SPOILER: BINGOOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omdat hij aardig vervelend is.quote:Op donderdag 27 december 2018 16:34 schreef Smoofie het volgende:
Waarom het smiss bully als hij zo aardig is
https://www.dartn.de/Noel_Malicdemquote:Op donderdag 27 december 2018 16:36 schreef Dr_Flash het volgende:
German Giant heet Clemens.
Gentle is Suljovic
er is geen Gentle Giant
Ze lezen mee.quote:Op donderdag 27 december 2018 16:36 schreef Dr_Flash het volgende:
German Giant heet Clemens.
Gentle is Suljovic
er is geen Gentle Giant
Dat was al een tijdje duidelijk ja. En alleen maar goedquote:
twitter:Reaguurder twitterde op donderdag 27-12-2018 om 16:34:29Zou Jelle met opzet hebben verloren omdat het kerstvakantie is en de 15 jarige meisjes nu vrij zijn? #dtv #rtl7darts reageer retweet
Waarom gaat hij dan in de studio zitten?quote:Op donderdag 27 december 2018 16:37 schreef Zipportal het volgende:
twitter:Reaguurder twitterde op donderdag 27-12-2018 om 16:34:29Zou Jelle met opzet hebben verloren omdat het kerstvakantie is en de 15 jarige meisjes nu vrij zijn? #dtv #rtl7darts reageer retweet
Zoooquote:Op donderdag 27 december 2018 16:37 schreef Zipportal het volgende:
Dit kan niet.quote:Op donderdag 27 december 2018 16:37 schreef Zipportal het volgende:
Overdag moet hij binnen zijn.quote:Op donderdag 27 december 2018 16:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Waarom gaat hij dan in de studio zitten?
Die is vast nog aan het nagenieten van de winnende van Lautaro gisteren.quote:
Doe ff normaal, sukkel.quote:Op donderdag 27 december 2018 16:37 schreef Zipportal het volgende:
quote:Op donderdag 27 december 2018 16:37 schreef Zipportal het volgende:
Haha, lekker man.quote:Op donderdag 27 december 2018 16:37 schreef Zipportal het volgende:
Je bent zelf een reaguurder.quote:Op donderdag 27 december 2018 16:37 schreef Zipportal het volgende:
Nee kloptquote:Op donderdag 27 december 2018 16:49 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Zo praat je niet over KennyPowers.
Ouwe viespeukquote:Op donderdag 27 december 2018 16:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
Ha daar ben ik alweer, iets gemist?
kouwe ariequote:Op donderdag 27 december 2018 16:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
Tatjanagodinquote:Op donderdag 27 december 2018 16:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
IncestGoden.quote:Op donderdag 27 december 2018 16:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
Zeker nietquote:Op donderdag 27 december 2018 16:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is het vies om Tatjana lekker te vinden? #dtv
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Een dik probleemquote:
Nee Henderson staat er naast. Perspectiefquote:Op donderdag 27 december 2018 16:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik heb het idee dat die Smith wel wat is afgevallen
Heb jij deze kerst veel gevreten?quote:Op donderdag 27 december 2018 16:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik heb het idee dat die Smith wel wat is afgevallen
quote:Op donderdag 27 december 2018 16:56 schreef Scorpion_17 het volgende:
Smith laat zich de 10 kaassouflé's lelijk van t brood eten
Absoluut niet, mijn bord lag wel vol maar krijg dat niet allemaal op joh.quote:Op donderdag 27 december 2018 16:57 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Heb jij deze kerst veel gevreten?
Henderson is best slank.quote:Op donderdag 27 december 2018 16:57 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nee Henderson staat er naast. Perspectief
quote:Op donderdag 27 december 2018 16:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]WAT EEN HEER-LIJKN- VRIJPARTIJ.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goede acteur ja.quote:Op donderdag 27 december 2018 16:47 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ja dat is een must see. Alleen al vanwege Idris Elba.
Eensch. Wordt eenzijdig verhaal.quote:Op donderdag 27 december 2018 17:03 schreef El-Stinho het volgende:
Stelling: de hype rond MVG v Lewis is overdreven.
Ik verwacht een redelijk eentonig potje.quote:Op donderdag 27 december 2018 17:03 schreef El-Stinho het volgende:
welke hype?quote:Op donderdag 27 december 2018 17:03 schreef El-Stinho het volgende:
In de media(lol) wordt het redelijk opgeklopt.quote:
Welke hype dan?quote:Op donderdag 27 december 2018 17:03 schreef El-Stinho het volgende:
quote:Op donderdag 27 december 2018 17:01 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Welke gedachte zit er achter je UI?
Geen mening.quote:Op donderdag 27 december 2018 17:08 schreef de_boswachter het volgende:
Stelling: ik gun Smiss de titel
Leuke kerst gehad, Wim?quote:
Je kan morgen op vol vermogen voor je held juichen, zo te lezen.quote:
En dringt op een vervelende wijze zijn mening op.quote:Op donderdag 27 december 2018 17:16 schreef Zipportal het volgende:
Zijt aids moet alles benoemen wat hij ziet en hoort.
Op oudejaarsdag ga ik gourmetten, net als vorig jaar. Altijd goed.quote:
Dat het je mag smaken, Stijn.quote:Op donderdag 27 december 2018 17:17 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Op oudejaarsdag ga ik gourmetten, net als vorig jaar. Altijd goed.
Geen idee eigenlijk. Nog nooit gedaan.quote:Op donderdag 27 december 2018 17:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is toch vrijwel hetzelfde als gourmet
Bij familie die altijd heel veel vlees inkoopt en veel bier.quote:
Ligt er sex in het verschiet?quote:Op donderdag 27 december 2018 17:18 schreef Wereldgozer het volgende:
Jongens dilemma.
Een vage vriend wil afspreken, ik heb hier totaal geen zin in. En er is darts.
Wat nu.
'nee ik kan niet, doei'.quote:Op donderdag 27 december 2018 17:18 schreef Wereldgozer het volgende:
Jongens dilemma.
Wat nu.
Zorg ervoor dat je tot 21:15 tijd hebt. Alcinas v Van de Pas is een heel zure appel.quote:Op donderdag 27 december 2018 17:18 schreef Wereldgozer het volgende:
Jongens dilemma.
Wat nu.
Blokkeren op telefoon/social media.quote:Op donderdag 27 december 2018 17:18 schreef Wereldgozer het volgende:
Jongens dilemma.
Wat nu.
En daarna naar buiten met sterretjes?quote:Op donderdag 27 december 2018 17:18 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Bij familie die altijd heel veel vlees inkoopt en veel bier.
Nee, we gaan dan gewoon hoog in de flat staan en filmpjes van vuurwerk maken nadat we Champagne hebben gedronken.quote:Op donderdag 27 december 2018 17:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
En daarna naar buiten met sterretjes?
Je kunt ook gewoon nee tegen me zeggenquote:Op donderdag 27 december 2018 17:18 schreef Wereldgozer het volgende:
Jongens dilemma.
Wat nu.
Stukje shemale een optie?quote:Op donderdag 27 december 2018 17:20 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Als ik ooit aan de mannen begin, is dit wel de laatste waar ik aan denk.
Vanavond kijk ik met een vriend die wel gezellig is trouwens. Zonder julliequote:Op donderdag 27 december 2018 17:18 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Zorg ervoor dat je tot 21:15 tijd hebt. Alcinas v Van de Pas is een heel zure appel.
Zeg dan gewoon dat hij de tering kan genieten.quote:Op donderdag 27 december 2018 17:20 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar als ik het google zie ik het verschil niet zo.quote:Op donderdag 27 december 2018 17:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk. Nog nooit gedaan.
Op naar de v brienenoordquote:Op donderdag 27 december 2018 17:20 schreef franklop het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon nee tegen me zeggen
gourmetten=vlees toch? of wat kun je anders in je pan mieteren?quote:Op donderdag 27 december 2018 17:18 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Bij familie die altijd heel veel vlees inkoopt en veel bier.
quote:Op donderdag 27 december 2018 17:20 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zeg dan gewoon dat hij de tering kan genieten.
Ga met hem darts kijken.quote:Op donderdag 27 december 2018 17:18 schreef Wereldgozer het volgende:
Jongens dilemma.
Wat nu.
Kijk je dat soort filmpjes überhaupt terug?quote:Op donderdag 27 december 2018 17:19 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Nee, we gaan dan gewoon hoog in de flat staan en filmpjes van vuurwerk maken nadat we Champagne hebben gedronken.
Heeft ie ook verstand van Flodder? Schudt hij de quotes zo uit de mouw?quote:Op donderdag 27 december 2018 17:20 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Vanavond kijk ik met een vriend die wel gezellig is trouwens. Zonder jullie.
Nee.quote:Op donderdag 27 december 2018 17:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kijk je dat soort filmpjes überhaupt terug?
Te weinig dik dus.quote:Op donderdag 27 december 2018 17:20 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Voor de OCD'ers onder ons hoop ik op 180x 180quote:Op donderdag 27 december 2018 17:21 schreef El-Stinho het volgende:
Aangaande de bonus bij de Voorspellingen; we zitten nu op 173x 180.
Thanks.quote:Op donderdag 27 december 2018 17:20 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zeg dan gewoon dat hij de tering kan genieten.
Waarom is die andere "vriend" niet gezellig?quote:Op donderdag 27 december 2018 17:20 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Vanavond kijk ik met een vriend die wel gezellig is trouwens. Zonder jullie.
Pannetje eronder met pannenkoek dat drie uur duurt voor het goed isquote:Op donderdag 27 december 2018 17:21 schreef showtimer het volgende:
[..]
gourmetten=vlees toch? of wat kun je anders in je pan mieteren?
Die lust geen pik.quote:Op donderdag 27 december 2018 17:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom is die andere "vriend" niet gezellig?
14-18 mensen om 1 tafel hangen. GEZELLIG.quote:Op donderdag 27 december 2018 17:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Pannetje eronder met pannenkoek dat drie uur duurt voor het goed is
Ron is een brave big. Er komt echt niks interessants uit zijn hoofd.quote:Op donderdag 27 december 2018 17:24 schreef KennyPowers het volgende:
Er wordt heel veel van hem verwacht omdat hij makkelijk gooit en ze veel van hem verwachten.
- Ron Meulenkamp
Ik vind dat niet geil.quote:Op donderdag 27 december 2018 17:24 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik zag vandaag op PH filmpjes van vrouwen die zichzelf vol eten.
En hij heeft een heel lelijke manier van gooien.quote:Op donderdag 27 december 2018 17:24 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ron is een brave big. Er komt echt niks interessants uit zijn hoofd.
Hij is een wandelend R&P topicquote:Op donderdag 27 december 2018 17:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom is die andere "vriend" niet gezellig?
Ik mis Christian Kist aan tafel.quote:Op donderdag 27 december 2018 17:24 schreef KennyPowers het volgende:
Er wordt heel veel van hem verwacht omdat hij makkelijk gooit en ze veel van hem verwachten.
- Ron Meulenkamp
Ik ben morgenavond absent (ik ga ervan uit dat hij als de hoofdact geprogrammeerd wordt).quote:Op donderdag 27 december 2018 17:15 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Je kan morgen op vol vermogen voor je held juichen, zo te lezen.
Laat die lekker samen Plopsaland onveilig maken.quote:
Je kan beter gewoon wat frituursels halen bij de snackbar.quote:Op donderdag 27 december 2018 17:24 schreef Zipportal het volgende:
[..]
14-18 mensen om 1 tafel hangen. GEZELLIG.
Zeg dat wel Stijn, zeg dat wel.quote:Op donderdag 27 december 2018 17:25 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
En hij heeft een heel lelijke manier van gooien.
Exactquote:Op donderdag 27 december 2018 17:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je kan beter gewoon wat frituursels halen bij de snackbar.
Oh vindt hij niks leuk?quote:Op donderdag 27 december 2018 17:25 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Hij is een wandelend R&P topic
Vanavond droom ik over het wakker maken van mijn zoontje in een wereld zonder Trump, Wilders, Kuzu, of escaleerde Turkse protesten in R'dam.quote:Op donderdag 27 december 2018 17:23 schreef Mani89 het volgende:
Stelling: krijgen we Niels de Ruijter nog te horen dit WK?
Ik heb nog een oude foto liggen:quote:Op donderdag 27 december 2018 17:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je kan beter gewoon wat frituursels halen bij de snackbar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een fikse tegenvaller voor mij.quote:Op donderdag 27 december 2018 17:27 schreef wimderon het volgende:
[..]
Vanavond droom ik over het wakker maken van mijn zoontje in een wereld zonder Trump, Wilders, Kuzu, of escaleerde Turkse protesten in R'dam.
quote:Op donderdag 27 december 2018 17:27 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik heb nog een oude foto liggen:KEUKENPAPIERED.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Hier opeten of meenemen?quote:Op donderdag 27 december 2018 17:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
Trek in een portie bitterballen wel nu.
Deze heb ik nog nooit eerder gezienquote:Op donderdag 27 december 2018 17:30 schreef Zipportal het volgende:
Dit moet wel een nieuwe aflevering zijn.
Dit is met die nieuwe tv.quote:Op donderdag 27 december 2018 17:30 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Deze heb ik nog nooit eerder gezien
Haha geniaal.quote:Op donderdag 27 december 2018 17:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hahaha kijk hij kan zijn auto niet uitkomen omdat zijn deur klem zit hahahaha.
Kan Smiss de finale winnen? Ja daar is hij vast toe bereidquote:Op donderdag 27 december 2018 17:24 schreef KennyPowers het volgende:
- Ron Meulenkamp
MR Goes to Town? Nee joh, hij wordt de disco uitgewerkt, tv's gaan knipperen als hij langsloopt, zn camera wordt gestolen en hij prikt de dader in zn buik voor identificatie en gaat n televisie opzetten in zn onderbroekquote:Op donderdag 27 december 2018 17:30 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Deze heb ik nog nooit eerder gezien
SPOILEREDquote:Op donderdag 27 december 2018 17:31 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
MR Goes to Town? Nee joh, hij wordt de disco uitgewerkt, tv's gaan knipperen als hij langsloopt, zn camera wordt gestolen en hij prikt de dader in zn buik voor identificatie en gaat n televisie opzetten in zn onderbroek
quote:Op donderdag 27 december 2018 17:31 schreef Mani89 het volgende:
Voor de mensen die ook dat boekje van The Feather hebben gelezen, vinden jullie het ook zo ontroerend hoe trots hij is op die mensonterende stompzinnige filmpjes die hij heeft gemaakt met al die darters?
Wel piepkuikenstemmetje.quote:Op donderdag 27 december 2018 17:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die ene linkse is zo lekker ordinair.
Die heb tieten jonguh, die ken je gewoon melkenquote:Op donderdag 27 december 2018 17:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die ene linkse is zo lekker ordinair.
Die man doet net of hij een Oscar verdient omdat hij de hoogbejaarde vader van Wayne Mardle (die niet kan zwemmen) in een zwembad heeft gepleurd om zijn zoon zogenaamd te redden voor een of ander onbeduidend schijtlollig kutfilmpje. Wat een strontpot.quote:
Diep in de middag.quote:Op donderdag 27 december 2018 17:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze kreunt je stukje pener eraf.
Hij schijnt volgens mij nog steeds in de race te zijn om de hoogste journalistieke prijs te winnen. De bieraanslag op Michael van Gerwen heeft toch een grote indruk achtergelaten in het wereldje en The Feather heeft daar optimaal van geprofiteerd.quote:Op donderdag 27 december 2018 17:31 schreef Mani89 het volgende:
Voor de mensen die ook dat boekje van The Feather hebben gelezen, vinden jullie het ook zo ontroerend hoe trots hij is op die mensonterende stompzinnige filmpjes die hij heeft gemaakt met al die darters?
Voldoende stof voor een volgend boekje me dunkt.quote:Op donderdag 27 december 2018 17:33 schreef BB-King het volgende:
[..]
Hij schijnt volgens mij nog steeds in de race te zijn om de hoogste journalistieke prijs te winnen. De bieraanslag op Michael van Gerwen heeft toch een grote indruk achtergelaten in het wereldje enheeft daar optimaal van geprofiteerd.
quote:Op donderdag 27 december 2018 17:34 schreef Zipportal het volgende:
Keukenconcurrent wenst Wereldgozer veel succes met zijn R&P vriendje.
Lekker kijken hoe mensen stompzinnig dansen, dan kan ie t vanavond nadoen als ie nog een dansje waagt na de goochelshow waar ie met Helga heen gaatquote:Op donderdag 27 december 2018 17:33 schreef Zorro het volgende:
Bean wil de top2000 op tv volgen denk ik. Dat ie net nu een TV koopt.
Toch raar. Hij kan toch ook darten kijken vananvond?quote:Op donderdag 27 december 2018 17:34 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Lekker kijken hoe mensen stompzinnig dansen, dan kan ie t vanavond nadoen als ie nog een dansje waagt na de goochelshow waar ie met Helga heen gaat
Typisch Britse kroegsport zou je denken ja. Maar volgens kijk Bean meer schaken voor t slapengaanquote:Op donderdag 27 december 2018 17:35 schreef Zorro het volgende:
[..]
Toch raar. Hij kan toch ook darten kijken vananvond?
Rode lampje bij de buschauffeur eruit draaien.quote:Op donderdag 27 december 2018 17:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sleuteltje van Toets poeziealbum allen.
Tot vanavund.quote:Op donderdag 27 december 2018 17:39 schreef Zipportal het volgende:
Moet er vandoor. Tot vanavond allen.
Lekker wild jaquote:Op donderdag 27 december 2018 17:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
Geile dochter heeft BeanGOD wel.
Heb je ook de film?quote:Op donderdag 27 december 2018 17:43 schreef De_Kraam het volgende:
Ik heb deze aflevering op dvd allen.
quote:Op donderdag 27 december 2018 17:43 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik zou de London Bridge wel eens met haar willen ontdekken.
towerbridgen?quote:Op donderdag 27 december 2018 17:43 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik zou de London Bridge wel eens met haar willen ontdekken.
Nee. Maar wel een of ander stand up comedy ding uit 1910 waar Rowan Atkinson grapjes maakt over blowjobs.quote:
Ze werken prima voor mijquote:Op donderdag 27 december 2018 17:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dit soort sketches werken niet meer in deze tijd.
Dat ken ik niet.quote:Op donderdag 27 december 2018 17:46 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Nee. Maar wel een of ander stand up comedy ding uit 1910 waar Rowan Atkinson grapjes maakt over blowjobs.
Zou je beans vriendin doenquote:Op donderdag 27 december 2018 17:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dit soort sketches werken niet meer in deze tijd.
En dan ook nog met zo'n kantoorklerk.quote:Op donderdag 27 december 2018 17:51 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wat een slet. Tegenwoordig zouden we deze vrouw een kech noemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |