Diep in de middag.quote:Op donderdag 27 december 2018 17:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze kreunt je stukje pener eraf.
Hij schijnt volgens mij nog steeds in de race te zijn om de hoogste journalistieke prijs te winnen. De bieraanslag op Michael van Gerwen heeft toch een grote indruk achtergelaten in het wereldje en The Feather heeft daar optimaal van geprofiteerd.quote:Op donderdag 27 december 2018 17:31 schreef Mani89 het volgende:
Voor de mensen die ook dat boekje van The Feather hebben gelezen, vinden jullie het ook zo ontroerend hoe trots hij is op die mensonterende stompzinnige filmpjes die hij heeft gemaakt met al die darters?
Voldoende stof voor een volgend boekje me dunkt.quote:Op donderdag 27 december 2018 17:33 schreef BB-King het volgende:
[..]
Hij schijnt volgens mij nog steeds in de race te zijn om de hoogste journalistieke prijs te winnen. De bieraanslag op Michael van Gerwen heeft toch een grote indruk achtergelaten in het wereldje enheeft daar optimaal van geprofiteerd.
quote:Op donderdag 27 december 2018 17:34 schreef Zipportal het volgende:
Keukenconcurrent wenst Wereldgozer veel succes met zijn R&P vriendje.
Lekker kijken hoe mensen stompzinnig dansen, dan kan ie t vanavond nadoen als ie nog een dansje waagt na de goochelshow waar ie met Helga heen gaatquote:Op donderdag 27 december 2018 17:33 schreef Zorro het volgende:
Bean wil de top2000 op tv volgen denk ik. Dat ie net nu een TV koopt.
Toch raar. Hij kan toch ook darten kijken vananvond?quote:Op donderdag 27 december 2018 17:34 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Lekker kijken hoe mensen stompzinnig dansen, dan kan ie t vanavond nadoen als ie nog een dansje waagt na de goochelshow waar ie met Helga heen gaat
Typisch Britse kroegsport zou je denken ja. Maar volgens kijk Bean meer schaken voor t slapengaanquote:Op donderdag 27 december 2018 17:35 schreef Zorro het volgende:
[..]
Toch raar. Hij kan toch ook darten kijken vananvond?
Rode lampje bij de buschauffeur eruit draaien.quote:Op donderdag 27 december 2018 17:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sleuteltje van Toets poeziealbum allen.
Tot vanavund.quote:Op donderdag 27 december 2018 17:39 schreef Zipportal het volgende:
Moet er vandoor. Tot vanavond allen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |