Ohhh oke. Terwijl wel al bekend was dat ze er een miljard aan uit gingen geven?quote:Op donderdag 27 december 2018 23:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee joh ze zijn nog bezig met alle scripts te schrijven volgens mij.
Ja maar daar hebben ze de rechten niet van want de zoon van Tolkien is een lul.quote:Op donderdag 27 december 2018 23:42 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik hoorde over Aragorn?
Wel jammer, uit de Silmarillen kan je veel interessante verhalen die nog ver voor lord of the rings afspelen
Het Tonijntje.quote:Op donderdag 27 december 2018 23:42 schreef Szura het volgende:
Zipportal, hoe heette die visboer uit Flodder ook alweer
Mensen die de Silmarillion hebben doorgeploegdquote:Op donderdag 27 december 2018 23:42 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik hoorde over Aragorn?
Wel jammer, uit de Silmarillen kan je veel interessante verhalen die nog ver voor lord of the rings afspelen
Teringlijer.quote:Op donderdag 27 december 2018 23:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar daar hebben ze de rechten niet van want de zoon van Tolkien is een lul.
Zo onleesbaar is het ook weer niet hoor.quote:Op donderdag 27 december 2018 23:43 schreef Szura het volgende:
[..]
Mensen die de Silmarillion hebben doorgeploegd
Hebben ze al gedaan om de rechten te kopen ja, dus nog niet eens wat het budget is voor de serie zelf.quote:Op donderdag 27 december 2018 23:43 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ohhh oke. Terwijl wel al bekend was dat ze er een miljard aan uit gingen geven?
Word je nooit moe van dit riedeltje?quote:Op donderdag 27 december 2018 23:43 schreef Smoofie het volgende:
Lewis moet afvallen, dan zou hij beter darten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |