quote:Op zondag 30 december 2018 00:05 schreef naatje_1 het volgende:
Oeh, ik zie dat 11 al een programma heeft morgen, dan zou ik graag de spot daarna willen claimen als dat kan
Ik heb ongeveer 3 uur en 7 minuten nodig. Met jingles erbij is 3 uur en 10 minuten zeker een veilige marge.quote:Op zondag 30 december 2018 00:06 schreef livelink het volgende:
[..]
Het zal wel een latertje worden voor Elf vermoed ik.
3 uur lijkt me vrij optimistisch voor 50 platen.
irritant!quote:Op zondag 30 december 2018 08:21 schreef just me het volgende:
Ik heb goed geslapen vannacht, ik had de laatste dagen weer erg last van mijn exceem hand, mijn vingers waren zo dik dat ik mijn handschoen niet goed aankreeg, kloven sprongen spontaan open en dat maakte mij toch wel sjagrijnig. Toch maar weer eens naar de dermatoloog want dit is niet leuk, maar gelukkig voelt het nu weer beter aan dan gisteren
quote:Op zondag 30 december 2018 08:21 schreef just me het volgende:
Ik heb goed geslapen vannacht, ik had de laatste dagen weer erg last van mijn exceem hand, mijn vingers waren zo dik dat ik mijn handschoen niet goed aankreeg, kloven sprongen spontaan open en dat maakte mij toch wel sjagrijnig. Toch maar weer eens naar de dermatoloog want dit is niet leuk, maar gelukkig voelt het nu weer beter aan dan gisteren
Echt vervelend. Hopelijk kan de dermatoloog je helpen.quote:Op zondag 30 december 2018 08:21 schreef just me het volgende:
Dank je !! Het komt en het gaat, ik kan ook ergens allergisch voor zijn maar dan is het nu tijd om uit te zoeken waar ik allergisch voor ben. De zalf helpt dus wel iets maar als ik 45,00 voor een tube moet betalen moet het goed werkenquote:Op zondag 30 december 2018 08:22 schreef Melting het volgende:
[..]
Werkt de zalf nu niet zoals de vorige keer dan?
En gefeliciteerd met de kabouter.
Tis nog een knappe vent ookquote:Op zondag 30 december 2018 08:25 schreef livelink het volgende:
[..]
Echt vervelend. Hopelijk kan de dermatoloog je helpen.
Jaja..... dat is dus de echte reden.quote:
ik denk dat Junior ouder isquote:Op zondag 30 december 2018 08:43 schreef Melting het volgende:
[..]
Jaja..... dat is dus de echte reden.
Je houdt dus van een jong blaadje.quote:
Dat doen alle oude geitenquote:Op zondag 30 december 2018 08:54 schreef Melting het volgende:
[..]
Je houdt dus van een jong blaadje.
quote:
Dat heb je dan weer goed geregeld.quote:Op zondag 30 december 2018 09:02 schreef just me het volgende:
[..]![]()
Het loopt hier volgens schema, ik ga om 09.30 uur lopen naar het station en als het goed is kan ik later op de dag mee terugrijden naar hier.
Het is nog geen 10 uurquote:
Ik was nog vroeger wakker dan gisteren.quote:
Heel goed.quote:Op zondag 30 december 2018 09:08 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik was nog vroeger wakker dan gisteren.
Maar ben nog maar blijven liggen, en heb nog even geslapen.
het gaat niet druk worden hoor, alleen de opa's en oma's komen ! Oh en ik weet dat Merel een grote doos met een hele grote ballon laat bezorgen vandaag, dat gaat een feest wordenquote:Op zondag 30 december 2018 09:03 schreef Melting het volgende:
Eerste verjaardag van deze kabouter, toch?
Wat zal hij verbaasd zijn over de aandacht die hij krijgt.
quote:Op zondag 30 december 2018 09:15 schreef just me het volgende:
[..]
het gaat niet druk worden hoor, alleen de opa's en oma's komen ! Oh en ik weet dat Merel een grote doos met een hele grote ballon laat bezorgen vandaag, dat gaat een feest worden
Of hij schrikt ervanquote:Op zondag 30 december 2018 09:16 schreef Melting het volgende:
[..]Dat gaat ie wel leuk vinden. Kinderen en ballonnen doen het altijd goed.
De doos is waarschijnlijk nog leuker dan de ballonquote:Op zondag 30 december 2018 09:16 schreef Melting het volgende:
[..]Dat gaat ie wel leuk vinden. Kinderen en ballonnen doen het altijd goed.
Goedemorgen Diaan.quote:Op zondag 30 december 2018 09:58 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemorgen![]()
Just me van harte gefeliciteerd![]()
![]()
![]()
Vandaag oliebollen bakken
Nee hoor .. Ze zijn een dag oud het lekkerst! En het is traditie.....quote:Op zondag 30 december 2018 10:00 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen Diaan.
Je bent een dag te vroeg.
Laat ze smaken dan.quote:Op zondag 30 december 2018 10:02 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee hoor .. Ze zijn een dag oud het lekkerst! En het is traditie.....
Goedemorgen Symph.quote:Op zondag 30 december 2018 10:10 schreef Symphonic het volgende:
Goedemorgen![]()
Gefeliciteerd met de kabouter
Goedemorgen ToT.quote:Op zondag 30 december 2018 10:29 schreef ToT het volgende:
Môgguh!
En feli @ Just Me voor de kabouter idd!
Ik heb er weinig van gemerkt als ik eerlijk ben.quote:Op zondag 30 december 2018 10:36 schreef livelink het volgende:
Goedemorgen ToT en Symphonic![]()
Hoe was de eerste kerst met mini-ToT eigenlijk?
quote:Op zondag 30 december 2018 10:40 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik heb er weinig van gemerkt als ik eerlijk ben.
quote:
quote:Op zondag 30 december 2018 10:36 schreef livelink het volgende:
Goedemorgen ToT en Symphonic![]()
Hoe was de eerste kerst met mini-ToT eigenlijk?
Overall klinkt het als geslaagde dagenquote:Op zondag 30 december 2018 10:45 schreef ToT het volgende:
[..]
[..]Helleuh!
Mini-ToT was wat onrustig met kerst. Hij zit in zo'n ontwikkelingssprongetje en het was erg druk voor hem met de buren op bezoek op de 24e. (Was wel gezellig!) De 25e hebben we wat rustiger aan gedaan; we waren alledrie echt bekaf.
Maar 2e Kerstdag was erg leuk; we waren bij mijn broer thuis. Zijn vriendin en onze moeder was er ook en we hebben cadeau's uitgewisseld. (Ik heb er gedichten bij geschreven en die vielen goed in de smaak!)
Mini-ToT kreeg volop aandacht natuurlijk!
Hij was er netjes voor gekleed:
[ afbeelding ]
Zeker, zeker!quote:Op zondag 30 december 2018 10:47 schreef livelink het volgende:
[..]
Overall klinkt het als geslaagde dagen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |