Lief.quote:
Wie weet, als de top2000 zo leuk blijft misschien wel helemaal niet!quote:Op vrijdag 28 december 2018 18:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nou, zeg het eens, waar slaap je vannacht?
Ik ben er laatst een keer geweest, en het was lekkerquote:Op vrijdag 28 december 2018 18:09 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik maak geen reclame voor dat soort misselijkmakende bedrijven.
Ik was de mama appelsap vergetenquote:Op vrijdag 28 december 2018 18:08 schreef DecoAoreste het volgende:
Had iemand al 'Steek een mes in zijn lijf' gezegd?
Ik dacht meer in het kader van al het patatpraat en de naam van de zangeres zojuist..quote:Op vrijdag 28 december 2018 18:09 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik maak geen reclame voor dat soort misselijkmakende bedrijven.
Valse tussenstand, ban!quote:Op vrijdag 28 december 2018 18:10 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ben er laatst een keer geweest, en het was lekker
quote:Op vrijdag 28 december 2018 18:10 schreef Zorro het volgende:
[..]
Wie weet, als de top2000 zo leuk blijft misschien wel helemaal niet!
Ja, ik ben niet achterlijk.quote:Op vrijdag 28 december 2018 18:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik dacht meer in het kader van al het patatpraat en de naam van de zangeres zojuist..
Waar andere users ook al naar refereerden in posts
wij hebben om de hoek net een nieuwe die 2e chistmasdag open is gegaanquote:Op vrijdag 28 december 2018 18:10 schreef D. het volgende:
[..]
Niet echt, maar hoeveel liedjes uit de 50's staan er nou nog in? Johnny B, It Was A Very Good Year, Strangers in the Night, 3 liedjes van Elvis en dat is het welquote:Op vrijdag 28 december 2018 18:08 schreef Nizno het volgende:
[..]
de liga evergreen top1000 op npo5 is wat voor jou
Je bent gewoon verslaafd aan suiker. Is niet erg hoor.quote:Op vrijdag 28 december 2018 18:10 schreef D. het volgende:
[..]
Geen Buddy Holly?quote:Op vrijdag 28 december 2018 18:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Niet echt, maar hoeveel liedjes uit de 50's staan er nou nog in? Johnny B, It Was A Very Good Year, Strangers in the Night, 3 liedjes van Elvis en dat is het wel
Vera Lynn, Billie Holiday, Paul Anka, Miles Davis, Charles Trenet, Fats Dominoquote:Op vrijdag 28 december 2018 18:09 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Wat had je erin willen hebben dan?
Vera Lynn mag wel weer terug, maar verder? (edit, oh wacht, dat is al geen '50s maar '30s)
Veel plezierquote:Op vrijdag 28 december 2018 18:11 schreef MTheBassman het volgende:
Ik ga er vandoor en uit eten.
Laters peepz
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |