Dat doet Sinterklaas ook.quote:Op donderdag 27 december 2018 21:33 schreef TheVulture het volgende:
Hazes haalde zijn teksten toch gewoon uit een rijmwoordenboek
Het enige wat ik van Hazes leuk vind is de blues Hazes. "Ik meen het" en zo.quote:
Tragikomisch drama op de radiotelevisie.quote:
Nou ja dan ben je wel echt fanatiek, dan verdien je het ook als je dat daarvoor over hebtquote:Op donderdag 27 december 2018 21:34 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Bijna knap om daarvan alcoholist te worden ja.
Haha, goeie grap.quote:Op donderdag 27 december 2018 21:34 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind Leef van Hazes jr. dan wel weer een heerlijk lied
Ik ben een beetje verliefd... Maar zij niet op mij. Bleh.quote:Op donderdag 27 december 2018 21:34 schreef OscarMopperkont het volgende:
Was ik maar een beetje verliefd
Ik ben verliefd op Daphnequote:Op donderdag 27 december 2018 21:34 schreef OscarMopperkont het volgende:
Was ik maar een beetje verliefd
Ja dat kan ik me misschien nog voorstellen, maar dan moet je ook Zanger Rinus in de Top 2000 hebben volgens dat criterium.quote:Op donderdag 27 december 2018 21:34 schreef alopio het volgende:
[..]
Dit is cult, zo slecht dat het goed wordt.
He, doe is niet zo engquote:Op donderdag 27 december 2018 21:35 schreef JaneDoe het volgende:
ik zou niet naast em gaan zitten, moet je dalijk tongen met stasse
Nee dat is weer het andere uiterstequote:Op donderdag 27 december 2018 21:35 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ja dat kan ik me misschien nog voorstellen, maar dan moet je ook Zanger Rinus in de Top 2000 hebben volgens dat criterium.
Die hebben we allemaal ergens dronken meegezongen.quote:Op donderdag 27 december 2018 21:34 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind Leef van Hazes jr. dan wel weer een heerlijk lied
Nee die is voor jou.quote:
hij eindigt dat nr van h6 lekker abrubtquote:
Het andere uiterste van 'zo slecht dat het goed is'?quote:Op donderdag 27 december 2018 21:35 schreef alopio het volgende:
[..]
Nee dat is weer het andere uiterste
Met zo'n vieze koffiemuil en rookgrotquote:Op donderdag 27 december 2018 21:35 schreef JaneDoe het volgende:
ik zou niet naast em gaan zitten, moet je dalijk tongen met stasse
Vriend.quote:Op donderdag 27 december 2018 21:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Crowded House
Snap alleen niet helemaal waarom deze boven Into Temptation staat, maar dat verder terzijde.
quote:Op donderdag 27 december 2018 21:36 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Met zo'n vieze koffiemuil en rookgrot
Nee gewoon zwaar kut, geneens cultquote:Op donderdag 27 december 2018 21:36 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Het andere uiterste van 'zo slecht dat het goed is'?
Jelly.quote:
Eet veel bananen, met Ronnie Ruysdael, op #128 of zoquote:Op donderdag 27 december 2018 21:35 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ja dat kan ik me misschien nog voorstellen, maar dan moet je ook Zanger Rinus in de Top 2000 hebben volgens dat criterium.
en dan staan er maar een paar liedjes in he?!quote:Op donderdag 27 december 2018 21:36 schreef 4-elements het volgende:
Elk jaar vind ik de nummers van Crowded House mooier worden. Als een wijn.
Die tongen tenminstequote:
Kameraad.quote:
Misschien maar eens een album aanschaffen. Ken niet veel meer dan wat er in de Top 2000 staat.quote:Op donderdag 27 december 2018 21:37 schreef peaceman het volgende:
[..]
en dan staan er maar een paar liedjes in he?!
In elk geval mag het er niet uitvallen.quote:Op donderdag 27 december 2018 21:38 schreef alopio het volgende:
Mensen dit moet toch hoger...zo mooi dit
Claudia wil d'r plekje vast wel afstaan.quote:Op donderdag 27 december 2018 21:38 schreef alopio het volgende:
Je bent gewoon jaloers dat zij wel iemand hebben om te tongenquote:
Nooit, zou schandelijk zijnquote:Op donderdag 27 december 2018 21:38 schreef Fred_B het volgende:
[..]
In elk geval mag het er niet uitvallen.
Het belangrijkste is dat je het hoortquote:Op donderdag 27 december 2018 21:38 schreef alopio het volgende:
Aha, dan snap ik zijn "hoofdrol" in Ik zit op een kameel een stuk beter.quote:Op donderdag 27 december 2018 21:37 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Was Stasse van oorsprong niet dramadocent?
Past wel bij hem iig.
deze kopen dan:quote:Op donderdag 27 december 2018 21:38 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Misschien maar eens een album aanschaffen. Ken niet veel meer dan wat er in de Top 2000 staat.
quote:Op donderdag 27 december 2018 21:38 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers dat zij wel iemand hebben om te tongen
Ja dat is ook wel waarquote:Op donderdag 27 december 2018 21:39 schreef HPLC het volgende:
[..]
Het belangrijkste is dat je het hoort
Niet inclusief genoeg.quote:Op donderdag 27 december 2018 21:38 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Claudia wil d'r plekje vast wel afstaan.
Ik ook hoorquote:
Die dronk Heineken, mijn vraag ging over bier.quote:
Gesandwiched.quote:Op donderdag 27 december 2018 21:41 schreef Zorro het volgende:
Klaar voor Thin Lizzy - Bee Gees - Thin Lizzy
In zijn volumes proefde die het toch niet meer.quote:Op donderdag 27 december 2018 21:40 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Die dronk Heineken, mijn vraag ging over bier.
quote:Op donderdag 27 december 2018 21:41 schreef Zorro het volgende:
Klaar voor Thin Lizzy - Bee Gees - Thin Lizzy
Precies, die poetste gewoon zijn tanden met bierquote:Op donderdag 27 december 2018 21:41 schreef Fred_B het volgende:
[..]
In zijn volumes proefde die het toch niet meer.
Net als Do You Wanna Touch Me van Gary Glitter.quote:Op donderdag 27 december 2018 21:41 schreef TheVulture het volgende:
Pretty Young Thing is trouwens wel best een obscure titel met die verhalen over Michael
Ja zit best sfeer in vandaagquote:Op donderdag 27 december 2018 21:42 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Precies, die poetste gewoon zijn tanden met bier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |