'nee ik kan niet, doei'.quote:Op donderdag 27 december 2018 17:18 schreef Wereldgozer het volgende:
Jongens dilemma.
Een vage vriend wil afspreken, ik heb hier totaal geen zin in. En er is darts.
Wat nu.
Zorg ervoor dat je tot 21:15 tijd hebt. Alcinas v Van de Pas is een heel zure appel.quote:Op donderdag 27 december 2018 17:18 schreef Wereldgozer het volgende:
Jongens dilemma.
Wat nu.
Blokkeren op telefoon/social media.quote:Op donderdag 27 december 2018 17:18 schreef Wereldgozer het volgende:
Jongens dilemma.
Wat nu.
En daarna naar buiten met sterretjes?quote:Op donderdag 27 december 2018 17:18 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Bij familie die altijd heel veel vlees inkoopt en veel bier.
Nee, we gaan dan gewoon hoog in de flat staan en filmpjes van vuurwerk maken nadat we Champagne hebben gedronken.quote:Op donderdag 27 december 2018 17:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
En daarna naar buiten met sterretjes?
Je kunt ook gewoon nee tegen me zeggenquote:Op donderdag 27 december 2018 17:18 schreef Wereldgozer het volgende:
Jongens dilemma.
Wat nu.
Stukje shemale een optie?quote:Op donderdag 27 december 2018 17:20 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Als ik ooit aan de mannen begin, is dit wel de laatste waar ik aan denk.
Vanavond kijk ik met een vriend die wel gezellig is trouwens. Zonder julliequote:Op donderdag 27 december 2018 17:18 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Zorg ervoor dat je tot 21:15 tijd hebt. Alcinas v Van de Pas is een heel zure appel.
Zeg dan gewoon dat hij de tering kan genieten.quote:Op donderdag 27 december 2018 17:20 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Als ik ooit aan de mannen begin, is dit wel de laatste waar ik aan denk.
Ik ook niet, maar als ik het google zie ik het verschil niet zo.quote:Op donderdag 27 december 2018 17:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk. Nog nooit gedaan.
Op naar de v brienenoordquote:Op donderdag 27 december 2018 17:20 schreef franklop het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon nee tegen me zeggen
gourmetten=vlees toch? of wat kun je anders in je pan mieteren?quote:Op donderdag 27 december 2018 17:18 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Bij familie die altijd heel veel vlees inkoopt en veel bier.
quote:Op donderdag 27 december 2018 17:20 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zeg dan gewoon dat hij de tering kan genieten.
Ga met hem darts kijken.quote:Op donderdag 27 december 2018 17:18 schreef Wereldgozer het volgende:
Jongens dilemma.
Wat nu.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |