Zit je ook stampvoetend voor de buis als iets niet overeenkomt met de boeken?quote:Op vrijdag 28 december 2018 00:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze hebben het einde verneukt.
Met Voldemort die Harry slaat
Meer dat ik mij had verheugd op sommige scènes en personages die dan totaal geskipt werden.quote:Op vrijdag 28 december 2018 00:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zit je ook stampvoetend voor de buis als iets niet overeenkomt met de boeken?
Osgiliath was geen kansloze nederlaag maar een terugtrekking, gondor hield stand. Denethor was niet zo gek, maar een tacticus en juist moedig. Ghost army heeft minas tirith niet gered, maar een leger van gondor uit het westen.quote:Op vrijdag 28 december 2018 00:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kan je iets opnoemen? Behalve die Tom Bombadil die niks merkte van de ring.
Jij bedoelt een drankspelletje denk ik.quote:Op vrijdag 28 december 2018 00:17 schreef RensAjacied het volgende:
Dit spelletje ben ik helemaal zat
komt goed, beetje blijven drinken, komt helemaal goed met sjoertquote:Op vrijdag 28 december 2018 00:16 schreef DKUp het volgende:
[ afbeelding ]
“Ik ben geen alcoholist, hij is blauw!”
quote:Op vrijdag 28 december 2018 00:20 schreef BB-King het volgende:
Met diezelfde liniaal meet Arjan ook zijn 30 cm.
Namen en rugnummers.quote:Op vrijdag 28 december 2018 00:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Meer dat ik mij had verheugd op sommige scènes en personages die dan totaal geskipt werden.
TELEURSTELLED
Exact. Daarom moeten die schrijvers niet te hard bashen vanuit hun ivoren toren.quote:Op vrijdag 28 december 2018 00:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Blijft een interpretatie natuurlijk, en je kan moeilijk je hele film vullen met flashbacks vaak.
Die richtte z'n pijlen op Nieuw Zeeland.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |