Uit eten bij de McDonaldsquote:Op zondag 30 december 2018 18:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Ah, vrouw in kwestie is wakker. Het wordt McDonalds. Ik ben zeer waarschijnlijk wel op tijd terug voor MvG
Allen
Ken 'k best eens doen voor de geinquote:Op zondag 30 december 2018 18:50 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Uit eten bij de McDonalds
Heb je haar al ten huwelijk gevraagd?
Maria O'Brien genotquote:Op zondag 30 december 2018 18:50 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Uit eten bij de McDonalds
Heb je haar al ten huwelijk gevraagd?
Kan je haar nog inruilen?quote:Op zondag 30 december 2018 18:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Ah, vrouw in kwestie is wakker. Het wordt McDonalds. Ik ben zeer waarschijnlijk wel op tijd terug voor MvG
Allen
je hebt een date?quote:Op zondag 30 december 2018 18:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Allen
Lekker met darts sperenquote:
Ik had er ooit eentje die uit zichzelf gewoon darts keek via vage streams, en ze was nog knap ook.quote:
Waar ging het mis?quote:Op zondag 30 december 2018 19:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik had er ooit eentje die uit zichzelf gewoon darts keek via vage streams, en ze was nog knap ook.
Troosteloze setting en een nog troostelozer publiek.quote:
Ze bleek ogen te hebbenquote:
HÉ MICHAEL PANNENKOEK!quote:Op zondag 30 december 2018 19:02 schreef BB-King het volgende:
Ik heb een visioen gehad. Michael Smith tegen Gary Anderson in de finale.
Sorry mensen, die derde ster voor MvG zal nog even op zich laten wachten.
Waarom is ze pas zo laat wakker?quote:Op zondag 30 december 2018 18:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Allen
quote:Op zondag 30 december 2018 19:05 schreef Anneloos het volgende:
Romantisch darts kijken.. HIER BEN IK
Lakeside is geen sport.quote:Op zondag 30 december 2018 19:07 schreef T3hTommay het volgende:
Voorbeschouwen met Wolfie, voor de fans.
Had jij een datequote:Op zondag 30 december 2018 19:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik had er ooit eentje die uit zichzelf gewoon darts keek via vage streams, en ze was nog knap ook.
* De Glen Durrant kampioenschappen.quote:
Is die presentator 1.40 m. ofzo?quote:Op zondag 30 december 2018 19:07 schreef T3hTommay het volgende:
Voorbeschouwen met Wolfie, voor de fans.
Slechte belichting.quote:Op zondag 30 december 2018 19:10 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Is die presentator 1.40 m. ofzo?
Waarom denk je dat hij Little Richard heetquote:Op zondag 30 december 2018 19:10 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Little Richard is 1 meter 60.quote:Op zondag 30 december 2018 19:10 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |