOEK!quote:Op zondag 30 december 2018 19:02 schreef BB-King het volgende:
Ik heb een visioen gehad. Michael Smith tegen Gary Anderson in de finale.
Sorry mensen, die derde ster voor MvG zal nog even op zich laten wachten.
Waarom is ze pas zo laat wakker?quote:Op zondag 30 december 2018 18:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Allen
quote:Op zondag 30 december 2018 19:05 schreef Anneloos het volgende:
Romantisch darts kijken.. HIER BEN IK
Lakeside is geen sport.quote:Op zondag 30 december 2018 19:07 schreef T3hTommay het volgende:
Voorbeschouwen met Wolfie, voor de fans.
Had jij een datequote:Op zondag 30 december 2018 19:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik had er ooit eentje die uit zichzelf gewoon darts keek via vage streams, en ze was nog knap ook.
* De Glen Durrant kampioenschappen.quote:
Is die presentator 1.40 m. ofzo?quote:Op zondag 30 december 2018 19:07 schreef T3hTommay het volgende:
Voorbeschouwen met Wolfie, voor de fans.
Slechte belichting.quote:Op zondag 30 december 2018 19:10 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Is die presentator 1.40 m. ofzo?
Waarom denk je dat hij Little Richard heetquote:Op zondag 30 december 2018 19:10 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Little Richard is 1 meter 60.quote:Op zondag 30 december 2018 19:10 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Lekker een grotemannenfinish in bed.quote:
Jij denkt dat ze hem voor de lol Little Richard noemen ofwaquote:Op zondag 30 december 2018 19:10 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ja, JR. Dit is waar het mis gaat.quote:Op zondag 30 december 2018 19:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nieuwe afleveringen van Bean zijn uit?
Jaquote:Op zondag 30 december 2018 19:11 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Jij denkt dat ze hem voor de lol Little Richard noemen ofwa
Inderdaad, ik heb hier namelijk geen pushmelding over gehad.quote:Op zondag 30 december 2018 19:12 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Ja, JR. Dit is waar het mis gaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |