Geen mening.quote:Op donderdag 27 december 2018 17:08 schreef de_boswachter het volgende:
Stelling: ik gun Smiss de titel
Leuke kerst gehad, Wim?quote:
Je kan morgen op vol vermogen voor je held juichen, zo te lezen.quote:
En dringt op een vervelende wijze zijn mening op.quote:Op donderdag 27 december 2018 17:16 schreef Zipportal het volgende:
Zijt aids moet alles benoemen wat hij ziet en hoort.
Op oudejaarsdag ga ik gourmetten, net als vorig jaar. Altijd goed.quote:
Dat het je mag smaken, Stijn.quote:Op donderdag 27 december 2018 17:17 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Op oudejaarsdag ga ik gourmetten, net als vorig jaar. Altijd goed.
Geen idee eigenlijk. Nog nooit gedaan.quote:Op donderdag 27 december 2018 17:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is toch vrijwel hetzelfde als gourmet
Bij familie die altijd heel veel vlees inkoopt en veel bier.quote:
Ligt er sex in het verschiet?quote:Op donderdag 27 december 2018 17:18 schreef Wereldgozer het volgende:
Jongens dilemma.
Een vage vriend wil afspreken, ik heb hier totaal geen zin in. En er is darts.
Wat nu.
'nee ik kan niet, doei'.quote:Op donderdag 27 december 2018 17:18 schreef Wereldgozer het volgende:
Jongens dilemma.
Wat nu.
Zorg ervoor dat je tot 21:15 tijd hebt. Alcinas v Van de Pas is een heel zure appel.quote:Op donderdag 27 december 2018 17:18 schreef Wereldgozer het volgende:
Jongens dilemma.
Wat nu.
Blokkeren op telefoon/social media.quote:Op donderdag 27 december 2018 17:18 schreef Wereldgozer het volgende:
Jongens dilemma.
Wat nu.
En daarna naar buiten met sterretjes?quote:Op donderdag 27 december 2018 17:18 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Bij familie die altijd heel veel vlees inkoopt en veel bier.
Nee, we gaan dan gewoon hoog in de flat staan en filmpjes van vuurwerk maken nadat we Champagne hebben gedronken.quote:Op donderdag 27 december 2018 17:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
En daarna naar buiten met sterretjes?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |