Da's geen 50s hoorquote:
Laatste keren dat ik er ben geweest was voor een McFlurry. En 1x in Wenen ,toen we daar 's ochtends rondliepen op zondag en er nergens een betaalbare ontbijttent open was (de andere dagen wel), en dus maar bij de McDonald's zijn gaan ontbijten. Prima ontbijtmenuquote:Op vrijdag 28 december 2018 18:10 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ben er laatst een keer geweest, en het was lekker
Enjoy!quote:Op vrijdag 28 december 2018 18:11 schreef MTheBassman het volgende:
Ik ga er vandoor en uit eten.
Laters peepz
Die moet er ook in. Fats staat er wel nog in trouwensquote:
Ik vind de lokale altijd tegenvallen, maar zat een nachtje in een hotel, met een Mac om de hoek, dus was makkelijk, en lekker! Denk dat het per vestiging nogal kan verschillen dusquote:Op vrijdag 28 december 2018 18:10 schreef Nizno het volgende:
[..]
wij hebben om de hoek net een nieuwe die 2e chistmasdag open is gegaan
Oh, ja, nou, ik denk ik wees eens even behulpzaam en leg het een beetje uitquote:
Geldig punt. Ik had m even door de war met een andere Sinatra, denk ikquote:
Valt best mee, zelfs mijn energydrankjes zijn sugarfreequote:Op vrijdag 28 december 2018 18:11 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Je bent gewoon verslaafd aan suiker. Is niet erg hoor.
Gene Vincent, Buddy Holly, Chuck Berry...quote:Op vrijdag 28 december 2018 18:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vera Lynn, Billie Holiday, Paul Anka, Miles Davis, Charles Trenet, Fats Domino
Omdat er geloof ik niks van Invaders Must Die in staat terwijl dat een van hun betere albums isquote:Op vrijdag 28 december 2018 18:12 schreef Dagoduck het volgende:
WAAROM STAAT RUN WITH THE WOLVES ER NIET IN
(daarin drumt Dave Grohl)
Ja. Gefeliciteerd, je bent een firestarterquote:Op vrijdag 28 december 2018 18:13 schreef essnhills het volgende:
ik heb gister de houtkachel bij mijn ouders aangestoken, telt dat ook?
Gaat op de lijst voor volgend jaar.quote:Op vrijdag 28 december 2018 18:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Omdat er geloof ik niks van Invaders Must Die in staat terwijl dat een van hun betere albums is
Woehoeequote:Op vrijdag 28 december 2018 18:13 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja. Gefeliciteerd, je bent een firestarter
Ik ga voor de eerste 2 albumsquote:Op vrijdag 28 december 2018 18:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Omdat er geloof ik niks van Invaders Must Die in staat terwijl dat een van hun betere albums is
Dat ontbreekt allemaal?quote:Op vrijdag 28 december 2018 18:13 schreef cafca het volgende:
[..]
Gene Vincent, Buddy Holly, Chuck Berry...
Dat moet pijn doen.quote:
Everly Brothers, Cliff Richardquote:Op vrijdag 28 december 2018 18:13 schreef cafca het volgende:
[..]
Gene Vincent, Buddy Holly, Chuck Berry...
Je schrijft hoog verkeerd.quote:
ik heb nog niet getest, misschien in de zomer als ik weer een fanatiek fietsend vanaf t werk er langs denderquote:Op vrijdag 28 december 2018 18:12 schreef D. het volgende:
[..]
Ik vind de lokale altijd tegenvallen, maar zat een nachtje in een hotel, met een Mac om de hoek, dus was makkelijk, en lekker! Denk dat het per vestiging nogal kan verschillen dus
Alleen nog even kijken dan welke te stemmen volgend jaarquote:Op vrijdag 28 december 2018 18:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Invaders Must Die is het beste Prodigy album.
Ik begin zo langzamerhand te twijfelen of we wel een land zijn...quote:Op vrijdag 28 december 2018 18:14 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat ontbreekt allemaal?
Nederland is een smakeloos land
Nog geen #metoo over gehoordquote:
Vanavond nog Smack My Bitch Up.quote:
Die staat nog veel te laag.quote:
Houden zo ookquote:Op vrijdag 28 december 2018 18:14 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Nog geen #metoo over gehoord
quote:
En daar heb ik nog wel op gestemdquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |