Komt die serie nou nog eigenlijk?quote:Op donderdag 27 december 2018 23:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
The Lord of the Rings blijft wel genot.
Gollum
Misschien moet ie voltijd dartser worden.quote:
Ja.quote:Op donderdag 27 december 2018 23:41 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Komt die serie nou nog eigenlijk?
202*quote:Op donderdag 27 december 2018 23:41 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ja.quote:Op donderdag 27 december 2018 23:41 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Zal me niet verbazen als die nog eens opduikt bij het dartsenquote:Op donderdag 27 december 2018 23:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Gelukkig is Joep Schreuder er niet
Ik hoorde over Aragorn?quote:Op donderdag 27 december 2018 23:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
Al heb ik geen idee waar die serie over zou moeten gaan.
Zal eens kijken.quote:Op donderdag 27 december 2018 23:42 schreef Szura het volgende:
Zipportal, hoe heette die visboer uit Flodder ook alweer
Ik vond wielrennen in de Ardennen afgelopen zomer ontzettend leuk, had dat totaal niet verwacht toen. Zit verrassend veel tactiek achter, met een mooie afwisseling tussen zware stukken en leuke afdalingen. Maar de omgeving maakt de sport wel.quote:Op donderdag 27 december 2018 23:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh ik vind dat dan ook beide matig hoor.
Ohhh oke. Terwijl wel al bekend was dat ze er een miljard aan uit gingen geven?quote:Op donderdag 27 december 2018 23:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee joh ze zijn nog bezig met alle scripts te schrijven volgens mij.
Ja maar daar hebben ze de rechten niet van want de zoon van Tolkien is een lul.quote:Op donderdag 27 december 2018 23:42 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik hoorde over Aragorn?
Wel jammer, uit de Silmarillen kan je veel interessante verhalen die nog ver voor lord of the rings afspelen
Het Tonijntje.quote:Op donderdag 27 december 2018 23:42 schreef Szura het volgende:
Zipportal, hoe heette die visboer uit Flodder ook alweer
Mensen die de Silmarillion hebben doorgeploegdquote:Op donderdag 27 december 2018 23:42 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik hoorde over Aragorn?
Wel jammer, uit de Silmarillen kan je veel interessante verhalen die nog ver voor lord of the rings afspelen
Teringlijer.quote:Op donderdag 27 december 2018 23:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar daar hebben ze de rechten niet van want de zoon van Tolkien is een lul.
Zo onleesbaar is het ook weer niet hoor.quote:Op donderdag 27 december 2018 23:43 schreef Szura het volgende:
[..]
Mensen die de Silmarillion hebben doorgeploegd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |