abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 3 januari 2019 @ 12:23:58 #151
418311 Claude_Viole
Loopt te kloten...
pi_184178274
En hoe de neuk is De Beer ontsnapt? Hij was toch door Bing neergeslagen, en vervolgens netjes in de kofferbak van de auto naar de politie gebracht, waar hij is ingerekend?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_184178540
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2019 12:23 schreef Claude_Viole het volgende:
En hoe de neuk is De Beer ontsnapt? Hij was toch door Bing neergeslagen, en vervolgens netjes in de kofferbak van de auto naar de politie gebracht, waar hij is ingerekend?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_184179010
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2019 12:39 schreef Maureentje het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_184179114

Ik krijg trek in een saucijzenbroodje... :P

Maar wat ik mij het meeste afvraag: waarom ook zo'n envelop voor Ludo en Janine? Ik bedoel, zij hadden in de originele verhaallijn van De Beer toch niks met hem van doen, of ben ik iets vergeten? :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  donderdag 3 januari 2019 @ 13:27:48 #155
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_184179388
De verhaallijnen boeien me al een hele tijd niet meer.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_184180902
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2019 12:23 schreef Claude_Viole het volgende:
En hoe de neuk is De Beer ontsnapt? Hij was toch door Bing neergeslagen, en vervolgens netjes in de kofferbak van de auto naar de politie gebracht, waar hij is ingerekend?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En jij denkt dat je een antwoord krijgt op al je vragen? :D
pi_184181178
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2019 13:27 schreef Frey het volgende:
De verhaallijnen boeien me al een hele tijd niet meer.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echt??
  donderdag 3 januari 2019 @ 15:12:35 #158
418311 Claude_Viole
Loopt te kloten...
pi_184181212
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2019 13:08 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen enkele verhaallijn is nog origineel bedacht. Als ze decors recyclen, dan kan dat ook met verhaallijnen :P
pi_184181259
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2019 12:39 schreef Maureentje het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Huh? Dat had ik gemist. Random brand in de gevangenis? :').
  donderdag 3 januari 2019 @ 17:14:17 #160
403253 Meke
after all this time? always.
pi_184183678
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2019 13:08 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
pi_184183753
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2019 13:27 schreef Frey het volgende:
De verhaallijnen boeien me al een hele tijd niet meer.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


"Misser geslaagd! Ria Barcode en ik vroegen ons bij een van onze koffiepauzes af: hoe krijgen we Fraai terug als kijker van GSTT? En toen hadden we ineens ons europa-moment: we halen Bob Koning terug als De Peer! Of speelde hij nou De Appel... Naja, in elk geval hadden Ria en ik knappertjes van Versmade bij de koffie."
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_184183768
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2019 17:16 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

"Misser geslaagd! Ria Barcode en ik vroegen ons bij een van onze koffiepauzes af: hoe krijgen we Fraai terug als kijker van GSTT? En toen hadden we ineens ons europa-moment: we halen Bob Koning terug als De Peer! Of speelde hij nou De Appel... Naja, in elk geval hadden Ria en ik knappertjes van Versmade bij de koffie."
_O-
  donderdag 3 januari 2019 @ 17:34:57 #163
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_184184136
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2019 17:16 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

"Misser geslaagd! Ria Barcode en ik vroegen ons bij een van onze koffiepauzes af: hoe krijgen we Fraai terug als kijker van GSTT? En toen hadden we ineens ons europa-moment: we halen Bob Koning terug als De Peer! Of speelde hij nou De Appel... Naja, in elk geval hadden Ria en ik knappertjes van Versmade bij de koffie."
_O- _O- _O-
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_184184952
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2019 17:16 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

"Misser geslaagd! Ria Barcode en ik vroegen ons bij een van onze koffiepauzes af: hoe krijgen we Fraai terug als kijker van GSTT? En toen hadden we ineens ons europa-moment: we halen Bob Koning terug als De Peer! Of speelde hij nou De Appel... Naja, in elk geval hadden Ria en ik knappertjes van Versmade bij de koffie."
Goed bezig Rohan! :')
  donderdag 3 januari 2019 @ 20:08:56 #165
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_184187491
Ik mis de oude Q. Deze is ook wel leuk, maar de vroegere Q kwam iets beter uit de verf.
pi_184187603
quote:
1s.gif Op donderdag 3 januari 2019 20:08 schreef James1988 het volgende:
Ik mis de oude Q. Deze is ook wel leuk, maar de vroegere Q kwam iets beter uit de verf.
Ja ik kan ook niet aan hem wennen.
pi_184187611
quote:
1s.gif Op donderdag 3 januari 2019 20:08 schreef James1988 het volgende:
Ik mis de oude Q. Deze is ook wel leuk, maar de vroegere Q kwam iets beter uit de verf.
Precies dit inderdaad....van die vorige Q accepteerde ik makkelijker z'n gedrag....
pi_184188227
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2019 17:16 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

"Misser geslaagd! Ria Barcode en ik vroegen ons bij een van onze koffiepauzes af: hoe krijgen we Fraai terug als kijker van GSTT? En toen hadden we ineens ons europa-moment: we halen Bob Koning terug als De Peer! Of speelde hij nou De Appel... Naja, in elk geval hadden Ria en ik knappertjes van Versmade bij de koffie."
_O- _O- _O-
pi_184191847
Die random speculaties in de comments van de gtst courant zijn echt heerlijk :').

quote:
Misschien krijgt Mark iets met Shanti, nadat zij het gezin Bouwhuis ontwricht heeft door met Anton aan te pappen. Ik zie Tiffy zich al opwerpen als de redder in nood voor Shanti. Of Sjors gaat Shanti bijles geven in lezen en schrijven. Dan komt ze ook bij Anton over de vloer en valt Anton natuurlijk voor haar charmes. Uiteindelijk krijgen Mark en Shanti iets. Iedereen kotst Shanti uit, omdat ze het huwelijk van Anton om zeep heeft geholpen, waardoor zij Meerdijk verlaat. Exit Mark? Of wordt Mark aan een ander gekoppeld?
Ik wil trouwens na vandaag de TT Z0 GRAAG aanpassen naar "Papa Beer" :').

[ Bericht 2% gewijzigd door miaeak op 03-01-2019 23:34:17 ]
pi_184192835
quote:
1s.gif Op donderdag 3 januari 2019 23:14 schreef miaeak het volgende:
Die random speculaties in de comments van de gtst courant zijn echt heerlijk :').

[..]

Ik wil trouwens na vandaag de TT Z0 GRAAG aanpassen naar "Papa Beer" :').
Volgens mij zit de stagiair van het schrijversteam gewoon de notulen van de vergadering uit te lekken :') _O-
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_184193045
quote:
1s.gif Op donderdag 3 januari 2019 23:14 schreef miaeak het volgende:
Die random speculaties in de comments van de gtst courant zijn echt heerlijk :').

[..]

Ik wil trouwens na vandaag de TT Z0 GRAAG aanpassen naar "Papa Beer" :').
Ik zie Mark überhaupt de serie verlaten over een tijdje. Puur omdat ik niet weet wat ze met hem willen als Marieke dood is. Er zijn 2 vaste koppels [Janine+Ludo en Anton+Linda] en ik weet dan niet met wie je hem echt kan koppelen. Maar om even een GTST-Courantje te doen: ALS Anton iets met die Shanti doet zie ik Linda en Mark nog wel naar elkaar toe trekken. Eventueel.
  vrijdag 4 januari 2019 @ 02:49:22 #172
433862 Mr.Pomtip
Voor u ist menéér Pomtip!
pi_184193410
Met speculaties dat Jos 'De Beer' Uylenburg weer terug in Meerdijk is: herinneren we ons deze nog?


Menig persoon zou kunnen denken dat dit Bas Keijzer is, die een goed bedoelende vader speelt, die zijn dochter een plakje peperkoek geeft om haar te troosten met de afgelaste voetbalwedstrijd. Niets is minder waar. Vergis je niet: dit was gewoon ook Jos! Je ziet het meteen aan die vijandige blik en de schurkachtige houding. Deze man voert duidelijk iets in zijn schild en is niet te vertrouwen.

Haar ouders konden haar niet ophalen van de voetbalclub, want Jos had ook in haar gezin al weken lopen stoken. De hele dag strompelde hij door het huis. Vretend, bemoeiend, broedend op snode plannetjes om snel rijk te worden. Intussen was het normaal geworden, dat hij daar in huis rondliep. Haar vader kende hem nog van vroeger. Ooit eens ontmoet, maar nooit als echte vriend. Jos was echter toen ook al een nogal vasthoudend type, dat geen nee verstaat en anderen zijn klusjes wil laten opknappen.

Compleet natgeregend op de fiets, ziet het meisje 'De Beer' al staan in de keuken. Jos besloot hier zijn act van goed bedoelende huisvriend nog even vol te houden, omdat hij enkele minuten eerder al iets verschrikkelijks had gedaan. Hij snijdt een dikke plak peperkoek af en steekt die in zijn eigen mik. Hij is stiekem geamuseerd door het natgeregende teleurgestelde meisje, als de sadist die hij is. "Verloren?", vraagt hij zogenaamd begripvol. "Afgelast" antwoord het meisje, een beetje bedroefd. Hij geniet ervan! Op zijn gezicht verschijnt een vuile, voldane lach. Vervolgens smeert hij een dikke homp peperkoek en schuift die naar het meisje, dat goedaardig naar hem lacht. Jos wendt zijn blik af naar buiten, uiterst tevreden dat het kind hem nog steeds geloofd. Zijn plannetje lijkt te slagen, zoals hij dit al zo vaak eerder had gedaan.

Dit zou echter niet lang duren. 'De Beer' had vlak van tevoren haar ouders vastgebonden, klaar om hen om te leggen. De vader of moeder van het meisje had geprobeerd te politie te contacteren en Jos wilde geen risico lopen. Ze moesten weggewerkt worden. Hij wachtte slechts tot de dochter thuiskwam, om haar ook vast te binden. In de huiskamer ziet het meisje haar vastgebonden ouders zitten. Jos pakte zijn pistool, maar het meisje vluchtte intussen weg naar buiten, terug de regen in. Hij wilde haar nog achtervolgen, maar het kind had al bij de overburen aangebeld.

Ze bleek daar later de politie te hebben gebeld. Haar ouders werden nog net op tijd gered. Ze hadden heel veel geluk gehad. Jos werd afgevoerd naar een strenge gevangenis. Zo kwam hij uiteindelijk bij Rik in de cel te zitten. Ze raakten aan de praat en Jos vertelde Rik over dit voorval. Jos zag dat Rik ondanks zijn verhaal toch wat belangstelling toonde naar hem. Een soort misplaatst medelijden? Hij besloot dit in zijn voordeel te gebruiken. Als hij vrij zou komen, zou hij Rik nog wel eens opzoeken, klaar om hem een klusje aan te bieden. En zijn koelkast leeg te vreten...


"Nou, ik vind dat een nogal ongeloofwaardig verhaaltje. Wij hebben Jos echt zelf bedacht. Daar zit geen voorgeschiedenis bij, denk ik. Tenminste, niet voor zover ik weet. Dacht ik toch. Toch? Eerlijk gezegd zag ik pas net, dat Jos blijkbaar weer in de serie opduikt binnenkort. In ieder geval lust Rik geen peperkoek meer, dus dat zul je hem nooit meer zien eten.

Ik heb me vast vergist. Door wie werd dat meisje eigenlijk gespeeld? We willen haar wel casten om Nola te spelen, vanaf half februari. In ieder geval lijkt het me wel leuk als we Jos weer peperkoek laten eten, in één of andere hoek. Wacht, dat was geen onderdeel van ons verhaal, he? Kan me vaag herinneren dat we iets met Marieke en dementie deden, maar de rest ben ik even vergeten. In ieder geval moeten we Peijnenburg maar eens polsen of ze onze serie willen sponsoren. Ik zie daar wel mogelijkheden. En prettige feestdagen nog! -Rohan-"

[ Bericht 1% gewijzigd door Mr.Pomtip op 04-01-2019 03:00:44 ]
pi_184194785
Ik kan de aflevering van volgende vrijdag niet bekijken -O-

Klopt dat? Dat ze wachten ivm die stomme winterclif?
pi_184194961
En opeens doet hij het *O*
  Hardste schreeuwer 2022 vrijdag 4 januari 2019 @ 10:14:15 #175
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_184195285
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2019 02:49 schreef Mr.Pomtip het volgende:
Met speculaties dat Jos 'De Beer' Uylenburg weer terug in Meerdijk is: herinneren we ons deze nog?


Menig persoon zou kunnen denken dat dit Bas Keijzer is, die een goed bedoelende vader speelt, die zijn dochter een plakje peperkoek geeft om haar te troosten met de afgelaste voetbalwedstrijd. Niets is minder waar. Vergis je niet: dit was gewoon ook Jos! Je ziet het meteen aan die vijandige blik en de schurkachtige houding. Deze man voert duidelijk iets in zijn schild en is niet te vertrouwen.

Haar ouders konden haar niet ophalen van de voetbalclub, want Jos had ook in haar gezin al weken lopen stoken. De hele dag strompelde hij door het huis. Vretend, bemoeiend, broedend op snode plannetjes om snel rijk te worden. Intussen was het normaal geworden, dat hij daar in huis rondliep. Haar vader kende hem nog van vroeger. Ooit eens ontmoet, maar nooit als echte vriend. Jos was echter toen ook al een nogal vasthoudend type, dat geen nee verstaat en anderen zijn klusjes wil laten opknappen.

Compleet natgeregend op de fiets, ziet het meisje 'De Beer' al staan in de keuken. Jos besloot hier zijn act van goed bedoelende huisvriend nog even vol te houden, omdat hij enkele minuten eerder al iets verschrikkelijks had gedaan. Hij snijdt een dikke plak peperkoek af en steekt die in zijn eigen mik. Hij is stiekem geamuseerd door het natgeregende teleurgestelde meisje, als de sadist die hij is. "Verloren?", vraagt hij zogenaamd begripvol. "Afgelast" antwoord het meisje, een beetje bedroefd. Hij geniet ervan! Op zijn gezicht verschijnt een vuile, voldane lach. Vervolgens smeert hij een dikke homp peperkoek en schuift die naar het meisje, dat goedaardig naar hem lacht. Jos wendt zijn blik af naar buiten, uiterst tevreden dat het kind hem nog steeds geloofd. Zijn plannetje lijkt te slagen, zoals hij dit al zo vaak eerder had gedaan.

Dit zou echter niet lang duren. 'De Beer' had vlak van tevoren haar ouders vastgebonden, klaar om hen om te leggen. De vader of moeder van het meisje had geprobeerd te politie te contacteren en Jos wilde geen risico lopen. Ze moesten weggewerkt worden. Hij wachtte slechts tot de dochter thuiskwam, om haar ook vast te binden. In de huiskamer ziet het meisje haar vastgebonden ouders zitten. Jos pakte zijn pistool, maar het meisje vluchtte intussen weg naar buiten, terug de regen in. Hij wilde haar nog achtervolgen, maar het kind had al bij de overburen aangebeld.

Ze bleek daar later de politie te hebben gebeld. Haar ouders werden nog net op tijd gered. Ze hadden heel veel geluk gehad. Jos werd afgevoerd naar een strenge gevangenis. Zo kwam hij uiteindelijk bij Rik in de cel te zitten. Ze raakten aan de praat en Jos vertelde Rik over dit voorval. Jos zag dat Rik ondanks zijn verhaal toch wat belangstelling toonde naar hem. Een soort misplaatst medelijden? Hij besloot dit in zijn voordeel te gebruiken. Als hij vrij zou komen, zou hij Rik nog wel eens opzoeken, klaar om hem een klusje aan te bieden. En zijn koelkast leeg te vreten...

[ afbeelding ]
"Nou, ik vind dat een nogal ongeloofwaardig verhaaltje. Wij hebben Jos echt zelf bedacht. Daar zit geen voorgeschiedenis bij, denk ik. Tenminste, niet voor zover ik weet. Dacht ik toch. Toch? Eerlijk gezegd zag ik pas net, dat Jos blijkbaar weer in de serie opduikt binnenkort. In ieder geval lust Rik geen peperkoek meer, dus dat zul je hem nooit meer zien eten.

Ik heb me vast vergist. Door wie werd dat meisje eigenlijk gespeeld? We willen haar wel casten om Nola te spelen, vanaf half februari. In ieder geval lijkt het me wel leuk als we Jos weer peperkoek laten eten, in één of andere hoek. Wacht, dat was geen onderdeel van ons verhaal, he? Kan me vaag herinneren dat we iets met Marieke en dementie deden, maar de rest ben ik even vergeten. In ieder geval moeten we Peijnenburg maar eens polsen of ze onze serie willen sponsoren. Ik zie daar wel mogelijkheden. En prettige feestdagen nog! -Rohan-"
_O-
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')