SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In D.'s 'wat moet er in de top 2000'-competitie wonnen vorig jaar The Motors met Airport voor Talk Talk met Living in another World. Wij verwachten beide liedjes dus vanzelfsprekend deze editie in de lijst. Maar dan moeten jullie wel even meestemmen.
Nog 3 andere stemtips: 3 acts die bijna aan de afgrond staan met hun enige liedje
- Hot Chocolate - Emma (1969)
- Sam and Dave - Soul Man (1996)
- Stone Roses - Fool's Gold (1997)
Deze drie liedjes verdienen het om in de top 2000 te blijven. Vandaar dit stemadvies.
Oh, en iedereen die op Lil Kleine en Frenna stemt is af.
Wanneer?
Dinsdag 25 december 08:00 tot en met Maandag 31 december 23:59. (verwachten wij)
De lijst van 2018
KLIK HIER VOOR DE LIJST VAN 2018
Presentatie
08:00 - 10:00 uur - Jan-Willem Roodbeen
10:00 - 12:00 uur - Bart Arens
12:00 - 14:00 uur - Holle Bolle Gijs
14:00 - 16:00 uur - Rob Stenders
16:00 - 18:00 uur - Ruud de Wild
18:00 - 20:00 uur - Wouter van der Goes
20:00 - 22:00 uur - Stefan Stasse
22:00 - 00:00 uur - Paul Rabbering
00:00 - 02:00 uur - Evelien de Bruijn
02:00 - 04:00 uur - Rick van Velthuysen
04:00 - 06:00 uur - Frank van ’t Hof
06:00 - 08:00 uur - Annemieke Schollaardt
De Tunes
De Tunes zijn Verleden Tijd. Wil je ze horen, luister dan eind november naar de Evergreen top 1000. Ongetwijfeld met Anneke Grönloh en Koos Alberts.
Het gaat om de volgende tunes: aan het begin van ieder uur: Tommy Ouverture (The Who). Altijd aan het einde van het uur (overzicht): Swinging Olympia (Europarade) Verder worden gebruikt: Soul Coaxing, Guess what, Cute, Mannix, Babyface, The man.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kabelfrequenties
Overzicht van verschillende steden:
http://www.frequenties.net/station/radio-2
FM-etherfrequenties
Friesland: 88.0 MHz en 92.9 MHz
Groningen: 88.0 MHz
Drenthe: 88.0 MHz
Overijssel: 88.0 MHz en 104.6 MHz
Gelderland: 88.2 MHz, 92.6 MHz en 104.6 MHz
Flevoland: 88.0 MHz en 92.6 MHz
Utrecht: 92.6 MHz
Noord-Holland: 92.6 MHz en 92.9 MHz
Zuid-Holland: 92.6 MHz
Zeeland: 92.6 MHz en 97.8 MHz
Noord-Brabant: 88.2 MHz en 92.6 MHz
Limburg: 88.2 MHz, 93.4 MHz en 97.2 MHz
Luisteren via internet:
http://icecast.omroep.nl/radio2-bb-mp3![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
http://www.radio2.nl/nieuws/id-6114-mannen-versus-vrouwen.html
De Top 2000 in beeld
Cultura 24:
Tussen Kerst en Oud & Nieuw 2018 zal NPO Cultura vast weer vanuit het Top 2000 Café iedere dag Top 2000 Visual Radio uitzenden. Verrijkt met clips van en informatie over artiesten en songs uit de Lijst der Lijsten. Met het mensonterende café. Had ik daar al over geklaagd?
Nederland 3
Tijdens de Top 2000 kun je in de nachtelijke uurtjes hopelijk ook weer meekijken in de studio (en tot 3 uur in het cafe) via NPO3 tussen +/- 01.00 - 06.00 uur. Tussen 3 en 5 wordt het café gepoetst, ongetwijfeld met Echoes op de achtergrond.
Website
http://www.nporadio2.nl/top2000/home
Etalagekanalen
Tevens vind je de Top 2000 dit jaar vast weer op de etalagekanalen van UPC, Ziggo (kanaal 13), Delta en Caiway, waar men NPO 2 Extra of NPO 3 Extra of wat het ook is 1 op 1 naar omzet!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vanaf wanneer stemmen?
Dat had je al moeten doen.
Voor uitgebreide statistieken:
http://pino112.nl/top2000/
Pino, held!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Spotify:
Open in Spotify de lijst der lijsten en luister daar een groot deel van de lijst terug! Op dit moment zijn de lijsten tot 2013 beschikbaar. Dat zal vast ooit geupdatet zijn, maar geen zin om dat uit te zoeken. http://www.radio2.nl/nieuws/id-4908/top-2000-spotify-app.html
Staat ie in de top 2000?
Hopelijk kunnen we ook dit jaar genieten van een site met schijtlollige gifjes waarin je kunt zien welke liedjes de lijst hebben gehaald. Als het goed is zijn dit er precies 2000. De site is online op www.staatieindetop2000.nl. Vorig jaar konden we niet tellen en ging dat mis.
Nog wat classics:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vorig jaar waren HoudJeMond en ArnieAlberts onze representatives in het café, wie o wie worden het dit jaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De lijst door de jaren heen:![]()
Helemaal geen 'Jij ook' dit uur.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Jep, de ongecensureerde versie.I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo![]()
JA DAT GAAT DUS NIET WANT AUTO HEEFT MAAR DRIE WIELEN NUquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
deze vind ik minder[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Vraag je Kyran ff.quote:Op vrijdag 28 december 2018 11:13 schreef alopio het volgende:
Matige TTzit te kutten op mobiel, en ik had nog wel zon mooie
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
![]()
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?![]()
ik vind WT ook wat minder.quote:I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html![]()
Had trouwens liever 'What have you done' in de lijst gezien.That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker![]()
Wat had je gewild dan?quote:Op vrijdag 28 december 2018 11:13 schreef alopio het volgende:
Matige TTzit te kutten op mobiel, en ik had nog wel zon mooie
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?![]()
Hoeveel gothics zitten er in Nederland dat Within Temptation met zoveel nummers in de lijst staat.Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2![]()
quote:Op vrijdag 28 december 2018 11:15 schreef 4-elements het volgende:
Had trouwens liever 'What have I done to deserve this van PSB' in de lijst gezien.
I love music |Ajax forever
Lastige keus, maar ik ben het wel met je eens denk ik.quote:Op vrijdag 28 december 2018 11:15 schreef 4-elements het volgende:
Had trouwens liever 'What have you done' in de lijst gezien.![]()
Ik vind WT eigenlijk helemaal niks, alleen Sharon den Adel vind ik wel wat. Die doorstaat het ouder worden eigenlijk uitstekend.
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo![]()
Oh, het zijn er maar 4.quote:Op vrijdag 28 december 2018 11:15 schreef DireStraits7 het volgende:
Hoeveel gothics zitten er in Nederland dat Within Temptation met zoveel nummers in de lijst staat.Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2![]()
alleen moet ze niet gaan lachen, want dat trek ik echt nietquote:Op vrijdag 28 december 2018 11:15 schreef nozem het volgende:
Ik vind WT eigenlijk helemaal niks, alleen Sharon den Adel vind ik wel wat. Die doorstaat het ouder worden eigenlijk uitstekend.
Deze vind ik beter dan Fasterquote:Op vrijdag 28 december 2018 11:15 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Sowieso.Wel de minste van WT in de lijst denk ik, maar nog steeds prima.
For you, there'll be no more crying.
For you, the sun will be shining.
And I feel that when I'm with you,
It's alright, I know it's right.![]()
Ik verwijs je wat betreft de betiteling 'Gothic' graag naar een zeer lange topicreeks die hier jaren geleden liep waar de echte puristen het zwaard opnamen tegen lieden die WT ook onder de Gothic vlag schaarden.quote:Op vrijdag 28 december 2018 11:15 schreef DireStraits7 het volgende:
Hoeveel gothics zitten er in Nederland dat Within Temptation met zoveel nummers in de lijst staat.
Had ik trouwens al een keer iets over Nightwish gezegd?
That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker![]()
Vind Sinéad stiekem heel tof.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Wishmasterquote:Op vrijdag 28 december 2018 11:17 schreef 4-elements het volgende:
Had ik trouwens al een keer iets over Nightwish gezegd?
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Nummer van Within Temptationquote:
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
oh, dacht ff dat je dat gestoorde wijf tof vondquote:Op vrijdag 28 december 2018 11:18 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Nummer van Within Temptation
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Een snuif en een traan![]()
Evenstar
![]()
Also known as Kyran or Theoden![]()
Queen Floorquote:Op vrijdag 28 december 2018 11:17 schreef 4-elements het volgende:
Had ik trouwens al een keer iets over Nightwish gezegd?![]()
![]()
Ja, maar het mag vaker gezegd worden dat die ook in de lijst horen.quote:Op vrijdag 28 december 2018 11:17 schreef 4-elements het volgende:
Had ik trouwens al een keer iets over Nightwish gezegd?![]()
![]()
Goed verhaal.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Sorry als ik met mijn opmerking wat tere emo's gekwetst heb.quote:Op vrijdag 28 december 2018 11:17 schreef nozem het volgende:
[..]
Ik verwijs je wat betreft de betiteling 'Gothic' graag naar een zeer lange topicreeks die hier jaren geleden liep waar de echte puristen het zwaard opnamen tegen lieden die WT ook onder de Gothic vlag schaarden.
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
Dream Theater mag er ook wel in, hoor.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
quote:
Enter & The Dance grijsgedraaid, daarna werd het meh.quote:'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal![]()
Opeth - Ghost of Perditionquote:Op vrijdag 28 december 2018 11:19 schreef SonicVolcano het volgende:
Dream Theater mag er ook wel in, hoor.
quote:Op vrijdag 28 december 2018 11:19 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ok. You go Ooo-Eee-Ooo-Aah-Aah Ching-Ching-Wadda-Wadda-Bing-Bing.
Ik ken hem nog.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Dat je je afvraagt wie er op die bestuurdersstoel gezeten heeft, dat je gaat tranen na een snuif aan dat dingquote:![]()
![]()
quote:
Dat is Witch Doctor. En dan niet de versie van De Staatquote:Op vrijdag 28 december 2018 11:19 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ok. You go Ooo-Eee-Ooo-Aah-Aah Ching-Ching-Wadda-Wadda-Bing-Bing.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 28 december 2018 11:20 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Dat je je afvraagt wie er op die bestuurdersstoel gezeten heeft, dat je gaat tranen na een snuif aan dat ding
Van welke reclame was deze ook alweer eens? Leverde ze nogmaals een hitnotering op met dit nummer, ergens in de nineties..I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo![]()
Maar hoe heet ze nu, ondertussen vaker haar naam verandert als Puff Daddyquote:![]()
Kutquote:Op vrijdag 28 december 2018 11:20 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Dat is Witch Doctor. En dan niet de versie van De Staat![]()
![]()
Sukkel. Nu had ik het ook fout.quote:The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Evenstar
![]()
Man man man we missen echt pareltjes inderdaad.quote:
Opeth, Type O Negative, Black Sabbath, Nightwish en nog teveel anderen.![]()
eh ja...quote:Op vrijdag 28 december 2018 11:20 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ze is echt heel boos op haar moeder he?
Leuke meisjes in die café, jwz.Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
Maar het zit wel in je hoofdquote:Op vrijdag 28 december 2018 11:21 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Sukkel. Nu had ik het ook fout.![]()
![]()
ik mis ook heel veel, maar ik vind ook van heel veel van mijn voorkeur dat het niet past in de top 2000. prima wmbquote:Op vrijdag 28 december 2018 11:21 schreef Kyran het volgende:
[..]
Man man man we missen echt pareltjes inderdaad.
Opeth, Type O Negative, Black Sabbath, Nightwish en nog teveel anderen.I love music |Ajax forever
Klopt welquote:Op vrijdag 28 december 2018 11:21 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Maar het zit wel in je hoofd
Memory onder de 1000
deze is wel te doen van Babs[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
ze is nu toch intussen een soort Sylvana geworden? Boos op de witte mannenquote:Op vrijdag 28 december 2018 11:20 schreef alopio het volgende:
[..]
Maar hoe heet ze nu, ondertussen vaker haar naam verandert als Puff DaddySame shit, different day
SC hopper present![]()
Ik zou Demon Hunter ook wel in de lijst willen, maar dat zal wel nooit gebeuren.quote:Op vrijdag 28 december 2018 11:21 schreef Kyran het volgende:
[..]
Man man man we missen echt pareltjes inderdaad.
Opeth, Type O Negative, Black Sabbath, Nightwish en nog teveel anderen.
Christelijke death metal![]()
![]()
dat doet me ergens aan denkenquote:Op vrijdag 28 december 2018 11:22 schreef djenneke het volgende:
GvD, ik verslik me bijna in mijn koffie.Same shit, different day
SC hopper present![]()
Typisch zo'n solo die erg sterk begint, maar waar je later van denkt: "Daar zat toch meer in"...I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo![]()
quote:Op vrijdag 28 december 2018 11:22 schreef djenneke het volgende:
GvD, ik verslik me bijna in mijn koffie.
Chickies.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
O god Streisand!
Kan er niks aan doen maar zij werkt zo op mijn zenuwen, haar zang, haar gezicht, haar uitstraling. Kan er niks aan doen![]()
Woman In Love vind ik ook wel leukquote:Op vrijdag 28 december 2018 11:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Memory onder de 1000
deze is wel te doen van Babs
Oneens, geen hits, geen extreme vooruitstrevende unieke bijdrage.quote:Op vrijdag 28 december 2018 11:18 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ja, maar het mag vaker gezegd worden dat die ook in de lijst horen.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Heeft iemand een mes of een touw?|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Ik mis wel echt Wynona's Big Brown Beaver in de lijst.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Is de singleversie niet anders dan de albumversie?quote:Op vrijdag 28 december 2018 11:22 schreef nozem het volgende:
Typisch zo'n solo die erg sterk begint, maar waar je later van denkt: "Daar zat toch meer in"...Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
ik ookquote:Op vrijdag 28 december 2018 11:23 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Woman In Love vind ik ook wel leuk
De enige goede Barbara Streisand is van Ducksawsquote:Op vrijdag 28 december 2018 11:22 schreef alopio het volgende:
O god Streisand!
Kan er niks aan doen maar zij werkt zo op mijn zenuwen, haar zang, haar gezicht, haar uitstraling. Kan er niks aan doen![]()
![]()
MemoryEen van de mooiste musicalnummers
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam![]()
Ik vermoed dar Sylvana Sinaid is, of andersomquote:Op vrijdag 28 december 2018 11:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ze is nu toch intussen een soort Sylvana geworden? Boos op de witte mannen![]()
Dat is de enige die ik wel leuk vindquote:Op vrijdag 28 december 2018 11:23 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Woman In Love vind ik ook wel leuk![]()
Want warm jeugdsentiment enzo.I'm just a Soul whose Intentions are Good![]()
Ik vind musicals strontirritant.quote:Op vrijdag 28 december 2018 11:23 schreef MaJo het volgende:
MemoryEen van de mooiste musicalnummers
Als dat het criterium is, valt er wel veel afquote:Op vrijdag 28 december 2018 11:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oneens, geen hits, geen extreme vooruitstrevende unieke bijdrage.
I'm just a Soul whose Intentions are Good![]()
Leuke muziek voor in een of andere kutmusical of tekenfilm van 40 jaar geleden..I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo![]()
Gaat dat over Barbara's onderkant?quote:Op vrijdag 28 december 2018 11:23 schreef SonicVolcano het volgende:
Ik mis wel echt Wynona's Big Brown Beaver in de lijst.![]()
Hair is fantastisch hoorquote:Op vrijdag 28 december 2018 11:24 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik vind musicals strontirritant.![]()
![]()
Je bent zelf strontirritant!quote:Op vrijdag 28 december 2018 11:24 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik vind musicals strontirritant.
Musicals
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam![]()
Evenstar
![]()
Ook wel waar. Opent is een tikje te denk ik. Type O en Nightwish zou kunnen.quote:Op vrijdag 28 december 2018 11:22 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik mis ook heel veel, maar ik vind ook van heel veel van mijn voorkeur dat het niet past in de top 2000. prima wmb![]()
Ik heb me gisteren voor de zoveelste keer weer prima vermaakt...quote:Op vrijdag 28 december 2018 11:24 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik vind musicals strontirritant.![]()
![]()
volgens mij is Sinead pas recent omquote:Op vrijdag 28 december 2018 11:23 schreef alopio het volgende:
[..]
Ik vermoed dar Sylvana Sinaid is, of andersomSame shit, different day
SC hopper present![]()
welke?quote:Op vrijdag 28 december 2018 11:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb me gisteren voor de zoveelste keer weer prima vermaakt...Same shit, different day
SC hopper present![]()
Eens.quote:Op vrijdag 28 december 2018 11:23 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
De enige goede Barbara Streisand is van Ducksaws
Kijk ze is een goede zangeres, maar ik trek heel dat figuur streisand niet, weet niet waarom, maar heel de uitstraling ofzo![]()
Nee over Wynona Ryder.quote:Op vrijdag 28 december 2018 11:24 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Gaat dat over Barbara's onderkant?The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Hoe was het? Ik vind Cats zelf een van de minste, behalve dan Memoryquote:Op vrijdag 28 december 2018 11:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb me gisteren voor de zoveelste keer weer prima vermaakt...
Mooi geformuleerd.quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Ja maar die wisselt per week van gedachtegoed volgens mijquote:Op vrijdag 28 december 2018 11:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
volgens mij is Sinead pas recent om![]()
Kraai Baby![]()
![]()
Djenneke Joplin.quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Magistraal weer.quote:Op vrijdag 28 december 2018 11:25 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hoe was het? Ik vind Cats zelf een van de minste, behalve dan Memory
Memories aan mijn overleden moeder, bij wie we dat nummer ook tijdens de uitvaart hebben gespeeld...![]()
heet jij in het echt geen djenneke dan?quote:I love music |Ajax forever
Klinkt plausibel, misschien staat er op laatstgenoemde een langere solo. Helaas rijkt mijn kennis van deze band niet zo ver.quote:Op vrijdag 28 december 2018 11:23 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Is de singleversie niet anders dan de albumversie?
Zo noemde mijn omaquote:Op vrijdag 28 december 2018 11:26 schreef peaceman het volgende:
[..]
heet jij in het echt geen djenneke dan?mij altijd. En mijn vader doet dat nog steeds
Wat een stem ,ik zeg u wat een stem![]()
![]()
Die Periode lui werken niet door ook. Hoe moeilijk is het om een band ff te testen op waar hij lek is
Wiel er af, ff in een bak water en klaar![]()
![]()
Dan komt het wel extra hard binnen jaquote:Op vrijdag 28 december 2018 11:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Magistraal weer.
Memories aan mijn overleden moeder, bij wie we dat nummer ook tijdens de uitvaart hebben gespeeld...![]()
Prachtig nummer is het. Ik weet niet wat het is maar de musical zelf trekt me niet zo
Hier moeten al die wannabe voice sterretjes naar luisteren en daarna hun bek houden en nooit meer aan zingen denken
Dit is pas een artiest, dit is pas muziek![]()
Vanavond komt ze weer voorbij, met haar Mercedes Benz.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
beetje honing in de thee was niet verkeerd geweestquote:I love music |Ajax forever
Die vrouw had wel een ziel hoor. Jammer dat ze ook te veel geld voor te veel drugs had
Beter dan zo'n stomme Porschequote:Op vrijdag 28 december 2018 11:27 schreef Dagoduck het volgende:
Vanavond komt ze weer voorbij, met haar Mercedes Benz.Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
Janice is best een mooie naamquote:Op vrijdag 28 december 2018 11:27 schreef djenneke het volgende:
[..]
Niet de achternaam, gek, en ik heet met -ce niet -s
Had vroeger een ex-studiegenootje dat zo heette. Leuke meid. Nooit wat geworden though![]()
![]()
Ieder z'n ding...quote:Op vrijdag 28 december 2018 11:27 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dan komt het wel extra hard binnen ja![]()
Prachtig nummer is het. Ik weet niet wat het is maar de musical zelf trekt me niet zo
![]()
Dat was ikquote:Op vrijdag 28 december 2018 11:28 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Janice is best een mooie naam
Had vroeger een ex-studiegenootje dat zo heette. Leuke meid. Nooit wat geworden though
Gelukkig staat haar, wat mij betreft, beste nummer nog een stuk hoger.quote:Op vrijdag 28 december 2018 11:27 schreef Dagoduck het volgende:
Vanavond komt ze weer voorbij, met haar Mercedes Benz.
Dat zijn genoeg tanden zeg..quote:
Nja, hit maakt veel toch gewoon relevantquote:Op vrijdag 28 december 2018 11:24 schreef djenneke het volgende:
[..]
Als dat het criterium is, valt er wel veel af[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Op bewegend beeld zien ze er leuker uit.quote:Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
jij hebt ze liever zonder tanden?quote:
Probeer eens bejaardenflat "nog lang niet dood"I love music |Ajax forever
HJ Smits
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Dat sowiesoquote:
Maar blijft leuk dat we beiden van de musicals zijnGa jij ook naar Book of Mormon toevallig?
Links is zo'n Communicatie-tutje die na een ONS zegt 'oh, dit doe ik normaal gesproken echt nooit!'.quote:The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Ik weet niet hoeveel jij er hebt? Persoonlijk vind ik een vol gebit beter, dan als er tanden ontbrekenquote:
Sommige mannen schijnen daar anders over te denken
Waarom...waarom...waarom
Denk je ik stem hierop, lijkt me niet dat hun nu een grote fanclub hebben.
Wie doet dit![]()
Gegoogled maar niet gevonden.quote:Op vrijdag 28 december 2018 11:30 schreef peaceman het volgende:
[..]
jij hebt ze liever zonder tanden?
Probeer eens bejaardenflat "nog lang niet dood"Gegoogled maar niet gevonden.quote:Op vrijdag 28 december 2018 11:30 schreef peaceman het volgende:
[..]
jij hebt ze liever zonder tanden?
Probeer eens bejaardenflat "nog lang niet dood"
Wie?quote:Op vrijdag 28 december 2018 11:31 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat sowieso
Maar blijft leuk dat we beiden van de musicals zijnGa jij ook naar Book of Mormon toevallig?
Nee dus...![]()
Geen idee, heb nooit ONS.quote:Op vrijdag 28 december 2018 11:31 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Links is zo'n Communicatie-tutje die na een ONS zegt 'oh, dit doe ik normaal gesproken echt nooit!'.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Hier ging iets foutquote:Op vrijdag 28 december 2018 11:31 schreef nozem het volgende:
[..]
Gegoogled maar niet gevonden.
[..]
Gegoogled maar niet gevonden.![]()
Leuk voor nummer 1876 of zo."Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Ik weet wel zeker dat een heleboel mensen dit leuk vinden. Heeft best een grappige tekst.quote:Op vrijdag 28 december 2018 11:31 schreef alopio het volgende:
Waarom...waarom...waarom
Denk je ik stem hierop, lijkt me niet dat hun nu een grote fanclub hebben.
Wie doet ditCum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
Een hilarische musical van de makers van South Park. Gezien in NY en heb echt zitten huilen van het janken. Volgend jaar 2 weken in Carre!quote:26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam![]()
Komt er een musical van het Book of Mormon? Opmerkelijkquote:Op vrijdag 28 december 2018 11:31 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat sowieso
![]()
![]()
Ik heb ze een paar jaar geleden live gezien.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Wat is een ONS? Ik dacht 100 gram.... eh... laat maar.quote:I'm just a Soul whose Intentions are Good![]()
Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well![]()
South Park...quote:Op vrijdag 28 december 2018 11:32 schreef MaJo het volgende:
[..]
Een hilarische musical van de makers van South Park. Gezien in NY en heb echt zitten huilen van het janken. Volgend jaar 2 weken in Carre!
Dat vind ik pure horror, dus dat gaat 'm niet worden.![]()
Ik heb ook liever een vrouw met tanden, maar ze moeten niet te nadrukkelijk aanwezig zijn. Dat is echter persoonlijke smaak. De partner van Anky van Grunsven denkt daar vast anders over.quote:Op vrijdag 28 december 2018 11:31 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik weet niet hoeveel jij er hebt? Persoonlijk vind ik een vol gebit beter, dan als er tanden ontbreken
Sommige mannen schijnen daar anders over te denkenI'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo![]()
Waarom staat deze troep zo hoog"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Jeugdfavorietje hoor
Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well![]()
lekkerquote:Op vrijdag 28 december 2018 11:32 schreef Gretzl het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
En over vijftien jaar weet niemand meer over Jim uit Idols en die dikke uit de jury (zit nu bij Radio 5 trouwens).quote:Op vrijdag 28 december 2018 11:31 schreef BillDauterive het volgende:
Dit plaatje was 15 jaar geleden leuk. Dit hoeft nu echt niet te stijgen in de lijst"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Maar ik wou juist dat dit weg was, gewoon een jaar niet erin was, dat dit gewoon geen hit was, dat ik geen Rick maar Annemieke zag, dat dit er nooit meer in was, dat dit geen stemlijst nummer was, dat dit opeens verdwenen was,![]()
hier gaat wat mis....quote:Op vrijdag 28 december 2018 11:32 schreef MaJo het volgende:
[..]
Een hilarische musical van de makers van South Park. Gezien in NY en heb echt zitten huilen van het janken. Volgend jaar 2 weken in Carre!I love music |Ajax forever
quote:Op vrijdag 28 december 2018 11:34 schreef alopio het volgende:
Maar ik wou juist dat dit weg was, gewoon een jaar niet erin was, dat dit gewoon geen hit was, dat ik geen Rick maar Annemieke zag, dat dit er nooit meer in was, dat dit geen stemlijst nummer was, dat dit opeens verdwenen was,
Al die onzekere mensen van tegenwoordig met hun minderwaardigheidscomplex hebben hier op gestemd.quote:
Ik wou dat ik jou was
Un dann rettet kein Kavallerie,
Ik vind het bij Van Grunsven altijd zo ironisch dat iemand die zo van paarden houdt zelf ook zo op een paard lijkt.quote:Op vrijdag 28 december 2018 11:33 schreef nozem het volgende:
[..]
Ik heb ook liever een vrouw met tanden, maar ze moeten niet te nadrukkelijk aanwezig zijn. Dat is echter persoonlijke smaak. De partner van Anky van Grunsven denkt daar vast anders over.![]()
![]()
En het is klinkt ook nog eens als dat andere kleinkunst duo uit de recent Vaderlandsche geschiedenis.I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo![]()
Sindsdien ga je - mbv die snor - incognito door het leven?quote:Op vrijdag 28 december 2018 11:32 schreef Dagoduck het volgende:
Ik heb ze een paar jaar geleden live gezien.![]()
Dit, daarentegen mag veel hoger."Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Angela Groothuizen?quote:Op vrijdag 28 december 2018 11:33 schreef Ferdo het volgende:
[..]
En over vijftien jaar weet niemand meer over Jim uit Idols en die dikke uit de jury (zit nu bij Radio 5 trouwens).![]()
Mensen zijn raar.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic![]()
Dit nummer is voor vreemde mensen"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Ze zijn wel de surrogaat-versie van Acda&De Munnik ja, maar dat doen ze wel goed. Hun theatershows en theaterliedjes zijn uitstekendquote:Op vrijdag 28 december 2018 11:34 schreef nozem het volgende:
En het is klinkt ook nog eens als dat andere kleinkunst duo uit de recent Vaderlandsche geschiedenis.![]()
![]()
Dit mag dan wel weer hoger.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Dan is het misschien niet jouw ding nee. Ik vond het echt superdroogquote:Op vrijdag 28 december 2018 11:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
South Park...
Dat vind ik pure horror, dus dat gaat 'm niet worden.
The Doors staan veel te laag met hun nummers.[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
[b]Op vrijdag 15 januari 2010 10:36 schreef boudemaniak het volgende:[/b]
Eindbaas ^O^![]()
Stimmt.quote:Op vrijdag 28 december 2018 11:34 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Sindsdien ga je - mbv die snor - incognito door het leven?|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Soms is het jammer dat hier geen like-knop aanwezig is.quote:Op vrijdag 28 december 2018 11:34 schreef alopio het volgende:
Maar ik wou juist dat dit weg was, gewoon een jaar niet erin was, dat dit gewoon geen hit was, dat ik geen Rick maar Annemieke zag, dat dit er nooit meer in was, dat dit geen stemlijst nummer was, dat dit opeens verdwenen was,![]()
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Werken, muziek luisteren en fokken tegelijk werkt nietquote:
Ga ik misschien volgend jaar ook doenquote:
"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Jezus, ik zie nu dat Light My Fire buiten de top 500 beland is...Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
je ben vrouw toch? moet kunnenquote:Op vrijdag 28 december 2018 11:35 schreef MaJo het volgende:
[..]
Werken, muziek luisteren en fokken tegelijk werkt nietI love music |Ajax forever
Dat dacht ik 13 jaar geleden ookquote:Op vrijdag 28 december 2018 11:33 schreef Ferdo het volgende:
[..]
En over vijftien jaar weet niemand meer over Jim uit Idols en die dikke uit de jury (zit nu bij Radio 5 trouwens).Maar ben bang dat dat over 2 jaar toch nog niet het geval is.
Huppatee, alweer The Doors. Die mogen bijna altijd. Is toch wel tijdloos.I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo![]()
Werken moet je ook niet doen deze weekquote:Op vrijdag 28 december 2018 11:35 schreef MaJo het volgende:
[..]
Werken, muziek luisteren en fokken tegelijk werkt niet![]()
![]()
2 dingen tegelijk wil wel maar 3 is blijkbaar teveelquote:
Helaas is er al een goede film van ze, en de belangrijkste leden hebben ook al de troefkaart gespeeld.quote:Op vrijdag 28 december 2018 11:35 schreef ShevaJB het volgende:
The Doors staan veel te laag met hun nummers.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
is ook een minder nummer van the doors vind ikquote:Op vrijdag 28 december 2018 11:35 schreef DireStraits7 het volgende:
Jezus, ik zie nu dat Light My Fire buiten de top 500 beland is...I love music |Ajax forever
Ik heb nog een beetje hoofdpijn van gisteravond
Hoe lang stond People Are Strange er al in?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Stem altijd op een Doors nummer, dit jaar was het dezequote:Op vrijdag 28 december 2018 11:35 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ga ik misschien volgend jaar ook doen![]()
Bijna alles van The Doors is gedaald.
Orgelgodquote:Op vrijdag 28 december 2018 11:36 schreef peaceman het volgende:
[..]
is ook een minder nummer van the doors vind ik![]()
I'm tokking to you
Ik hoor een Triggerfingertje[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Hans Teeuwen heeft dit nummer verpest.Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
ik heb al moeite met 1 ding tegelijkquote:Op vrijdag 28 december 2018 11:36 schreef MaJo het volgende:
[..]
2 dingen tegelijk wil wel maar 3 is blijkbaar teveel
Zout!Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Wat een geschreeuw in dit nummer zeg."Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Beetje alcohol nu doet wonderenquote:Op vrijdag 28 december 2018 11:36 schreef MTheBassman het volgende:
Ik heb nog een beetje hoofdpijn van gisteravond![]()
Sinds '05.quote:Op vrijdag 28 december 2018 11:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoe lang stond People Are Strange er al in?"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
je mag dieren er niet zomaar meer bijhalen he?!quote:Op vrijdag 28 december 2018 11:36 schreef djenneke het volgende:
[..]
Dat is een broodje aap verhaal peace.I love music |Ajax forever
Jeugdsentiment.
En het voorbeeld dat een collega noemde om mij te overtuigen dat jaren '80 muziek slecht is
WANSMAAK NEDERLANDquote:Op vrijdag 28 december 2018 11:36 schreef Dagoduck het volgende:
Bijna alles van The Doors is gedaald.![]()
Zonde. Maar de echte fans blijven wetenquote:Op vrijdag 28 december 2018 11:36 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Helaas is er al een goede film van ze, en de belangrijkste leden hebben ook al de troefkaart gespeeld.[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
Eindbaas ^O^![]()
SjouwtUn dann rettet kein Kavallerie,
Ik wissel meestal The End en Riders On The Storm af, dit jaar was het de tweedequote:Op vrijdag 28 december 2018 11:36 schreef alopio het volgende:
[..]
Stem altijd op een Doors nummer, dit jaar was het deze
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
_____
Eén troefkaart maar, want Mr. Mojo Risin was al een tijd dood toen de Top 2000 begon.quote:Op vrijdag 28 december 2018 11:36 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Helaas is er al een goede film van ze, en de belangrijkste leden hebben ook al de troefkaart gespeeld.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
De whiskey ging een beetje hard gisterenquote:
Dan had ie honderden betere voorbeelden kunnen bedenken.quote:Op vrijdag 28 december 2018 11:37 schreef djenneke het volgende:
Jeugdsentiment.
En het voorbeeld dat een collega noemde om mij te overtuigen dat jaren '80 muziek slecht is![]()
Wat zeg je nu precies?quote:Op vrijdag 28 december 2018 11:37 schreef peaceman het volgende:
[..]
je mag dieren er niet zomaar meer bijhalen he?!
Wat een domme collega. Die collega heeft ook zeker heel de dag skyradio op en stemt op veldhuis en Kemper, Bløf en Nick en simonquote:Op vrijdag 28 december 2018 11:37 schreef djenneke het volgende:
Jeugdsentiment.
En het voorbeeld dat een collega noemde om mij te overtuigen dat jaren '80 muziek slecht is![]()
Ik kan me slechtere jaren '80-muziek voorstellen.quote:Op vrijdag 28 december 2018 11:37 schreef djenneke het volgende:
Jeugdsentiment.
En het voorbeeld dat een collega noemde om mij te overtuigen dat jaren '80 muziek slecht is"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Shout
Eighties doem, altijd goed. Goeie beat en synthsound.. lekker dreigend.
zijquote:Op vrijdag 28 december 2018 11:38 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Dan had ie honderden betere voorbeelden kunnen bedenken.
Ze hield meer van happy hardcore uit de jaren 90
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
_____
Nee, dat dan weer net niet.quote:Op vrijdag 28 december 2018 11:38 schreef alopio het volgende:
[..]
Wat een domme collega. Die collega heeft ook zeker heel de dag skyradio op en stemt op veldhuis en Kemper, Bløf en Nick en simonI'm just a Soul whose Intentions are Good![]()
Ik ben vergeten hoe lekker dit nummer is
Hmm, die heb ik dan een aantal keer niet gehoord voor mijn gevoel.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
The End verleden jaar op gestemd, is ook prachtigquote:Op vrijdag 28 december 2018 11:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik wissel meestal The End en Riders On The Storm af, dit jaar was het de tweede![]()
Beetje jammer dat Killing Joke er maar één keer in staat.quote:Op vrijdag 28 december 2018 11:38 schreef nozem het volgende:
Eighties doem, altijd goed. Goeie beat en synthsound.. lekker dreigend.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Raar voorbeeld.quote:Op vrijdag 28 december 2018 11:37 schreef djenneke het volgende:
Jeugdsentiment.
En het voorbeeld dat een collega noemde om mij te overtuigen dat jaren '80 muziek slecht is[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
True, true...quote:Op vrijdag 28 december 2018 11:38 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Eén troefkaart maar, want Mr. Mojo Risin was al een tijd dood toen de Top 2000 begon.
Ik vrees dat het weinig indruk maakt als ook één van de heren Krieger of Densmore besluit tot het spelen van de kaart. Zijn toch iets minder bekend, al heeft de eerste Light My Fire geschreven."Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Jezus. Die mensen weten van gekheid ook niet meer wat ze moeten doen overdag he?quote:Op vrijdag 28 december 2018 11:39 schreef peaceman het volgende:
[..]
https://www.metronieuws.n(...)ekwoorden-met-dierenI'm just a Soul whose Intentions are Good![]()
quote:Op vrijdag 28 december 2018 11:38 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Ik kan me slechtere jaren '80-muziek voorstellen.I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo![]()
Wanneer ze het doen op de eerste dag van de stemweek moet het wel iets werken, verder niet denk.quote:Op vrijdag 28 december 2018 11:39 schreef Ferdo het volgende:
[..]
True, true...
Ik vrees dat het weinig indruk maakt als ook één van de heren Krieger of Densmore besluit tot het spelen van de kaart. Zijn toch iets minder bekend, al heeft de eerste Light My Fire geschreven.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
idd teveel tijd over... ga werken..... (of op fokquote:Op vrijdag 28 december 2018 11:39 schreef djenneke het volgende:
[..]
Jezus. Die mensen weten van gekheid ook niet meer wat ze moeten doen overdag he?)
Best leukquote:
En dan het lieft als DWDD net begint, beetje extra aandachtquote:Op vrijdag 28 december 2018 11:40 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wanneer ze het doen op de eerste dag van de stemweek moet het wel iets werken, verder niet denk.
Wel met Halina Reijn als tafelgast, kan ze weer quasi geschokt doen![]()
![]()
Modern talking wint.quote:I'm just a Soul whose Intentions are Good![]()
Dit klinkt als een Creed ripoff."Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
quote:Op vrijdag 28 december 2018 11:38 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Ik kan me slechtere jaren '80-muziek voorstellen.No Dukes of Hazzard in the classroom![]()
tja ik vind dit best aardig, maar waarom dit nou perse in de top 2000 moet staan????I love music |Ajax forever
Wie houdt dat mens in hemelsnaam op tv/film?quote:Op vrijdag 28 december 2018 11:41 schreef alopio het volgende:
[..]
En dan het lieft als DWDD net begint, beetje extra aandacht
Wel met Halina Reijn als tafelgast, kan ze weer quasi geschokt doenI'm just a Soul whose Intentions are Good![]()
Dat is ook weer zo'n nummer dat ik heb leren kennen door een remix er van, geen idee meer welke dat was overigens, was geloof ik. Werd geloof ik gedraaid door Tomcraft op de allereerste Defqon 1 in 2003.quote:Op vrijdag 28 december 2018 11:39 schreef alopio het volgende:
[..]
The End verleden jaar op gestemd, is ook prachtigOp maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
_____
American Psychoquote:
[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
Eindbaas ^O^![]()
Omdat er mensen op stemmenquote:Op vrijdag 28 december 2018 11:41 schreef peaceman het volgende:
tja ik vind dit best aardig, maar waarom dit nou perse in de top 2000 moet staan????
Haha, ja en dan moet ik meteen weer denken aan:quote:
In 2014 Pearl Jam live gezien, kwam Chris Cornell meedoen om dit nummer te spelenZo vet.
De cover van eighties staat er ook inquote:Op vrijdag 28 december 2018 11:39 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Beetje jammer dat Killing Joke er maar één keer in staat.![]()
![]()
Meh...denk meer niveau Vanessa bijvoorbeeld.quote:
Ah. Hier heb ik op gestemd, had veeeeel hoger gemoeten.
Fuck Docker, vrtualisatie, de Windows command prompt, json en mock services.
En fuck werken op je vrije dag.
My friends all drive horses![]()
ik heb haar zelfs een keer naakt op het toneel gezien, trauma opgelopenquote:Op vrijdag 28 december 2018 11:42 schreef djenneke het volgende:
[..]
Wie houdt dat mens in hemelsnaam op tv/film?![]()
quote:
Omdat Chris Cornellquote:Op vrijdag 28 december 2018 11:41 schreef peaceman het volgende:
tja ik vind dit best aardig, maar waarom dit nou perse in de top 2000 moet staan????![]()
Hongerstaking.quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Sterktequote:Op vrijdag 28 december 2018 11:43 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik heb haar zelfs een keer naakt op het toneel gezien, trauma opgelopen![]()
Creedquote:
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Ik heb niks gezegdquote:Op vrijdag 28 december 2018 11:43 schreef alopio het volgende:
[..]
Chris Cornell god
Een van mijn favoriete zangers,
Moet ook altijd op iets van hem stemmen
nou die merkt daar niks meer van hoorquote:I love music |Ajax forever
Ik zou het ook niemand aan willen doen.quote:Op vrijdag 28 december 2018 11:43 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik heb haar zelfs een keer naakt op het toneel gezien, trauma opgelopenI'm just a Soul whose Intentions are Good![]()
Samen doen ze het best leuk hier. Uit '91 alweer als ik me niet vergis, of misschien zelfs '90..quote:Op vrijdag 28 december 2018 11:43 schreef djenneke het volgende:
Ik dacht, dit lijkt wel Eddie Vedder.I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo![]()
Sowquote:Op vrijdag 28 december 2018 11:43 schreef peaceman het volgende:
[..]
nou die merkt daar niks meer van hoor![]()
![]()
Ik googlede het. Ik wist het echt nietquote:Op vrijdag 28 december 2018 11:44 schreef nozem het volgende:
[..]
Samen doen ze het best leuk hier. Uit '91 alweer als ik me niet vergis, of misschien zelfs '90..
Toen ik ze zag was het ook de laatste keer dat Eddie en Chris Hunger Strike zamen zongen.
Zij was ooit een van de redenen dat ik niet meer naar DWDD kijk.quote:Op vrijdag 28 december 2018 11:41 schreef alopio het volgende:
Wel met Halina Reijn als tafelgast, kan ze weer quasi geschokt doen
Ik begrijp dat men haar er nog steeds met grote regelmaat opvoert?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: