Is dat raar?quote:Op zondag 30 december 2018 17:20 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
Dus door die 5 chronische ziektes wou je niet verder met haar in zee gaan?
Inderdaad, dat vind ik niet echt iemand om een toekomst mee op te bouwen met een gezin enzo. Het is een harde keus maar ik zie het gewoon niet zitten.quote:Op zondag 30 december 2018 17:20 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
Ja. Vind ik wel. Zeker als je die persoon eigenlijk verder wel leuk vond en er een klik was.quote:
Ieder klein dingetje, hij heeft het over verschillende chronische ziektes die nogal een impact kunnen hebben op een relatie niet over een moedervlekje of een paar kg teveel.quote:Op zondag 30 december 2018 17:30 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
Laat me raden....je bent nog steeds singel?
Dat krijg je dan he....als je op ieder klein dingetje afknapt.
Daaaag.
5 chronische ziektes is niet echt een klein dingetje.quote:Op zondag 30 december 2018 17:30 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
Daaaag.
Ja dus. Mijn vriend slikt ook tig medicijnen maar dat is voor mij toch ook niet een reden om niet met hem te gaan.quote:Op zondag 30 december 2018 17:33 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ieder klein dingetje, hij heeft het over verschillende chronische ziektes die nogal een impact kunnen hebben op een relatie niet over een moedervlekje of een paar kg teveel.
Gast. shut the fuck up. Ik was niet met jou in gesprek.quote:Op zondag 30 december 2018 17:33 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
5 chronische ziektes is niet echt een klein dingetje.
Het is echt bewonderenswaardig hoe jij in ieder topic van die enorm domme uitspraak doet.
Neequote:Op zondag 30 december 2018 17:30 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
Je stuurt dan ook geen prive-berichten maar post iets op een openbaar forum.quote:Op zondag 30 december 2018 17:34 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
Gast. shut the fuck up. Ik was niet met jou in gesprek.
Dat jij jezelf daarmee opscheept hoeft niet te betekenen dat iedereen dat maar moet doen.quote:Op zondag 30 december 2018 17:34 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
Ja dus. Mijn vriend slikt ook tig medicijnen maar dat is voor mij toch ook niet een reden om niet met hem te gaan.
Kijk, natuurlijk moet iedereen het zelf weten verder. Maar ik ben het er niet mee eens.
En zorg de volgende keer dat je de woorden goed spelt. Bekijk mijn edit maar eens.quote:Op zondag 30 december 2018 17:35 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
Je stuurt dan ook geen prive-berichten maar post iets op een openbaar forum.
Hij schreef, ík hoop dat ze de 40 haalt'. Niet iedereen heeft zin in een project dat al snel komt te overlijden. Als jij vind dat iemand zulke dingen maar gewoon moet accepteren en het een raar excuus vind om het af te kappen heb je geen idee waar je over praat.quote:Op zondag 30 december 2018 17:20 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
Ja jeetje, het ene chronische is niet het andere, maar als er iets bij zit waardoor hij zei 'ik hoop dat ze de 40 haalt.' kan ik mij goed voorstellen dat je die niet als moeder voor je kinderen wil, als moeders er na het 7e levensjaar niet meer is.quote:Op zondag 30 december 2018 17:32 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
Ja. Vind ik wel. Zeker als je die persoon eigenlijk verder wel leuk vond en er een klik was.
Jij begint met mensen veroordelen omdat ze een keuze voor zichzelf maken.quote:Op zondag 30 december 2018 17:39 schreef Samuel24 het volgende:
Waar bemoeien jullie je allemaal mee zeg?
Wat een comeback. Ik heb per ongeluk het enkelvoud gebruikt.quote:Op zondag 30 december 2018 17:37 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
En zorg de volgende keer dat je de woorden goed spelt. Bekijk mijn edit maar eens.
Ik zeg ook niet dat je het verkeerd doet, ik quote alleen een klein stukje uit je tekst.quote:Op zondag 30 december 2018 16:37 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
[..]
Want als ze vragen wat je voor baan hebt, moet ik dus maar gaan liegen!?
Zoiets wordt meestal snel na de eerste kennismaking al gevraagd en je moet toch iets zeggen.
De goede dingen aan mij, wegen daar blijkbaar niet tegen op.
In enkele gevallen werd het niet direct gevraagd en heb ik mezelf kunnen 'verkopen', maar dat is daarna van geen waarde meer blijkbaar.
En ik spreek nu uit eigen ervaring helaas, ben de tel inmiddels kwijt hoe vaak.
Ik leg niet al mijn 'bagage' direct/snel op tafel, maar je moet toch iets zeggen, als je een directe vraag krijgt.
Je moet weten hoe je het brengt en je woorden zorgvuldig kiezen, natuurlijk!
Maar als ze me persoonlijke vragen stellen, dan wil ik wel eerlijk zijn.
Anders begin je al met een leugen/leugens.
Ik ben geen player en zal dat nooit worden.
Ben het zeker met je eens dat je niet direct over je exen moet gaan hebben.
Maar dat is toch niet op mij van toepassing.
Jij bent ook best wel dom als je dat verschil niet eens kan zien tijdens het typen.quote:Op zondag 30 december 2018 17:39 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
Wat een comeback. Ik heb per ongeluk het enkelvoud gebruikt.
Dat maakt jouw uitspraken niet minder dom.
Ik veroordeel helemaal niemand. Ik geef alleen mijn mening.quote:Op zondag 30 december 2018 17:39 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Jij begint met mensen veroordelen omdat ze een keuze voor zichzelf maken.
Er zat niet iets bij waarmee je niet oud kunt worden. Maar haar gezondheid klonk wel als een vrij fragiel kaartenhuis.quote:Op zondag 30 december 2018 17:38 schreef Panthera1984 het volgende:
[..]
Ja jeetje, het ene chronische is niet het andere, maar als er iets bij zit waardoor hij zei 'ik hoop dat ze de 40 haalt.' kan ik mij goed voorstellen dat je die niet als moeder voor je kinderen wil, als moeders er na het 7e levensjaar niet meer is.
quote:Op zondag 30 december 2018 17:40 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
Ik veroordeel helemaal niemand. Ik geef alleen mijn mening.
Dat is geen mening.quote:Op zondag 30 december 2018 17:30 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
Daaaag.
Oh, ik kan het verschil wel zien hoor. Ik let er alleen niet altijd op als ik iets op fok schrijf.quote:Op zondag 30 december 2018 17:40 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
Jij bent ook best wel dom als je dat verschil niet eens kan zien tijdens het typen.
Ja dat was mijn mening ja. Ben ik voledig vrij in. En daar heb (vooral) jij niks over te zeggen.quote:
Nou en dat vind ik best wel dom.quote:Op zondag 30 december 2018 17:42 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
Oh, ik kan het verschil wel zien hoor. Ik let er alleen niet altijd op als ik iets op fok schrijf.
Volledig spel je met dubbel l.quote:Op zondag 30 december 2018 17:42 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
Ja dat was mijn mening ja. Ben ik voledig vrij in. En daar heb (vooral) jij niks over te zeggen.
Waarschijnlijk worden die kinderen dus regelmatig aan Tinder dates voorgesteld.quote:Op zaterdag 29 december 2018 22:20 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Ik had toen een leuke meid via Tinder leren kennen. Tijdje gepraat en besloten af te spreken. Om de één of andere reden wou ze thuis bij haar afspreken, ik zocht er niks achter maar vond het wel apart, eerste keer hou je het toch een beetje op een neutrale plek. En nee ik ben niet het type kerel wat meteen de eerste keer met een vrouw in bed duikt ik hou van vrouwen met een beetje zelfrespect.
Op de foto's zag ze er leuk uit, maar toen ze de deur opendeed schrok ik toch wel. Gouden oorbellen, kettingen, onder de tats. Nja niet het type waar ik op val maar ok je geeft iemand een kans. Dus ik kom daar binnen met een bosje bloemen zitten 3 kinderen op de bank. Had ze 3 kinderen waar ze niks over gezegd haddus tja ik laat mij niet uit het veld slaan en speel wat met die kids als vreemde. Ene viel al tegen mij op de bank in slaap en toen ze naar bed gingen kon ik eens echt praten na natuurlijk een knuffel en kus voor de vreemde man op de bank. Natuurlijk ging het binnen de kortste keren over haar ex die haar stalkt en haar vorige vriend had neergestoken in haar huis waarvoor hij ook had gezeten, en blijkbaar geen reden was om te stoppen met stalken. Haar criminele broer kwam ook nog even voorbij.
En daar zit je dan continue naar de deur en het raam te kijken of er geen gast kwam aanlopen. God wat was ik blij dat die date voorbij was. Zij helemaal hotel de botel maar ik heb nooit meer wat van mij laten horen. Was meteen genezen van Tinder dates.
Nee hoor, van opschepen is geen spraken. Want we hebben het heel fijn samen.quote:Op zondag 30 december 2018 17:35 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Dat jij jezelf daarmee opscheept hoeft niet te betekenen dat iedereen dat maar moet doen.
Ik begin niet met janken over waar andere mensen zich mee bemoeien. Als je zulke opmerkingen maakt moet je ook tegen weerwoord kunnen.quote:Op zondag 30 december 2018 17:45 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
Nee hoor, van opschepen is geen spraken. Want we hebben het heel fijn samen.
En kijk nou eens wat jij doet. Met jouw veroordelen over dat ik (opgescheept zit met hem)
En dan beschuldig je mij daarvan dat ik aan het veroordelen ben?!Ga toch weg man.
Dat is wel zo netjes.quote:Op zondag 30 december 2018 14:20 schreef ChristmasRoses het volgende:
Toch zeg ik altijd netjes dat het niks wordt.
Nou en ik kan er toch ook tegen. Zie je dat niet?quote:Op zondag 30 december 2018 17:47 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ik begin niet met janken over waar andere mensen zich mee bemoeien. Als je zulke opmerkingen maakt moet je ook tegen weerwoord kunnen.
Ik zou je tekst nog eens nakijken.quote:Op zondag 30 december 2018 17:45 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
Nee hoor, van opschepen is geen spraken. Want we hebben het heel fijn samen.
En kijk nou eens wat jij doet. Met jouw veroordelen over dat ik (opgescheept zit met hem)
En dan beschuldig je mij daarvan dat ik aan het veroordelen ben?!Ga toch weg man.
Of het appen een beetje loopt. En soms komt er iets langs met appen dat je denkt ‘laat maar’. Maar vooral: daten is weten.quote:Op zondag 30 december 2018 17:12 schreef ChristmasRoses het volgende:
Waar screenen jullie eigenlijk op vooraf?
Loop de volgende keer met de rekening langs mijn kantoor, betaal ik hem wel voor je.quote:
Wat de meesten een paar kilo teveel noemen laat mij heel hard rennen. Dus pas op met vergelijkingen.quote:Op zondag 30 december 2018 17:33 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ieder klein dingetje, hij heeft het over verschillende chronische ziektes die nogal een impact kunnen hebben op een relatie niet over een moedervlekje of een paar kg teveel.
Zou het raar vinden als je voor lelijkerds gaat :pquote:Op zondag 30 december 2018 17:52 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Of het appen een beetje loopt. En soms komt er iets langs met appen dat je denkt ‘laat maar’. Maar vooral: daten is weten.
En, eerlijk is eerlijk: de foto’s. Dus aantrekkelijk en ik wil aan de hand van de foto’s ook vast kunnen stellen dat iemand geen overgewicht heeft. Lekker oppervlakkig enzo, maar ik ga nu eenmaal voor mooie vrouwen, of in ieder geval vrouwen die ik aantrekkelijk vind.
Oppervlakkig.quote:Op zondag 30 december 2018 17:54 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Wat de meesten een paar kilo teveel noemen laat mij heel hard rennen. Dus pas op met vergelijkingen.
Je moet je onderschrift maar wijzigen naar "ik ben een zeiksnor".quote:
Ja, maar ik zag hem al aankomen. Dus gras voor de voeten enzo.quote:Op zondag 30 december 2018 17:55 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Zou het raar vinden als je voor lelijkerds gaat :p
En nu geef ik weer mijn mening (want het is hier een openbaar forum) (en nee ik veroordeel niet) en weer val jij mij lastig.quote:Op zondag 30 december 2018 17:57 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Je moet je onderschrift maar wijzigen naar "ik ben een zeiksnor".
Waarom is het raar voor je dat mensen voorkeuren / eisen stellen aan iemand waar ze hun leven mee doorbrengen?
Qua uiterlijk of ze er gewoon een beetje leuk uitziet. Ik ben de moeilijkste niet maar ik moet er wel blij van worden om er naar te kijken.quote:Op zondag 30 december 2018 17:12 schreef ChristmasRoses het volgende:
Waar screenen jullie eigenlijk op vooraf?
quote:Op zondag 30 december 2018 17:58 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
En nu geef ik weer mijn mening (want het is hier een openbaar forum) (en nee ik veroordeel niet) en weer val jij mij lastig.
Is toch vanzelfssprekend dat je ook naar iets moois wilt kijken denk ik zo.quote:Op zondag 30 december 2018 17:58 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ja, maar ik zag hem al aankomen. Dus gras voor de voeten enzo.
En narcistisch ben je ook nog.quote:Op zondag 30 december 2018 18:01 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nou, mijn dates kennelijk ook. En meer mensen hoeven er hun zegen niet over af te geven.
quote:Op zondag 30 december 2018 18:01 schreef Kreator het volgende:
Dat ze na weken vrij intensief contact, binnen vijf minuten in de date zei dat ze lesbisch was (zonder dit ooit eerder ook maar te hebben gehint) en ze wilde kijken of ze ook op mannen kon vallen.
Het antwoord was nee. Opgestaan en weggelopen..
Zag haar later wel weer met vrouwen op het terras zitten, dus het was waarschijnlijk niet 's werelds slechtste smoes
Natuurlijk is dat zo. Maar als je het zegt zijn er ook mensen die vinden dat dat oppervlakkig is.quote:Op zondag 30 december 2018 18:01 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Is toch vanzelfssprekend dat je ook naar iets moois wilt kijken denk ik zo.
Geloof er niks van dat die mensen die dat zeggen niet ook naar het uiterlijk kijken. Of ze zijn gewoon lelijk.quote:Op zondag 30 december 2018 18:04 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Natuurlijk is dat zo. Maar als je het zegt zijn er ook mensen die vinden dat dat oppervlakkig is.
Wat mag.
En dan ben ik gewoon een trotse oppervlakkige dater.
Ja, wat jij wil hoor.quote:
Ik geef toe dat ik zeker niet knap ben nee (lijk op een aapquote:Op zondag 30 december 2018 18:04 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Geloof er niks van dat die mensen die dat zeggen niet ook naar het uiterlijk kijken. Of ze zijn gewoon lelijk.
Natuurlijk doet iedereen dat. Maar het is gewoon niet zo populair om te zeggen ofzo.quote:Op zondag 30 december 2018 18:04 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Geloof er niks van dat die mensen die dat zeggen niet ook naar het uiterlijk kijken. Of ze zijn gewoon lelijk.
Vervelend he, mensen op fora met waardeoordelen?!quote:Op zondag 30 december 2018 18:07 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
Ik geef toe dat ik zeker niet knap ben nee (lijk op een aap). Maar dat is niet de reden dat ik dit soort dingen oppervlakkig vind.
Maar ja. Jammer weer, meteen weer dat soort waardeoordelen.
Dat is toch de basis van die hele aantrekkingskracht?quote:Op zondag 30 december 2018 18:07 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Natuurlijk doet iedereen dat. Maar het is gewoon niet zo populair om te zeggen ofzo.
Dat kan natuurlijk meer zijn dan alleen het uiterlijk.quote:Op zondag 30 december 2018 18:09 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dat is toch de basis van die hele aantrekkingskracht?
Ja uiteraard. Het is het niet alleen maar denk dat als er geen fysieke aantrekkingskracht is het niets gaat worden. Maar goed dat denk ik.quote:Op zondag 30 december 2018 18:10 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk meer zijn dan alleen het uiterlijk.
Ik denk dat sommige mensen het gewoon niet willen weten.
ja dan is de keuze voor een partner met een lading chronische aandoeningen sneller gemaaktquote:Op zondag 30 december 2018 18:07 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
Ik geef toe dat ik zeker niet knap ben nee (lijk op een aap).
Wou jij insinueren dat Samuel te dom is om te poepen?quote:Op zondag 30 december 2018 17:59 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Nee, hij is gewoon niet zo slim.
Ja dat wou hij BT. Sla hem maar op zn bek.quote:Op zondag 30 december 2018 18:18 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Wou jij insinueren dat Samuel te dom is om te poepen?
Met een beetje hulp lukt het hem vast.quote:Op zondag 30 december 2018 18:18 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Wacht maar.quote:Op zondag 30 december 2018 18:19 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
Ja dat wou hij BT. Sla hem maar op zn bek.![]()
Ja.quote:Op zondag 30 december 2018 18:18 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen echt raar zijn.quote:Op zondag 30 december 2018 18:29 schreef Hexagon het volgende:
De meest bizarre verhalen zijn overigens wel degenen met wie het nooit een date werd. Om er eens 2 te noemen
Een meid waarmee ik een date had afgesproken via whatsapp. En op een gegeven moment appt ze ineens:
"Ja de date gaat niet door want ik heb met een vriendin afgesproken en dat vind ik leuker dan met een vreemde kerel praten"
Ik een beetje verbaasd en geirriteerd teruggeappt
"Dat is niet prettig afspraken maken zo..."
Dus begint ze me ineens te beledigen en allerlei onzin te appen. Genegeerd maar was haar vergeten te blokkeren voor ik haar uit mn lijstje gooide.
Ineens krijg ik een paar dagen later een appje of ik nog wil daten
Ik: "Geef mij een reden om te willen daten met iemand die afspraken niet nakomt en mij beledigt"
Zij: "Ja soms heb ik wel eens zin om tegen iemand aan te schoppen en toevallig was jij dat"![]()
Die is me bespaard gebleven gelukkig.
-------
En een andere die wilde me bellen. Dus best lang aan de telefoon gezeten. Waarbij we al vrij snel een date afspraken. Maar daarna nog best lang gebeld. En daar kwam ze me toch wel een beetje wereldvreemd over. Zo'n type dat te beschermd en verwend is opgevoed. Op een gegeven moment hadden we het over muzieksmaak. Ze kende niks van mn artiesten. Maar ik zou via email wat youtubelinkjes sturen de volgende dag.
In de volgende dag in de trein naar mn werk dus wat dingen gemaild. Tracks van oa Radiohead, Massive Attack, Sasha & John Digweed, Aphex Twin, The Cure, Kraftwerk en vergelijkbaar.
Wordt ik die avond gebeld door haar dat ze de date wil afzeggen. Ik verbaasd vragen wat de reden is. Ja die wilde ze niet zeggen.![]()
Daarna haar toch maar eens op Facebook opgezocht en gevonden (wat eerder niet lukte). En op basis van foto en naam (die in haar mailadres vond) vond ik haar (precies dezelfde oorbellen en precies dezelfde bril dus dat kon niet missen). Er klopte heel veel niet aan haar verhaal aan de telefoon.
Blij dus dat ik dat enge mens niet op date gehad heb
Was hij Frans toevallig...😂quote:Op zondag 30 december 2018 18:16 schreef Yasmin23 het volgende:
Mijn raarste date was met een gozer waar ik nog niet zoveel van wist. Alleen de 3 foto's op Tinder. Maar het gesprek was leuk. Hij kwam beleefd en chill over. Dus afgesproken in Amsterdam. Van te voren zei ik nog dat ik geen hook ups on ons doe. Hij ook niet zei die, hij was meer van het echte daten...
Dus we meeten op Amsterdam CS. heeft die 10 cm gelogen over zijn lengte.... hij was gewoon kleinerMaar ik dacht we geven het een kans, gesprek was leuk. Het begin was best gezellig maar hij bleef maar drinken en drinken.... Dat sloeg opeens in en toen draaide die... Of ik niet met em mee ging naar huis blabla. Dit bleef die vragen op weg naar het station. Bijna wanhopig.
Op het perron probeerde hij mij meerdere malen te zoenen... Na de zoveelste nee van mijn kant draaide hij zich abrupt om en liep weg zonder wat te zeggen.b
Dude wat een kneus was dat.
Nee Nederlander.quote:Op zondag 30 december 2018 19:06 schreef ChristmasRoses het volgende:
[..]
Was hij Frans toevallig...😂
Wat is jouw lengte dan?quote:Op zondag 30 december 2018 19:20 schreef ChristmasRoses het volgende:
Ik date nooit onder de 1.80 dusals een man liegt loop ik weg.
Wat een retardatie die gastquote:Op zondag 30 december 2018 18:16 schreef Yasmin23 het volgende:
Mijn raarste date was met een gozer waar ik nog niet zoveel van wist. Alleen de 3 foto's op Tinder. Maar het gesprek was leuk. Hij kwam beleefd en chill over. Dus afgesproken in Amsterdam. Van te voren zei ik nog dat ik geen hook ups on ons doe. Hij ook niet zei die, hij was meer van het echte daten...
Dus we meeten op Amsterdam CS. heeft die 10 cm gelogen over zijn lengte.... hij was gewoon kleinerMaar ik dacht we geven het een kans, gesprek was leuk. Het begin was best gezellig maar hij bleef maar drinken en drinken.... Dat sloeg opeens in en toen draaide die... Of ik niet met em mee ging naar huis blabla. Dit bleef die vragen op weg naar het station. Bijna wanhopig.
Op het perron probeerde hij mij meerdere malen te zoenen... Na de zoveelste nee van mijn kant draaide hij zich abrupt om en liep weg zonder wat te zeggen.![]()
Dude wat een kneus was dat.
Later appte die nog. Niets meer terug gestuurd.quote:Op zondag 30 december 2018 19:33 schreef MisterLastName het volgende:
[..]
Wat een retardatie die gast
Geen probleem, ik kwam misschien wat fel over.quote:Op zondag 30 december 2018 17:40 schreef dudewhereismycar het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat je het verkeerd doet, ik quote alleen een klein stukje uit je tekst.
Een date wordt door veel mensen ook als zo extreem serieus gezien. Waarom moet daar zo veel druk op worden gelegd? Ga gewoon een drankje doen, praat over koetjes en kalfjes en vraag algemene dingen aan elkaar. Is het gezellig? Dan spreek je nog een keer af, totdat je samen meer voor elkaar gaat voelen.
Als voorbeeld:
Ik heb ooit een leuke vrouw gedate. Alleen ze begon tijdens de eerste date direct veel te praten over haar EX (fout nummer #1, doe nou nieeeet). Daarna begon ze over haar onzekerheden (fout nummer #1, don't!!!). Zo waren haar borsten niet mooi of zweette ze erg snel (uuh bedankt voor de info.....)..
Oke.. voor mijzelf was het goed om dit al van te voren te weten. Nu kon ik direct na de date al aangeven dat het gezellig was, maar niet meer dan dat.
Wat ik wil zeggen is:
Bouw eerst een band op met elkaar voordat je het over je rugzak gaat hebben. Ga eerst eens aftasten of er een klik is etc. Dan komen die diepe gesprekken over je onzekerheden heel anders aan: immers, je weet wat je aan elkaar hebt.
Of door de manier waarop je het formuleert. Een "showpaardje". Klinkt bijna alsof ze mooi moet zijn voor anderen, als een status symbool.quote:Op zondag 30 december 2018 18:04 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Natuurlijk is dat zo. Maar als je het zegt zijn er ook mensen die vinden dat dat oppervlakkig is.
Wat mag.
En dan ben ik gewoon een trotse oppervlakkige dater.
Nee, het is meer dat een vriend van mij dat een paar weken geleden tegen mij zei en ik het wel een grappige omschrijving vind.quote:Op zondag 30 december 2018 22:02 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Of door de manier waarop je het formuleert. Een "showpaardje". Klinkt bijna alsof ze mooi moet zijn voor anderen, als een status symbool.
Het is een heerlijk foute omschrijving. Vandaar juist.quote:Op zondag 30 december 2018 22:17 schreef Cockwhale het volgende:
Ik vind het nogal een foute omschrijving, but thats me.. En natuurlijk, iedereen kijkt naar uiterlijk. Ik ben blij dat ik een gevarieerde smaak heb, daardoor veel verschillende types geprobeerd
Geeft een nieuwe betekenis aan het begrip van een trioquote:Op zondag 30 december 2018 22:27 schreef Restyler het volgende:
Mijn raarste online date is tevens mijn eerste online date.
We hadden voor de eerste date bij haar afgesproken, ik vond het al een beetje snel: de eerste keer bij haar thuis. Nou goed, ik dus naar haar toe met m'n autootje en ik bel aan... Doet ze open terwijl ze aan het facetimen is met haar moeder. Ik dacht toen al "oké wtf", maar ik dacht dat ik misschien precies in een gesprek met haar moeder aan was gekomen.
Dus ik naar binnen en om een lang verhaal kort te maken, ze heeft letterlijk de héle eerste date met haar moeder gefacetimed. Oftewel, haar moeder was er de hele date bij. Dat was mijn raarste online date.
Same here...quote:Op zondag 30 december 2018 22:41 schreef VEM2012 het volgende:
Ik dacht totdat ik dit topic las dat ik nogal eens vrouwen trof die niet helemaal spoorden. Nu denk ik dat ik alleen maar volstrekt normale vrouwen tref met hoogstens hier en daar een klein afwijkinkje.
Ja maar jij bent gewoon heel kritisch. Dus dan is het sowieso niet snel goed voor jou. Dat komt natuurlijk omdat jij wel zo geweldig en knap bent en normaal....en dan verwacht jij dat van al je date´s ook.quote:Op zondag 30 december 2018 22:41 schreef VEM2012 het volgende:
Ik dacht totdat ik dit topic las dat ik nogal eens vrouwen trof die niet helemaal spoorden. Nu denk ik dat ik alleen maar volstrekt normale vrouwen tref met hoogstens hier en daar een klein afwijkinkje.
Normaal ben ik niet.quote:Op zondag 30 december 2018 22:45 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
Ja maar jij bent gewoon heel kritisch. Dus dan is het sowieso niet snel goed voor jou. Dat komt natuurlijk omdat jij wel zo geweldig en knap bent en normaal....en dan verwacht jij dat van al je date´s ook.
Waarom zie je hem niet?quote:Op zondag 30 december 2018 23:02 schreef M1stral het volgende:
Vreemdste potentiële date via Tinder was toch wel de vrouw die mij vroeg of ik oppas kon regelen de 4 hele dagen in een maand dat ik mijn zoontje zie.
Dan snap je het echt niet.
Dan snap je het echt niet inderdaad. Van een snap vrouw helemaal raar zo'n opmerking....quote:Op zondag 30 december 2018 23:02 schreef M1stral het volgende:
Vreemdste potentiële date via Tinder was toch wel de vrouw die mij vroeg of ik oppas kon regelen de 4 hele dagen in een maand dat ik mijn zoontje zie.
Dan snap je het echt niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |