abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_184063709
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2018 16:59 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Oh ze hebben op de valreep nog een cosponsor aangetrokken?
Hilaire heeft een koe verkocht.
pi_184070341
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2018 11:55 schreef showtimer het volgende:

[..]

[..]

quote:
Wanty-Groupe Gobert heeft zaterdag bekendgemaakt op de valreep Ludwig De Winter te contracteren. De 25-jarige Henegouwer komt over van WB Aqua Protect-Veranclassic en tekende een overeenkomst voor één seizoen. Diverse media maakten zaterdag ook gewag van een nieuwe overeenkomst voor Frederik Backaert, maar dat werd voorlopig nog niet bevestigd door Wanty-Groupe Gobert.
pi_184169757
quote:
Lotto-Soudal haalt dochter Frank Vandenbroucke binnen
Het opleidingsteam van Lotto-Soudal Ladies kan dit seizoen rekenen op de diensten van Cameron Vandenbroucke (19).
De negentienjarige dochter van Frank mocht na een uitstekend debuutseizoen als renster meteen naar het team waar haar vader 25 jaar geleden bij reed.
https://www.telegraaf.nl/sport/2979431/lotto-soudal-haalt-dochter-frank-vandenbroucke-binnen

Ze hebben daar bij lotto-soudal wel een oog voor talent. Na Puck nu ook Cameron binnengehaald.
pi_184347523
quote:
SEG Racing Academy versterkt zich met Tjallingii
Maarten Tjallingii voegt zich bij de technische staf van SEG Racing Academy. Vandaag maakte de continentale ploeg de samenwerking bekend met de oud-prof, die in 2016 afscheid nam van het peloton. Als performance coach gaat Tjallingii zich voornamelijk bezighouden met de persoonlijke ontwikkeling van de renners. “Als ex-profwielrenner ken ik alle ins en outs, die nodig zijn om de top te bereiken. Ik word verantwoordelijk voor de mentale begeleiding van de renners en kijk ernaar uit kennis met ze te maken”, zegt hij over de samenwerking.

Bron: WF
pi_184670157
procyclingno twitterde op maandag 28-01-2019 om 11:41:58 Breaking news! Tobias Foss deltok på januar-samlinga til @JumboVismaRoad i Alicante, og drømmer nå om å få muligheten i det han mener er 'det ledende laget i WorldTouren': https://t.co/KAt5jozRow reageer retweet
Tobias Foss heeft net als vorig jaar ook nu weer deelgenomen aan het trainingskamp van Djumbo. De kans is erg groot dat hij daar volgend jaar (of wie weet zelfs als stagiair vanaf augustus) prof wordt.
pi_184670273
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2019 11:45 schreef TheArt het volgende:
procyclingno twitterde op maandag 28-01-2019 om 11:41:58 Breaking news! Tobias Foss deltok på januar-samlinga til @JumboVismaRoad i Alicante, og drømmer nå om å få muligheten i det han mener er 'det ledende laget i WorldTouren': https://t.co/KAt5jozRow reageer retweet
Tobias Foss heeft net als vorig jaar ook nu weer deelgenomen aan het trainingskamp van Djumbo. De kans is erg groot dat hij daar volgend jaar (of wie weet zelfs als stagiair vanaf augustus) prof wordt.
Is het eigenlijk ooit duidelijk geworden wat er de eerste helft van afgelopen seizoen met die gast aan de hand was? Want toen reed ie echt een deuk in een pakje boter. Pas vanaf l'Avenir was het weer in orde.
pi_184676252
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2019 11:52 schreef Pistolero het volgende:

[..]

Is het eigenlijk ooit duidelijk geworden wat er de eerste helft van afgelopen seizoen met die gast aan de hand was? Want toen reed ie echt een deuk in een pakje boter. Pas vanaf l'Avenir was het weer in orde.
Staat in het artikel. Motivatieproblemen.
  Moderator maandag 28 januari 2019 @ 17:02:56 #8
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_184676395
Als ze bij Djumbo een beetje slim zijn negeren ze de mentaal zwakke Foss en gaan ze vol voor Leknessund.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  maandag 28 januari 2019 @ 17:04:22 #9
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_184676415
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2019 17:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Als ze bij Djumbo een beetje slim zijn negeren ze de mentaal zwakke Foss en gaan ze vol voor Leknessund.
Die ziet er nog jonger uit dan Kindsoldaat.
  Moderator maandag 28 januari 2019 @ 17:12:47 #10
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_184676576
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2019 17:04 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]

Die ziet er nog jonger uit dan Kindsoldaat.
Je moet er vroeg bij zijn tegenwoordig, anders gaan ze allemaal naar Sky.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  maandag 28 januari 2019 @ 17:41:55 #11
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_184677234
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2019 17:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]

Je moet er vroeg bij zijn tegenwoordig, anders gaan ze allemaal naar Sky.
Ik vind dat UAE ook best paar leuke deals heeft gemaakt :@ Maar je hebt gelijk!
  maandag 28 januari 2019 @ 17:43:38 #12
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_184677286
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2019 17:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Als ze bij Djumbo een beetje slim zijn negeren ze de mentaal zwakke Foss en gaan ze vol voor Leknessund.
Als ze bij Jumbo een beetje slim zijn laten ze al die Noren lekker links liggen.
Put these foolish ambitions to rest.
  Moderator maandag 28 januari 2019 @ 17:45:35 #13
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_184677345
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2019 17:41 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]

Ik vind dat UAE ook best paar leuke deals heeft gemaakt :@ Maar je hebt gelijk!
UAE heeft Matxin. _O_

De koning van het scouten plus een enorme hoeveelheid geld, dat maakt het leven een stuk makkelijker.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  Moderator maandag 28 januari 2019 @ 17:46:34 #14
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_184677380
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2019 17:43 schreef Koffieplanter het volgende:

[..]

Als ze bij Jumbo een beetje slim zijn laten ze al die Noren lekker links liggen.
In principe mee eens, maar zeker met die Noorse sponsor erbij is er waarschijnlijk geen ontkomen aan.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  maandag 28 januari 2019 @ 17:49:34 #15
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_184677451
quote:
1s.gif Op maandag 28 januari 2019 17:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]

UAE heeft Matxin. _O_

De koning van het scouten plus een enorme hoeveelheid geld, dat maakt het leven een stuk makkelijker.
Denk dat reputatie ook belangrijk is. Naast geld. Denk dat heel veel renners nu graag naar Quickstep of Jumbo willen, al was het maar omdat je daar niet verpieterd. Zijn niet per se de allerrijkste teams natuurlijk.
  maandag 28 januari 2019 @ 17:50:53 #16
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_184677476
quote:
1s.gif Op maandag 28 januari 2019 17:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]

In principe mee eens, maar zeker met die Noorse sponsor erbij is er waarschijnlijk geen ontkomen aan.
Bij UAE laten ze het ten minste bij een excuusrenner :') :D Israel heeft er een paar meer en Nippo ook.
  Moderator maandag 28 januari 2019 @ 18:24:04 #17
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_184678141
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2019 17:49 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]

Denk dat reputatie ook belangrijk is. Naast geld. Denk dat heel veel renners nu graag naar Quickstep of Jumbo willen, al was het maar omdat je daar niet verpieterd. Zijn niet per se de allerrijkste teams natuurlijk.
Klopt wel. Maar Philipsen en Pogacar bijvoorbeeld konden naar zowat iedere ploeg, toch kozen ze voor UAE.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_184892218
TeamSunweb twitterde op vrijdag 08-02-2019 om 10:21:45 🇩🇪Wir sind sehr stolz ein weiteres junges deutsches Talent in die WorldTour zu bringen. Nach zwei Jahren im #DevoTeamSunweb wird Florian Stork ab März für das WorldTour-Team unterwegs sein. #WirSindTeamSunweb💻 https://t.co/1Lbz9Gq1Ro https://t.co/OKLZazs3h5 reageer retweet
Toen ze dit aankondigden gisteren, dacht ik vooral aan Gall of Eekhoff. Stork kan er echt weinig van.
pi_184892368
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 10:28 schreef TheArt het volgende:
TeamSunweb twitterde op vrijdag 08-02-2019 om 10:21:45 🇩🇪Wir sind sehr stolz ein weiteres junges deutsches Talent in die WorldTour zu bringen. Nach zwei Jahren im #DevoTeamSunweb wird Florian Stork ab März für das WorldTour-Team unterwegs sein. #WirSindTeamSunweb💻 https://t.co/1Lbz9Gq1Ro https://t.co/OKLZazs3h5 reageer retweet
Toen ze dit aankondigden gisteren, dacht ik vooral aan Gall of Eekhoff. Stork kan er echt weinig van.
In die tweets van gisteren en dat PR-verhaaltje op hun site lag de nadruk wel heel erg op het feit dat ze een Duitse WT-ploeg zijn en dat het grote doel van hun development team is om Duitse renners af te leveren, dus heel verrassend is het ook weer niet.

Verder kan die Stork er helemaal niks van inderdaad, gewoon een excuusrennertje voor de sponsoren.
  Moderator vrijdag 8 februari 2019 @ 11:12:26 #20
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_184892884
Stork _O-

Daar zou zelfs Columbiafan zijn vriendin niet aan uitlenen. Mooie opvolger voor JoeFroe.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  vrijdag 8 februari 2019 @ 11:33:16 #21
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_184893222
Johannes Frohlinger moet ook opvolging krijgen jongens.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_185624731
quote:
Milaan-Sanremo is nog niet ­gereden, maar de transfer­carrousel voor 2020 is al volop aan het draaien. Vincenzo ­Nibali is op weg om na dit seizoen naar Trek-Segafredo te verkassen.

Nibali kan bij zijn huidige ploeg Bahrain-Merida al een tijdje niet overweg met ­bepaalde stafleden en sommige regels. Een breuk na dit seizoen lijkt onafwendbaar. Het ­Italiaanse koffiemerk Segafredo wil Nibali ondanks zijn 34 jaar maar wat graag aan zich binden.

Het enige struikelblok voor het Italiaanse uithangbord lijkt zijn huidige seizoen te worden. Nibali is niet bijster goed gestart in 2019 en zal in de Giro minstens top vijf moeten halen, wil hij zijn looneisen kunnen rechtvaardigen.
  Moderator vrijdag 15 maart 2019 @ 11:30:27 #23
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_185624764
Eerst Porte, dan Nibali. Ze mogen het geld ook gewoon aan mij geven.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_185785629
GroupamaFDJ twitterde op vrijdag 22-03-2019 om 11:15:25 Le Luxembourgeois @GenietsKevin rejoint le World Tour en intégrant @GroupamaFDJ ?? ? https://t.co/cLLliUBIZU https://t.co/p4IblYQ8rb reageer retweet
Geniets vervangt Preidler bij FDJ.
Demain, on roule
pi_186150029
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2019 18:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]

Klopt wel. Maar Philipsen en Pogacar bijvoorbeeld konden naar zowat iedere ploeg, toch kozen ze voor UAE.
Geld en misschien toch het idee dat je er vrijbuiter of pseudo-kopman mag spelen in sommige koersen.

Waar je het bij QS moet doen met "rustig gebracht" worden en werken voor de ploeg.

Je kunt het twee kanten op redeneren. Voor je ontwikkeling kun je beter als Belg kiezen voor Lotto, TLJ, QS o.i.d.

Maar 'n dikke cheque is ook wel lekker. Afkloppen, maar voor hetzelfde geldt bakt hij er om wat voor reden dan ook een paar seizoenen niks van en is het feestje over. Wat je dan al binnen hebt geharkt, pakken ze niet meer af. Soms moet je het ijzer ook gewoon smeden als het heet is.
pi_186154554
edit:-
pi_186165456
The Flying Mullet per direct naar BORA.
  donderdag 11 april 2019 @ 23:08:51 #28
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_186165560
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2019 23:02 schreef wimderon het volgende:
The Flying Mullet per direct naar BORA.
Ik weet niet helemaal of ik deze move begrijp.
pi_186393321
Cyclingnewsfeed twitterde op woensdag 24-04-2019 om 09:29:15 Landa set to replace Nibali as Bahrain-Merida leader | https://t.co/2CFnjiYzZm https://t.co/Y9NXgb4A6F reageer retweet
pi_186475713
faustocoppi60 twitterde op zondag 28-04-2019 om 13:13:16 Gazzetta dello Sport: Julian Alaphilippe has an offer of 4 million ¤/year from Total Direct Energie. Oh là là! #LBL reageer retweet
pi_186494166
pittig sommetje idd. Maar ik vraag me af of het slim is als je naar het voorbeeld van Barguil kijkt. Top binnen Sunweb, tob binnen fortuneo/arkea
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
pi_186500505
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2019 11:55 schreef Sabata het volgende:
pittig sommetje idd. Maar ik vraag me af of het slim is als je naar het voorbeeld van Barguil kijkt. Top binnen Sunweb, tob binnen fortuneo/arkea
Maar in het geval van Julian wel 2 tot 3 miljoen euro per jaar meer verdienen?
Bovendien schat ik Total Direct Energie toch wel wat hoger in dan Arkea.
pi_186500598
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2019 18:52 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

Maar in het geval van Julian wel 2 tot 3 miljoen euro per jaar meer verdienen?
Bovendien schat ik Total Direct Energie toch wel wat hoger in dan Arkea.
als Don Pat Alaflip straks kwijt is, zal hij een deal moeten maken met de Roodhooften. Misschien veld en mountainbike bij Corendon en dan voorjaar op de weg bij Pat?
pi_186500815
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2019 18:56 schreef Faraday01 het volgende:

[..]

als Don Pat Alaflip straks kwijt is, zal hij een deal moeten maken met de Roodhooften. Misschien veld en mountainbike bij Corendon en dan voorjaar op de weg bij Pat?
Waarom zouden Van der Poel en de gebroeders Roodhooft dat doen?
pi_186500989
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2019 19:05 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

Waarom zouden Van der Poel en de gebroeders Roodhooft dat doen?
Omdat ze zo ook na 2022 in beeld kunnen blijven en ze een breder team uit kunnen bouwen. Maar alles hangt af van Mathieu en ik hoop eigenlijk dat hij blijft waar hij zit. Het blijkt goed te werken voor hem en een beetje tegendraads mag.

Lefevre zal het serieus moeten proberen, want zonder Alaflip en met Gilbert die binnenkort ook net pensioen gaat mist hij een afmaker voor de grote afspraken in het voorjaar. Stybar en Lampaert met Jungels is een sterke basis maar te weinig winnaarstypes voor DQS
pi_186503298
Ik hoor veel gespeculeer over welk wielerblok Mathieu gaat inlijven, maar inhakend op Faraday begin ik in het omgekeerde te geloven, namelijk dat Don Pat zijn oren zo naar Mathieu laat hangen dat Corendon gewoon een leeggekocht Quick Step inlijft. Pat heeft al eens flink gefrustreerd aan vader Adri gevraagd "Waarom in vredesnaam heeft Mathieu zijn contract tot 2023 verlengd." Nuchtere Adri's antwoord: "Ga hem dat zelf maar vragen." De Van der Poels wíllen ook helemaal niet luisteren naar grote wielerblokken die hen "in de machine" willen integreren. Rabobank heeft dat ooit eens geprobeerd door specifiek David en niet Mathieu op de korrel te nemen voor hun toenmalige opleidingsteam, in de hoop dat Mathieu dan blind met zijn broer mee zou gaan, alsof ze de Schleckjes bij Leopard Trek waren. David zei Nee, maar zelfs al was het ja geworden, dan had Mathieu alsnog zijn eigen plan getrokken denk ik
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
  maandag 29 april 2019 @ 20:53:14 #37
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_186503454
Corendon wil eventueel ook doorgroeien naar een World Tour-ploeg. Vrijheid is dan gewaarborgd voor Mathieu en hij kan ook nog eens kiezen wie er mogen komen
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 29 april 2019 @ 23:23:21 #38
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_186507565
De Poeletjes hebben bij die lange contractverlenging echt wel een aantal scenario's op tafel gelegd die gevolgd moeten worden bij bepaalde doelen/succes. Nu zal er wel voor volgend seizoen, seizoen erop naar WT gewerkt worden zodat Van der Poel zekerheid heeft dat hij kan rijden wat hij wil.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_186507651
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2019 20:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
Corendon wil eventueel ook doorgroeien naar een World Tour-ploeg. Vrijheid is dan gewaarborgd voor Mathieu en hij kan ook nog eens kiezen wie er mogen komen
Zoals Lance al in zijn podcast zei, het is best mogelijk dat er een of twee cosponsors bij komen en dat samen met een verhoging door Corendon voldoende is om worldtour te worden.

Moet Corendon alleen wel worldtour willen worden? Als het een team rond Mathieu wordt die ook wil crossen en mountainbiken willen ze vooral voorjaar en een beperkt aantal koersen in de rest van het jaar rijden. Is het dan verstandig om een ploeg met 25 renners op te tuigen en een groot aantal koersen verplicht te moeten rijden die voor de ploeg en sponsor niet belangrijk zijn.

De wildcards die ze willen krijgen ze toch wel dus uitbouw op PCT niveau is ook een goede optie
pi_186509106
Ik sluit niet uit dat Pat, die al tijden naar opvolging aan het zoeken is, Roodhooft (Philippe welteverstaan) als een interessante kandidaat ziet.
pi_186513572
quote:
Alexander Kristoff is niet tevreden met het openingsbod van de UAE. Er is interesse van veel teams, dus het zal waarschijnlijk lukken. Ik ben met niemand tot een overeenkomst gekomen. Ik heb een aanbieding uit de UAE, maar ik denk niet dat het op dit moment goed genoeg is. Daarom willen we met andere teams praten om te zien of we daar een betere deal krijgen en dan ermee naar de UAE terugkeren. Ik heb een prijs die ik wil bereiken, dus we zullen zien of het mogelijk is om het voor elkaar te krijgen. Het UAE aanbod is nu beter dan de laatste keer dat ik een contract tekende, maar toen zat ik in een enigszins neerwaartse spiraal, op zijn minst gezien de resultaten.
Vertaalmachientje, maar de essentie lijkt me duidelijk.
Bijzonder en voor mij onverwacht dat hij zich financieel dus sowieso nog gaat verbeteren.
pi_186513866
Toen hij z'n contract tekende, had hij net een goed jaar bij Katusha gehad toch? Opvallend dat hij dan nog meer verwacht
pi_186514078
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2019 11:51 schreef Marcoss het volgende:
Toen hij z'n contract tekende, had hij net een goed jaar bij Katusha gehad toch? Opvallend dat hij dan nog meer verwacht
Nog meer is al toegezegd, het is alleen nog niet genoeg. :P 2017 vooral veel ereplaatsen zoals altijd, maar ik had gedacht dat hij nu al -zwaar- overbetaald zou zijn.
pi_186514683
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2019 12:02 schreef showtimer het volgende:

[..]

Nog meer is al toegezegd, het is alleen nog niet genoeg. :P 2017 vooral veel ereplaatsen zoals altijd, maar ik had gedacht dat hij nu al -zwaar- overbetaald zou zijn.
Ja, dat leek me dus ook.. Maar goed, misschien gaat het ook niet eens om geld, maar heeft hij geen zin om nog een jaar de sprint aan te trekken voor een ander in grote koersen..
pi_186515305
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2019 12:29 schreef Marcoss het volgende:

[..]

Ja, dat leek me dus ook.. Maar goed, misschien gaat het ook niet eens om geld, maar heeft hij geen zin om nog een jaar de sprint aan te trekken voor een ander in grote koersen..
Kristoff is best lief over Nando, normaal laat hij het politiek correcte in de Noorse media snel varen.

quote:
Gaviria played an important role both in Wevelgem and in Flanders when he joined large groups along the way, which created less pressure for the team to work along the way in the race. In Flanders he did a very good job for the team, even though it was me who ended up running into the result. It was an important contribution from Gaviria when he attacked early.
Sanremo blijft de grootste bottleneck. Van de dertien in een dozijn massasprints lijkt hij steeds minder een probleem te maken.
pi_186521605
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2019 00:44 schreef wimderon het volgende:
Ik sluit niet uit dat Pat, die al tijden naar opvolging aan het zoeken is, Roodhooft (Philippe welteverstaan) als een interessante kandidaat ziet.
Hier zat ik dus ook aan te denken.
pi_186553604
Ravanelli vanaf volgend jaar naar Savio.
  Moderator donderdag 2 mei 2019 @ 00:36:55 #48
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_186555574
Mekseb Debesay keert terug bij Bike AIDS, jawel.

Dat pikken jullie ook weer even mee.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 9 mei 2019 @ 12:09:20 #49
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_186718719
katushacycling twitterde op donderdag 09-05-2019 om 11:03:20 Team KATUSHA ALPECIN and @marcelkittel have agreed to terminate their contractual relationship before its terms - READ THE STATEMENT => https://t.co/wVfVccQfFF #TeamKatushaAlpecin https://t.co/vyO8aSwADq reageer retweet
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_186719501
Niet onverwacht eigenlijk. Alpecin hoopte van Katusha een Sunweb concurrent te maken met Kittel als uithangbord. Maar dat lijkt nu redelijk mislukt te zijn. Vraag me af wanneer Alpecin de sponsoring opzegt, want ze hebben van hun kliek alleen Pollit nog over.
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')