Ohhh oke. Terwijl wel al bekend was dat ze er een miljard aan uit gingen geven?quote:Op donderdag 27 december 2018 23:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee joh ze zijn nog bezig met alle scripts te schrijven volgens mij.
Ja maar daar hebben ze de rechten niet van want de zoon van Tolkien is een lul.quote:Op donderdag 27 december 2018 23:42 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik hoorde over Aragorn?
Wel jammer, uit de Silmarillen kan je veel interessante verhalen die nog ver voor lord of the rings afspelen
Het Tonijntje.quote:Op donderdag 27 december 2018 23:42 schreef Szura het volgende:
Zipportal, hoe heette die visboer uit Flodder ook alweer
Mensen die de Silmarillion hebben doorgeploegdquote:Op donderdag 27 december 2018 23:42 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik hoorde over Aragorn?
Wel jammer, uit de Silmarillen kan je veel interessante verhalen die nog ver voor lord of the rings afspelen
Teringlijer.quote:Op donderdag 27 december 2018 23:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar daar hebben ze de rechten niet van want de zoon van Tolkien is een lul.
Zo onleesbaar is het ook weer niet hoor.quote:Op donderdag 27 december 2018 23:43 schreef Szura het volgende:
[..]
Mensen die de Silmarillion hebben doorgeploegd
Hebben ze al gedaan om de rechten te kopen ja, dus nog niet eens wat het budget is voor de serie zelf.quote:Op donderdag 27 december 2018 23:43 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ohhh oke. Terwijl wel al bekend was dat ze er een miljard aan uit gingen geven?
Word je nooit moe van dit riedeltje?quote:Op donderdag 27 december 2018 23:43 schreef Smoofie het volgende:
Lewis moet afvallen, dan zou hij beter darten
Ik vond de LotR boeken al geen doorkomen aan.quote:Op donderdag 27 december 2018 23:43 schreef Szura het volgende:
[..]
Mensen die de Silmarillion hebben doorgeploegd
Godverdomme.quote:
quote:Op donderdag 27 december 2018 23:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
In het Lord of the Rings universum.
Rechten waren 250 miljoen.quote:Op donderdag 27 december 2018 23:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hebben ze al gedaan om de rechten te kopen ja, dus nog niet eens wat het budget is voor de serie zelf.
Ben er wel benieuwd naar of dat een beetje tof wordt.
Nee. Ik word personal trainer voor darters stijn. Het is mijn levensdoel om iedereen te laten worden als Gerwynquote:Op donderdag 27 december 2018 23:44 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Word je nooit moe van dit riedeltje?
Een 90-95 gemiddeld gooier die door mongolide gedrag op het podium zijn tegenstanders frustreert? Please, god, no.quote:Op donderdag 27 december 2018 23:45 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nee. Ik word personal trainer voor darters stijn. Het is mijn levensdoel om iedereen te laten worden als Gerwyn
Zou je zijn armen breken?quote:Op donderdag 27 december 2018 23:46 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Een 90-95 gemiddeld gooier die door mongolide gedrag op het podium zijn tegenstanders frustreert? Please, god, no.
Fysiek gezien Stijn.quote:Op donderdag 27 december 2018 23:46 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Een 90-95 gemiddeld gooier die door mongolide gedrag op het podium zijn tegenstanders frustreert? Please, god, no.
juichen.gifquote:Op donderdag 27 december 2018 23:46 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |