Volledig spel je met dubbel l.quote:Op zondag 30 december 2018 17:42 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
Ja dat was mijn mening ja. Ben ik voledig vrij in. En daar heb (vooral) jij niks over te zeggen.
Waarschijnlijk worden die kinderen dus regelmatig aan Tinder dates voorgesteld.quote:Op zaterdag 29 december 2018 22:20 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Ik had toen een leuke meid via Tinder leren kennen. Tijdje gepraat en besloten af te spreken. Om de één of andere reden wou ze thuis bij haar afspreken, ik zocht er niks achter maar vond het wel apart, eerste keer hou je het toch een beetje op een neutrale plek. En nee ik ben niet het type kerel wat meteen de eerste keer met een vrouw in bed duikt ik hou van vrouwen met een beetje zelfrespect.
Op de foto's zag ze er leuk uit, maar toen ze de deur opendeed schrok ik toch wel. Gouden oorbellen, kettingen, onder de tats. Nja niet het type waar ik op val maar ok je geeft iemand een kans. Dus ik kom daar binnen met een bosje bloemen zitten 3 kinderen op de bank. Had ze 3 kinderen waar ze niks over gezegd haddus tja ik laat mij niet uit het veld slaan en speel wat met die kids als vreemde. Ene viel al tegen mij op de bank in slaap en toen ze naar bed gingen kon ik eens echt praten na natuurlijk een knuffel en kus voor de vreemde man op de bank. Natuurlijk ging het binnen de kortste keren over haar ex die haar stalkt en haar vorige vriend had neergestoken in haar huis waarvoor hij ook had gezeten, en blijkbaar geen reden was om te stoppen met stalken. Haar criminele broer kwam ook nog even voorbij.
En daar zit je dan continue naar de deur en het raam te kijken of er geen gast kwam aanlopen. God wat was ik blij dat die date voorbij was. Zij helemaal hotel de botel maar ik heb nooit meer wat van mij laten horen. Was meteen genezen van Tinder dates.
Nee hoor, van opschepen is geen spraken. Want we hebben het heel fijn samen.quote:Op zondag 30 december 2018 17:35 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Dat jij jezelf daarmee opscheept hoeft niet te betekenen dat iedereen dat maar moet doen.
Ik begin niet met janken over waar andere mensen zich mee bemoeien. Als je zulke opmerkingen maakt moet je ook tegen weerwoord kunnen.quote:Op zondag 30 december 2018 17:45 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
Nee hoor, van opschepen is geen spraken. Want we hebben het heel fijn samen.
En kijk nou eens wat jij doet. Met jouw veroordelen over dat ik (opgescheept zit met hem)
En dan beschuldig je mij daarvan dat ik aan het veroordelen ben?!Ga toch weg man.
Dat is wel zo netjes.quote:Op zondag 30 december 2018 14:20 schreef ChristmasRoses het volgende:
Toch zeg ik altijd netjes dat het niks wordt.
Nou en ik kan er toch ook tegen. Zie je dat niet?quote:Op zondag 30 december 2018 17:47 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ik begin niet met janken over waar andere mensen zich mee bemoeien. Als je zulke opmerkingen maakt moet je ook tegen weerwoord kunnen.
Ik zou je tekst nog eens nakijken.quote:Op zondag 30 december 2018 17:45 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
Nee hoor, van opschepen is geen spraken. Want we hebben het heel fijn samen.
En kijk nou eens wat jij doet. Met jouw veroordelen over dat ik (opgescheept zit met hem)
En dan beschuldig je mij daarvan dat ik aan het veroordelen ben?!Ga toch weg man.
Of het appen een beetje loopt. En soms komt er iets langs met appen dat je denkt ‘laat maar’. Maar vooral: daten is weten.quote:Op zondag 30 december 2018 17:12 schreef ChristmasRoses het volgende:
Waar screenen jullie eigenlijk op vooraf?
Loop de volgende keer met de rekening langs mijn kantoor, betaal ik hem wel voor je.quote:
Wat de meesten een paar kilo teveel noemen laat mij heel hard rennen. Dus pas op met vergelijkingen.quote:Op zondag 30 december 2018 17:33 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ieder klein dingetje, hij heeft het over verschillende chronische ziektes die nogal een impact kunnen hebben op een relatie niet over een moedervlekje of een paar kg teveel.
Zou het raar vinden als je voor lelijkerds gaat :pquote:Op zondag 30 december 2018 17:52 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Of het appen een beetje loopt. En soms komt er iets langs met appen dat je denkt ‘laat maar’. Maar vooral: daten is weten.
En, eerlijk is eerlijk: de foto’s. Dus aantrekkelijk en ik wil aan de hand van de foto’s ook vast kunnen stellen dat iemand geen overgewicht heeft. Lekker oppervlakkig enzo, maar ik ga nu eenmaal voor mooie vrouwen, of in ieder geval vrouwen die ik aantrekkelijk vind.
Oppervlakkig.quote:Op zondag 30 december 2018 17:54 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Wat de meesten een paar kilo teveel noemen laat mij heel hard rennen. Dus pas op met vergelijkingen.
Je moet je onderschrift maar wijzigen naar "ik ben een zeiksnor".quote:
Ja, maar ik zag hem al aankomen. Dus gras voor de voeten enzo.quote:Op zondag 30 december 2018 17:55 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Zou het raar vinden als je voor lelijkerds gaat :p
En nu geef ik weer mijn mening (want het is hier een openbaar forum) (en nee ik veroordeel niet) en weer val jij mij lastig.quote:Op zondag 30 december 2018 17:57 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Je moet je onderschrift maar wijzigen naar "ik ben een zeiksnor".
Waarom is het raar voor je dat mensen voorkeuren / eisen stellen aan iemand waar ze hun leven mee doorbrengen?
Qua uiterlijk of ze er gewoon een beetje leuk uitziet. Ik ben de moeilijkste niet maar ik moet er wel blij van worden om er naar te kijken.quote:Op zondag 30 december 2018 17:12 schreef ChristmasRoses het volgende:
Waar screenen jullie eigenlijk op vooraf?
quote:Op zondag 30 december 2018 17:58 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
En nu geef ik weer mijn mening (want het is hier een openbaar forum) (en nee ik veroordeel niet) en weer val jij mij lastig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |