Ik vond de LotR boeken al geen doorkomen aan.quote:Op donderdag 27 december 2018 23:43 schreef Szura het volgende:
[..]
Mensen die de Silmarillion hebben doorgeploegd
Godverdomme.quote:
quote:Op donderdag 27 december 2018 23:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
In het Lord of the Rings universum.
Rechten waren 250 miljoen.quote:Op donderdag 27 december 2018 23:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hebben ze al gedaan om de rechten te kopen ja, dus nog niet eens wat het budget is voor de serie zelf.
Ben er wel benieuwd naar of dat een beetje tof wordt.
Nee. Ik word personal trainer voor darters stijn. Het is mijn levensdoel om iedereen te laten worden als Gerwynquote:Op donderdag 27 december 2018 23:44 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Word je nooit moe van dit riedeltje?
Een 90-95 gemiddeld gooier die door mongolide gedrag op het podium zijn tegenstanders frustreert? Please, god, no.quote:Op donderdag 27 december 2018 23:45 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nee. Ik word personal trainer voor darters stijn. Het is mijn levensdoel om iedereen te laten worden als Gerwyn
Zou je zijn armen breken?quote:Op donderdag 27 december 2018 23:46 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Een 90-95 gemiddeld gooier die door mongolide gedrag op het podium zijn tegenstanders frustreert? Please, god, no.
Fysiek gezien Stijn.quote:Op donderdag 27 december 2018 23:46 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Een 90-95 gemiddeld gooier die door mongolide gedrag op het podium zijn tegenstanders frustreert? Please, god, no.
juichen.gifquote:Op donderdag 27 december 2018 23:46 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |