abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_186154554
edit:-
pi_186165456
The Flying Mullet per direct naar BORA.
  donderdag 11 april 2019 @ 23:08:51 #28
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_186165560
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2019 23:02 schreef wimderon het volgende:
The Flying Mullet per direct naar BORA.
Ik weet niet helemaal of ik deze move begrijp.
pi_186393321
Cyclingnewsfeed twitterde op woensdag 24-04-2019 om 09:29:15 Landa set to replace Nibali as Bahrain-Merida leader | https://t.co/2CFnjiYzZm https://t.co/Y9NXgb4A6F reageer retweet
pi_186475713
faustocoppi60 twitterde op zondag 28-04-2019 om 13:13:16 Gazzetta dello Sport: Julian Alaphilippe has an offer of 4 million ¤/year from Total Direct Energie. Oh là là! #LBL reageer retweet
pi_186494166
pittig sommetje idd. Maar ik vraag me af of het slim is als je naar het voorbeeld van Barguil kijkt. Top binnen Sunweb, tob binnen fortuneo/arkea
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
pi_186500505
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2019 11:55 schreef Sabata het volgende:
pittig sommetje idd. Maar ik vraag me af of het slim is als je naar het voorbeeld van Barguil kijkt. Top binnen Sunweb, tob binnen fortuneo/arkea
Maar in het geval van Julian wel 2 tot 3 miljoen euro per jaar meer verdienen?
Bovendien schat ik Total Direct Energie toch wel wat hoger in dan Arkea.
pi_186500598
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2019 18:52 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

Maar in het geval van Julian wel 2 tot 3 miljoen euro per jaar meer verdienen?
Bovendien schat ik Total Direct Energie toch wel wat hoger in dan Arkea.
als Don Pat Alaflip straks kwijt is, zal hij een deal moeten maken met de Roodhooften. Misschien veld en mountainbike bij Corendon en dan voorjaar op de weg bij Pat?
pi_186500815
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2019 18:56 schreef Faraday01 het volgende:

[..]

als Don Pat Alaflip straks kwijt is, zal hij een deal moeten maken met de Roodhooften. Misschien veld en mountainbike bij Corendon en dan voorjaar op de weg bij Pat?
Waarom zouden Van der Poel en de gebroeders Roodhooft dat doen?
pi_186500989
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2019 19:05 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

Waarom zouden Van der Poel en de gebroeders Roodhooft dat doen?
Omdat ze zo ook na 2022 in beeld kunnen blijven en ze een breder team uit kunnen bouwen. Maar alles hangt af van Mathieu en ik hoop eigenlijk dat hij blijft waar hij zit. Het blijkt goed te werken voor hem en een beetje tegendraads mag.

Lefevre zal het serieus moeten proberen, want zonder Alaflip en met Gilbert die binnenkort ook net pensioen gaat mist hij een afmaker voor de grote afspraken in het voorjaar. Stybar en Lampaert met Jungels is een sterke basis maar te weinig winnaarstypes voor DQS
pi_186503298
Ik hoor veel gespeculeer over welk wielerblok Mathieu gaat inlijven, maar inhakend op Faraday begin ik in het omgekeerde te geloven, namelijk dat Don Pat zijn oren zo naar Mathieu laat hangen dat Corendon gewoon een leeggekocht Quick Step inlijft. Pat heeft al eens flink gefrustreerd aan vader Adri gevraagd "Waarom in vredesnaam heeft Mathieu zijn contract tot 2023 verlengd." Nuchtere Adri's antwoord: "Ga hem dat zelf maar vragen." De Van der Poels wíllen ook helemaal niet luisteren naar grote wielerblokken die hen "in de machine" willen integreren. Rabobank heeft dat ooit eens geprobeerd door specifiek David en niet Mathieu op de korrel te nemen voor hun toenmalige opleidingsteam, in de hoop dat Mathieu dan blind met zijn broer mee zou gaan, alsof ze de Schleckjes bij Leopard Trek waren. David zei Nee, maar zelfs al was het ja geworden, dan had Mathieu alsnog zijn eigen plan getrokken denk ik
  maandag 29 april 2019 @ 20:53:14 #37
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_186503454
Corendon wil eventueel ook doorgroeien naar een World Tour-ploeg. Vrijheid is dan gewaarborgd voor Mathieu en hij kan ook nog eens kiezen wie er mogen komen
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 29 april 2019 @ 23:23:21 #38
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_186507565
De Poeletjes hebben bij die lange contractverlenging echt wel een aantal scenario's op tafel gelegd die gevolgd moeten worden bij bepaalde doelen/succes. Nu zal er wel voor volgend seizoen, seizoen erop naar WT gewerkt worden zodat Van der Poel zekerheid heeft dat hij kan rijden wat hij wil.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_186507651
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2019 20:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
Corendon wil eventueel ook doorgroeien naar een World Tour-ploeg. Vrijheid is dan gewaarborgd voor Mathieu en hij kan ook nog eens kiezen wie er mogen komen
Zoals Lance al in zijn podcast zei, het is best mogelijk dat er een of twee cosponsors bij komen en dat samen met een verhoging door Corendon voldoende is om worldtour te worden.

Moet Corendon alleen wel worldtour willen worden? Als het een team rond Mathieu wordt die ook wil crossen en mountainbiken willen ze vooral voorjaar en een beperkt aantal koersen in de rest van het jaar rijden. Is het dan verstandig om een ploeg met 25 renners op te tuigen en een groot aantal koersen verplicht te moeten rijden die voor de ploeg en sponsor niet belangrijk zijn.

De wildcards die ze willen krijgen ze toch wel dus uitbouw op PCT niveau is ook een goede optie
pi_186509106
Ik sluit niet uit dat Pat, die al tijden naar opvolging aan het zoeken is, Roodhooft (Philippe welteverstaan) als een interessante kandidaat ziet.
pi_186513572
quote:
Alexander Kristoff is niet tevreden met het openingsbod van de UAE. Er is interesse van veel teams, dus het zal waarschijnlijk lukken. Ik ben met niemand tot een overeenkomst gekomen. Ik heb een aanbieding uit de UAE, maar ik denk niet dat het op dit moment goed genoeg is. Daarom willen we met andere teams praten om te zien of we daar een betere deal krijgen en dan ermee naar de UAE terugkeren. Ik heb een prijs die ik wil bereiken, dus we zullen zien of het mogelijk is om het voor elkaar te krijgen. Het UAE aanbod is nu beter dan de laatste keer dat ik een contract tekende, maar toen zat ik in een enigszins neerwaartse spiraal, op zijn minst gezien de resultaten.
Vertaalmachientje, maar de essentie lijkt me duidelijk.
Bijzonder en voor mij onverwacht dat hij zich financieel dus sowieso nog gaat verbeteren.
pi_186513866
Toen hij z'n contract tekende, had hij net een goed jaar bij Katusha gehad toch? Opvallend dat hij dan nog meer verwacht
pi_186514078
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2019 11:51 schreef Marcoss het volgende:
Toen hij z'n contract tekende, had hij net een goed jaar bij Katusha gehad toch? Opvallend dat hij dan nog meer verwacht
Nog meer is al toegezegd, het is alleen nog niet genoeg. :P 2017 vooral veel ereplaatsen zoals altijd, maar ik had gedacht dat hij nu al -zwaar- overbetaald zou zijn.
pi_186514683
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2019 12:02 schreef showtimer het volgende:

[..]

Nog meer is al toegezegd, het is alleen nog niet genoeg. :P 2017 vooral veel ereplaatsen zoals altijd, maar ik had gedacht dat hij nu al -zwaar- overbetaald zou zijn.
Ja, dat leek me dus ook.. Maar goed, misschien gaat het ook niet eens om geld, maar heeft hij geen zin om nog een jaar de sprint aan te trekken voor een ander in grote koersen..
pi_186515305
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2019 12:29 schreef Marcoss het volgende:

[..]

Ja, dat leek me dus ook.. Maar goed, misschien gaat het ook niet eens om geld, maar heeft hij geen zin om nog een jaar de sprint aan te trekken voor een ander in grote koersen..
Kristoff is best lief over Nando, normaal laat hij het politiek correcte in de Noorse media snel varen.

quote:
Gaviria played an important role both in Wevelgem and in Flanders when he joined large groups along the way, which created less pressure for the team to work along the way in the race. In Flanders he did a very good job for the team, even though it was me who ended up running into the result. It was an important contribution from Gaviria when he attacked early.
Sanremo blijft de grootste bottleneck. Van de dertien in een dozijn massasprints lijkt hij steeds minder een probleem te maken.
pi_186521605
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2019 00:44 schreef wimderon het volgende:
Ik sluit niet uit dat Pat, die al tijden naar opvolging aan het zoeken is, Roodhooft (Philippe welteverstaan) als een interessante kandidaat ziet.
Hier zat ik dus ook aan te denken.
pi_186553604
Ravanelli vanaf volgend jaar naar Savio.
  Moderator donderdag 2 mei 2019 @ 00:36:55 #48
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_186555574
Mekseb Debesay keert terug bij Bike AIDS, jawel.

Dat pikken jullie ook weer even mee.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 9 mei 2019 @ 12:09:20 #49
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_186718719
katushacycling twitterde op donderdag 09-05-2019 om 11:03:20 Team KATUSHA ALPECIN and @marcelkittel have agreed to terminate their contractual relationship before its terms - READ THE STATEMENT => https://t.co/wVfVccQfFF #TeamKatushaAlpecin https://t.co/vyO8aSwADq reageer retweet
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_186719501
Niet onverwacht eigenlijk. Alpecin hoopte van Katusha een Sunweb concurrent te maken met Kittel als uithangbord. Maar dat lijkt nu redelijk mislukt te zijn. Vraag me af wanneer Alpecin de sponsoring opzegt, want ze hebben van hun kliek alleen Pollit nog over.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')