Ik mag André nog graag horenquote:Op donderdag 27 december 2018 21:32 schreef DecoAoreste het volgende:
Ik heb nooit begrepen waarom iedereen hier altijd zo zit te klagen over Blof en Marco Borsato, terwijl deze grapjas de dans steeds ontspringt. Wat een kutmuziek zeg.
hij zal wel een ruft hebben gelatenquote:Op donderdag 27 december 2018 21:31 schreef alopio het volgende:
Het is er warm en druk, maar hij zit naast een lege kruk. Misschien dat niemand naast je wil zitten?
De muziek komt recht uit zijn hart.quote:Op donderdag 27 december 2018 21:32 schreef DecoAoreste het volgende:
Ik heb nooit begrepen waarom iedereen hier altijd zo zit te klagen over Blof en Marco Borsato, terwijl deze grapjas de dans steeds ontspringt. Wat een kutmuziek zeg.
Omdat ie een dikke bierscheet had gelaten.quote:Op donderdag 27 december 2018 21:31 schreef alopio het volgende:
Het is er warm en druk, maar hij zit naast een lege kruk. Misschien dat niemand naast je wil zitten?
Hier moeten we dan toch een keer van mening verschillen merk ik.quote:
Dat daar nu geen markt voor is he, voor zoietsquote:Op donderdag 27 december 2018 21:31 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ik wou zelf altijd op Fabienne lijken haha. Die vond ik echt mega knap.
Sylvana was toen echt helemaal niet raar idd
Ben je een beetje verliefd?quote:
Ik denk eerder uit zijn anus eigenlijk.quote:Op donderdag 27 december 2018 21:32 schreef Fred_B het volgende:
[..]
De muziek komt recht uit zijn hart.
Gaat morgen worden, vandaag was ik te laat klaar met werken.quote:Op donderdag 27 december 2018 21:30 schreef alopio het volgende:
[..]
maar maar maar maar......je zou naar het cafe gaan Arnie Alberts!!!
ik ga het Laura en Robert vertellen
Dit is kitschquote:Op donderdag 27 december 2018 21:32 schreef DecoAoreste het volgende:
En dit ja.quote:Op donderdag 27 december 2018 21:33 schreef TheVulture het volgende:
Hazes haalde zijn teksten toch gewoon uit een rijmwoordenboek
Kan ook niet alles hebbenquote:Op donderdag 27 december 2018 21:32 schreef Zorro het volgende:
[..]
Hier moeten we dan toch een keer van mening verschillen merk ik.
Dat valt wel mee.quote:Op donderdag 27 december 2018 21:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ben je een beetje verliefd?
Mja, je kunt de clips nu aanzetten wanneer je wil natuurlijk.quote:Op donderdag 27 december 2018 21:32 schreef alopio het volgende:
[..]
Dat daar nu geen markt voor is he, voor zoiets
Snap ik van dat ranzige heinekenquote:Op donderdag 27 december 2018 21:32 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Omdat ie een dikke bierscheet had gelaten.
mooi was dat jaquote:Op donderdag 27 december 2018 21:32 schreef Poppejans het volgende:
Gister top 2000 quiz te kijken en die Roxeanne herkende een nummer van André in eerste instantie niet mwhahaha
Ik trek hem altijd vrij slecht met dat patetische geneuzelquote:
Arnie HELDquote:Op donderdag 27 december 2018 21:33 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Gaat morgen worden, vandaag was ik te laat klaar met werken.
quote:Op donderdag 27 december 2018 21:33 schreef TheVulture het volgende:
Hazes haalde zijn teksten toch gewoon uit een rijmwoordenboek
Ja ik heb het idee dat ik dat eens een beetje moet gaan ontdekken, want volgens mij hebben die best wel een erg fijn repertoire. Zeker nu ik She Flies On Strange Wings net weer hoorde. Heb ik er gelijk een goed voornemen voor 2019 bijquote:Op donderdag 27 december 2018 21:31 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Heb de box me alle albums thuis staan. Heerlijke psychedelische nummers hebben ze ook gemaakt.
En ook live in 't Paard waren ze geweldig, ondanks dat ze ook toen al boven de 70 waren.
Bijna knap om daarvan alcoholist te worden ja.quote:Op donderdag 27 december 2018 21:33 schreef alopio het volgende:
[..]
Snap ik van dat ranzige heineken
Dit is cult, zo slecht dat het goed wordt.quote:Op donderdag 27 december 2018 21:32 schreef DecoAoreste het volgende:
Klopt. Door merg en been.quote:Op donderdag 27 december 2018 21:33 schreef Scorpion_17 het volgende:
"Nee maar Hazes teksten gaan echt dieper dan je denkt hoor"
quote:Op donderdag 27 december 2018 21:34 schreef alopio het volgende:
[..]
Dit is cult, zo slecht dat het goed wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |