1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 | Evening Session (1900) Benito van de Pas 4-2 Toni Alcinas (R3) Fourth Round x2 Gary Anderson v Chris Dobey Michael van Gerwen v Adrian Lewis Friday December 28 Afternoon Session (1230) Fourth Round x3 Nathan Aspinall v Devon Petersen Benito van de Pas v Brendan Dolan Ryan Joyce v James Wade Evening Session (1900) Fourth Round x3 Ryan Searle v Michael Smith Jamie Lewis v Dave Chisnall Rob Cross v Luke Humphries Saturday December 29 Afternoon Session (1230) Quarter-Finals x2 Aspinall/Petersen v Van de Pas/Dolan J Lewis/Chisnall v G Anderson/Dobey Evening Session (1900) Quarter-Finals x2 Cross/Humphries v Searle/M Smith Van Gerwen/A Lewis v Joyce/Wade Sunday December 30 (1900) Semi-Finals Tuesday January 1 (2000) Final |
SPOILER: BINGOOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
Dat idee heb ik ook ja.quote:Op donderdag 27 december 2018 23:56 schreef heywoodu het volgende:
Ik kan ze dit jaar trouwens voor het eerst daadwerkelijk horen roepen, extra microfoontje op het podium?
Echt welquote:Op donderdag 27 december 2018 23:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Jammer, maar dit is ook gewoon heel knap.
Troepquote:Op donderdag 27 december 2018 23:57 schreef danos het volgende:
Indonesie koffie, nieuwe smaak, begint met een T
Waar blijft Sjantalquote:Op donderdag 27 december 2018 23:57 schreef franklop het volgende:
Broekje is helemaal uitgegaan inmiddels
Liever 4-2quote:Op donderdag 27 december 2018 23:59 schreef Geelman het volgende:
Jammer geen 4 - 0 maar een 4 - 1 is ook goed natuurlijk
zijn toch gewoon 3 films?quote:Op donderdag 27 december 2018 23:59 schreef Max23 het volgende:
LOTR serie is een kutidee, gewoon kut
86.8 geloof ikquote:
Wacht eerst de uitwerking nou maar af.quote:Op donderdag 27 december 2018 23:59 schreef Max23 het volgende:
Gezien.quote:Op donderdag 27 december 2018 23:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
In Engeland hebben ze ook een bloedhekel aan een zachte g.
CGI genot.quote:Op vrijdag 28 december 2018 00:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wacht eerst de uitwerking nou maar af.
Lekkere partij van Anderson he!quote:Op vrijdag 28 december 2018 00:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
MVG set-by-set averages:
Set 1: 102.53
Set 2: 104.67
Set 3: 110.2
Set 4: 111.89
Idd, van Sopranos maak je ook geen film.quote:Op donderdag 27 december 2018 23:59 schreef Max23 het volgende:
quote:Op vrijdag 28 december 2018 00:01 schreef Max23 het volgende:
[..]
er komt dus een serie van minstens 5 seizoenen
Er zijn meer boeken.quote:Op vrijdag 28 december 2018 00:01 schreef xzaz het volgende:
[..]
Ja en is geen serie maar een trilogie
Er komt een serie aan Hans.quote:Op vrijdag 28 december 2018 00:01 schreef xzaz het volgende:
[..]
Ja en is geen serie maar een trilogie
En Breaking Bad.quote:Op vrijdag 28 december 2018 00:01 schreef danos het volgende:
[..]
Idd, van Sopranos maak je ook geen film.
Het kan alleen maar tegenvallen in vergelijking met de films lijkt mequote:Op vrijdag 28 december 2018 00:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wacht eerst de uitwerking nou maar af.
Het gaat een andere tijdsperiode beslaan, Hans.quote:Op vrijdag 28 december 2018 00:01 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]![]()
oke ik vind 3 uur per film al lang, maar 5 seizoenen?!![]()
![]()
spannondquote:Op vrijdag 28 december 2018 00:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het gaat een andere tijdsperiode beslaan, Hans.
Stukje Eowyngodin.quote:Op vrijdag 28 december 2018 00:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
Lord of the Rings hadden ze ook best een serie van kunnen maken verder, meer uitdieping voor personages genot.
The Hobbit was vooral kut door een verschrikkelijke productie en de studio die het wilde uitmelken.quote:Op vrijdag 28 december 2018 00:02 schreef Max23 het volgende:
[..]
Het kan alleen maar tegenvallen in vergelijking met de films lijkt me
Uitmelken die handel. De Hobbit was ook allemaal kut
Mate van uitmelking ligt aan de boeken/verhalen/materiaal waarover zij beschikken.quote:Op vrijdag 28 december 2018 00:02 schreef Max23 het volgende:
[..]
Het kan alleen maar tegenvallen in vergelijking met de films lijkt me
Uitmelken die handel. De Hobbit was ook allemaal kut
Ik wil een serie gefocust op Feanor.quote:Op vrijdag 28 december 2018 00:04 schreef sr.Chief het volgende:
[..]
Mate van uitmelking ligt aan de boeken/verhalen/materiaal waarover zij beschikken.
De saga van Lord o/t Rings als geheel bestaat uit meer dan 20 (!) boeken. Tot nu toe zijn er 4 verfilmd (3 x lotr en 1 x de hobbit).
Als ze bijv. de Silmarillion mogen verfilmen dan zijn wij smikkelberen allemaal in for a treat.
Maar dat mogen ze niet.quote:Op vrijdag 28 december 2018 00:04 schreef sr.Chief het volgende:
[..]
Mate van uitmelking ligt aan de boeken/verhalen/materiaal waarover zij beschikken.
De saga van Lord o/t Rings als geheel bestaat uit meer dan 20 (!) boeken. Tot nu toe zijn er 4 verfilmd (3 x lotr en 1 x de hobbit).
Als ze bijv. de Silmarillion mogen verfilmen dan zijn wij smikkelberen allemaal in for a treat.
quote:
Het wordt ook geen serie over de ring.quote:Op vrijdag 28 december 2018 00:02 schreef xzaz het volgende:
[..]
Dat is niet over de ring. En de rest is naslagwerk.
Multi-tasken ouwe reus.quote:Op vrijdag 28 december 2018 00:04 schreef Tagliano het volgende:
Echt geen hond kijkt nog dat hele darten he
Frodo tegen Saruman toch?quote:Op vrijdag 28 december 2018 00:04 schreef Tagliano het volgende:
Echt geen hond kijkt nog dat hele darten he
Mokerhard juichen voor Wade in dit topic.quote:Op vrijdag 28 december 2018 00:05 schreef Tagliano het volgende:
Alle aids (behalve Wade) in de middag
Wadegenotquote:Op vrijdag 28 december 2018 00:05 schreef Tagliano het volgende:
Dat dacht ik dus ook. Vanwege Tolkien's familie die het (nog) niet toestaat.quote:Op vrijdag 28 december 2018 00:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar dat mogen ze niet.
Alleen van de periode The Hobbit t/m einde van LotR mag volgens mij.
Net zo lief wat mij betreft. Wat een orgastisch genot zou dat zijn.quote:Op vrijdag 28 december 2018 00:04 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik wil een serie gefocust op Feanor.
Ik overweeg om die andere 2 potten in de middag te skippenquote:Op vrijdag 28 december 2018 00:05 schreef Tagliano het volgende:
Was een one-off van Dobey. Dat denk ik. Met zijn track record was deze match een absolute anomalie.quote:Op vrijdag 28 december 2018 00:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ja, maar jouw onzin over Dobey is hiermee wel voorbij hoop ik
Die derde film was zo mensonterend slechtquote:
Matig altijd wel hoor.quote:Op vrijdag 28 december 2018 00:06 schreef sr.Chief het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook. Vanwege Tolkien's familie die het (nog) niet toestaat.
Hou toch op gastquote:Op vrijdag 28 december 2018 00:08 schreef sr.Chief het volgende:
[..]
Was een one-off van Dobey. Dat denk ik. Met zijn track record was deze match een absolute anomalie.
Laten we wel wezen, dit was Anderson op 80 procentjes.
Huh?quote:Op vrijdag 28 december 2018 00:08 schreef sr.Chief het volgende:
[..]
Was een one-off van Dobey. Dat denk ik. Met zijn track record was deze match een absolute anomalie.
Laten we wel wezen, dit was Anderson op 80 procentjes.
Geloof niet dat hij ooit nog een groot toernooi wint. Dat station is gepasseerd. Nieuwe generatie wacht.quote:Op vrijdag 28 december 2018 00:09 schreef Tagliano het volgende:
Kolere wat een leg
Ondanks 4-1 uitslag toch wel weer een beetje van de oude Lewis gezien, hopelijk zet hij dat door
Ja heerlijk, mooi dat fanatisme. Af en toe ook nonchalant 180 genotquote:Op vrijdag 28 december 2018 00:09 schreef Tagliano het volgende:
Kolere wat een leg
Ondanks 4-1 uitslag toch wel weer een beetje van de oude Lewis gezien, hopelijk zet hij dat door
Waren niet kut, maar ze hadden te veel aangepast tov de boekenquote:Op vrijdag 28 december 2018 00:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Matig altijd wel hoor.
Maar die vonden de LotR films dus al kut.
Lijkt me eerder rancune dan een zuiver oordeel. Die films waren pande-fookin-monium.quote:Op vrijdag 28 december 2018 00:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Matig altijd wel hoor.
Maar die vonden de LotR films dus al kut.
En Lewis is nog maar 33quote:Op vrijdag 28 december 2018 00:10 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Geloof niet dat hij ooit nog een groot toernooi wint. Dat station is gepasseerd. Nieuwe generatie wacht.
14/32quote:Op vrijdag 28 december 2018 00:10 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
En dat met nog best wat gemiste dubbels.
Van de nieuwe generatie is ook nog niemand stabiel eigenlijk. Is ook niet zo gek maar als straks ook nog Gando stopt heb je eigenlijk geen gevestigde orde meer op MvG naquote:Op vrijdag 28 december 2018 00:10 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Geloof niet dat hij ooit nog een groot toernooi wint. Dat station is gepasseerd. Nieuwe generatie wacht.
En Geert de Vosquote:Op vrijdag 28 december 2018 00:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
Met 101 win je doorgaans gewoon van iedereen behalve MvG, Gando en Cross...
Vlaggetjes!!!quote:Op vrijdag 28 december 2018 00:10 schreef polderturk het volgende:
YESSSSSS !!!!!
MVG RULES
MAAR LEWIS IS BACK !!!
GOED BEZIG MVG !!!
ORANJE BOVEN !!!
Laten we de prestatie van ons Benito ook niet vergeten aubquote:Op vrijdag 28 december 2018 00:10 schreef polderturk het volgende:
YESSSSSS !!!!!
MVG RULES
MAAR LEWIS IS BACK !!!
GOED BEZIG MVG !!!
ORANJE BOVEN !!!
quote:Op vrijdag 28 december 2018 00:11 schreef El-Stinho het volgende:
14-10 geworden. Keiharde realiteit.
Het zijn dan ook films en geen boeken.quote:Op vrijdag 28 december 2018 00:10 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Waren niet kut, maar ze hadden te veel aangepast tov de boeken
Doobie gooide nog niet eerder zo goed. Anderson gooide lang niet zo als anders. Wat is er op te houden?quote:
Heel veel meer kon er ook niet in hè.quote:Op vrijdag 28 december 2018 00:10 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Waren niet kut, maar ze hadden te veel aangepast tov de boeken
Maar schrijvers hebben dat altijd met verfilmingen joh.quote:Op vrijdag 28 december 2018 00:10 schreef sr.Chief het volgende:
[..]
Lijkt me eerder rancune dan een zuiver oordeel. Die films waren pande-fookin-monium.
Als je de rest van Dobey z'n potjes ziet dit toernooi en eigenlijk de laatste jaren zie je daar wel een duidelijk stijgende lijn in. Tuurlijk is dit zijn beste pot tot nu toe maar het past wel gewoon in zijn ontwikkelingquote:Op vrijdag 28 december 2018 00:11 schreef sr.Chief het volgende:
[..]
Doobie gooide nog niet eerder zo goed. Anderson gooide lang niet zo als anders. Wat is er op te houden?
HP was wel ok.quote:Op vrijdag 28 december 2018 00:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar schrijvers hebben dat altijd met verfilmingen joh.
Roald Dahl was ook ZIEDEND over de verfilmingen van zijn boeken.
Ja, maar dat wordt niet benoemd. Net zoals Jelle een pedo is.quote:Op vrijdag 28 december 2018 00:14 schreef RensAjacied het volgende:
Is VDV nog altijd viesmad op onze Koos?
Zet ze naast elkaarquote:Op vrijdag 28 december 2018 00:14 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ja, maar dat wordt niet benoemd. Net zoals Jelle een pedo is.
Geen verrassing van Cross?quote:
Ze hebben veel aangepast. Dus dategen wat erin zat klopte niet met de gebeurtenissen van de boeken.quote:Op vrijdag 28 december 2018 00:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heel veel meer kon er ook niet in hè.
Die films zaten al bomvol, extended editionsgenot.
Oneens.quote:Op vrijdag 28 december 2018 00:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De Harry Potter verfilmingen waren erg matig.
Brug tussen de eigen verbeelding en de ander z'n uitvoering is soms niet te slaan. Zo sterk is subjectiviteit dus blijkbaar.quote:Op vrijdag 28 december 2018 00:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar schrijvers hebben dat altijd met verfilmingen joh.
Roald Dahl was ook ZIEDEND over de verfilmingen van zijn boeken.
Dit is haast nog wat pijnlijker dan vorig jaar toen je 6-2 voorspelde bij een first to 7quote:
Mislukte poging om interessant te doen. Beperk je toot VBL, dakhaas.quote:
SMISS en the Asp.quote:Op vrijdag 28 december 2018 00:15 schreef El-Stinho het volgende:
Ik sta morgen volledig achter Brendan Dolan en Dave Chisnall.
Kan je iets opnoemen? Behalve die Tom Bombadil die niks merkte van de ring.quote:Op vrijdag 28 december 2018 00:15 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ze hebben veel aangepast. Dus dategen wat erin zat klopte niet met de gebeurtenissen van de boeken.
Zijn neus is blauwquote:Op vrijdag 28 december 2018 00:16 schreef DKUp het volgende:
[ afbeelding ]
“Ik ben geen alcoholist, hij is blauw!”
Ze hebbem het niet verfilmt. Het is gebaseerd op de boeken. Eigenlijk net zoals got.quote:Op vrijdag 28 december 2018 00:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De Harry Potter verfilmingen waren erg matig.
quote:Op vrijdag 28 december 2018 00:16 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dit is haast nog wat pijnlijker dan vorig jaar toen je 6-2 voorspelde bij een first to 7
Ik vind ze allemaal vermakelijk.quote:Op vrijdag 28 december 2018 00:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind er maar 2 goed, twee prima en vier echt matig.
Blijft een interpretatie natuurlijk, en je kan moeilijk je hele film vullen met flashbacks vaak.quote:Op vrijdag 28 december 2018 00:16 schreef sr.Chief het volgende:
[..]
Brug tussen de eigen verbeelding en de ander z'n uitvoering is soms niet te slaan. Zo sterk is subjectiviteit dus blijkbaar.
Hoe vaak je niet hoort hoe de boekenlezers de verfilming niks vonden. En juist dat vond ik relatief meevallen in het geval van LOTR.
Van schrijvers kan ik er wel in komen, maar ze moeten ook niet overdrijven.
Vandaar het zure gezicht. Maar kan me niet herinneren dat Dommelsch een koning onder de pilzen is.quote:Op vrijdag 28 december 2018 00:16 schreef DKUp het volgende:
[ afbeelding ]
HP had ook een serie moeten zijn.quote:Op vrijdag 28 december 2018 00:16 schreef xzaz het volgende:
[..]
Ze hebbem het niet verfilmt. Het is gebaseerd op de boeken. Eigenlijk net zoals got.
Bekijk het!quote:Op vrijdag 28 december 2018 00:16 schreef Szura het volgende:
Morgen gaan we allemaal JUICHEN voor Nummerbordgod
Ze hebben het einde verneukt.quote:Op vrijdag 28 december 2018 00:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind ze allemaal vermakelijk.
Zit je ook stampvoetend voor de buis als iets niet overeenkomt met de boeken?quote:Op vrijdag 28 december 2018 00:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze hebben het einde verneukt.
Met Voldemort die Harry slaat
Meer dat ik mij had verheugd op sommige scènes en personages die dan totaal geskipt werden.quote:Op vrijdag 28 december 2018 00:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zit je ook stampvoetend voor de buis als iets niet overeenkomt met de boeken?
Osgiliath was geen kansloze nederlaag maar een terugtrekking, gondor hield stand. Denethor was niet zo gek, maar een tacticus en juist moedig. Ghost army heeft minas tirith niet gered, maar een leger van gondor uit het westen.quote:Op vrijdag 28 december 2018 00:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kan je iets opnoemen? Behalve die Tom Bombadil die niks merkte van de ring.
Jij bedoelt een drankspelletje denk ik.quote:Op vrijdag 28 december 2018 00:17 schreef RensAjacied het volgende:
Dit spelletje ben ik helemaal zat
komt goed, beetje blijven drinken, komt helemaal goed met sjoertquote:Op vrijdag 28 december 2018 00:16 schreef DKUp het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 28 december 2018 00:20 schreef BB-King het volgende:
Met diezelfde liniaal meet Arjan ook zijn 30 cm.
Namen en rugnummers.quote:Op vrijdag 28 december 2018 00:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Meer dat ik mij had verheugd op sommige scènes en personages die dan totaal geskipt werden.
TELEURSTELLED
Exact. Daarom moeten die schrijvers niet te hard bashen vanuit hun ivoren toren.quote:Op vrijdag 28 december 2018 00:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Blijft een interpretatie natuurlijk, en je kan moeilijk je hele film vullen met flashbacks vaak.
Die richtte z'n pijlen op Nieuw Zeeland.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |