Is dat raar?quote:Op zondag 30 december 2018 17:20 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
Dus door die 5 chronische ziektes wou je niet verder met haar in zee gaan?
Inderdaad, dat vind ik niet echt iemand om een toekomst mee op te bouwen met een gezin enzo. Het is een harde keus maar ik zie het gewoon niet zitten.quote:Op zondag 30 december 2018 17:20 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
Ja. Vind ik wel. Zeker als je die persoon eigenlijk verder wel leuk vond en er een klik was.quote:
Ieder klein dingetje, hij heeft het over verschillende chronische ziektes die nogal een impact kunnen hebben op een relatie niet over een moedervlekje of een paar kg teveel.quote:Op zondag 30 december 2018 17:30 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
Laat me raden....je bent nog steeds singel?
Dat krijg je dan he....als je op ieder klein dingetje afknapt.
Daaaag.
5 chronische ziektes is niet echt een klein dingetje.quote:Op zondag 30 december 2018 17:30 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
Daaaag.
Ja dus. Mijn vriend slikt ook tig medicijnen maar dat is voor mij toch ook niet een reden om niet met hem te gaan.quote:Op zondag 30 december 2018 17:33 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ieder klein dingetje, hij heeft het over verschillende chronische ziektes die nogal een impact kunnen hebben op een relatie niet over een moedervlekje of een paar kg teveel.
Gast. shut the fuck up. Ik was niet met jou in gesprek.quote:Op zondag 30 december 2018 17:33 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
5 chronische ziektes is niet echt een klein dingetje.
Het is echt bewonderenswaardig hoe jij in ieder topic van die enorm domme uitspraak doet.
Neequote:Op zondag 30 december 2018 17:30 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
Je stuurt dan ook geen prive-berichten maar post iets op een openbaar forum.quote:Op zondag 30 december 2018 17:34 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
Gast. shut the fuck up. Ik was niet met jou in gesprek.
Dat jij jezelf daarmee opscheept hoeft niet te betekenen dat iedereen dat maar moet doen.quote:Op zondag 30 december 2018 17:34 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
Ja dus. Mijn vriend slikt ook tig medicijnen maar dat is voor mij toch ook niet een reden om niet met hem te gaan.
Kijk, natuurlijk moet iedereen het zelf weten verder. Maar ik ben het er niet mee eens.
En zorg de volgende keer dat je de woorden goed spelt. Bekijk mijn edit maar eens.quote:Op zondag 30 december 2018 17:35 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
Je stuurt dan ook geen prive-berichten maar post iets op een openbaar forum.
Hij schreef, ík hoop dat ze de 40 haalt'. Niet iedereen heeft zin in een project dat al snel komt te overlijden. Als jij vind dat iemand zulke dingen maar gewoon moet accepteren en het een raar excuus vind om het af te kappen heb je geen idee waar je over praat.quote:Op zondag 30 december 2018 17:20 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
Ja jeetje, het ene chronische is niet het andere, maar als er iets bij zit waardoor hij zei 'ik hoop dat ze de 40 haalt.' kan ik mij goed voorstellen dat je die niet als moeder voor je kinderen wil, als moeders er na het 7e levensjaar niet meer is.quote:Op zondag 30 december 2018 17:32 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
Ja. Vind ik wel. Zeker als je die persoon eigenlijk verder wel leuk vond en er een klik was.
Jij begint met mensen veroordelen omdat ze een keuze voor zichzelf maken.quote:Op zondag 30 december 2018 17:39 schreef Samuel24 het volgende:
Waar bemoeien jullie je allemaal mee zeg?
Wat een comeback. Ik heb per ongeluk het enkelvoud gebruikt.quote:Op zondag 30 december 2018 17:37 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
En zorg de volgende keer dat je de woorden goed spelt. Bekijk mijn edit maar eens.
Ik zeg ook niet dat je het verkeerd doet, ik quote alleen een klein stukje uit je tekst.quote:Op zondag 30 december 2018 16:37 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
[..]
Want als ze vragen wat je voor baan hebt, moet ik dus maar gaan liegen!?
Zoiets wordt meestal snel na de eerste kennismaking al gevraagd en je moet toch iets zeggen.
De goede dingen aan mij, wegen daar blijkbaar niet tegen op.
In enkele gevallen werd het niet direct gevraagd en heb ik mezelf kunnen 'verkopen', maar dat is daarna van geen waarde meer blijkbaar.
En ik spreek nu uit eigen ervaring helaas, ben de tel inmiddels kwijt hoe vaak.
Ik leg niet al mijn 'bagage' direct/snel op tafel, maar je moet toch iets zeggen, als je een directe vraag krijgt.
Je moet weten hoe je het brengt en je woorden zorgvuldig kiezen, natuurlijk!
Maar als ze me persoonlijke vragen stellen, dan wil ik wel eerlijk zijn.
Anders begin je al met een leugen/leugens.
Ik ben geen player en zal dat nooit worden.
Ben het zeker met je eens dat je niet direct over je exen moet gaan hebben.
Maar dat is toch niet op mij van toepassing.
Jij bent ook best wel dom als je dat verschil niet eens kan zien tijdens het typen.quote:Op zondag 30 december 2018 17:39 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
Wat een comeback. Ik heb per ongeluk het enkelvoud gebruikt.
Dat maakt jouw uitspraken niet minder dom.
Ik veroordeel helemaal niemand. Ik geef alleen mijn mening.quote:Op zondag 30 december 2018 17:39 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Jij begint met mensen veroordelen omdat ze een keuze voor zichzelf maken.
Er zat niet iets bij waarmee je niet oud kunt worden. Maar haar gezondheid klonk wel als een vrij fragiel kaartenhuis.quote:Op zondag 30 december 2018 17:38 schreef Panthera1984 het volgende:
[..]
Ja jeetje, het ene chronische is niet het andere, maar als er iets bij zit waardoor hij zei 'ik hoop dat ze de 40 haalt.' kan ik mij goed voorstellen dat je die niet als moeder voor je kinderen wil, als moeders er na het 7e levensjaar niet meer is.
quote:Op zondag 30 december 2018 17:40 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
Ik veroordeel helemaal niemand. Ik geef alleen mijn mening.
Dat is geen mening.quote:Op zondag 30 december 2018 17:30 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
Daaaag.
Oh, ik kan het verschil wel zien hoor. Ik let er alleen niet altijd op als ik iets op fok schrijf.quote:Op zondag 30 december 2018 17:40 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
Jij bent ook best wel dom als je dat verschil niet eens kan zien tijdens het typen.
Ja dat was mijn mening ja. Ben ik voledig vrij in. En daar heb (vooral) jij niks over te zeggen.quote:
Nou en dat vind ik best wel dom.quote:Op zondag 30 december 2018 17:42 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
Oh, ik kan het verschil wel zien hoor. Ik let er alleen niet altijd op als ik iets op fok schrijf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |