'nee ik kan niet, doei'.quote:Op donderdag 27 december 2018 17:18 schreef Wereldgozer het volgende:
Jongens dilemma.
Een vage vriend wil afspreken, ik heb hier totaal geen zin in. En er is darts.
Wat nu.
Zorg ervoor dat je tot 21:15 tijd hebt. Alcinas v Van de Pas is een heel zure appel.quote:Op donderdag 27 december 2018 17:18 schreef Wereldgozer het volgende:
Jongens dilemma.
Wat nu.
Blokkeren op telefoon/social media.quote:Op donderdag 27 december 2018 17:18 schreef Wereldgozer het volgende:
Jongens dilemma.
Wat nu.
En daarna naar buiten met sterretjes?quote:Op donderdag 27 december 2018 17:18 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Bij familie die altijd heel veel vlees inkoopt en veel bier.
Nee, we gaan dan gewoon hoog in de flat staan en filmpjes van vuurwerk maken nadat we Champagne hebben gedronken.quote:Op donderdag 27 december 2018 17:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
En daarna naar buiten met sterretjes?
Je kunt ook gewoon nee tegen me zeggenquote:Op donderdag 27 december 2018 17:18 schreef Wereldgozer het volgende:
Jongens dilemma.
Wat nu.
Stukje shemale een optie?quote:Op donderdag 27 december 2018 17:20 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Als ik ooit aan de mannen begin, is dit wel de laatste waar ik aan denk.
Vanavond kijk ik met een vriend die wel gezellig is trouwens. Zonder julliequote:Op donderdag 27 december 2018 17:18 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Zorg ervoor dat je tot 21:15 tijd hebt. Alcinas v Van de Pas is een heel zure appel.
Zeg dan gewoon dat hij de tering kan genieten.quote:Op donderdag 27 december 2018 17:20 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar als ik het google zie ik het verschil niet zo.quote:Op donderdag 27 december 2018 17:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk. Nog nooit gedaan.
Op naar de v brienenoordquote:Op donderdag 27 december 2018 17:20 schreef franklop het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon nee tegen me zeggen
gourmetten=vlees toch? of wat kun je anders in je pan mieteren?quote:Op donderdag 27 december 2018 17:18 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Bij familie die altijd heel veel vlees inkoopt en veel bier.
quote:Op donderdag 27 december 2018 17:20 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zeg dan gewoon dat hij de tering kan genieten.
Ga met hem darts kijken.quote:Op donderdag 27 december 2018 17:18 schreef Wereldgozer het volgende:
Jongens dilemma.
Wat nu.
Kijk je dat soort filmpjes überhaupt terug?quote:Op donderdag 27 december 2018 17:19 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Nee, we gaan dan gewoon hoog in de flat staan en filmpjes van vuurwerk maken nadat we Champagne hebben gedronken.
Heeft ie ook verstand van Flodder? Schudt hij de quotes zo uit de mouw?quote:Op donderdag 27 december 2018 17:20 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Vanavond kijk ik met een vriend die wel gezellig is trouwens. Zonder jullie.
Nee.quote:Op donderdag 27 december 2018 17:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kijk je dat soort filmpjes überhaupt terug?
Te weinig dik dus.quote:Op donderdag 27 december 2018 17:20 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Voor de OCD'ers onder ons hoop ik op 180x 180quote:Op donderdag 27 december 2018 17:21 schreef El-Stinho het volgende:
Aangaande de bonus bij de Voorspellingen; we zitten nu op 173x 180.
Thanks.quote:Op donderdag 27 december 2018 17:20 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zeg dan gewoon dat hij de tering kan genieten.
Waarom is die andere "vriend" niet gezellig?quote:Op donderdag 27 december 2018 17:20 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Vanavond kijk ik met een vriend die wel gezellig is trouwens. Zonder jullie.
Pannetje eronder met pannenkoek dat drie uur duurt voor het goed isquote:Op donderdag 27 december 2018 17:21 schreef showtimer het volgende:
[..]
gourmetten=vlees toch? of wat kun je anders in je pan mieteren?
Die lust geen pik.quote:Op donderdag 27 december 2018 17:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom is die andere "vriend" niet gezellig?
14-18 mensen om 1 tafel hangen. GEZELLIG.quote:Op donderdag 27 december 2018 17:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Pannetje eronder met pannenkoek dat drie uur duurt voor het goed is
Ron is een brave big. Er komt echt niks interessants uit zijn hoofd.quote:Op donderdag 27 december 2018 17:24 schreef KennyPowers het volgende:
Er wordt heel veel van hem verwacht omdat hij makkelijk gooit en ze veel van hem verwachten.
- Ron Meulenkamp
Ik vind dat niet geil.quote:Op donderdag 27 december 2018 17:24 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik zag vandaag op PH filmpjes van vrouwen die zichzelf vol eten.
En hij heeft een heel lelijke manier van gooien.quote:Op donderdag 27 december 2018 17:24 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ron is een brave big. Er komt echt niks interessants uit zijn hoofd.
Hij is een wandelend R&P topicquote:Op donderdag 27 december 2018 17:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom is die andere "vriend" niet gezellig?
Ik mis Christian Kist aan tafel.quote:Op donderdag 27 december 2018 17:24 schreef KennyPowers het volgende:
Er wordt heel veel van hem verwacht omdat hij makkelijk gooit en ze veel van hem verwachten.
- Ron Meulenkamp
Ik ben morgenavond absent (ik ga ervan uit dat hij als de hoofdact geprogrammeerd wordt).quote:Op donderdag 27 december 2018 17:15 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Je kan morgen op vol vermogen voor je held juichen, zo te lezen.
Laat die lekker samen Plopsaland onveilig maken.quote:
Je kan beter gewoon wat frituursels halen bij de snackbar.quote:Op donderdag 27 december 2018 17:24 schreef Zipportal het volgende:
[..]
14-18 mensen om 1 tafel hangen. GEZELLIG.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |