Meid.quote:Op zaterdag 29 december 2018 20:07 schreef Djeez het volgende:
[..]
Maar die laatste maakt alles kapot. Wat dachten ze: we nemen de grootste kut-dj's en de meest overhypete band ooit en maken er een kutplaat mee?
Al die hipster-millenialsquote:Op zaterdag 29 december 2018 20:07 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Iets met Nederland en smakeloos
He, kutten verdienen beter dan met Coldplay vergeleken te wordenquote:Op zaterdag 29 december 2018 20:07 schreef Djeez het volgende:
[..]
Maar die laatste maakt alles kapot. Wat dachten ze: we nemen de grootste kut-dj's en de meest overhypete band ooit en maken er een kutplaat mee?
Heerlijke muziek.quote:Op zaterdag 29 december 2018 20:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja was leukIn 2015 waren ze de één na laatste act (was op night at the park in Den Haag), en dat was echt superleuk.
Zo leuk dat de organisatie heel veel verzoekjes had gekregen of ze niet nog eens konden komen, inclusief een verzoekje van UB40 zelfDie vonden het ook erg leuk optreden. Dus in 2017 waren ze de hoofdact
Ook goede keuzes.quote:Op zaterdag 29 december 2018 19:52 schreef HPLC het volgende:
[..]
Heb liever Good to go of Can't stop raving
Toch wel een betere Michael dan bepaalde andere kindliefhebbende versies van hem.quote:Op zaterdag 29 december 2018 20:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
brrr, wereldverbeteraar Michael
Ik ben vergeten er 1 in te sturen dit jaarquote:Op zaterdag 29 december 2018 20:12 schreef KolonelBroodje het volgende:
Kan er weer een wegstrepen van mijn stemlijstje
quote:Op zaterdag 29 december 2018 20:11 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Toch wel een betere Michael dan bepaalde andere kindliefhebbende versies van hem.
ik ookquote:Op zaterdag 29 december 2018 20:13 schreef essnhills het volgende:
Ik vind dit wel gewoon een mooi liedje hoor
Zet volgend jaar op je lijstje: niet vergeten lijstje in te sturen.quote:Op zaterdag 29 december 2018 20:13 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Ik ben vergeten er 1 in te sturen dit jaar![]()
Werd even benoemd in de film Bohemian Rhapsody, misschien dat mensen het daarna zijn gaan luisteren?!quote:Op zaterdag 29 december 2018 20:13 schreef BillDauterive het volgende:
Waarom is alles van MJ gestegen?
Gelukkig niet de enigequote:
Misschien is dat het, maar het lijkt me sterk. Naja, dat dit lied steeg, was ook niet erg!quote:Op zaterdag 29 december 2018 20:14 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
Werd even benoemd in de film Bohemian Rhapsody, misschien dat mensen het daarna zijn gaan luisteren?!
Ik ook niet maar z'n nummers zijn nog wel lekkerquote:Op zaterdag 29 december 2018 20:14 schreef El-Stinho het volgende:
Ik ben geen groot fan van Maik0l Dzjeksen.
Wannabe Startin' Something is magistraal.quote:Op zaterdag 29 december 2018 20:14 schreef El-Stinho het volgende:
Ik ben geen groot fan van Maik0l Dzjeksen.
Plus nog 30 andere nrsquote:Op zaterdag 29 december 2018 20:15 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Wannabe Startin' Something is magistraal.
Vind ik.
Ja zal het ook vast niet zijn. Ik heb zelf na de film wel alles van Live Aid teruggeluisterd.quote:Op zaterdag 29 december 2018 20:15 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Misschien is dat het, maar het lijkt me sterk. Naja, dat dit lied steeg, was ook niet erg!
Alleen Wanna Be Startin' Somethin vind ik echt lekker.quote:Op zaterdag 29 december 2018 20:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ook niet maar z'n nummers zijn nog wel lekker
ABBA op de punktoer
teasing mequote:
Meh, hier zit wat meer pit in vind ikquote:Op zaterdag 29 december 2018 20:16 schreef naatje_1 het volgende:
Ben ik de enige die dit op de pet shop boys vindt lijken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |