abonnement Unibet Coolblue
pi_184112923
quote:
1s.gif Op maandag 31 december 2018 03:36 schreef Za het volgende:

[..]

Ik ben gewoon benieuwd naar je mening aangaande de post die je quote ipv de afkorting (welke overigens staat voor mijn mening).
Typ dan IMO :{w
quote:
Waarom zou B. dit bekennen denk jij, zie jij een logische verklaring?
Geen idee, dat is puur speculeren en ik ben meer van de feiten. Zal eventueel wel meespelen dat Jos dol is op kleine jongetjes en hij wellicht wel wat afbeeldingen op zijn PC had die hij moeilijk kan ontkennen.

Dat impliceert overigens nog niet dat hij ze dan ook maar verkracht en vermoordt.
pi_184112956
quote:
0s.gif Op maandag 31 december 2018 03:51 schreef r_one het volgende:

Geen idee, dat is puur speculeren en ik ben meer van de feiten. Zal eventueel wel meespelen dat Jos dol is op kleine jongetjes en hij wellicht wel wat afbeeldingen op zijn PC had die hij moeilijk kan ontkennen.
Wanneer een computer ergens maandenlang onbeheerd staat zonder password beveiliging kan hij rustig ontkennen lijkt me.
pi_184113008
quote:
1s.gif Op maandag 31 december 2018 03:59 schreef Za het volgende:

[..]

Wanneer een computer ergens maandenlang onbeheerd staat zonder password beveiliging kan hij rustig ontkennen lijkt me.
Het was niet “(zomaar) een” computer maar “zijn” computer. Zou zomaar kunnen dat de tijdstempels van de compromitterende bestanden gelijk vallen met zijn aanwezigheid en Jos dat ook wel beseft. Verder speculeren daarover is weinig zinvol.
pi_184115139
quote:
1s.gif Op maandag 31 december 2018 04:11 schreef r_one het volgende:

[..]

Het was niet “(zomaar) een” computer maar “zijn” computer. Zou zomaar kunnen dat de tijdstempels van de compromitterende bestanden gelijk vallen met zijn aanwezigheid en Jos dat ook wel beseft. Verder speculeren daarover is weinig zinvol.
Dit klopt, dat laat altijd datasporen na.
pi_184116514
quote:
1s.gif Op maandag 31 december 2018 00:56 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Juist omdat er eerder in deze zaak zoveel weigeraars waren?
Heerlijk toch door die weigeraars mag de rest nu ook, of dan ook.
pi_184116656
quote:
0s.gif Op maandag 31 december 2018 11:11 schreef john2406 het volgende:

[..]

Heerlijk toch door die weigeraars mag de rest nu ook, of dan ook.
Gaan we weer. Hoe kunnen mensen nou niet snappen dat dit een zeer slechte ontwikkeling is.
Het Nederlandse rechtssysteem is in eerste instantie niet gestoeld of mensen schuldig zijn, maar gaat er vanuit dat ze onschuldig zijn tenzij anders bewezen. Onderdeel daarvan is dat je niet hoeft mee te werken aan je eigen veroordeling.

And yet, de helft van de users in dit topic heeft er 0 problemen mee de rechten van iemand door de plee te spoelen. Newsflash: Het zijn ook jouw rechten! Dat kan helpen als er ooit iemand een valse aangifte oid tegen je doet of zo.
pi_184116697
quote:
0s.gif Op maandag 31 december 2018 11:19 schreef Donderkonijn het volgende:

[..]

Gaan we weer. Hoe kunnen mensen nou niet snappen dat dit een zeer slechte ontwikkeling is.
Het Nederlandse rechtssysteem is in eerste instantie niet gestoeld of mensen schuldig zijn, maar gaat er vanuit dat ze onschuldig zijn tenzij anders bewezen. Onderdeel daarvan is dat je niet hoeft mee te werken aan je eigen veroordeling.

And yet, de helft van de users in dit topic heeft er 0 problemen mee de rechten van iemand door de plee te spoelen. Newsflash: Het zijn ook jouw rechten! Dat kan helpen als er ooit iemand een valse aangifte oid tegen je doet of zo.
Slechte ontwikkeling, men komt dan om in de info, men had toch allang iets gevonden kunnen hebben telefoon pingen etc etc vingerafdrukken waren toen nog niet verplicht bij aanvragen paspoort dus dat is wel ergens te begrijpen. Men kan niet maar men wil wel?

En als iedereen heb ik er misschien helemaal geen moeite mee, echter de instroom hoe legt men die vast?

EU vrij verkeer van personen en goederen.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 31-12-2018 11:22:42 ]
pi_184117602
quote:
0s.gif Op maandag 31 december 2018 11:22 schreef john2406 het volgende:

[..]

Slechte ontwikkeling, men komt dan om in de info, men had toch allang iets gevonden kunnen hebben telefoon pingen etc etc vingerafdrukken waren toen nog niet verplicht bij aanvragen paspoort dus dat is wel ergens te begrijpen. Men kan niet maar men wil wel?

En als iedereen heb ik er misschien helemaal geen moeite mee, echter de instroom hoe legt men die vast?

EU vrij verkeer van personen en goederen.
Goddamn, the fuck heb je het over?

Instroom , eu vrij verkeer van personen en goederen.. ze heeft het over je rechten als mens, onschuldig tot anders is bewezen en dat het maar goed is ook dat je onschuldig bent tot anders bewezen.
pi_184119156
quote:
1s.gif Op maandag 31 december 2018 04:11 schreef r_one het volgende:

Het was niet “(zomaar) een” computer maar “zijn” computer.
Tegen wie heb je het?
pi_184119266
quote:
1s.gif Op maandag 31 december 2018 10:02 schreef ootjekatootje het volgende:

Dit klopt, dat laat altijd datasporen na.
Uiteraard, maar in een buitenmens in basiskamp situatie waar ook andere bushcrafters en gasten rondhangen bij deze niet met password beveiligde computer, wordt het lastig deze datasporen te koppelen aan 1 bepaalde persoon.

[ Bericht 1% gewijzigd door Za op 31-12-2018 13:24:07 ]
pi_184119996
quote:
1s.gif Op maandag 31 december 2018 13:10 schreef Za het volgende:

[..]

Tegen wie heb je het?
Tegen jou, hoezo?
  maandag 31 december 2018 @ 13:46:22 #37
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_184120147
quote:
1s.gif Op maandag 31 december 2018 13:14 schreef Za het volgende:

[..]

Uiteraard, maar in een buitenmens in basiskamp situatie waar ook andere bushcrafters en gasten rondhangen bij deze niet met password beveiligde computer, wordt het lastig deze datasporen te koppelen aan 1 bepaalde persoon.
Ja leuk, maar dat ontkent hij niet, dus ik weet niet wie je probeert vrij te pleiten, maar het slaat nergens op.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_184120193
quote:
1s.gif Op maandag 31 december 2018 13:41 schreef r_one het volgende:

Tegen jou, hoezo?
Waar precies wekte ik bij jou de indruk in de veronderstelling te zijn dat het hier zomaar een computer betrof ipv zijn computer?
pi_184120410
quote:
1s.gif Op maandag 31 december 2018 13:46 schreef Leandra het volgende:

Ja leuk, maar dat ontkent hij niet
Hij heeft een van de beste advocaten denkbaar, en gaat zitten beamen, wat is daar de logica van?
  maandag 31 december 2018 @ 13:56:30 #40
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_184120453
quote:
1s.gif Op maandag 31 december 2018 13:55 schreef Za het volgende:

[..]

Hij heeft een van de beste advocaten denkbaar, en gaat zitten beamen, wat is daar de logica van?
Kennelijk staat het niet sterk genoeg om het te ontkennen.
Ongeacht of jij denkt van wel.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_184121055
quote:
1s.gif Op maandag 31 december 2018 13:47 schreef Za het volgende:

[..]

Waar precies wekte ik bij jou de indruk in de veronderstelling te zijn dat het hier zomaar een computer betrof ipv zijn computer?
Jouw quote:
quote:
1s.gif Op maandag 31 december 2018 03:59 schreef Za het volgende:

[..]

Wanneer een computer ergens maandenlang onbeheerd staat zonder password beveiliging kan hij rustig ontkennen lijkt me.
pi_184123430
quote:
0s.gif Op maandag 31 december 2018 11:22 schreef john2406 het volgende:

[..]

Slechte ontwikkeling, men komt dan om in de info, men had toch allang iets gevonden kunnen hebben telefoon pingen etc etc vingerafdrukken waren toen nog niet verplicht bij aanvragen paspoort dus dat is wel ergens te begrijpen. Men kan niet maar men wil wel?

En als iedereen heb ik er misschien helemaal geen moeite mee, echter de instroom hoe legt men die vast?

EU vrij verkeer van personen en goederen.
Que? Daar had ik het toch niet over? Mis ik iets?
  maandag 31 december 2018 @ 18:16:22 #43
387433 Gorraay
hi-de-hi! ho-de-ho!
pi_184127315
quote:
1s.gif Op maandag 31 december 2018 01:24 schreef ootjekatootje het volgende:
Kris en Lisanne, na jarenlang onderzoek zijn we er wel uit, en wie welke rol speelde en wat er gebeurt is. Achteraf allemaal heel logisch.
Intrigerend. Wat is er gebeurd dan, en wie speelde welke rol? Volgens mij is de zaak nooit opgehelderd. (Mij lijkt een scenario waarin misdaad geen rol heeft gespeeld het meest waarschijnlijk. Maar het Van der Goot-“onderzoek” was een lachertje.)
Aldoor dat metalen ruischen van de metalen stralende zee ...
pi_184129461
quote:
0s.gif Op maandag 31 december 2018 15:44 schreef Donderkonijn het volgende:

[..]

Que? Daar had ik het toch niet over? Mis ik iets?
Ik ben wel voor een data bank DNA van iedereen, maar hoe zit dat met die welke vrij mogen reizen dan?
Die houdt men aan de grens staande om hun DNA af te staan?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 31-12-2018 19:46:04 ]
  maandag 31 december 2018 @ 20:29:34 #45
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_184130435
quote:
0s.gif Op maandag 31 december 2018 18:16 schreef Gorraay het volgende:

[..]

Intrigerend. Wat is er gebeurd dan, en wie speelde welke rol? Volgens mij is de zaak nooit opgehelderd. (Mij lijkt een scenario waarin misdaad geen rol heeft gespeeld het meest waarschijnlijk. Maar het Van der Goot-“onderzoek” was een lachertje.)
Ze hebben het allemaal opgehelderd maar houden het voor zichzelf :7
Mee eens verder.
Op donderdag 4 april 2024 19:36 schreef Aoibhin het volgende:
Verrek ja, ik zie nu ook Jezus in de aardbeien :o
pi_184131335
quote:
14s.gif Op maandag 31 december 2018 20:29 schreef Domnivoor het volgende:

[..]

Ze hebben het allemaal opgehelderd maar houden het voor zichzelf :7
Mee eens verder.
Ik lees/post eigenlijk niet in deze topic, omdat deze zaak in goede handen is. Er is veel onderzoek gedaan en er zal nog een rechtszaak gaan volgen etc.

Maar ik zag in het hoofdmenu dat je/Domni hier gepost had en dat wekte mijn nieuwsgierigheid. Warempel, het gaat over K&L.

Je kunt bij BNW bijlezen; we hebben prachtige foto's kunnen plaatsen en blijkbaar is die route populair.

In het geval van k&l, is er helaas geen goed onderzoek gedaan naar hun verdwijning en hun "ongeval". Maar goed.
pi_184136079
quote:
0s.gif Op maandag 31 december 2018 14:19 schreef r_one het volgende:

Jouw quote:

In de post waar je op reageerde staat 2 keer 'zijn computer'.
Het staat mij vrij om daarna het object van discussie 'een computer' te noemen (gezien deze daar maandenlang onbeheerd stond) zonder dat opeens de suggestie wordt gewekt dat ik het over "zomaar een computer" heb.
pi_184136510
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 januari 2019 03:52 schreef Za het volgende:

[..]

In de post waar je op reageerde staat 2 keer 'zijn computer'.
Het staat mij vrij om daarna het object van discussie 'een computer' te noemen (gezien deze daar maandenlang onbeheerd stond) zonder dat opeens de suggestie wordt gewekt dat ik het over "zomaar een computer" heb.

Prima jongen, wat jij wilt :O

/care
pi_184198198
Ik heb nav dit topic dat boek gelezen over deze zaak (epub op bol.com). Is wel erg confronterend. Ik denk dat er minimaal 1 pedo bij betrokken is.

De week ervoor had die 80 jarige kampoudste (pedo) dus een meisje temazepam gegeven om te slapen en kalmeren na hyperventilatie. Alleen in de staftent met die pedo en later nog een dude. Toen ze wakker werd zaten haar kleren raar en ze kon niks meer herinneren van die middag. In het boek staat dat ze bang was dat ze misbruikt was :{

Nuff said
pi_184198610
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 januari 2019 13:17 schreef SOG het volgende:
Ik heb nav dit topic dat boek gelezen over deze zaak (epub op bol.com). Is wel erg confronterend. Ik denk dat er minimaal 1 pedo bij betrokken is.

De week ervoor had die 80 jarige kampoudste (pedo) dus een meisje temazepam gegeven om te slapen en kalmeren na hyperventilatie. Alleen in de staftent met die pedo en later nog een dude. Toen ze wakker werd zaten haar kleren raar en ze kon niks meer herinneren van die middag. In het boek staat dat ze bang was dat ze misbruikt was :{

Nuff said
Bizar. En daar vertrouw je je kinderen dan aan toe :{
Somebody that I used to know
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')