Heb de box me alle albums thuis staan. Heerlijke psychedelische nummers hebben ze ook gemaakt.quote:Op donderdag 27 december 2018 21:28 schreef LTVDK het volgende:
Golden Earring is toch wel een van de beste Nederlandse bands
Cuby and the Blizzards komt in de buurt.quote:Op donderdag 27 december 2018 21:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik kan er eigenlijk zo snel geen betere opnoemen inderdaad
quote:Op donderdag 27 december 2018 21:31 schreef Scorpion_17 het volgende:
ik voel cafeparticipatie aankomen..
Goed punt.quote:Op donderdag 27 december 2018 21:32 schreef DecoAoreste het volgende:
Ik heb nooit begrepen waarom iedereen hier altijd zo zit te klagen over Blof en Marco Borsato, terwijl deze grapjas de dans steeds ontspringt. Wat een kutmuziek zeg.
Ik mag André nog graag horenquote:Op donderdag 27 december 2018 21:32 schreef DecoAoreste het volgende:
Ik heb nooit begrepen waarom iedereen hier altijd zo zit te klagen over Blof en Marco Borsato, terwijl deze grapjas de dans steeds ontspringt. Wat een kutmuziek zeg.
hij zal wel een ruft hebben gelatenquote:Op donderdag 27 december 2018 21:31 schreef alopio het volgende:
Het is er warm en druk, maar hij zit naast een lege kruk. Misschien dat niemand naast je wil zitten?
De muziek komt recht uit zijn hart.quote:Op donderdag 27 december 2018 21:32 schreef DecoAoreste het volgende:
Omdat ie een dikke bierscheet had gelaten.quote:Op donderdag 27 december 2018 21:31 schreef alopio het volgende:
Het is er warm en druk, maar hij zit naast een lege kruk. Misschien dat niemand naast je wil zitten?
Hier moeten we dan toch een keer van mening verschillen merk ik.quote:
Dat daar nu geen markt voor is he, voor zoietsquote:Op donderdag 27 december 2018 21:31 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ik wou zelf altijd op Fabienne lijken haha. Die vond ik echt mega knap.
Sylvana was toen echt helemaal niet raar idd
Ben je een beetje verliefd?quote:
Ik denk eerder uit zijn anus eigenlijk.quote:Op donderdag 27 december 2018 21:32 schreef Fred_B het volgende:
[..]
De muziek komt recht uit zijn hart.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |